دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

مرحله دوم:

در این مرحله باید موکاچینو را آماده کنید و برای این کار توصیه می شود از قهوه اسپرسو استفاده شود اما اگه طمع تلخ اسپرسو را دوست ندارید می توانید از قهوه دمی که طعم تلخی کمتری دارد استفاده کنید و برای تهیه قهوه مارک موکا اگر دستگاه قهوه جوش دارید استفاده کنید.

مخزن زیرین آن را با دو لیوان آب پر کرده و در ظرف بالایی پود قهوه مخصوص قهوه فوری موکا را بریزید به مقداری که کامل پر شود و سپس روی حرارت ملایم قرار دهید و زمانی که شروع به جوشیدن کرد بلافاصله آن را از روی حرارت بردارید و همچنین می توانید در مخزن پایین آن کمی آب سرد بریزید تا قهوه مدل موکا شما نسوزد و طعم آن عوض نشود.

ولی اگر دستگاهی ندارید که قهوه درست کنید در یک شیر جوش و یا هر ظرف دیگری انجام بدهید، فقط کافی است پودر قهوه و مقداری آب سرد را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید و زمانی که شروع به کرد به جوشیدن، آن را از روی حرارت بردارید.


-مرحله سوم:

در این مرحله باید شیر را بجوشانید ولی نباید زیادی بجوشد و فقط به دمای جوش برسد کافی است.همچنین می توانید مقداری شیر را نیز برای درست کردن کف شیر و تزئین نگه دارید.
-مرحله چهارم:

حالا که همه موارد را آماده شده است کافی است آنها را به صورت لایه لایه ریخته تا شکل آن به شکل قهوه های موکا حرفه ای نزدیک شود. در ابتدا سس شکلاتی که اماده کرده اید را داخل لیوان بریزید. به آن قهوه خوش عطر را اضافه کنید و سپس شیر جوشیده شده را به آرامی روی آنها بریزید. ودر آخر می توانید کف شیر را درست کرده و روی موکاچینو را با کف شیر و خامه زده شده و کمی وانیل و دارچین تزئین کنید.

6
روش دوم درست کردن قهوه کافی موکا:
مرحله اول:

در ابتدا باید قهوه و آب سرد را روی حرارت ملایم قرار داده تا شروع به جوشیدن کند سپس آن را از روی حرارت بردارید.
مرحله دوم:

شیر را داغ کرده و تکه های شکلات را اضافه کنید و هم بزنید تادر شیر به خوبی حل شود.

مرحله سوم: شکر، قهوه موکا و خامه را به شیر اضافه کنید و دائما روی حرارت ملایم هم بزنید تا غلیط شود. بعد از آن در هر لیوانی که دوست داشتید بریزید و اگر دلتان خواست با دارچین، وانیل و خامه تزئین کنید.

 

آشنایی با قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما یکی از محصولات تهیه شده از قارچ گانودرما است که خواص بیشماری برای بدن و سلامتی دارد. قهوه ی گانودرما موکا دکتر بیز بسیار خوش طعم و عالی است و با نوشیدن یک فنجان از قهوه گانودرما نوع موکا، می توانید علاوه بر بهره مند شدن از خواص بی نظیر آن، خستگی یک روز کاری خود را از تن به در کنید.

معرفی قارچ گانودرما

قارچ گانودرما یکی از انواع قارچ های کمیاب است که در مناطق گرم و آسیایی بر روی تنه برخی از درختان می روید. این قارچ قرمز رنگ می باشد و به دلیل خواص بیشماری که این نوع قارچ دارد، آن را اکسیر جوانی و پادشاه گیاهان نیز می نماند. این گیاه شفابخش، یکی از مکمل ها و جایگزین های انواع داروهای شیمیایی و مضر می باشد. این نوع قارچ به صورت خودرو در جنگل و سایر مناطق دارای شرایط ویژه می روید. البته امروزه قارچ گانودرما در مزرعه های پرورش قارچ نیز پرورش داده می شود تا همگان از خواص آن بهره مند باشند. این قارچ در زمان های گذشته تنها در دسترس پادشاهان و افراد مهم قرار می گرفت و مردم عادی نمی توانستند از آن استفاده کنند. حدود ۲۰۰۰ سال است که گانودرما در طب سنتی استفاده می شود و همه از خواص بی نظیر آن بهره مند می شوند. امروزه از این قارچ در همه جا استفاده می شود و افراد بسیاری از خواص آن در درمان بیماری های روحی و جسمی استفاده می کنند.

 

قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما کافه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته می شود، یکی از خوشمزه ترین انواع قهوه ها می باشد. گانودرما قهوه موکا از قهوه، شیر، کاکائو، موکا و پودر قارچ گانودرما تهیه شده است. در واقع این محصول همان کافه لاته ای است که به آن مقداری کاکائو اضافه شده و یا هات چاکلتی است که به آن مقداری اسپرسو اضافه شده است. این ترکیب علاوه بر طعم بسیار عالی، دارای خواص قارچ طبیعی و ارگانیک گانودرما نیز می باشد و همین باعث تمایز این قهوه از سایر محصولات دیگر در بازار شده است. قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در دنیا می باشد و ترکیبات قهوه موکا گانودرما به گونه ای است که ضرر و زیانی برای بدن ندارد. بنابراین همه سنین می توانند از آن مصرف کنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا گانودرما بیز، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوشیدنی های شرکت بیز است. قهوه فوری گانودرما مدل موکا دارای مقدار بسیار زیادی پودر قارچ گانودرما می باشد که خواص آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی بدن، بسیار است. قهوه موکا قارچ گانودرما در واقع یکی از فرآورده های قهوه می باشد که علاوه بر قارچ گانودرما، دارای ترکیباتی همچون اسپرسو، شکلات شیرین و شیر داغ می باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز، در ایران و در همه مناطق کشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که به نوشیدنی های حاوی قهوه، شکلات داغ و کافه لاته علاقمند هستند، می توانند از قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز تهیه کرده و آن را جایگزین این محصولات نمایند.

در واقع قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها محصولی است که کافئین، کاکائو و قارچ گانودرما در کنار هم قرار گرفته اند و ترکیبی عالی را به وجود آورده اند که این ترکیب در بالا رفتن سطح هوشیاری و داشتن تمرکز هر چه بیشتر، نقشی بسیار مهم دارد. بنابراین افرادی که در کارهایی همچون حسابداری و یوگا که نیاز به تمرکز بالا و فعالیت فکری بالایی دارند، فعالیت دارند، می توانند قهوه موکا گانودرما دکتر بیز را تهیه کرده و در طول روز از آن استفاده کنند. قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز نیز بسیار مناسب و عالی است و شما می توانید به جای خرید محصولات بی کیفیت و گرانقیمت مشابه، این قهوه خوش طعم و پرخاصیت را خریداری نمایید.

 

 

فروشگاه حراج کده


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۵:۰۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)