دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

نحوه مصرف دمنوش لاغری تیما

با مصرف این نوع چای لاغری در کنار کم کردن چربی‌های انباشته‌شده در ناحیه‌های متداول بدن می‌توانید مانع از ایجاد انواع سرطان و همچنین فشارخون بالا شوید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که کسانی که دچار اضافه‌وزن بسیار بالا نیز می‌باشند به مصرف این نوع چای حداقل برای دو تا سه وعده در هفته اقدام کنند چرا که تأثیرات این نوع چای برای بدن آن‌ها بسیار چشمگیر و تأثیرگذار خواهد بود.

 

قیمت چای تیما و نحوه خرید چای سبز تیما

برای رسیدن به وزن ایده آل و همچنین اندامی متناسب و زیبا می‌بایست هزینه‌های به نسبت مختلف پرداخت کنید. به‌عنوان‌مثال برای اینکه بتوانید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید می‌بایست از تجویز پزشک موردنظر خود استفاده کنید میزان هزینه ویزیت و همچنین هزینه دارو می‌تواند قابل‌توجه باشد. اما در رابطه با قیمت چای تیما ۵۰۴۰ می‌توان به این نکته اشاره نمود که شما عزیزان با پرداخت قیمت مناسب و همچنین به‌صرفه می‌توانید این نوع چای سبز لاغری را درب منزل خود تحویل بگیرید و تنها قیمت هزینه محصول موردنظر را پرداخت کرده و اقدامات لازم دیگر را به انجام برسانید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که به قیمت‌های مختلف این چای توجه کنید چرا که چای تیما ۵۰۴۰ به‌صورت بسته‌ای یا کیسه‌ای عرضه می‌شود؛ بنابراین می‌توانند هزینه‌های به نسبت متفاوت از یکدیگر داشته باشند.

 

 

 

 

خرید چای تیما 5040

در میان انواع چای سبز لاغری ما به شما خرید چای تیما ۵۰۴۰ را سفارش می‌کنیم، چرا که با این خرید می‌توانید یک تیر را به دو نشان بزنید. در واقع هم می‌توانید محصولی مناسب برای کاهش چربی‌های مختلف بدن خود تهیه کنید و هم می‌توانید سلامت اندام بدن خود را تأمین کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم با بررسی تمامی جوانب نسبت به خرید چای سبز تیما 5040 اقدام کنید. شما عزیزان نگران کیفیت، مواد و ترکیبات این محصول نباشید. هیچ‌گونه حساسیتی پس از مصرف آن برای تمامی اندام شما ایجاد نخواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم پس از بررسی‌های لازم با مسئولین ما در این سایت ارتباط گرفته و توضیحات کامل‌تر را از سوی آن‌ها دریافت کنید.

 

خلاصه‌ای از چای سبز تیما 5040

از محصولات لاغری مؤثر و تأثیرگذار می‌توان به چای تیمای برند پنجاه و چهل اشاره نمود. چای لاغری تیما از جمله مواردی است که بسیار موردتوجه افراد مختلف در جامعه و مخصوصاً آقایان و بانوان عزیز قرار می‌گیرد. خواص چای سبز تیمای لاغری بسیار چشمگیر است. شما با مصرف این نوع چای لاغری نه‌تنها می‌توانید وزن خود را کاهش دهید بلکه می‌توانید خود را از سرطان و فشارخون محفوظ نگه‌دارید. ازجمله موارد بسیار مهم در رابطه با این نوع چای این است که هم‌زمان توصیه می‌شود به ورزش و همچنین برنامه غذایی مناسب نیز توجه شود تا پس از گذشت زمان مشخص تأثیرات چشمگیری مصرف آن را مشاهده نمایید.

 

نحوه مصرف دمنوش لاغری 5040

به ازای هر نفر مقدار یک قاشق چای خوری از دمنوش لاغری 5040 را برداشته و در قوری که قبلا با آب جوش گرم شده می ریزیم. برای اضافه کردن آب به قوری اجازه دهید دمای آب جوش به 85 درجه سانتی گراد برسد. سپس به مدت 3 الی 5 دقیقه فرصت دهید تا دم بکشد. جعبه دمنوش لاغری 5040 را در جای خشک و خنک بگذارید. توجه داشته باشید که دمنوش لاغری 5040 دور از نور مستقیم خورشید نگه داری شود و مواد تند و معطر در نزدیکی آن نباشد.

