دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

خواص دمنوش شاتره مصفي خون/09109483228

 

خواص دمنوش مصفي خون دكتر بيز

 

 

ايرادات كبدي ، جوش هاي پوستي و غلظت خون سه نقص‌ اصلي در تن مي باشند. ممكن ميباشد هريك از ما اين ايرادات را در معاش خويش داشته باشيم ولي شما براي رفع اين اختلال چه عمل مي‌كنيد؟

 

لطفا پاسخ تان هر چه كه مي باشد به كار گيري از دارو هاي شيميايي نباشد!

 

در‌صورتي‌كه هم باشد فوايد دمنوش مصفي خون تا دقايقي ديگر شمارا شگفت زده و از ديگر معالجه ها به دور خواهد كرد. دمنوش مصفي خون بيز يك چاي براي پاك سازي تن ميباشد و از آن تحت عنوان چاي مصفي كبد چرب هم حافظه ميشود. مي‌پرسيد چرا كبد چرب؟ پس با ما در پي توضيح خاصيت چاي مصفي خون بيز هم پا باشيد.

 

 

 

 

خواص دمنوش مصفي خون بيز چيست؟

دمنوش مصفي خون ستين يك چاي به طور كاملً طبيعي و مخلوط گرديده از كليه گياهاني كه براي معالجه كبد چرب اثرگذار اند ميباشد. اين چاي تحت لحاظ جهاد دانشگاهي، متخصصان و كارشناسان علم ها تغذيه اي و طب سنتي بوسيله كمپاني دكتر معالج بيز پياده سازي شد‌ه‌است.

اين چاي مصفي خون همانطور كه از اسمش هم پيداست در تطهير خون و تن و همينطور تندرست كبد نقش داراست. شايد بخواهيد بدانيد كه به هيچ وجه مصفي يعني چه؟ يا اين كه مصفي خون چه كاري در تن ايفا ميدهد؟ مصفي در معناي منزه گرديده، بي غش گرديده و تصفيه گرديده‌است. وظيفه چاي تصفيه خون در تن نيز پاك سازي پوست شكل از جوش و آكنه ، تصفيه و رفع غلظت خون و همينطور پاك سازي كبد ميباشد. درپي بيشتر با تركيبات، خاصيت و مضرات و همينطور طرز خريد اين متاع آشنا خوا هيم شد. با ما يار باشيد.

 

 

 

 

خواص دمنوش مصفي خون دكتر بيز

خواص دمنوش مصفي خون بيز با اعتنا به تركيبات خويش، دارنده خواصي است. براي مثال فوايد مصفي خون بيز عبارت ميباشد از:

 

دفع سموم كبد و برطرف كردن التهابات آن

دفع سودا از تن

معالجه كبد چرب با هر گريدي

مصفي خون

بهبود بيماري هاي پوستي و خويش ايمني و همينطور ام اس

برطرف كننده خستگي و خواب آلودگي با اصلاح شرايط كبد

در دست گرفتن چربي و فشار خون

افزايش عملكرد قلب

برطرف كننده تلخي دهن ناشي از خطاها كبدي و چربي بالا

كاهش كلسترول بد خون

 

 

 

 

 

تركيبات دمنوش مصفي خون بيز

شاتره، به ليمو، كاسني، قاصدك به عنوان مثال موادي مي باشند كه مخلوط چاي مصفي بيز را تشكيل داده اند. ولي در كنار اين 4 ماده از خاصيت گل مدام فصل بهار، گزنه، دمنوش سبز و خار مريم نيز ياري گرفته شد‌ه‌است كه همگي اين مورد ها فوايد و خاصيت چاي مصفي خون بيز را صورت مي‌دهد.

