دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

چای تیما دارای خاصیت کنترل فشار خون است :

قیمت پکیج های لاغری ویژه نوروزی به چه صورت است ؟

 

معمولا در اداره جات و شرکت ها به منظور راحتی کار از چای سبز تیما 5040 کیسه ای استافده می شود و افرادی که در منزل هستند از مدل دم کردنی ان استفاده می کنند. همانطور که رد بالا نیز عنوان کردیم اگر شما به منظور کاهش وزن و لاغری می خواهید از این نوشیدنی استفاده نمایید توصیه می کنیم حتما از یکی از پکیج های سه ماه تا شش ماه ما استفاده کنید تا بتوانید تاثیر نهایی این محصول را مشاهده کنید.در هر کجای ایران عزیز که باشید ما ابتدا محصول چای سبز لاغری تیما را برایتان ارسال خواهیم کرد و سپس وجه انرا دریافت می کنیم.

گیاه چای سبز به خودی خود دارای طعمی و مزه ای گس مانند است و شاید ذاعقه ایرانی انرا نپسندد. به همین منظور شرکت تیما با در نظر گرفتن این مشکل از ترکیباتی که رد بالا نام بردیم در این محصول استفاده کرده تا هم آنرا را دارای طعم و مزه ای دلپذیر تر نماید و هم اینکه شاهد هستیم خواص بی نظیر دیگری به واسطه افزوده شدن این گیاهان در این نوشیدنی می توان یافت.

در بالا نیز اشاره کدیم که قیمت چای لاغری تیما در مدل دم کردنی هر بسته 28 هزار تومان می باشد و در مدل کیسه ای هر بسته 32 هزار تومان است.البته شما چنانچه بخواهید از پکیج های ما استافده نمایید ما برایتان تخفیف مناسبی را رد نظر گرفته ایم که توضیحات انرا در بخش ابتدایی عنوان کرده ایم.برای خرید چای لاغری تیما تنها کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا و در ادامه متن مشاده خواهید کرد کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین می توانید جهت خرید تلفنی با شماره تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

 

برخی دیگر از محصولات مشابه درون بازار را شاید بتوان با قیمت های پایین تر یافت اما براستی علت این اختلاف قیمت ها در چیست ؟ یکی زا مهمترنی دلایلی که می توان در این زمینه عنوان کرد و قیمت چای سبز تیما را بالاتر در نظر گرفت قطعا نوع ترکیبات به کار رفته رد این محصول است. شما در هیچکدام از محصولات ارائه شده که در رابطه با چای سبز هستند نمی توانید چنین ترکیباتی را بیابید و قطعا همین موضوع علاوه بر اینکه بر میزان تاثیرات این نوشیدنی افزوده است باعث شده تا این محصول دارای طعم و مزه بسیار دلچسب و مورد پسند ذاعقه ایرانی واقع شود.

اما از مبحث لاغری و کاهش وزن که بگذریم می توان به ده ها خواص بی نظیر این دمنوش گیاهی اشاره کرد که هر کدام در نوع خود واقعا بی نظیر هستند و شما با مصرف روزانه و مداوم ان می توانید علاوه بر اینکه برای خود لاغری و کاهش وزن را به همراه داشته باشید از مزیت هیا دیگر آن نیز استفاده نمایید.بلا ما همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این محصول ارزشمند برایتان بیشتر توضیح دهیم :

چای تیما دارای خاصیت کنترل فشار خون است :

شما اگر دچار فشار خون هستید و از این مشکل رنج می برید می توانید با مصرف روزانه این دمنوش بعد از مدتی کوتاه شاهد کنترل کامل فشار خون باشید.

چای لاغری تیما 5040 می توان میزان کلسترول خون را کاهش دهد :

افرادی که دارای اضافه وزن و چاقس هستند و یا برنامه بد غذایی را دنبال می کنند معمولا میزان کلسترول خون انها از حد مجاز بالاتر است و این می تواند باعث بروز بیماری های قلبی برای آنها شود.جالب است بدانید که چای سبز با خواص بی نظیر خود می تواند میزان کلسترول خون را کنترل کرده و شما را از خطر ابتلا به بیماری هیا قلبی در امان نگه دارد.طبق آمار منتشر شده اگر به صورت روزانه و مداوم از این دمنوش گیاهی استافده نمایید تا حدود 60% از خطر ابتلا به انواع بیماری های قلبی در امان خواهید بود.

روش درست کردن چای سبز کیسه ای تیما و مدل دم کردنی آن چگونه است ؟

شما براحتی می توانید طرف مدت کوتاهی این چای را دم کرده و میل نمایید. در مدل کیسه ای کافیست تا یک عدد تی بگ را درون یک فنجان آب جوش قرار داده و بعد از چند دقیقه میل نمایید. در مدل دم کردنی هم به میزان لازم از چای را درون قوری ریخته و مقداری هم به ان آبجوش اضافه خواهیم کرد و پس از مدت 5 دقیقه براحتی می توان آنرا میل کرد و اصلا نیازی نیست تا قوری را در مقابل شعله مستقیم حرارت قرار دهیم.

 

اگر به هر دلیل نمی خواهید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید می توانید از روش های زیر اقدام خرید این کالا نمایید:

 

 

روش دوم:

با شماره تماس گرفته و مشخصات بالا را به اپراتور بگویید تا یادداشت نماید.(در صورت عدم پاسخگویی می توانید همانطور که در بالا توضیح دادیم مشخصات را پیامک کنید,ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)

 

اما از دیگر خواص بی نظیر چای تیما 5040 را می توان ضد سرطان بودن آن نامید. این محصول دارای مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی بوده و می تتواند برای جلوگیری از بروز انواع سرطان ها بسیار مفید و موثر باشد.شما اگر به صورت روزانه و منظم از این دمنشو استافده کنید تا حدود زیادی خود را از درگیر شدن با انواع سرطان ها مصون نگاه خواهید داشت.

از دیگر خواص چای سبز تیما 5040 می توان به جوانی و شادابی پوست اشاره کرد. با مصرف منظم این دمنوش می توان تا حد زیادی مانع از پیری زود راس شد و شما پوستی شاداب و سرزنده رت خواهید داشت.این خاصیت هم دقیقا به خاطر مقادیر زیادی از انتی اکسیدان هایی است که در برگ های این گیاه می توان یافت.

 

چای تیما دارای خاصیت کنترل فشار خون است :

 

 

قیمت چای سبز لاغری 5040

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۷:۰۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)