دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

قهوه گانودرما سوپریم

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز از چه موادی تشکیل شده است؟

همانطور که گفته شد، اصلی ترین و مهمترین مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم دکتر بیز، عصاره قارچ گانودرما، خرنوب و جینسینگ می باشد. که وجود گیاهانی مانند جینسینگ و خرنوب در کنار قارچ گانورما، سبب افزودن خواص بسیار زیادی به این قهوه شده است. ارزش غذایی این قهوه با وجود ترکیبات بسیار مغذی به شدت افزایش پیدا کرده است و طبق نظر کارشناسان این محصول، یک منبع بسیار غنی از ویتامین و سایر مواد مورد نیاز بدن انسان می باشد.

(تصویر ۲)
طریقه استفاده قهوه سوپریم گانودرما

طریقه مصرف و استفاده از قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز خیلی راحت می باشد، به طوری که تنها با اضافه نمودن پودر این قهوه با آب جوش می توانید آن را میل کنید. لازم به ذکر است، افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند و یا افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند به هیچ عنوان نباید از قهوه سوپریم گانودرما استفاده کنند. چرا که مصرف این قهوه باعث بالا رفتن جریان خود در بدن می شود که برای افرادی که دچار این بیماری ها هستند، خطرناک خواهد بود. زنان باردار و شیرده برای مصرف قهوه سوپریم گانودرما بهتر است که با پزشک خود مشورت نمایند و تنها در صورت تایید او، مصرف این قهوه را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

(تصویر ۳)
قیمت قهوه سوپریم گانودرما بیز

اگر قصد خرید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز را دارید، می توانید با مراجعه به این سایت و مشاهده قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز اقدام به سفارش و خرید آن نمایید. ما در این سایت قهوه سوپریم گانودرما را با بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما قرار داده ایم.

ترکیبات اصلی قهوه گانودرما سوپریم

اگر هنوز پاسخ پرسش قهوه گانودرما سوپریم چیست را پیدا نکرده اید و می خواهید درباره ترکیبات این محصول بیشتر بدانید، ما این سوال شما را پاسخ خواهیم داد.

در واقع قهوه ی گانودرما سوپریم متشکل از ترکیبات قارچ گانودرما و البته فیبر طبیعی است. هر بسته قهوه تقریبا 2 گرم فیبر دارد. اگر اهل رعایت رژیم غذایی هستید، می دانید که همیشه متخصصین تغذیه بیماران را به مصرف فیبر تشویق می کنند، زیرا فیبر موجب سیری طولانی مدت می شود. محصولات ما به دلیل همین فیبر است که برای رژیم های لاغری هم استفاده می شود. گانودرما لوسیدیوم یا همان قارچ ریشی قرمز از دیگر ترکیبات محصول دکتر بیز است که طعم ملایم و عمیقی به قهوه می دهد و فواید آن پیشتر ذکر شد. ترپنوئید و آمینو اسید هم در این محصول یافت می شود که به عنوان ترکیبات قارچ گانودرما شناخته می شود. جنسینگ هم آخرین محصول این ترکیب خارق العاده است. می دانید که جنسینگ گیاهی طبیعی و میراث فرهنگ کهن چین است. این گیاه با طعم تندی که دارد، مزه قهوه شما را مطبوع و عمیق کرده و به بعد از نوشیدن قهوه به خوبی حس می شود. جالب است که بدانید گیاه جینسینگ با خواص جوانسازی خود در فرهنگ چین شناخته می شود و با طبع گرم برای زمستان نیز بسیار مفید و کاربردی است.

حالا که می دانید قهوه گانودرما سوپریم چیست، می توانید با خیال راحت بابت تمام خواص و البته ترکیبات این محصول نسبت به خرید قهوه سوپریم اقدام کرده و همیشه این قهوه فوری خوشمزه را به عنوان مکمل غذایی همراه داشته باشید. قیمت قهوه گانودرما سوپریم بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی این محصول فوق العاده را که از گرانی های مرسوم بازار تاثیر نگرفته، خریداری کرده و استفاده کنید.

طریقه افزودن خامه به قهوه برای مصارف رسمی

با توجه به مناسب بودن قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز شما می توانید نسبت به خرید این محصول در تعداد بالا برای استفاده در مهمانی های رسمی هم اقدام کنید. به این ترتیب می توانید کلاسیک و دلپذیر از مهمانان پذیرایی کرده و البته آنها را هم از خواص این محصولات آگاه کنید. البته توجه داشته باشید که ترکیب این قهوه با خامه و شیر کالری بالایی همراه داشته و شاید برای رژیم غذایی انتخاب مناسبی نباشد. اما برای پذیرایی مهمانان انتخابی شیک و مطبوع است.

