دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

فروش لباس مرد عنكبوتي در اصفهان


توصيه مي شود كه حتما سايز مربوط به لباس مرد عنكبوتي را با دقت بالايي انتخاب كرده و در صورت داشتن هر ابهامي نيز با همكاران ما در ارتباط باشيد.
قيمت مربوط به هر يك از ست هاي موجود در وب سايت ما توجه لازم را داشته باشيد.
شماره پيگيري سفارش تان را با دقت تا زمان تحويل لباس مرد عنكبوتي نزد خود نگه داشته و در صورت بروز كوچكترين مشكلي در روند تحويل، حتما با ما در تماس باشيد.
قبل از ثبت نهايي سفارش مورد نظر خود، حتما پيشنهادات و نظرات ديگر خريداران لباس مرد عنكبوتي را با دقت مورد بررسي قرار دهيد.

 

 


خريد اينترنتي لباس مرد عنكبوتي

همانگونه كه گفته شد لباس هاي مرد عنكبوتي را مي توان از فروشگاه هاي مختلفي تهيه كرد. اما فروشگاه رز طلايي، يكي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در سراسر كشور است كه خريد لباس مرد عنكبوتي اصل را براي شما ميسر مي سازد. لباس هاي مرد عنكبوتي شامل لباس مرد عنكبوتي سياه، مرد عنكبوتي شگفت انگيز و بازگشت به خانه را از اين سايت تهيه كنيد. براي خريد لباس مرد عنكبوتي بازگشت به خانه، خريد لباس مرد عنكبوتي شگفت انگيز و خريد لباس مرد عنكبوتي سياه به اين سايت مراجعه فرماييد و علاوه بر مشاهده ي قيمت لباس مرد عنكبوتي، سفارش لباس مرد عنكبوتي خود را ثبت نماييد. دقت نماييد كه در فروشگاه اينترنتي رز طلايي علاوه بر خريد لباس مرد عنكبوتي بچه گانه، امكان خريد لباس مرد عنكبوتي 9 سال به بالا نيز براي هموطنان عزيز وجود دارد.

امكان فروش لباس مرد عنكبوتي در اين سايت براي سراسر كشور فراهم شده است كه در كوتاه ترين زمان ممكن بدست شما خواهد رسيد. اما فروش لباس مرد عنكبوتي در تهران در اين سايت ارسال رايگان را براي همشهريان تهراني ارائه مي دهد. لباس مرد عنكبوتي سياه از پرفروشترين لباس هاي مرد عنكبوتي بوده است. براي خريد پستي لباس مرد عنكبوتي سياه به اين سايت مراجعه نماييد و با خريد لباس واقعي مرد عنكبوتي علاوه بر خوشحال كردن فرزندتان، بك خريد عالي را تجربه نماييد.

 

اين روزها يكي از محصولاتي كه زياد مورد توجه كودكان قرار گرفته است لباس مرد عنكبوتي است. اين شخصيت دوست داشتني كارتوني كه توانسته جاي خود را در دل بچه ها به خوبي باز كند و همين موضوع باعث شده تا خيلي ها دوست داشته باشند تا لباس هاي اين شخصيت محبوب را در اختيار داشته باشند.ما در فروشگاه من و تو خريد امكاني را براي شما فراهم كرده ايم تا به راحتي بتوانيد نسبت به خريد لباس مرد عنكبوتي اقدام نماييد و در هر كجاي كشور كه باشيد تنها با چند كليك سفارش خود را ثبت نماييد.

براي خريد اينترنتي لباس مرد عنكبوتي مي تواني به يكي از روش هاي زير اقدام نموده و سفارش خود را به صورت آنلاين در سايت ثبت نماييد :

 

براي خريد لباس شخصيت هاي كارتوني مد نظرتان بروي دكمه هاي زير كليك نماييد :

جهت خريد لباس مرد عنكبوتي اصل با قيمت تنها كه شامل : لباس + شلوار + ماسك مي باشد مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

 

اين محصول در رنگ قرمز و سفيد نيز ارائه شده است و شما از طريق زير مي توانيد براي خريد مدل قرمز و سفيد آن اقدام نماييد :

 

شما عزيزان همچنين مي توانيد جهت تهيه اين محصول با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نماييد .

 

تهيه لباس مرد عنكبوتي براي كودكان

 

لباس مرد عنكبوتي يكي از لباس ها و هداياي مورد علاقه و بسيار جذاب براي كودكان و به خصوص كودكان پسر مي باشد كه علاقه شديدي به شخصيت هاي ابر قهرماني مانند اسپايدرمن دارند و به خوبي دنبال كننده فيلم ها و انيميشن هاي ساخته شده در ارتباط با اين شخصيت هاي خيالي هستند. در اين قسمت قصد داريم تا بيشتر در ارتباط با نحوه تهيه و خريد لباس مرد عنكبوتي در اصفهان براي شما صحبت كنيم و اطلاعاتي را در اين خصوص در اختيار شما قرار دهيم تا در صورت تمايل براي تهيه لباس عنكبوتي براي فرزند خود بتوانيد به راحتي اين كار را انجام دهيد. پس با ما همراه باشيد.

 

فروش لباس مرد عنكبوتي در اصفهان

همان‌طور كه مي‌ دانيد در دنياي امروز فيلم ها و انيميشن هاي مختلفي در ارتباط با شخصيت هاي تخيلي و همين طور ابر قهرماني در حال ساخت بوده و يا قبلا ساخته شده اند كه به علت جذابيتي كه در بين مخاطبان داشته اند، سازندگان اين فيلم ها و انيميشن ها تصميم گرفته اند كه توليد آنها را ادامه داده و موضوعات داستاني خود را گسترده تر كنند تا بتوانند قسمت هاي بيشتري از اين محصولات را توليد نمايند و پول بيشتري به جيب بزنند.


علاقه كودكان به لباس اسپايدرمن

جذابيت چنين فيلم هايي مانند فيلم اسپايدرمن باعث شده تا اين فيلم در بين تمامي قشر هاي سني به خصوص كودكان و نوجوانان به محبوبيت بالايي دست پيدا كند و از اين رو شركت ها و كارخانجات توليد كننده اسباب بازي و لباس و يا حتي بازي هاي مختلف مانند بازي هاي كامپيوتري نيز با توجه به علاقه مندي مخاطبان به اين شخصيت‌ هاي ابر قهرماني، تصميم گرفته اند تا محصولاتي را در ارتباط با آن ها توليد كرده و از درآمد سرشار به وجود آمده توسط چنين شخصيت هايي برخوردار شوند.

كارخانه ها و شركت هاي توليد كننده لباس هاي كودك و نوجوان با توجه به محبوبيت شخصيت اسپايدرمن در بين اين قشر سني تصميم به توليد لباس مرد عنكبوتي براي سنين مختلف كودك و نوجوان گرفته و مدل هاي مختلفي از آن را توليد كرده و وارد بازار كرده اند كه به خوبي مورد استقبال قرار گرفته است.
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765

خريد لباس مرد عنكبوتي 3 تا 5 سال

پرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان

خريد لباس مرد عنكبوتي 3 تا 5 سال

پرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان

خريد لباس مرد عنكبوتي 5 تا 8 سال

پرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان

خريد لباس مرد عنكبوتي 5 تا 8 سال

پرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان

خريد لباس مرد عنكبوتي 8 تا 12 سال

پرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان

خريد لباس مرد عنكبوتي 8 تا 12 سال

پرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان

قيمت لباس مرد عنكبوتي در اصفهان

لباس مرد عنكبوتي كه در ابعاد و مدل هاي مختلف توليد مي شود جنس هاي مختلفي نيز داشته و با توجه به كيفيت دوخت و همينطور جنس آن قيمت هاي متفاوتي نيز دارد كه چون به صورت ست به فروش مي رسند اغلب رنج قيمت آنها حدودا از ۳۰۰ هزار تومان به بالا مي باشد كه قيمت دقيق آن با توجه به جنس و مدل لباس توسط توليد كننده و فروشنده تعيين خواهد شد. شركت هاي توليد كننده لباس اسپايدرمن در ابتدا فقط شركت هاي خارجي بودند و اغلب لباس هاي موجود در بازار ايران و ساير كشورها را نيز آنها تامين مي كردند. همانطور كه مي دانيد در كشور چين در اين زمينه هم براي آنكه نبض بازار دنيا را در دست داشته باشد لباس هاي كودكانه مربوط به شخصيت هاي ابرقهرماني مختلف را توليد و روانه بازار كرده است.