 

برگ مود، شيرين ذكر، علف ليمو و همينطور لبريز سياووش براي مثال ديگر تركيبات طبيعي و گياهي آيتم استعمال در فوايد و خاصيت چاي مصفي خون بيز مي‌باشند كه در كنار هم يك چاي فوق العاده و لبريز خواص را پديد آورده اند. آحاد خاصيت كل اين مواد در كنار هم، دمنوشي دارويي و كارآمد را پديد آورده ميباشد كه ميتواند معالجه اشتباهات كبدي شما باشد.

 

 

 

خواص دمنوش شاتره مصفي خون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۳:۰۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

هات چاكلت گانودرما براي چي خوبه/09109483228

 

هات چاكلت گانودرما براي چي خوبه

يكي از منحصربفردترين و شگفت انگيزترين محصولات فروشگاه لاغري دمنوش، شكلات داغ قارچ گانودرما است كه با تركيبات و خواص بي نظير خود توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب كند. در نظر داشته باشيد كه اين محصول علاوه بر لاغري در درمان بيماري هاي كبد و سرطان نيز موثر است و مي توانيد به راحتي اين محصول را از فروشگاه اينترنتي ما خريداري كنيد.

 

Ganoderma Hot Chocolate2
Ganoderma Hot Chocolate2

شكلات با قارچ گانودرما
كاهش وزن و تناسب اندام آرزوي بسياري از افراد به خصوص خانم ها است. امروزه انواع قرص هاي لاغري براي افراد لاغري توسط شركت هاي داخلي و خارجي توليد و طراحي شده است و هر يك از اين شركت ها با استفاده از بهترين محصولات سعي در جلب رضايت و علاقه مصرف كنندگان دارند و در اين زمينه به عنوان خوب برند معروف. يكي از بهترين و بي نظيرترين محصولات لاغري دمنوش، شكلات داغ قارچ گانودرما است. اين محصول با ويژگي ها و ويژگي هاي منحصر به فرد خود توانسته در سال هاي اخير نظر بسياري از مصرف كنندگان را به خود جلب كند. اين نوشيدني يكي از منحصربفردترين و بهترين نوشيدني هاي لاغري محسوب مي شود و از تركيبات غني تهيه شده است كه در قسمت هاي بعدي بيشتر توضيح خواهيم داد.

 

 

گانودرما هات چاكلت چيست
هات چاكلت گانودرما بيز حاوي شكلات بسيار لذيذ و معطري است و مصرف كنندگان مي توانند علاوه بر رسيدن به وزن ايده آل با مصرف اين نوشيدني، از عطر باورنكردني آن براي آرامش و آرامش لذت ببرند. اگر شما هم به دنبال اندامي بسيار جذاب و منحصر به فرد هستيد، مي توانيد با خريد هات چاكلت گانودرما به اين آرزوي خود جامه عمل بپوشانيد. در ادامه مقاله سعي داريم در مورد هات چاكلت دكتر بيز، قيمت هات چاكلت گانودرما و خواص هات چاكلت گانودرما اطلاعاتي را در اختيار شما قرار دهيم.

 

Ganoderma Hot Chocolate9
Ganoderma Hot Chocolate9

خواص شكلات گانودرما
همانطور كه در قسمت قبل ذكر شد، قهوه گانودرما هات چاكلت داراي خواص بي نظير و شگفت انگيزي است كه مصرف كنندگان مي توانند با استفاده از اين محصول از خواص زير بهره مند شوند:

رفع كم خوني و مشكلات فقر آهن

كم خوابي و اختلالات خواب را برطرف مي كند

مشكلات كبد چرب

رفع كم كاري تيروئيد

– كاهش اضطراب

رفع افسردگي

– رفع يبوست

ضد سرطان

– آرام بخش

– كاهش وزن

 

 

همانطور كه مي بينيد اين محصول علاوه بر كاهش وزن در درمان بسياري از بيماري ها نيز قابل استفاده است. با توجه به خواص و خواص منحصر به فرد اين محصول، امروزه بسياري از متخصصان تغذيه و بهداشت استفاده منظم از هات چاكلت گانودرما را به بيماران خود توصيه مي كنند. اين محصول ابتدا مورد تاييد سازمان غذا و دارو قرار گرفت و سپس جاي خود را در ويترين چاي لاغري باز كرد. همچنين با توجه به افزايش فروش هات چاكلت گانودرما مي توان نتيجه گرفت كه اين محصول توانسته نظر مصرف كنندگان را به خود جلب كند.

