دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

آشنایی با قهوه موکا گانودرما و خواص این قهوه

نحوه تهیه قهوه تلخ موکا

قهوه تلخ موکا به دو روش تهیه می شود. در مواد لازم برای تهیه قهوه تلخ موکا اختلاف نظرهایی وجود دارد اما در رسپی انواع قهوه تلخ موکا وجود قهوه و شکلات موجود می ‌باشد

در روش اول

1- پودر کاکائو و پودر شکلات همراه مقداری آب جوش را با هم ترکیب می‌ کنید. میزان آب جوشیده ای که به این مواد اضافه می ‌شود خیلی مهم است زیرا باید حالت کاراملی یا شیره ای داشته باشد. بعد از این مرحله می توانید مقداری سس شکلات بریزید یا می توانید تکه ‌های شکلات تلخ را بن ماری کنید و به مخلوط اضافه کنید.

2- حالا نوبت درست کردن قهوه تلخ است در این مرحله بهتر از قهوه اسپرسو استفاده کنید ولی اگر طعم اسپرسو را دوست ندارید می ‌توانید همان قهوه تلخ معمولی را دم کنید.

برای دم کردن قهوه اگر دستگاه قهوه جوش دارید مخزن زیرین آن را با دو لیوان آب سرد پر کنید و ظرف بالایی را پر از پودر قهوه کنید بعد در حرارت ملایم قرار دهید زمانی که شروع به جوشیدن کرد سریع از روی حرارت بردارید. اگرهم دستگاه قهوه جوش نداشتید پودر قهوه تلخ و آب سرد را روی حرارت قرار می ‌دهید. همین که قهوه شروع به جوشیدن کرد از روی حرارت برمی ‌داریم.

3- سپس مقداری از شیر را می جوشانید ولی سعی کنید شیر زیاد جوشیده نشود مقداری از شیر را برای تزیین و کف شیر نگه دارید.

مرحله پایانی: ابتدا در این مرحله سس شکلاتی که قبلا آماده کردید را می‌ ریزید سپس قهوه تلخ را اضافه می کنید و بعد از آن شیر جوشیده را به قهوه اضافه می کنید. در آخر مقداری کف شیر آماده کنید و روی قهوه تلخ را با مقداری کف شیر و خامه و مقداری وانیل و دارچین تزیین کنید.

روش دوم: در این روش دیگر قهوه موکا لایه لایه نیست و درست کردن آن کمی راحت تر است زیرا تمام مواد را با هم ترکیب می کنیم

1-ابتدا قهوه و آب سرد را روی حرارت قرار می دهید همین که به نقطه جوش رسید از روی حرارت بردارید.

2-شیر را داغ کنید تکه‌ های شکلات را داخل شیر بریزید تا حل شود

3-شکر، قهوه و خامه را به شیر اضافه کنید به آرامی هم بزنید تا غلیظ شود. در انتها داخل فنجان بریزید و با کمی پودر دارچین و وانیل میل کنید

برای این که قهوه موکا برای لاغری طعم بهتری بگیرد از قهوه تازه آسیاب شده استفاده کنید. شاید شما فکر کنید تهیه قهوه موکا با این دو روش مقداری سخت و زمان گیر است در این صورت من به شما قهوه فوری موکا دکتر بیز برای لاغری را توصیه می کنم. با خرید قهوه موکا برای لاغری می توانید هم یک قهوه فوری موکا برای لاغری بدون دردسر دم کردن قهوه تلخ میل کنید هم از فواید بی شمار قهوه موکا بهره مند شوید.

 

آشنایی با قهوه موکا گانودرما و خواص این قهوه

 

 

 

قهوه موکا گانودرما یکی از بهترین قهوه های حال حاضر بازار است که به شکلی طبیعی تولید شده است و امروزه فروش بسیار زیادی را دارا می باشد. این قهوه دارای خواص بسیار زیادی است که ما در این مطلب سعی می کنیم تمامی این خواص را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید یک قهوه خاص و خوش طعم با ویژگی های منحصر به فرد را دارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا با این قهوه بیشتر آشنا شوید.

قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما یک قهوه فوق العاده است که امروزه در سراسر ایران به فروش می رسد و طرفداران بسیار زیادی را دارد. این قهوه یک قهوه بسیار خوش طعم است که از گانودرما تهیه شده است و در کنار این خوشمزگی خواص و مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این قهوه طعم بسیار لذیذ آن است که شما نمی توانید این طعم را در هیچ یک از قهوه های دیگر بچشید. البته طعم خوب تنها ویژگی این قهوه نیست. خواص درمانی فوق العاده زیادی که این قهوه دارد باعث شده است که امروزه بسیاری از پزشکان آن را به عنوان یک داروی گیاهی فوق العاده برای بسیاری از بیمارانی که بیماری های مختلفی دارند تجویز کنند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به صورت کامل درباره ویژگی های منحصر به فرد این قهوه صحبت کنیم.

 

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۰:۰۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)