توليد كننده هاي داخلي

اما اخيراً شركت ها و كارخانجات توليد كننده لباس هاي كارتوني و ابرقهرماني در ايران نيز شروع به كار كرده اند كه در كنار ساير محصولاتي مانند اسباب بازي چنين محصولاتي را نيز براي كودكان و نوجوانان توليد كرده و روانه بازار مي‌ كنند كه اين موضوع سبب شده تا قيمت اجناس توليدي پايين تر از اجناس وارداتي باشد و تا حدي آن ها بتوانند نبض بازار را در دست بگيرند.

 

فروشگاه حراج كده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۵:۴۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فوايد قهوه تلخ موكا

در ساخت اين قهوه از چه چيزهايي استفاده شده است؟

شايد يكي از مهم ترين سوالاتي كه درباره اين قهوه داشته باشيد تركيبات قهوه موكا گانودرما باشد. به صورت كلي اين قهوه از كافئين، كاكائو و گانودرما استفاده شده است كه تركيب اين موارد در كنار يكديگر باعث توليد يك قهوه بسيار خوش طعم با خواص فوق العاده شده است. استفاده از اين موارد در كنار يكديگر سطح هوشياري شما را افزايش مي دهد و باعث مي شود كه بتوانيد به راحتي بر روي موضوعات مختلف تمركز كنيد. اگر احساس مي كنيد كه براي انجام يك كار خاص نيازمند تمركز بالا هستيد به شما توصيه مي كنيم قبل از شروع فعاليت خود حتما يك فنجان از اين قهوه را ميل كنيد. در كنار اين موارد تركيب كاكائو و گانودرما در قهوه موكا گانودرما بيز باعث مي شود تا افرادي كه اين قهوه را مصرف مي كنند بتوانند احتمال وقوع خطرات و بيماري هاي قلبي را نيز در خود كاهش دهند كه اين موضوع يك مزيت فوق العاده براي قهوه ي گانودرما موكا به شمار مي آيد.

 

برخي از نكات ديگر درباره قهوه موكا گانودرما

يكي از نكات بسيار مهمي كه بايد درباره اين قهوه بدانيد طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما مي باشد. طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما بسيار ساده است و شما مانند تمامي قهوه هاي ديگر مي توانيد اين قهوه را جوشانده و ميل كنيد. بنابراين بعد از خريد اين قهوه نيازي نيست كه نگراني خاصي داشته باشيد و به راحتي مي توانيد اين قهوه را درست كنيد. نكته ديگري كه درباره مصرف قهوه فوري گانودرما مدل موكا وجود دارد اين است كه از آن جايي كه اين قهوه هيچ گونه عوارضي را براي بدن شما ندارد شما مي توانيد با خيال راحت هر روز از اين قهوه استفاده كنيد و از مزاياي استفاده از آن بهره مند شويد.

عكس 6

خريد اين قهوه

اگر شما هم جز افرادي هستيد كه با مطالعه اين مطلب علاقه مند به خريد قهوه موكا با قارچ گانودرما شده ايد بايد بدانيد كه امروزه فروشگاه هاي بسيار زيادي هستند كه اقدام به فروش قهوه موكا گانودرما كرده اند و شما مي توانيد با مراجعه به آنها به راحتي اقدام به خريد قهوه موكا گانودرما كنيد. يكي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي كه امروزه اقدام به فروش اين محصول كرده است فروشگاه اينترنتي ما است كه شما با مراجعه به آن به راحتي مي توانيد اقدام به خريد موكا گانودرما كنيد. همانطور كه در بخش هاي قبلي اشاره كرديم استفاده از گانودرما كافه موكا مزاياي بسيار زيادي را براي شما دارد، بنابراين با خريد اين محصول مي توانيد به راحتي بسياري از مشكلات را با استفاده از يك قهوه بسيار خوش طعم حل كنيد. خريد گانودرما قهوه موكا از فروشگاه اينترنتي ما مزاياي بسيار زيادي را براي شما دارد كه در ادامه بيشتر با اين مزايا آشنا خواهيم شد.

عكس 7

قيمت مناسب قهوه موكا گانودرما در فروشگاه اينترنتي ما

يكي از مهم ترين مزاياي خريد قهوه گانودرما موكا از فروشگاه اينترنتي ما اين است كه قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز در فروشگاه اينترنتي ما نسبت به ساير فروشگاه هاي اينترنتي كه اقدام به فروش اين محصول كرده اند بسيار مناسب تر است و به همين دليل شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه اينترنتي ما هزينه كمتري را براي خريد اين محصول بپردازيد. توجه داشته باشيد كه دليل پايين تر بودن قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما در فروشگاه اينترنتي ما اين است كه ما به عنوان يكي از بزرگترين نمايندگي هاي محصولات گانودرما در كشور فعاليت داريم و به همين علت است كه تخفيف هاي ويژه اي را براي خريد قهوه ي گانودرما موكا قرار داده ايم. شما با استفاده از اين تخفيف ها مي توانيد با كمترين هزينه ممكن يك قهوه خوش طعم و با كيفيت را خريداري كنيد.

 

تضمين كيفيت اين قهوه توسط فروشگاه اينترنتي ما

امروزه بسياري از فروشگاه هايي كه اقدام به فروش قهوه گانودرما نوع موكا كرده اند معمولا محصولات بي كيفيتي را به مشتريان خود ارائه مي دهند كه همين موضوع باعث نارضايتي مشتريان شده است. يكي از مهم ترين مزاياي خريد قهوه فوري موكا گانودرما از فروشگاه اينترنتي ما اين است كه فروشگاه اينترنتي ما كيفيت اين محصولات را به صورت كامل تضمين مي كند و بنابراين شما مي توانيد با اطمينان كامل نسبت به كيفيت قهوه موكا گانودرما اقدام به خريد آن كنيد. اين موضوع باعث مي شود تا شما نسبت به كيفيت اين قهوه ها نيز اطمينان كاملي را داشته باشيد و بدانيد كه پايين بودن قيمت قهوه موكا گانودرما در فروشگاه اينترنتي ما به معناي پايين بودن كيفيت اين قهوه ها نيست.

 

 

 

 

جمع بندي و نكات پاياني

امروزه قهوه موكا قارچ گانودرما مي تواند يك نوشيدني فوق العاده براي منازل و يا حتي محل كار شما باشد و از آن جايي كه قيمت مناسب و كيفيت بسيار بالايي را نيز دارا است مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. شما با كليك بر روي گزينه خريد در وب سايت ما به راحتي مي توانيد وارد صفحه خريد اين محصول شويد و با وارد كردن اطلاعات مورد نياز اقدام به خريد آن كنيد. علاوه بر اين ما به شما توصيه مي كنيم حتما از ساير محصولات گانودرما در وب سايت ما نيز ديدن كنيد چرا كه ما انواع اين محصولات را در اختيار شما قرار داده ايم و مزاياي هر يك از محصولات را نيز به صورت كامل براي شما توضيح داده ايم كه مي تواند براي شما بسيار مفيد باشد.

 

فوايد قهوه تلخ موكا

قهوه موكا سبب آرامش، رفع سردرد و هوشياري مي ‌شود. داراي آنتي اكسيدان بالايي است. براي درمان برخي بيماري ‌ها مانند پوكي استخوان، كمبود ويتامين دي، ديابت، كلسترول و دردهاي عضلاني، سرطان و بيماري‌ هاي كليوي، كبدي و ميگرن. عفونت ويروسي و باكتريايي غذايي و… بسيار مفيد است

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۵:۰۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه موكا گانودرما چيست؟


نحوه تهيه قهوه تلخ موكا

قهوه تلخ موكا به دو روش تهيه مي شود. در مواد لازم براي تهيه قهوه تلخ موكا اختلاف نظرهايي وجود دارد اما در رسپي انواع قهوه تلخ موكا وجود قهوه و شكلات موجود مي ‌باشد

در روش اول

1- پودر كاكائو و پودر شكلات همراه مقداري آب جوش را با هم تركيب مي‌ كنيد. ميزان آب جوشيده اي كه به اين مواد اضافه مي ‌شود خيلي مهم است زيرا بايد حالت كاراملي يا شيره اي داشته باشد. بعد از اين مرحله مي توانيد مقداري سس شكلات بريزيد يا مي توانيد تكه ‌هاي شكلات تلخ را بن ماري كنيد و به مخلوط اضافه كنيد.

2- حالا نوبت درست كردن قهوه تلخ است در اين مرحله بهتر از قهوه اسپرسو استفاده كنيد ولي اگر طعم اسپرسو را دوست نداريد مي ‌توانيد همان قهوه تلخ معمولي را دم كنيد.

