دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

با خرید چای سبز تیما میزان تری گلیسرید خون را پایین بیاورید :

اما از دیگر خواص بی نظیر چای تیما 5040 را می توان ضد سرطان بودن آن نامید. این محصول دارای مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی بوده و می تتواند برای جلوگیری از بروز انواع سرطان ها بسیار مفید و موثر باشد.شما اگر به صورت روزانه و منظم از این دمنشو استافده کنید تا حدود زیادی خود را از درگیر شدن با انواع سرطان ها مصون نگاه خواهید داشت.

از دیگر خواص چای سبز تیما 5040 می توان به جوانی و شادابی پوست اشاره کرد. با مصرف منظم این دمنوش می توان تا حد زیادی مانع از پیری زود راس شد و شما پوستی شاداب و سرزنده رت خواهید داشت.این خاصیت هم دقیقا به خاطر مقادیر زیادی از انتی اکسیدان هایی است که در برگ های این گیاه می توان یافت.

 

با خرید چای سبز تیما میزان تری گلیسرید خون را پایین بیاورید :

نوشیدن مکرر دمنوش گیاهی فوق می توتاند برای هضم غذا بسیار مناسب باشد و شاهد هستیم که منجر به شکسته شدن بافت های چربی در بدن شده و میزان تری گلیسیرید خون را نیز می تواند کاهش دهد.

با خرید محصول اصلی از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری می توانید خود را برای همیشه از ابتلا به دیابت در امان نگه دارید. این خاصیتی است که در چای سبز تیما گنجانده شده و بسیار بی نظیر می باشد. اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که خطر ابتلا به دیابت شما را تهدید می کند حتما از همین امروز اقدام به تهیه این محصول نمایید و به صورت روزانه و منظم در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید.

چای سبز لاغری می تواند از غلظت خون کاسته و مانع از لخته شدن ان شود و از این رو شما را از خطر ابتلا به انواع سکته ها در امان نگه خواهد داشت.

این دمنوش می تواند مانع از پوسیدگی دندان هایتان شود و برای شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گیاهیان یهمچون زعفران و به لیمو در ترکیبات به کار رفته در این محصول باعث شده تا انرا به به نوشیدنی ضد استرس تبدیل کند و می توانید جهت آرامش خیال و تمدد اعصاب از ان استفاده نمایید.

در زیر به برخی دیگر از مزایای و فواید چای سبز تیما به صورت فهرست وار اشاره کرده ایم :
با مصرف منظم این نوشیدنی می توانید از معرض ابتلا به آسم در امام بمانید
سم زدایی کبد از مهمترین خواص چای سبز به شمار می رود.
جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این نوشیدنی است.
تقویت سیستم ایمنی بدن
جلوگیری از سرما خوردگی در زمستان
از بین بردن انواع باکتری های مود در درهان و بدن و جلوگیری از مسمومیت های غذایی
در مورد نحوه مصرف آن باید گفت شما می توانید در طی روز به میزان ۳ تا ۵ فنجان میل نمایید.دم کشیدن چای سبز بسیار سریع بوده و نیازی نیست مدت طولانی انرا در دمای کتری نگه دارید. در حدود ۳ الی ۵ دقیهقق می توانید این نوشیدنی را دم کنید.
تا کنون عوارضی از مصرف این نوشیدنی گزارش نشده است اما برای خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایند.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

 

فواید چای

چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. چای به سه نوع سبز، اولانگ و چای دسته بندی می شود. تمام این چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس کشت می شوند و نوع و میزان خشک کردن آنها متفاوت است. چای سبز در یک مرحله و چای اولانگ در دو مرحله خشک و اکسید می شوند. چای سیاه را نیز تا آن جا که کاملا فاقد آب شود، حرارت می دهند. فواید چای بی شمار است. چای سبز برای درمانن بیماری ها، چای اولانگ برای آرامش و چای سیاه برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم تا فواید چای سیاه را به طور کامل شرح دهیم.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۹:۲۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)