 

Ganoderma Hot Chocolate5
Ganoderma Hot Chocolate5

نحوه مصرف شكلات قارچ گانودرما
خريدار اين محصول مي تواند با توجه به نحوه مصرف درج شده روي بسته بندي اقدام و از اين محصول تخميري استفاده كند. همچنين مي توانيد يك بسته شكلات داغ گانودرما را در يك فنجان آب جوش بريزيد و هم بزنيد و مزه دار كنيد. البته بعضي ها دوست دارند اين نوشيدني را با يخ ميل كنند كه در اين صورت مي توانند بعد از هم زدن چند تكه يخ به ليوان اضافه كنند و از نوشيدني آماده شده لذت ببرند.

 

و در پايان مطلبي كوتاه از سايت من و تو خريد درباره خواص هات چاكلت براي شما آورده ايم:

همانطور كه گفته شد يكي از دلايل مهم براي رونق خريد و فروش هات چاكلت قارچ گانودرما، علي ‌رغم طعم بي نظير اين محصول خواص منحصر به فردش مي باشد به طوري كه اين قهوه بي نظير كه يك نوشيدني خامه ‌اي است فاقد كافئين بوده و حاوي گانودرماي ارگانيك مي باشد. استفاده از هات چاكلت قارچ گانودرما براي تمامي خانم ها و آقاياني كه داراي كيست ها و فيبروم هايي در بدن شان هستند مي تواند مناسب باشد. همچنين هات چاكلت گانودرما در درمان بيماري هاي زنانه نيز تاثير گذار بوده و به خانم هايي كه دچار عفونت و قارچ شده اند پيشنهاد مي شود كه اقدام به خريد هات چاكلت گانودرما كنند. از ديگر خواص اين محصول مي توان به جلوگيري از خونريزي هاي شديد اشاره كرد به طوري كه شما با مصرف هات چاكلت قارچ گانودرما مي‌توانيد علي‌ رغم جلوگيري از خونريزي شديد، خون از دست رفته را نيز به بدن بازگردانيد.

 

 

كدام نوع قهوه گانودرما براي ديابت خوب است

آيا شما هم به دنبال راهنماي استفاده از قهوه گانودرما براي درمان ديابت هستيد؟ آيا مي دانيد بهترين انواع قهوه هاي گانودرما براي ديابت را از كجا بخريد؟ مي توانيد با خيال راحت مطالب اين صفحه را تا انتها مطالعه و مرور كنيد تا با ارزش ترين اطلاعات در اين زمينه به دست آوريد.

 

قارچ گانودرما يكي از گران ترين غذاهاي گياهي موجود در طبيعت است كه امروزه نام اين گياه در فهرست گياهان دارويي به چشم مي خورد. اين قارچ بسيار مغذي و مفيد است كه از قديم الايام باعث استفاده از آن براي درمان بسياري از بيماري ها و تقويت بيماران ضعيف شده است. همچنين بايد به خاطر داشت كه اين گياه در شرايط محيطي و آب و هوايي ايران به راحتي رشد مي كند و امروزه پزشكان ما موفق به تهيه داروهاي زيادي از اين قارچ شده اند

 

 

هات چاكلت گانودرما براي چي خوبه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۵۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فروش قهوه گانودرما در اصفهان/09109483228

 

خريد قهوه گانودرما در اصفهان

اگر قصد خريد قهوه گانودرما اصفهان را داريد، مي توانيد سفارش خود را در سايت آريوكالا ثبت كنيد و در كمترين زمان ممكن محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد.
فرقي نمي كند در كجاي اصفهان زندگي مي كنند، اگر ساكن اصفهان، ميمه فلاورجان، نجف آباد و هر كجاي اين شهر هستيد، مي توانيد به راحتي سفارش خود را ثبت كنيد و محصول مورد نياز را درب منزل تحويل بگيريد. ما اصالت تمامي محصولات نمايش داده شده در اين سايت را در سايت كالا تضمين مي كنيم و در صورتي كه به هر دليلي از كالاي سفارش داده شده رضايت نداشتيد، مي توانيد به راحتي در اسرع وقت از گارانتي بازگشت وجه واقعي ما استفاده كنيد.