براي دم كردن قهوه اگر دستگاه قهوه جوش داريد مخزن زيرين آن را با دو ليوان آب سرد پر كنيد و ظرف بالايي را پر از پودر قهوه كنيد بعد در حرارت ملايم قرار دهيد زماني كه شروع به جوشيدن كرد سريع از روي حرارت برداريد. اگرهم دستگاه قهوه جوش نداشتيد پودر قهوه تلخ و آب سرد را روي حرارت قرار مي ‌دهيد. همين كه قهوه شروع به جوشيدن كرد از روي حرارت برمي ‌داريم.

3- سپس مقداري از شير را مي جوشانيد ولي سعي كنيد شير زياد جوشيده نشود مقداري از شير را براي تزيين و كف شير نگه داريد.

مرحله پاياني: ابتدا در اين مرحله سس شكلاتي كه قبلا آماده كرديد را مي‌ ريزيد سپس قهوه تلخ را اضافه مي كنيد و بعد از آن شير جوشيده را به قهوه اضافه مي كنيد. در آخر مقداري كف شير آماده كنيد و روي قهوه تلخ را با مقداري كف شير و خامه و مقداري وانيل و دارچين تزيين كنيد.

روش دوم: در اين روش ديگر قهوه موكا لايه لايه نيست و درست كردن آن كمي راحت تر است زيرا تمام مواد را با هم تركيب مي كنيم

1-ابتدا قهوه و آب سرد را روي حرارت قرار مي دهيد همين كه به نقطه جوش رسيد از روي حرارت برداريد.

2-شير را داغ كنيد تكه‌ هاي شكلات را داخل شير بريزيد تا حل شود

3-شكر، قهوه و خامه را به شير اضافه كنيد به آرامي هم بزنيد تا غليظ شود. در انتها داخل فنجان بريزيد و با كمي پودر دارچين و وانيل ميل كنيد

براي اين كه قهوه موكا براي لاغري طعم بهتري بگيرد از قهوه تازه آسياب شده استفاده كنيد. شايد شما فكر كنيد تهيه قهوه موكا با اين دو روش مقداري سخت و زمان گير است در اين صورت من به شما قهوه فوري موكا دكتر بيز براي لاغري را توصيه مي كنم. با خريد قهوه موكا براي لاغري مي توانيد هم يك قهوه فوري موكا براي لاغري بدون دردسر دم كردن قهوه تلخ ميل كنيد هم از فوايد بي شمار قهوه موكا بهره مند شويد.

 

آشنايي با قهوه موكا گانودرما و خواص اين قهوه

 

 

 

قهوه موكا گانودرما يكي از بهترين قهوه هاي حال حاضر بازار است كه به شكلي طبيعي توليد شده است و امروزه فروش بسيار زيادي را دارا مي باشد. اين قهوه داراي خواص بسيار زيادي است كه ما در اين مطلب سعي مي كنيم تمامي اين خواص را به صورت كامل براي شما شرح دهيم. اگر شما هم جز افرادي هستيد كه قصد خريد يك قهوه خاص و خوش طعم با ويژگي هاي منحصر به فرد را داريد به شما توصيه مي كنيم حتما اين مطلب را به دقت مطالعه كنيد تا با اين قهوه بيشتر آشنا شويد.

قهوه موكا گانودرما چيست؟

قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما يك قهوه فوق العاده است كه امروزه در سراسر ايران به فروش مي رسد و طرفداران بسيار زيادي را دارد. اين قهوه يك قهوه بسيار خوش طعم است كه از گانودرما تهيه شده است و در كنار اين خوشمزگي خواص و مزاياي بسيار زيادي دارد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين قهوه طعم بسيار لذيذ آن است كه شما نمي توانيد اين طعم را در هيچ يك از قهوه هاي ديگر بچشيد. البته طعم خوب تنها ويژگي اين قهوه نيست. خواص درماني فوق العاده زيادي كه اين قهوه دارد باعث شده است كه امروزه بسياري از پزشكان آن را به عنوان يك داروي گياهي فوق العاده براي بسياري از بيماراني كه بيماري هاي مختلفي دارند تجويز كنند. با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد تا به صورت كامل درباره ويژگي هاي منحصر به فرد اين قهوه صحبت كنيم.

 

از بين بردن بيماري هاي پوستي با استفاده از قهوه موكا گانودرما

يكي از مهم ترين مزاياي استفاده از قهوه موكا گانودرما دكتر بيز اين است كه با استفاده از اين قهوه شما مي توانيد به راحتي مشكلات پوستي خود را برطرف كنيد و در نتيجه پوستي شاداب تر و زيباتر را داشته باشيد. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد با استفاده از كلاژن سازي در پوست شما باعث مي شود تا پوست شما جوانسازي شود. بنابراين در صورتي كه شما هم جز افرادي هستيد كه دچار پيري زودرس پوست شده ايد و پوست شما چروكيده شده است به شما توصيه مي كنيم حتما از اين قهوه استفاده كنيد. قهوه موكا با قارچ گانودرما به شما كمك مي كند تا بتوانيد در كمترين زمان ممكن مشكلات پوستي خود را از بين ببريد. علاوه بر اين قيمت قهوه موكا گانودرما نسبت به بسياري از محصولات ديگر كه براي زيبايي و شاداب تر كردن پوست به كار مي روند مناسب تر است و امكان خريد آن براي تمامي افراد وجود دارد و استفاده از آن مزاياي ديگري را نيز به همراه دارد.

عكس 2

درمان پوكي استخوان با استفاده از اين قهوه

يكي ديگر از مزايايي كه استفاده از قهوه گانودرما موكا براي شما دارد اين است كه باعث توليد ميزان زيادي كلسيم در بدن شما مي شود كه اين كلسيم توليد شده مي تواند بهترين درمان براي پوكي استخوان باشد. امروزه بسياري از بيماراني كه براي مشكل پوكي استخوان خود به پزشك مراجعه مي كنند معمولا به عنوان يكي از بهترين روش هاي درمان اين مشكل پيشنهاد استفاده از قهوه گانودرما كافه موكا را دريافت مي كنند. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد استفاده از اين قهوه علاوه بر اين كه باعث درمان پوكي استخوان شما مي شود هيچ گونه عوارضي را نيز با خود به همراه ندارد و بنابراين شما با خيالي راحت مي توانيد از آن استفاده كنيد. بنابراين در صورتي كه شما هم با مشكل پوكي استخوان رو به رو هستيد توصيه ما به شما استفاده از اين قهوه است كه امروزه بسياري از مراكز علمي تاثير فوق العاده آن را تاييد كرده اند.

آشنايي با ساير مزاياي اين قهوه

استفاده از قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما مزاياي بسيار زياد ديگري را نيز براي شما دارد كه همين موضوع نيز باعث مي شود تا افراد زيادي علاقه مند به خريد آن باشند. يكي از مهم ترين مزيت هاي مصرف قهوه گانودرما مدل موكا اين است كه شما با استفاده از اين قهوه مي توانيد به راحتي مشكلات گوارشي خود را حل كنيد و در نتيجه شب ها بعد از شام مي توانيد خواب راحت تري را داشته باشيد. يكي ديگر از فوايد قهوه موكا گانودرما اين است كه باعث آرامش اعصاب شما مي شود. بنابراين اگر شما هم جز افرادي هستيد كه آرامش اعصاب نداريد به شما توصيه مي كنيم حتما اين قهوه را امتحان كنيد و نتيجه فوق العاده آن را تجربه كنيد. اين قهوه مي تواند به عنوان ترميم كننده پوست و مو نيز مورد استفاده قرار گيرد و اتفاقا تاثير فوق العاده اي را نيز نسبت به بسياري از داروهاي ديگر براي پوست و مو دارد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۵۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

و در آخر برگ هاي تازه از گياه چاي سبز با بالاترين كيفيت ممكن

تركيبات به كار رفته در پكيج لاغري 5040

گياه تازه چاي سبز با بالاترين كيفيت

گياه چاي اولونگ

گياه كاسيا

زيره

به ليمو

زعفران

همانطور كه در بالا مشاهده مي كني شما با خريد پكيج لاغري فوق محصولي 100% گياهي را دريافت خواهيد كرد كه بدون هيچگونه عوارضي مي تواند براي شما كاهش وزن و تناسب اندام را به همراه داشته باشد.در ضمن شما مي توانيد بهترين انواع چاي سبز لاغري دكتر سينا را از فروشگاه رز گلد تهيه نماييد

 

 

چه گياهاني در دمنوش ۵۰۴۰ تيما استفاده شده است ؟

برگ هاي تازه چاي سبز از تركيبات اصلي اين دمنوش به شمار مي رود.

