دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

چای سبز تیما یک معجزه برگرفته شده از طبیعت

نحوه و زمان مصرف :

در مدل دم کردنی به اندازه نیاز درون قوری ریخته و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید, روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

یک تی بگ را در فنجان آبجوش قرار داده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید، روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

 

 

موارد منع مصرف :

– در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد.
– درصورت حساسیت به کافئین با دستور پزشک استفاده شود.
– بیماران دارای مشکلات قلبی ، عروقی ، کلیوی ، دستگاه گوارش و افراد دچار بیخوابی و اضطراب این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف کنید.

چای سبز تیما یک معجزه برگرفته شده از طبیعت

 

چای سبز یکی از دمنوش های طبیعی است که از دیرباز در طب چین مورد استفاده بوده و امروزه با برند چای سبز تیما برای لاغری در کشور ما نیز وجود دارد و مورد توجه بسیاری از افرادی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند، قرار گرفته است. این چای برای درمان بسیاری از بیماری ها و یا کم کردن عوارض ناشی از آنها، استفاده می شده. امروزه این محصول را در بسیاری از کشورها می توان دید که افراد مختلف از آن استفاده کرده و از خواص فوق العاده آن بهره مند می شوند. در ایران نیز چای سبز تیما لاغری را برای شما به ارمغان آورده و به منظور سلامتی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد برای استفاده از خاصیت لاغر کنندگی این چای، آن را مورد استفاده قرار می دهند.
چای سبز معجزه طبیعت

این نوشیدنی همانطور که از نام آن مشخص است در گروه چای ها قرار می گیرد و از جوانه ها و برگ های تازه کاملیا سیننزیس بدست می آید. زادگاه این چای در کشور چین است و از آنجا به سایر کشورها توسعه یافته است. امروزه در ایران نیز این چای با بالاترین کیفیت تولید و بسته بندی می شود.

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۱۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)