 

Latte Coffee2
Latte Coffee2

مزاياي خريد قهوه گانودرما در اصفهان از سايت آريو كالا
ما بهترين قيمت قهوه گانودرما در اصفهان را در مدل هاي مختلف ارائه مي دهيم

گارانتي واقعي اصالت محصول
ضمانت بازگشت واقعي پول (در صورتي كه كالاي ارائه شده توسط سايت محصول تقلبي باشد، دو برابر مبلغ كامل به شما بازپرداخت مي شود).
تحويل سريع در اسرع وقت
مشاوره رايگان خريد و استفاده از قهوه گانودرما

 

 

New Ganoderma Supreme Coffee6
New Ganoderma Supreme Coffee6

فروش قهوه گانودرما در اصفهان
قهوه گانودرما از برند دكتر بيز را مي توان يكي از محبوب ترين نوشيدني هاي موجود در بازار دانست. اين محصولات تاثير بي نظيري در بهبود وضعيت بدن دارند و پس از مدت كوتاهي متوجه تغييرات بسيار بزرگي در وضعيت بدني خود خواهيد شد و اولين چيزي كه پس از مصرف قهوه گانودرما نظر شما را جلب مي كند اين است كه ذهن بسيار بالايي داريد. قدرت حالت و تمركز بعد از نوشيدن اين قهوه پس از مصرف قهوه گانودرما متوجه خواهيد شد كه تغييرات بسيار محسوسي در انرژي ذهني، جسمي و ذهني شما ايجاد مي شود.

 

 

New Ganoderma Supreme Coffee
New Ganoderma Supreme Coffee

 

دليل اين امر استفاده از مواد داغي مانند عصاره جينسينگ و پودر قارچ گانودرما است كه هر دو داراي خواص بي نظيري براي بدن هستند كه مهمترين آنها اثربخشي بي نظير در بهبود وضعيت روحي، جسمي و رواني است. طبيعت گرمي دارد و مي تواند مغز را گرم كند و حافظه و عملكردهاي ذهني را به ميزان قابل توجهي بهبود بخشد.

ساير خواص قهوه گانودرما عبارتند از:
درمان كبد چرب

درمان قند خون

درمان هيپرليپيدمي

درمان كلسترول

درمان زود انزالي و نعوظ

بهبود وضعيت روحي و رواني

افزايش حافظه و تمركز

درمان زگيل تناسلي با HPV

درمان پسوريازيس (لكه هاي سفيد روي پوست)

جلوگيري از چين و چروك و پيري پوست

سرشار از آنتي اكسيدان است و از انواع سرطان ها جلوگيري مي كند

اگر قصد خريد قهوه گانودرما در اصفهان را داريد مي توانيد از اين قسمت سفارش خود را ثبت كرده و محصولات مورد نظر خود را در اسرع وقت درب منزل تحويل بگيريد.

 

Side effects of mocha coffee2
Side effects of mocha coffee2

 

نمايندگي فروش قهوه گانودرما در اصفهان

پس از ادغام، شركت ها سعي در رشد و گسترش بيشتر براي كسب سود بيشتر دارند و سعي مي كنند خود را در كوتاه مدت در داخل كشور و در بلند مدت در سطح جهاني تثبيت كنند. براي اين كار ابتدا يك مركز فروش و مركز خدمات پس از فروش در شهر خود راه اندازي كردند. سپس زماني كه برند ظاهر شد و مردم با اين برند آشنا شدند، فروش افزايش يافت و شركت به فكر ساخت نمايندگي هاي بيشتري در شهر افتاد.