چاي شاهانه يا چاي اولانگ يكي از گياهاني است كه در اين دمنوش گياهي مورد استفاده قرار گرفته است.

گياه به ليمو از ديگر تركيبات اين دمنوش لاغري محسوب مي شود.

زعفران گياه بسيار خوش طعم و عطر ايراني از ديگر تركيبات موجود در اين دمنوش لاغري مي باشد.

زيره سبز گياهي چربي سوز و بسيار پر خاصيت از ديگر تركيبات اين دمنوش چربي سوز مي باشد.

و در آخر كاسيا گياهي كه داراي خواص بسيساري بوده و در طب سنتي هم به آن بسيار توجه شده است.

در ميان انواع نوشيدني هاي گياهي و دمنشو هاي يكه تا به امروز در بازار معرفي شده اند يكي زا بهترين ها و در عين حال محبوب ترين انها نوشيدني چاي سبز تيما مي باشد.اين محصول در نوع دم كردني و كيسه اي روانه بازار شده و توانسته در همين مدت كوتاه توجه بسياري را به خود جلب نمايد.در بازار مي توان برند هاي مختلفي را يافت كه به ارائه محصول چاي سبز پرداخته اند اما بي شك يكي از خوش نام ترين و با كيفيت ترين محصولاتي كه در اين زمنيه مي توان يافت محصول چاي تيما مي باشد كه از سوي فروشگاه 5040 چاي سبز ارائه شده است.

حتما شما هم تا كنون تبليغات متختلفي را از چاي لاغري 5040 در رسانه هاي مختلف ديده ايد.همين امر نشان مي دهد كه اين برند بسيار محبوب و مورد توجه مردم است و شما نيز اگر مي خواهيد يكي زا بهرتين محصولات چاي سبز در ياران را در اختيار داشته باشيد تنها توصيه ما استفاده از اين محصول ارزشمند مي باشد.اما در مورد تركيبات به كار رفته در محصول فوق كه يكي از عوامل موفقيت ان هم محسوب مي شود مي توان به موارد زير اشاره كرد :

شما در چاي 5040 مي توانيد گياه چاي اولونگ يا همان چاي شاهانه را بيابيد.

به ليمو از ديگر گياهاني است كه در اين نوشيدني مورد استفاده قرار گرفته است.

زعفران نيز براي خوش رنگ كردن اين نوشيدني مورد استفاده قرار گرفته است.

زيره سبز گياهي خوش طعم و لاغر كننده در برند تيما موجود است.

گياه كاسيا يكي ديگر از گياهاني است كه در چاي لاغري تيما مي توانيد بيابيد.

و در آخر برگ هاي تازه از گياه چاي سبز با بالاترين كيفيت ممكن

 

اما در مورد قيمت چاي سبز تيما با توجه به كيفيت و تركيبات فوق العاده ان مي توان گفت بسيار ارزان و مقرون به صرفه مي باشد .شما مي توانيد مدل دم كردني آنرا تنها با قيمت 28 هزار تومان و مدل كيسه اي 100 عددي آنرا با قيمت 32 هزار تومان تهيه نماييد. البته اگر قصد مصرف براي كاهش وزن و لاغري را داريد مي بياست اين نوشيدني را حداقل به مدت سه ماه تاشش ماه مصرف كنيد و به همين منظور ما براي شما پكيج هاي سه ماه و شش ماه و با تخفيف بسيار ويژه اي را در نظر گرفته ايم :

 

اما جهت تهيه محصول چاي لاغري تيما اصل علاوه بر اينكه مي توانيد بروي ذكمه هاي خريد پستي كه در بالا اورده ايم كليك نماييد همچنان مي توانيد جهت سفارش اين محصول با شماره تلفن تماس گرفته و محصول مورد نظر خودتان را تلفني سفارش دهيد.

در ضمن مي توانيد جهت تهيه اين محصول آدرس كامل پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره پيامك كنيد.

 

شما با مصرف روزانه و منظم چاي سبز تيما 5040 مي توانيد به ميزان قبال توجهي شاهد كاهش ميزان قند خون خود باشيد. در واقع علاوه بر كاهش قند خون اين نوشيدني كمك مي كند تا جذب قند موجود در مواد غذايي به مقدار قابل توجهي كاهش يافته و همين امر موجب خواهد شد تا بدن شما به منظور تامين انرژي مورد نيازش شروع به استفاده از بافت هاي چربي انباشته شده نمايد و در دراز مدت همين روند موجب كاهش وزن براي شما خواهد شد.

اگر به دنبال يك نوشيدني آرامش بخش هستيد و مي خواهيد اعصابي آرام و قوي داشته باشيد باز هم توصيه ما به شما استفاده از چاي تيما 5040 است. وجود گياهاني همچون زعفران و كاسيا در تركيبات به كار رفته اين محصول باعث شده تا علاوه بر خاصيت كاهش وزن خاصيت آرامش بخشي خوبي هم داشته باشد و از ان به عنوان يك دمنوش آرامش بخش استفاده نمايند.

اما در يك نگاه اگر بخواهيم خواص چاي سبز لاغري 5040 را برشمريم مي توان موارد زير را عنوان كرد :

باعث ايجاد شاداي و حالت مفرح شدن

باعث بهبودي درد

از بين برنده نفخ شكم

كاهش ميزان كلسترول خون

شادابي و روشني پوست صورت

جلوگيري از بيماريهاي سرطاني

جلوگيري از بيماري ديابت

كنترل ميزان فشار خون

جلوگيري از بيماري هيا قلب و عروقي

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۳:۴۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت سير سياه مشهد

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سير سياه با شكم خالي و قبل از خوردن وعده‌هاي غذايي تاثير آن را بيشتر‌ مي‌كند. به اين منظور توصيه‌ مي‌شود روزانه بين ۱ تا ۳ عدد سير مصرف شود. همچنين از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشني در انواع غذاها استفاده‌ مي‌شود. گنجاندن اين محصول در وعده‌هاي غذايي به سلامتي شما كمك شاياني خواهد كرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروي ضد انعقاد با پزشك مشورت كنيد.

زنان باردار و خانم هايي كه نوزادان زير شش ماه دارند.

خريد سير سياه مشهد با قيمت ارزان

 

سير سياه مرغوب از بهترين فرآورده هاي حاصل از سير است كه خواص درماني متعدد دارد. سير سياه به ويژه سير سياه مشهد با تقويت سيستم ايمني بدن احتمال ابتلاي فرد به بيماري هاي مختلف را كاهش مي دهد. با توجه به ارائه سير سياه مشهد با قيمت مناسب مي توان بهترين اين محصول را تهيه كرد. بهترين راه براي خريد سير سياه سر زدن به سايت خريد اينترنتي مي باشد.
سير سياه چيست؟

از بين گياهان علفي پر مصرف و مفيد مي توان به سير اشاره كرد كه به صورت خام و در قالب فرآورده هاي جانبي مورد استفاده قرار مي گيرد. از تخمير سير تازه و مرغوب در درجه حرارت معين سير سياه به دست مي آيد كه خواص تغذيه اي و درماني متعدد دارد. سير سياه در طي فرايند تخمير در درجه حرارت بين 60 تا 70 درجه و در طي دوره 50 تا 90 روز استحصال مي شود. از سير سياه درجه يك مي توان در قالب وعده هاي غذايي مختلف و به شكل چاشني و طعم دهنده بهره گرفت.

خريد سير سياه در مشهد
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765

1 بسته سير سياه دكتر بيز

پرداخت درب منزل قيمت : 190 هزار تومان

1 بسته سير سياه دكتر بيز

پرداخت آنلاين قيمت : 170 هزار تومان

2 بسته سير سياه دكتر بيز

پرداخت درب منزل قيمت : 380 هزار تومان

2 بسته سير سياه دكتر بيز

پرداخت آنلاين قيمت : 340 هزار تومان

3 بسته سير سياه دكتر بيز

پرداخت درب منزل قيمت : 570 هزار تومان

3 بسته سير سياه دكتر بيز

پرداخت آنلاين قيمت : 510 هزار تومان

خواص سير سياه

از بين خواص متعدد مصرف سير سياه مي توان به تقويت سيستم ايمني بدن اشاره نمود كه در نتيجه به كاهش احتمال ابتلا به بيماري هاي مختلف منجر مي شود. براي كساني كه درگير بيماري فشار خون هستند استفاده از سير سياه جهت كاهش فشار خون مي تواند در وعده هاي غذايي گنجانده شود. سير سياه مشهد به دليل ادرار آور بودن سبب كاركرد بهتر كليه و دفع سموم از بدن مي گردد.