در تهیه قهوه دکتر بیز شما می توانید با افزودن خامه طعم مطبوع و ملایم قهوه را شیرین تر کنید. بهتر است با همزن مخصوص شیر داغ را پیش از افزودن به پودر قهوه فوری بیز، کمی هم بزنید تا حالتی کفی پیدا کنید یا به اصطلاح فوم شیر شود. این فوم را بر روی پودر قهوه بریزید و سپس خامه را اضافه کنید. شما می توانید این محصول را با خامه هم تزیین کنید و به آن اسمارتیزهای شکلاتی اضافه کنید اما حتما حواستان به کالری آن باشد. همچین با افزودن یک اسکوپ بستنی وانیلی قهوه آفوگاتو تهیه کنید و حسابی از این طعم بی نظیر لذت ببرید.

(عکس شماره 8)

آیس کافی با قهوه بیز

اگر فصل تابستان است برای فرار از گرمای هوا، قهوه را با یخ مخلوط کرده و بهترین آیس کافی ( قهوه سرد] که تا به حال در بازار نبوده را نوش جان کنید. شما می توانید برای طعم بهتری به آیس کافی کمی پودر شکلات هم اضافه کنید و یک پذیرایی تمام عیار از مهمانان و دوستان خود داشته باشید. آیس کافی را می توان با اسمارتیز و پودر نارگیل هم تزیین کرد. قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز بسیار مناسب است. همین موجب شده تا در فصول مختلف سال با توجه به مناسب بودن قیمت قهوه سوپریم انتخاب همیشگی منوی پذیرایی باشد و به صورت های مختلف مصرف شود.

قهوه سوپریم گانودرما دارای طعمی دلنشین و بسیار خاص است که ترکیبی از جینسینگ نیز در آن به کار رفته است. این قهوه خوشمزه دارای طعمی خامه ای و شیرین و ملایم می باشد و برای کاهش اشتها و همچنین تقویت انرژی بدن بسیار موثر می باشد.

در زیر برخی از خواص قهوه سوپریم گانودرما را با هم می بینیم :

 

حاوی جینسینگ
حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری ها
پاکسازی و سم زدایی بدن
رفع انسداد در گردش خون
تقویت انرژی بدن
کاهش اشتها به میزان چشم گیر
موثر بر پوست و مو و تقویت انها
موثر برای دفع یبوست

خرید راحت و آسان قهوه گانودرما سوپریم

 

قهوه گانودرما سوپریم یکی از بی نظیرترین و خوشمزه ترین نوشیدنی های موجود در فروشگاه دمنوش لاغری می باشد. قیمت قهوه گانودرما سوپریم بسیار مناسب و معقول بوده به طوری که افراد می توانند با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود اقدام به خرید این محصول شگفت انگیز و بی نظیر داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال یک طعم متفاوت و خواص بی نظیر آن هستید می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود هم اکنون اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشید.

قهوه گانودرما سوپریم

امروزه بسیاری از افراد در سراسر جهان به دنبال نوشیدنی هایی هستند که دارای چندین فواید بوده و طعم بی نظیری را نیز داشته باشند. یکی از این بی نظیرترین و بهترین نوشیدنی ها، قهوه گانودرما سوپریم می باشد که شما می توانید این محصول را به راحتی در فروشگاه دمنوش لاغری مورد مشاهده خود قرار دهید. به جرات می توان گفت یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین نوشیدنی های موجود در فروشگاه اینترنتی ما، قهوه گانودرما سوپریم بوده و امروزه نیز از میزان فروش بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما نیز به دنبال چشیدن طعم بی نظیر و استثنایی هستید می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدام به خرید و مصرف این نوشیدنی بسیار جالب داشته باشید. این محصول همچنین به خاطر داشتن انواع فواید و ویژگی های بی نظیر خود توانسته است توجه و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند که شما نیز می توانید با خرید و استفاده از این محصول از تمام این فواید بهره مند شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد قیمت قهوه سوپریم و خرید آن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم اگر شما نیز قصد خرید قهوه سوپریم را دارید می توانید ما را تا آخر این مقاله همراهی نموده و بهترین و به روز ترین اطلاعات را در این زمینه به دست بیاورید.

 

نمایندگی قهوه گانودرما دکتر بیز

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۳۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)