ترکیبات دمنوش 5040

ترکیبات دمنوش لاغری 5040 شامل موارد زیر است:

70 درصد چای سبز، 11.75 درصد تخم کرفس،10 درصد زیره سبز، 8 درصد انیسون، 25 درصد زعفران

این ترکیبات برای چربی سوزی و کم کردن وزن بسیار موثر هستند. این مواد طی یک دوره استفاده منظم سوخت و ساز بدن را به طرز چشمگیری افزایش می دهند. بدین صورت علاوه بر اینکه دمنوش لاغری 5040 سایز شما را کاهش می دهد باعث می شود 2 تا 7 کیلوگرم در ماه لاغر شوید. البته اضافه وزن فرد و میزان فعالیت های روزانه و شاخص توده بدن فرد بر مقدار این کاهش وزن تاثیر گذار هستند.

تصویر 2

خواص دمنوش لاغری 5040

خواص دمنوش لاغری 5040 می تواند کاهش کلسترول، ضد باکتری بودن، جلوگیری از عوامل سرطان زا، کاهش چربی، کاهش جذب روده ای گلوکز و کاهش کالری های اضافی باشد. دمنوش لاغری 5040 برای پوست ضرری ندارد و با خیال راحت می توان آن را مصرف نمود. با مصرف منظم این دمنوش بدون صرف هزینه های زیاد و در کمترین زمان به اندام دلخواه خود برسید. مصرف 3 فنجان دمنوش لاغری 5040 در روز 70 کالری انرژی بر اثر سوختن چربی ایجاد می کند و بدین ترتیب سبب کاهش وزن می گردد. از رشد سلول های سرطانی با مصرف دمنوش لاغری 5040 جلوگیری می شود و خطر ابتلا به آن در افرادی که روزانه آن را میل می کنند بسیار کاهش می یابد. بیماری های قلبی عروقی نیز با مصرف دمنوش لاغری 5040 کاهش پیدا می کنند.

تصویر 3

نحوه مصرف دمنوش لاغری تیما

به ازای هر نفر به اندازه یک قاشق مرباخوری چای سبز را درون قوری می ریزیم و یک لیوان آب داغ به ازای هر قاشق چای به آن اضافه می کنیم. دمای آب باید 80 تا 85 درجه سانتی گراد باشد. سپس درب قوری را گذاشته و 3 الی 5 دقیقه وقت می دهیم. سپس چای آماده است و می توانید آن را از صافی رد کرده و میل نمایید. توجه داشته باشید که هیچ گاه چای سبز را در قوری استیل دم نکنید زیرا با آهن آن به دلیل داشتن مقادیر بالا تانن، رسوب می دهد.

خاصیت دمنوش لاغری 5040

دمنوش لاغری تیما فواید زیادی دارد از جمله کاهش کلسترول، کاهش قندخون، تقویت معده، تقویت کبد، ضد افسردگی، نشاط آور و کاهش یبوست. با مصرف این دمنوش جذب قند در سیستم گوارشی شما کاهش می یابد. این عمل باعث می شود انرژی کمتری از غذا وارد بدن شما شود. تمام این موارد در نهایت موجب شادابی پوست و بدن شما خواهد شد.

ویژگی های دمنوش لاغری پنجاه چهل

• این چای کاملا گیاهی است و ترکیبات آن چای سبز، چای اولونگ یا شاهدانه، چای کامومیل، شیرین بیان، زیره سبز و دانه گیاه فلوس است.

• مصرف منظم این چای سبب کاهش وزن از 3 تا 7 کیلوگرم در ماه می شود.

• هیج گونه عارضه جانبی ندارد.

• سبب شفافیت پوست می شود.

• طعمی دلنشین و مطبوعی از لیمو دارد.

• تاثیرات خیلی زیادی بر بدن دارد..

 

 

 

خواص انیسون (بادیان رومی) موجود در دمنوش لاغری 5040

آنتی اکسیدان موجود در انیسون موجب می شود مصرف آن جریان خون سالمی را در بدن به وجود بیاورد و پوست سالمی داشته باشید. رازیانه به عنوان یک مکمل دارویی برای درمان بیماری های شایع پوستی به کار گرفته می شود. این گیاه برای درمان نفخ، درد و سرگیجه کاربرد دارد و ضد استرس و ضدعفونی کننده است. انیسون سبب افزایش سوخت و ساز بدن و هضم آن می شود. ترکیباتی که این گیاه دارد آن را به یک ماده گیاهی فوق العاده تبدیل کرده است.

خواص زعفران موجود در دمنوش لاغری 5040

زعفران که از قدیم چاشنی پرطرفداری است موجب کاهش چربی و کلسترول می شود. این ماده ضداسپاسم، آرام بخش، کاهش دهنده فشار خون و تقویت کننده حافظه است. هم چنین زعفران از بیماری های قلبی و سرطان جلوگیری می کند. برای درمان آسم، نفخ شکم و بیماری های پوستی زعفران مفید است. افرادی که معده درد و کم خونی دارند زعفران برایشان مفید خواهد بود. این ماده با کمک به هضم مواد غذایی معده را تقویت می کند.

منبع نوشته ها


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۰۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)