يكي از علل ابتلا افراد به بيماري افزايش وزن و چاقي مي باشد. چاقي و اضافه وزن منجر به افزايش خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي عروقي مي شود و از اين رو افراد به دنبال كاهش وزن هستند. بهترين راه براي كاهش وزن در كنار ورزش استفاده از مواد غذايي مفيد مانند سير سياه مي باشد. سير سياه با افزايش سوخت و ساز بدن به كاهش چربي ذخيره شده در بدن كمك مي كند.

سير سياه درجه يك خواص گوناگوني دارد كه از آن ميان مي توان به كمك به درمان آلرژي و بيماري هاي تنفسي اشاره كرد. سير سياه با كاهش استرس علائم بيماري هاي تنفسي را كاهش مي دهد. تركيبات موجود در سير سياه سبب تحريك سلول هاي سيستم عصبي مغز شده و به بهبود عملكرد مغز و تقويت حافظه كمك مي كند.

قيمت سير سياه مشهد

با افزايش آگاهي افراد در مورد خواص سير سياه امروزه استقبال از اين ماده غذايي مفيد روند صعودي را طي مي كند. يكي از دغدغه هاي خريداران جهت دريافت سير سياه توليد مشهد و … اطلاع از قيمت فروش اين محصول مي باشد. در تعيين قيمت سير سياه درجه يك مشهد فاكتور هاي متنوعي دخالت دارد كه از آن ميان مي توان به كيفيت اين ماده غذايي مفيد اشاره كرد.

نوع بسته بندي سير سياه، برند توليد كننده محصول و نيز نوسانات قيمت بازار را مي توان در تعيين قيمت سير سياه دخيل دانست. مطمئن ترين راه براي اطلاع از قيمت بهترين سير سياه كسب اطلاع از طريق نمايندگي فروش سير سياه مشهد مي باشد كه بهترين محصول را با قيمت مناسب عرضه مي نمايند.

خريد سير سياه مشهد

با اطلاع از قيمت سير سياه از جمله سير سياه توليد مشهد مي توان بهترين اين محصول را به صورت عمده و خرده خريداري نمود. براي خريد سير سياه راهكار هاي مختلفي پيش روي خريداران قرار دارد كه از آن ميان مي توان به خريد سير سياه درجه يك از طريق سايت خريد اينترنتي اشاره كرد.

از مزاياي خريد سير سياه توليد مشهد از طريق سايت اينترنتي مي توان به دريافت اين محصول بدون واسطه و با قيمت مناسب اشاره كرد. با سر زدن به سايت خريد اينترنتي مي شود اطلاعاتي از قبيل خواص سير سياه، قيمت سير سياه، نحوه سفارش محصول و … را به دست آورد. از ديگر فوايد خريد سير سياه از سايت خريد اينترنتي حذف هزينه هاي جانبي از قبيل رفت و آمد و صرفه جويي در زمان مي باشد.

 

 

خريد پستي سير سياه بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۴۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه مصرف دمنوش لاغري تيما

با مصرف اين نوع چاي لاغري در كنار كم كردن چربي‌هاي انباشته‌شده در ناحيه‌هاي متداول بدن مي‌توانيد مانع از ايجاد انواع سرطان و همچنين فشارخون بالا شويد. براي اين منظور توصيه مي‌كنيم كه كساني كه دچار اضافه‌وزن بسيار بالا نيز مي‌باشند به مصرف اين نوع چاي حداقل براي دو تا سه وعده در هفته اقدام كنند چرا كه تأثيرات اين نوع چاي براي بدن آن‌ها بسيار چشمگير و تأثيرگذار خواهد بود.

 

قيمت چاي تيما و نحوه خريد چاي سبز تيما

براي رسيدن به وزن ايده آل و همچنين اندامي متناسب و زيبا مي‌بايست هزينه‌هاي به نسبت مختلف پرداخت كنيد. به‌عنوان‌مثال براي اينكه بتوانيد رژيم غذايي مناسبي داشته باشيد مي‌بايست از تجويز پزشك موردنظر خود استفاده كنيد ميزان هزينه ويزيت و همچنين هزينه دارو مي‌تواند قابل‌توجه باشد. اما در رابطه با قيمت چاي تيما ۵۰۴۰ مي‌توان به اين نكته اشاره نمود كه شما عزيزان با پرداخت قيمت مناسب و همچنين به‌صرفه مي‌توانيد اين نوع چاي سبز لاغري را درب منزل خود تحويل بگيريد و تنها قيمت هزينه محصول موردنظر را پرداخت كرده و اقدامات لازم ديگر را به انجام برسانيد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم كه به قيمت‌هاي مختلف اين چاي توجه كنيد چرا كه چاي تيما ۵۰۴۰ به‌صورت بسته‌اي يا كيسه‌اي عرضه مي‌شود؛ بنابراين مي‌توانند هزينه‌هاي به نسبت متفاوت از يكديگر داشته باشند.

 

 

 

 

خريد چاي تيما 5040

در ميان انواع چاي سبز لاغري ما به شما خريد چاي تيما ۵۰۴۰ را سفارش مي‌كنيم، چرا كه با اين خريد مي‌توانيد يك تير را به دو نشان بزنيد. در واقع هم مي‌توانيد محصولي مناسب براي كاهش چربي‌هاي مختلف بدن خود تهيه كنيد و هم مي‌توانيد سلامت اندام بدن خود را تأمين كنيد. بنابراين توصيه مي‌كنيم با بررسي تمامي جوانب نسبت به خريد چاي سبز تيما 5040 اقدام كنيد. شما عزيزان نگران كيفيت، مواد و تركيبات اين محصول نباشيد. هيچ‌گونه حساسيتي پس از مصرف آن براي تمامي اندام شما ايجاد نخواهد شد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم پس از بررسي‌هاي لازم با مسئولين ما در اين سايت ارتباط گرفته و توضيحات كامل‌تر را از سوي آن‌ها دريافت كنيد.

 

خلاصه‌اي از چاي سبز تيما 5040

از محصولات لاغري مؤثر و تأثيرگذار مي‌توان به چاي تيماي برند پنجاه و چهل اشاره نمود. چاي لاغري تيما از جمله مواردي است كه بسيار موردتوجه افراد مختلف در جامعه و مخصوصاً آقايان و بانوان عزيز قرار مي‌گيرد. خواص چاي سبز تيماي لاغري بسيار چشمگير است. شما با مصرف اين نوع چاي لاغري نه‌تنها مي‌توانيد وزن خود را كاهش دهيد بلكه مي‌توانيد خود را از سرطان و فشارخون محفوظ نگه‌داريد. ازجمله موارد بسيار مهم در رابطه با اين نوع چاي اين است كه هم‌زمان توصيه مي‌شود به ورزش و همچنين برنامه غذايي مناسب نيز توجه شود تا پس از گذشت زمان مشخص تأثيرات چشمگيري مصرف آن را مشاهده نماييد.

 

نحوه مصرف دمنوش لاغري 5040

به ازاي هر نفر مقدار يك قاشق چاي خوري از دمنوش لاغري 5040 را برداشته و در قوري كه قبلا با آب جوش گرم شده مي ريزيم. براي اضافه كردن آب به قوري اجازه دهيد دماي آب جوش به 85 درجه سانتي گراد برسد. سپس به مدت 3 الي 5 دقيقه فرصت دهيد تا دم بكشد. جعبه دمنوش لاغري 5040 را در جاي خشك و خنك بگذاريد. توجه داشته باشيد كه دمنوش لاغري 5040 دور از نور مستقيم خورشيد نگه داري شود و مواد تند و معطر در نزديكي آن نباشد.

تركيبات دمنوش 5040

تركيبات دمنوش لاغري 5040 شامل موارد زير است:

70 درصد چاي سبز، 11.75 درصد تخم كرفس،10 درصد زيره سبز، 8 درصد انيسون، 25 درصد زعفران

اين تركيبات براي چربي سوزي و كم كردن وزن بسيار موثر هستند. اين مواد طي يك دوره استفاده منظم سوخت و ساز بدن را به طرز چشمگيري افزايش مي دهند. بدين صورت علاوه بر اينكه دمنوش لاغري 5040 سايز شما را كاهش مي دهد باعث مي شود 2 تا 7 كيلوگرم در ماه لاغر شويد. البته اضافه وزن فرد و ميزان فعاليت هاي روزانه و شاخص توده بدن فرد بر مقدار اين كاهش وزن تاثير گذار هستند.

