دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

سیر سیاه دکتر بیز /09109483228

 

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری محصولی برای افزایش انرژی بدن و سرشار از آنتی اکسیدان است. سیر سیاه از تخمیر سیر تازه به دست می آید. به این صورت که سیر تازه را در شرایط کنترل شده در دما و رطوبت بالا قرار می دهند. تاریخچه ی این نوع سیر به جنوب شرق آسیا بر می گردد. مردم جنوب شرق آسیا همچون کشورها ژاپن، کره، چین، تایلند و … قرن هاست که این ماده غذایی را به منظور مصارف آشپزی یا جهت مصارف دارویی فرآوری می کنند.

به دلیل خواص سیر سیاه امروزه در اصطلاح بین المللی به آن یک نوع «سوپر فود» می گویند. به این معنی که این ماده غذایی عالی و دارای خواص فوق العاده می باشد. سیر سیاه دکتر بیز ازجمله محصولات ارگانیک هستند که امروزه با اقبال بین المللی مواجه شده است حبه های سیر تازه حاوی آمینو اسید و انواع قند هستند، از این رو وقتی تخمیر می شوند به رنگ سیاه در می آیند.

لازم به ذکر است فرایند تخمیر به طور کامل طعم و حالت طبیعی سیر را تغییر می دهد. پس بدون نگرانی از دردسرهای بعد از مصرف می توان سیر سیاه دکتر بیز را به صورت خام یا پخته مصرف نمود. این سیر سرشار از خواص بی نظیر میباشد که میتوانید از آن بهره مند شوید. چرا که سیر در این حالت به صورت ژله درآمده و تندی و بوی خودش را از دست می دهد. که این امر یکی از دلایل اصلی سهولت استفاده از این محصول میباشد. به ویژه برای افرادی که نسبت به بوی تند سیر تازه حساسیت دارند، می باشد. در واقع شما تمامی خواص سیر را در اختیار دارید.حتی خواصی برتر از سیر معمولی را یک جا و بدون بو و طعم آزاردهنده دریافت می کنید. این فرآورده غذایی را می توان به صورت تازه، خمیر شده، پودر شده به صورت خام یا پخته مصرف نمود.

خواص شگفت انگیز سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
از خواص برتر سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری می توان به انرژی زا بودن، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان، محافظت از پوست و جلوگیری از پیری زودرس و تقویت کبد اشاره کرد. همچنین اثر فوق العاده این محصول بر سلامت پوست و زیبایی و جوانی چهره قابل مشاهده است. استفاده از کرم مرطوب کننده دست و صورت نیز این اثر را دوچندان می سازد.

سیر سیاه از نظر ویتامین ها اندازه ی سیر تازه غنی نیست. همچنین قند و کالری آن بالاتر از سیر معمولی است. که البته در مقیاس کوچک سیر ناچیز است و باعث چاقی نمی شود. اما نکته ای که به این نوع سیر نسبت به سیر معمولی برتری می دهد این است که آنتی اکسیدان موجود در سیر سیاه تقریبا دو برابر سیر معمولی میباشد. به همین دلیل است که از آن با عنوان اکسیر جوانی و زیبایی نام برده می شود.استفاده از کرم ویتامین e نیز می تواند احساس سلامتی و شادابی را در بدن و چهره چندین برابر سازد.

رادیکال های آزاد یکی از عوامل اصلی پیری و ابتلا به انواع سرطان است. از این رو سیر سیاه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدان قوی خود می تواند ترفند مناسبی برای مقابله با انوع سرطان و پیری زودرس باشد. همچنین در انواع سیر سیاه دکتر بیز فرایند تخمیر باعث می گردد تا نوع ناپایدار آلیسین موجود در سیر تازه تبدیل به مشتقاتی پایدارتر شود. به همین دلیل میزان جذب بالاتری در بدن دارد. این جذب بالا برای جلوگیری از سکته قلبی، جلوگیری از انواع سرطان و تقویت کبد بسیار مناسب باشد.

موارد استفاده از سیر سیاه دکتر بیز
سیر سیاه دکتر بیز را می توان برای افزودن طعم در انواع غذاها همچون پیتزا، پاستا، انواع خوراک و غیره استفاده نمود. برای بهره مندی هموطنان عزیز از خواص این ماده ی غذایی عالی سایت کالا اکسیر از محصولات برند با کیفیت دکتر بیز، سیر سیاه را انتخاب نموده و در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۴:۰۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)