تصوير 2

خواص دمنوش لاغري 5040

خواص دمنوش لاغري 5040 مي تواند كاهش كلسترول، ضد باكتري بودن، جلوگيري از عوامل سرطان زا، كاهش چربي، كاهش جذب روده اي گلوكز و كاهش كالري هاي اضافي باشد. دمنوش لاغري 5040 براي پوست ضرري ندارد و با خيال راحت مي توان آن را مصرف نمود. با مصرف منظم اين دمنوش بدون صرف هزينه هاي زياد و در كمترين زمان به اندام دلخواه خود برسيد. مصرف 3 فنجان دمنوش لاغري 5040 در روز 70 كالري انرژي بر اثر سوختن چربي ايجاد مي كند و بدين ترتيب سبب كاهش وزن مي گردد. از رشد سلول هاي سرطاني با مصرف دمنوش لاغري 5040 جلوگيري مي شود و خطر ابتلا به آن در افرادي كه روزانه آن را ميل مي كنند بسيار كاهش مي يابد. بيماري هاي قلبي عروقي نيز با مصرف دمنوش لاغري 5040 كاهش پيدا مي كنند.

تصوير 3

نحوه مصرف دمنوش لاغري تيما

به ازاي هر نفر به اندازه يك قاشق مرباخوري چاي سبز را درون قوري مي ريزيم و يك ليوان آب داغ به ازاي هر قاشق چاي به آن اضافه مي كنيم. دماي آب بايد 80 تا 85 درجه سانتي گراد باشد. سپس درب قوري را گذاشته و 3 الي 5 دقيقه وقت مي دهيم. سپس چاي آماده است و مي توانيد آن را از صافي رد كرده و ميل نماييد. توجه داشته باشيد كه هيچ گاه چاي سبز را در قوري استيل دم نكنيد زيرا با آهن آن به دليل داشتن مقادير بالا تانن، رسوب مي دهد.

خاصيت دمنوش لاغري 5040

دمنوش لاغري تيما فوايد زيادي دارد از جمله كاهش كلسترول، كاهش قندخون، تقويت معده، تقويت كبد، ضد افسردگي، نشاط آور و كاهش يبوست. با مصرف اين دمنوش جذب قند در سيستم گوارشي شما كاهش مي يابد. اين عمل باعث مي شود انرژي كمتري از غذا وارد بدن شما شود. تمام اين موارد در نهايت موجب شادابي پوست و بدن شما خواهد شد.

ويژگي هاي دمنوش لاغري پنجاه چهل

• اين چاي كاملا گياهي است و تركيبات آن چاي سبز، چاي اولونگ يا شاهدانه، چاي كاموميل، شيرين بيان، زيره سبز و دانه گياه فلوس است.

• مصرف منظم اين چاي سبب كاهش وزن از 3 تا 7 كيلوگرم در ماه مي شود.

• هيج گونه عارضه جانبي ندارد.

• سبب شفافيت پوست مي شود.

• طعمي دلنشين و مطبوعي از ليمو دارد.

• تاثيرات خيلي زيادي بر بدن دارد..

 

 

 

خواص انيسون (باديان رومي) موجود در دمنوش لاغري 5040

آنتي اكسيدان موجود در انيسون موجب مي شود مصرف آن جريان خون سالمي را در بدن به وجود بياورد و پوست سالمي داشته باشيد. رازيانه به عنوان يك مكمل دارويي براي درمان بيماري هاي شايع پوستي به كار گرفته مي شود. اين گياه براي درمان نفخ، درد و سرگيجه كاربرد دارد و ضد استرس و ضدعفوني كننده است. انيسون سبب افزايش سوخت و ساز بدن و هضم آن مي شود. تركيباتي كه اين گياه دارد آن را به يك ماده گياهي فوق العاده تبديل كرده است.

خواص زعفران موجود در دمنوش لاغري 5040

زعفران كه از قديم چاشني پرطرفداري است موجب كاهش چربي و كلسترول مي شود. اين ماده ضداسپاسم، آرام بخش، كاهش دهنده فشار خون و تقويت كننده حافظه است. هم چنين زعفران از بيماري هاي قلبي و سرطان جلوگيري مي كند. براي درمان آسم، نفخ شكم و بيماري هاي پوستي زعفران مفيد است. افرادي كه معده درد و كم خوني دارند زعفران برايشان مفيد خواهد بود. اين ماده با كمك به هضم مواد غذايي معده را تقويت مي كند.

منبع نوشته ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۰۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

خواص چاي سبز كرفس تيما

چاي سبز كرفس تيما ضمن اين كه موجب كاهش وزن تان خواهد شد، خواص بي شمار ديگري نيز دارد . پيشگيري از بيماري هاي قلبي و عروقي، تنظيم فشار خون، تنظيم قند خون ، دفع سموم ، تقويت معده و ضد افسردگي بودن از جمله خواص مصرف چاي سبز با كرفس تيما مي باشد. كرفس موجود در چاي سبز كرفس تيما روي پوست و مو تاثيرگذار است و موجب شفاف شدن پوست و استحكام مو مي‌شود. هم چنين با تنظيم كلسترول، فرد را از بيماري هاي قلبي عروقي دور مي كند. از ديگر خواص چاي تيما مي توان به بهبود كارايي دستگاه گوارش اشاره كرد كه اين كار را با افزايش دادن ادرار انجام مي دهد . اين محصول با جايگزين كردن سلول هاي جديد به جاي سلول هاي مرده، بدن تان را قوي تر خواهد كرد.


خريد چاي لاغري كرفس

خريده چاي سبز كرفس تيما به شكل اينترنتي امكان پذير است. با اين روش از هر نقطه اي كه باشيد، قادر به مشاهده محصول و مطالعه خواص و ويژگي هاي آن خواهيد بود . با ثبت سفارش چاي سبز و كرفس ۵۰۴۰، اين محصول را در زمان كوتاهي به صورت پستي درب منزل تحويل خواهيد گرفت . فروش چاي سبز كرفس به شكل اينترنتي در وقت و هزينه مشتري صرفه جويي مي كند و لازم نيست به شكل حضوري براي خريد آن اقدام كنيد. اگر به دنبال راهي مطمئن براي لاغري هستيد با خريد چاي سبز كرفس، قدمي محكم خواهيد برداشت . اين محصول در دو نوع تي بگ و دم كردني عرضه شده است كه با توجه به سليقه خود قادر به خريد آن ها خواهيد بود . با خريد چاي سبز كرفس تيما به تناسب اندام دست پيدا مي كنيد و از چربي هاي شكم و پهلوي خود نيز راحت خواهيد شد.


قيمت چاي سبز و كرفس ۵۰۴۰

قيمت چاي سبز كرفس با توجه به فوايد بي نظير اين محصول بسيار مناسب در نظر گرفته شده است. چاي سبز كرفس ۵۰۴۰ نسبت به داروهاي شيميايي و جراحي هاي سنگين گزينه بهتري است و بدون نگراني از عوارض ، قادر به خريد آن خواهيد بود. چاي سبز تيما پروانه توليد و بهداشتي دارد كه خيال مشتري را از سالم بودن آن راحت خواهد كرد .فروشگاه ۵۰۴۰ تمام تلاش خود را براي كسب رضايت خريداران انجام مي دهد كه گارانتي مجموعه گواهي بر اين ادعا است . با اين گارانتي اگر به هر دليل از محصول راضي نبوديد، با ارائه‌ي فاكتور مي توانيد آن را مرجوع كنيد و هزينه خود را پس بگيريد .

 

با مدرن شدن زندگي و تحول در سبك زندگي مردمان دنيا، مشكلاتي در حوزه سلامت افراد پيدا شد كه به دغدغه تبديل شده اند. از جمله اين مشكلات افزايش وزن است كه در مواقع ريشه بسياري از بيماري ها در بدن است. از جمله افزايش قند خون، افزايش چربي خون و موارد مشابه كه همه ما يا خود درگير آنها هستيم يا اطرافيان ما به نوعي درگير اين مشكلات هستند. براي رفع مشكل چاقي و اضافه وزن و به وزن متناسب رسيدنف روشهاي زيادي وجود دارند كه برخي از آنها برگرفته از طب سنتي و گياهي هستند و برخي ديگر در حوزه دارو درمان شيميايي هستند كه بدون عارضه هم نيستند. ما در اين مقاله در مورد يكي از سبزيجات مفيد براي لاغري براي شما مطالبي را گردآوري كرده ايم، مي خواهيم در مورد چاي لاغري كرفس و كاهش ورن براي شما صحبت كنيم كه اميدواريم مورد استفاده شما قرار گيرد.

چاي كرفس و لاغري تا چه حد با هم ارتباط دارند؟

بنا بر گفته ها چنانچه چاي تازه كرفس تازه را در سبد غذايي روزانه‌ خود بگنجانيد، چاقي و اضافه‌وزن به سراغ شما ني آيد. برخي نيز معتقد هستند كه چاي كرفس 5040 باعث پايين آمدن اوره خون مي شود و از تورم بدن جلوگيري مي كند.

شما عزيزان براي خريد چاي لاغري كرفس مي توانيد به يكي از روش هاي زير همين الان اقدام نماييد :

 

اگر مي خواهيد در مورد كرفس و لاغري و رابطه آنها بيشتر بدانيد، بايد ادامه دهيم كه سبزي پرخاصيت كرفس داراي دو نوع وحشي و پرورشي است. نوع وحشي كرفس در كنار آبهايي كه راكد هستند مي رويد و نوع پرورشي كرفس همان گونه اي است كه ما اين روزها در بازار ميوه و تره بار خريداري مي كنيم.

در مورد خواص كرفس بايد بدانيد كه برگ هاي سبزي مغذي در مقايسه با ساقه اش داراي ريزمغذي هاي بيشتري است و اين نكته مهم را هم به ياد داشته باشيد كه هرچه رنگ كرفس تيره تر باشد، سرشار از ويتامين A و B است، اما با اين وجود خاصيت ساقه كرفس را هم ناديده نگيريد. چرا كه ساقه اين گياه داراي فيبري است كه در مقايسه با ساير انواع سبزيجات چوبي تر و تقريبا غيرقابل جذب است و اين دقيقا همان عاملي است كه به كاهش وزن و لاغري كمك زيادي مي كند و باعث شهرت كرفس در لاغري شده است.

در مورد ارتباط چاي كرفس و لاغري بايد به اين نكته اشاره كرد كه بنا به گفته پژوهشگران حوزه علوم غذايي هرچند كرفس به نسبت هويج كه كم كالري است، كم كالري تر است، ولي مصرف مجاز روزانه ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم آن كه به طور نسبي داري ۲۰ كالري انرژي است كه تنها مي تواند ۲۰ كالري از انرژي دريافتي ما را بسوزاند.

 

اگر مي خواهيد بدانيد كه اين فرايند چگونه رخ مي دهد، بايد بگوييم كه اين ميزان كرفس جهت هضم در بدن، به طور تقريبي به۴۰ كالري انرژي نيامند است. در نتيجه ۲۰ كالري كرفس سوزانده مي شود و تنها ۲۰ كالري به كاهش وزن و چربي سوزي در بدن ما كمك مي كند و اين مقدار در برابر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ كالري دريافتي روزانه هر فرد مقدار تقريبا ناچيزي است.

خواص اين چاي براي لاغري و كاهش وزن

در ادامه براي اينكه ارتباط كرفس و لاغري را بهتر متوجه شويد از خواص اين نوع سبزي مفيد بيشتر براي شما صحبت كرده ايم.

 

دمنوش چاي لاغري كرفس و چاي سبز
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765

1 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت درب منزل قيمت :105 هزار تومان

1 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت آنلاين قيمت :95 هزار تومان

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت درب منزل قيمت :210 هزار تومان

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت آنلاين قيمت :185 هزار تومان

3 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت درب منزل قيمت :310 هزار تومان

3 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت آنلاين قيمت :270 هزار تومان

يك از دغدغه هاي دنياي مدرنيته براي همه افراد به خصوص خانم ها لاغري است. افراد براي لاغري از روش هاي بسياري استفاده مي كنند كه ممكن است اثرات جانبي و مضري براي بدن داشته باشد. استفاده از چاي لاغري كرفس، جاي سبز و همچنين عصاره هاي طبيعي و گياهي از جمله روش هايي است كه متقاضيان زيادي دارد ولي نكته اي كه قابل توجه است اين است كه كدام روش مي تواند مؤثرتر و زودبازده تر باشد؟

لاغري يك دغدغه فراگير

استفاده از انواع چاي ها براي لاغري يكي از روش هاي رايج لاغري مي باشد. يكي از دمنوش هايي كه توانسته بيشترين تأثير را در لاغري داشته باشد و قابل اعتماد در اين زمينه باشد چاي كرفس براي لاغري است. اين چاي با داشتن تركيبات مفيد تأثيري اعجاب انگيز در لاغري مشتريانش دارد. دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز يكي از محصولات محبوب چاي تيما مي باشد و از محصولات بسيار خوب در زمينه لاغري محسوب مي شود. اگر به دنبال يك محصول سالم در زمينه لاغري هستيد ما چاي لاغري كرفس را پيشنهاد مي كنيم چراكه يك محصول طبيعي و بدون هيچ گونه ضرري به حساب مي آيد. پيشنهاد مي شود به جاي استفاده از روش هايي كه باعث آسيب به بدن شما مي شود از دمنوش لاغري كرفس استفاده كنيد و تأثيرات قابل ملاحظه آن را از دست ندهيد. اين يك فرصت است تا شما بتوانيد يك لاغري سالم را به بدن خود هديه دهيد و از نوشيدن اين چاي لذت ببريد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۵۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

در مورد خواص آب كرفس چه مي دانيد؟

اما در زير در مورد خواص گياه كرفس توضيحاتي را ارائه داده ايم كه خواندن ان خالي از لطف نخواهد بود

كرفس يكي از سبزيجات يا بهتر است بگوييم يكي از گياهان استي كه در طبخ غذا هم به كار گرفته مي شود و همه ما با نام آن آشنا هستيم. كرفس داراي خواص درماني زيادي است و برگها و ساقه ان داراي خاصيت فراوان است. يكي از روشهاي استفاده از خواص كرفس، خوردن آب كرفس است كه ما در اين مقاله به تفصيل در مورد خواص آب كرفس مطالبي را گردآوري و منتشر كرده ايم كه اميدواريم مورد استفاده تان قرار گيرد.

در مورد خواص آب كرفس چه مي دانيد؟

در مورد كرفس و آب آن خوب است بدانيد كه آب كرفس داراي مقادير زيادي ويتامين اِي(بتاكاروتن) است و ساقه‌هاي كرفس هم حاوي ويتامين‌هاي سي- بي6- بي2- بي1 است و همچنين آب كرفس داراي مقادير زيادي پتاسيم، اسيدفوليك، كلسيم، منيزيم، آهن، فسفر، سديم و اسيد آمينه است كه همه اين تركيبات ياد شده فشارخون را پايين مي آورد، هضم غذا را آسان مي كند و با بيماري سرطان و ساير بيمارهيا ديگر مقابله مي كند.اين خاصيت فوق العده به دليل وجود تركيبات اين گياه در چاي كرفس 5040 نيز موجود است.

در ادامه اين مقاله بايد بدانيد كه هورمون هاي گياهي كه در كرفس وجود دارند به همراه روغن هاي ضروري آن نه تنها طعم بي نظيري به كرفس مي دهند، بلكه در كنار ساير املاح و ويتامين هاي ذكر شده، كرفس و آب آن را به معجوني تبديل مي كند كه در واقع مي تواند به عنوان داروي هر دردي عمل كند.
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765

1 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت درب منزل قيمت :105 هزار تومان

1 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت آنلاين قيمت :95 هزار تومان

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت درب منزل قيمت :210 هزار تومان

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت آنلاين قيمت :185 هزار تومان

3 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت درب منزل قيمت :310 هزار تومان

3 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما

پرداخت آنلاين قيمت :270 هزار تومان

خواص آب كرفس براي پوست و مو

چون كه كرفس داراي انواع ويتامين ها از جمله ويتامين آ، ب و ث است و در عين حال سرشار از املاح نيز هست، مي تواند به عنوان يك مكمل عالي براي زيبايي پوست و مو به كار گرفته شود.

علاوه بر خواص آب كرفس براي زيبايي پوست و مو، شما با مصرف يك ليوان آب كرفس در دو يا سه روز از هفته نه تنها مي توانيد به سلامتي قلب، معده و روده هاي تان كمك كنيد بلكه اگر اين كار را به صورت مداوم انجام دهيد شادابي و درخشندگي پوست و موي خود را هم تجربه مي كنيد.شما با استفاده از چاي لاغري كرفس به دليل وجود اين گياه در تركيبات ان از اين خاصيت مي توانيد بهره مند شويد.

اگر گرفتار جوش و آكنه در صورت و بدن خود هستيد از خواص آب كرفس براي درمان آنها غافل نشويد. چرا كه ويتامين C و انواع ويتامين هاي B موجود در آب كرفس جهت از بين بردن و درمان جوش ها بسيار مفيد هستند؛ اگر در صورت تان لك داريد و مي خواهيد از شر آنها خلاص شويد، آب كرفس بهترين درمان براي رفع آنها است. خوب است اين را هم بدانيد كه مصرف آب كرفس ميل شما را به خوراكي هاي و مواد شيرين كه نقش مهمي در جوش زدن و ايجاد لكه هاي پوستي دارند را كم كرده و به همين علت شما را در داشتن پوستي بدون جوش و سالم و زيبا كمك مي كند.

از خواص آب كرفس براي زيبايي ناخن ها هم استفاده مي شود چرا كه كلسيم موجود در كرفس، باعث رشد و همينطور ترميم مو و ناخن ها مي شود.

 

خواص آب كرفس در درمان فشار خون
پژوهشها نشان داده اند كه مصرف روزانه آب كرفس به صورت متوالي مثلا به مدت يك هفته ، تاثير زيادي بر فشارخون بالا دارد و آن را پايين مي آورد. اين را هم بدانيد كه آب كرفس مُدر يا ادرارآور است؛ از آن جايي كه آب كرفس داراي پتاسيم و سديم است، تنظيم كننده‌ هاي قوي مايعات بدن محسوب مي شود و به توليد ادرار در بدن كمك مي‌ كنند و بدن را از وجود مايعات اضافي پاك مي‌ كند.

در مورد خواص آب كرفس بايد بگوييم كه چون كرفس داراي ماده شيميايي به نام Phthalides است، مصرف آن باعث آرامش بافت ها و ماهيچه هاي بدن بويژه بافت هاي عروق بدن مي شود و نرمي و انعطاف خاصي به آن ها مي دهد. به همين علت در نتيجه مصرف آب كرفس، خون به آساني در عروق به گردش در مي آيد و به تمام بافت ها مي رسد كه در نتيجه بدني سالم خواهيم داشت. در ضمن اين ماده شيميايي مذكور باعث كاهش سطح ترشح هورموناسترس در بدن مي شود كه تبعات مفيدي در بدن فرد مصرف كننده دارد و به سلامت كلي او كمك زيادي مي كند.

بنابريان اگر قصد مصرف آب كرفس را داريد و از فشار خون رنج مي بريد با خيال راحت اين كار را انجام دهيد چرا كه كه در زمان مصرف مداوم آب كرفس فشار خون در حد طبيعي باقي مي ماند كه در واقع يك اثر خاص از گياه كرفس براي سلامتي به شمار مي رود.

 

 

https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۵۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

گياه تازه چاي سبز

محصول چاي لاغري كرفس مي تواند بروي بافت هاي انباشته چربي در بدن شما متمركز شود و با بالا بردن ميزان سوخت و ساز بدن و همچنين با كاهش ميزان اشتهاي شما كمك بزرگي خواهد كرد تا شما در طول مصرف اين محصول شاهد كاهش وزن قابل ملاحضه اي باشيد.

در واقع محصول چاي كرفس مي تواند به عنوان جايگزيني براي چاي سياه نيز محسوب شود و شما رد طي روز دو الي سه نوبت و هر بار نيم ساعت قبل از وعده غذايي خود مي توانيد از اين محصول در جهت كاهش وزن استفاده نماييد.

برخلاف برخي از دمنوش هاي لاغري كه بعد از قطع مصرف سريعا وزن فرد به حالت اول بر مي كردد در اين دمنوش مي توان انتظار داشت كه اگر به صورت منظم و در طول دوره به صورت كامل مصرف شود ديگر شاهد بازگشت وزن نخواهيد بود.

اگر مي خواهيد كه سرعت لاغري و كاهش وزن شما بالاتر رود بهتر است كه در كنار مصرف چاي كرفس 5040 همزمان كمي بر فعاليت بدني خود افزوده و كمي در بنرامه غذايي خود تغييراتي را انجام دهيد و خواهيد دي كه با سرعت بسيار بالاتري شاهد كاهش وزن و از بين رفتن چربي هايتان خواهيد بود.اين محصول را مي توانيد در هر كجاي اين كشور كه باشيد تنها با چند كليك ساده از طريق سايت ما سفارش داده و بعد از آنكه محصول را دريافت كرديد وجه كالا را به مامور پست بپردازيد.

اما در مورد گياه كرفس كه باعث شده تا اين محصول كمي متمايز تر از بقيه دمنوش هاي لاغري قرار گيرد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

گياه كرفس مي تواند باعث از بين رفتن بوي بد دهان شود و براي سلامت دهان و دندان بسيار موثر است.

اگر ناراحتي اعصاب داريد از اين دمنوش به دليل تركيبات كرفس آن مي توانيد استفاده نماييد.

براي از بين بردن دردهاي روماتيسم نيز مفيد است.

اگر دوست داريد تا دستگاه قلب و عروق شما به خوبي تقويت شود از چاي لاغري كرفس استفاده نماييد.

براي كاهش ميزان فشار خون وجود تركيبات كرفس در اين دمنوش گياهي واقعا مفيد و موثر است.

براي اينكه به بيماري ديابت دچار نشويد حتما زا اين دمنشو در طي روز چندين مرتبه استفاده نماييد.

 

اگر شما هم به دنبال روش هاي گياهي براي لاغري و كاهش وزن هستيد ما به شما استفاده از محصول چاي لاغري كرفس را پيشنهاد مي كنيم. اين محصول مي تواند با توجه به تركيباتي كه دارد براي شما كاهش وزن قابل ملاحضه اي راب راي شما به همراه بياورد.در ميان ساير دمنوش هاي گياهي و لاغري كه در بازار مي توان يافت توصيه ما استفاده از اين دمنوش است. محصول چاي كرفس 5040 به مانند ديگر محصولات ارائه شده از اين برند داراي كيفيت بسيار بالا و راضي كننده اي بوده و شما با مصرف مداوم و به اندازه ان خيلي زود مي توانيد نتايج بسيار قابل قبولي را دريافت نماييد.

تركيبات استفاده شده در اين محصول عبارتند از :

گياه تازه چاي سبز

گياه كرفس

هر دو گياه استفاده شده در نوع خود براي كاهش وزن و لاغري داراي فوايد بسيار زيادي بوده و تركيب اين دو با هم موجب شده تا دمنوشي فوق العاده بوجود آيد و راه حل مناسبي براي افرادي كه از اضافه وزن رنج مي برند باشد.شما عزيزان براي تهيه اين محصول مي توانيد يكي از روش هاي زير را دنبال نماييد :

 

اما در مورد خواص گياه كرفس در طب سنتي موارد زيادي عنوان شده است و يكي زا مهمترين دلايلي كه در تركيبات اين دمنوش از اين گياه استفاده شده است وجود همين خواص بي نظيري است كه دارد.با هم به برخي از فوايد چاي لاغري كرفس اشاره مي كنيم :

با مصرف منظم اين دمنوش گياهي مي توانيد به مقدار قابل توجهي ميزان سوخت و ساز بدن را بالا برده و در نتيجه كمك خواهيد كرد تا بافت چربي با سرعت بيشتري شروع به از بين رفتن نمايند.

شما با مصرف منظم دمنوش چاي كرفس مي توانيد از بوي بد دهان خود براي هميشه نجات يابيد.

اگر داراي ناراحتي اعصاب هستيد مي توانيد با مصرف روزانه چاي لاغري كرفس تا حدود زيادي بر آرامش خود افزوده و از دردهاي اعصاب در امان باشيد.

اگر از دردهاي روماتيسم رنج مي بريد بهترين راه حل استفاده از دمنوش چاي كرفس 5040 است.

بيماراني كه ميزان تري گليسريد بالايي دارند مي توانند اب مصرف روزانه اين دمنوش گياهي تا حد قابل قبلوي آنرا كاسته و به حد استاندارد برسانند.

اگر مي خواهيد دستگاه قلب و عروق خود را تقويت نماييد بهترين كار استافده از اين چاي كرفس مي باشد.

اگر از كاهش فشار خون رنج مي بريد توصيه مي كنيم حتما در طي روز از چاي لاغري كرفس استفاده نماييد.

اگر از بيماري ديابت وحشت داريد و مي خواهيد براي هميشه از آن در امان باشيد توصيه مي كنيم حتما از اين دمنوش گياهي استفاده نماييد.

 

مهم نيست شما در كجاي ايران هستيد كافيست تا همين الان بروي دكمه هاي خريد پستي كه در سايت قرار داده ايم كليك نماييد و خيلي زود سفارش خود را در سايت ثبت نماييد.ما براي تمام سلايق پكيج ها و بسته بندي هاي مختلفي را در نظر گرفته ايم :

 

خريد اينترنتي دمنوش تيما

 

https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۴:۵۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

معرفي 5 ابزار كاربردي و ضروري مورد نياز هر مدير سئو سايت

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۸:۵۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)