 

و سپس براي ادامه روند رو به رشد، دفاتر فروش و خدمات بيشتري را در شهرهاي مختلف راه اندازي خواهد كرد. مانند نمايندگي گانودرما در اصفهان كه در ابتدا فقط در تهران شعبه داشت و به مرور زمان افراد بيشتري با اين برند آشنا شدند، تعداد نمايندگي ها در تهران و شهرستان ها افزايش يافت و به تدريج جهاني شد. بنابراين در ابتدا نمايندگي فروش در تهران وجود داشت، سپس نمايندگان فروش مستقل شركت ها بيشتر بودند، سپس دفاتر فروش شركت ها در سراسر تهران وجود داشت، بنابراين براي راحتي خريد كاربران، هر شهر يك يا چند نماينده دارد و خدمات پس از فروش.

 

 

 

كافه گانودرما در اصفهان
گانودرما به عنوان يك قارچ حياتي در مدت كوتاهي بسيار محبوب شده است. خواص و فوايد بي نظير و متعدد اين گياه دليلي بر افزايش روزافزون دوستداران گانودرما بوده است. گانودرما و قهوه براي بهبود جذب توسط بدن تركيب مي شوند. از آنجايي كه گانودرما به تنهايي توسط بدن جذب نمي شود، بايد با يك جاذب تركيب شود تا در بدن موثر باشد.

 

در ادامه براي شما فروشگاه هايي كه در شهر اصفهان خدمت رساني ميكنند را آورده ايم:

 

سايت قهوه نوش

 

اصفهان نياز روز

 

كالا مال

 

پرشين خريد 24

 

در ادامه متني كوتاه و مختصر از سايت ايران گانودرما براي شما آورده ايم:

 

خريد قارچ گانودرما در اصفهان
محصولات ايران گانودرما در بسته هاي ۱۰۰ گرمي و به دو صورت سالم و آسياب شده عرضه مي شود. همچنين مي توانيد اين قارچ را در بسته هاي ۱كيلوگرمي به صورت خريد عمده تهيه نماييد. ايران گانودرما جزء معدود فروشندگاني است كه هم توليد كننده است و هم محصولات خود را ضمانت مي كند و داراي مجوز از جهاد كشاورزي و وزارت صنعت، معدن و تجارت است. اين مجموعه داراي نماد اعتماد الكترونيك است و مصرف كنندگان به راحتي مي توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاين خريداري نموده، درب منزل تحويل بگيرند.

يكي ديگر از مزاياي خريد قارچ گانودرما از ايران گانودرما، مشاوره هاي رايگان قبل و بعد از خريد است. متخصصين و مشاورين ايران گانودرما مشتريان را در طول مصرف اين قارچ همراهي مي كنند و در پيگيري هاي منظم تلفني، جوياي طريقه مصرف و روند بهبودي مشتريان هستند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قارچ گانودرما و نحوه خريد و مصرف آن، مي توانيد از مقالات موجود در سايت استفاده كنيد و يا با شماره تلفن هاي درج شده در سايت با مشاورين ايران گانودرما در تماس باشيد. همچنين مي توانيد اطلاعاتي درباره رضايت مشتريان و پيام بهبودي آنها در سايت و پيج اينستاگرام ايران گانودرما دريافت كنيد.

 

 

 

 

فروش قهوه گانودرما در اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۳:۰۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص قهوه گانودرما براي اگزما/09109483228

 

خاصيت قهوه گانودرما براي اگزما

قهوه ي قارچ گانودرما يك نوشيدني اثرگذار براي معالجه و پيشگيري از بيماري هاي التهابي است، به همين برهان از قهوه ي قارچ گانودرما براي اگزما استعمال مي نمايند.

 

 

 

خاصيت قهوه ي قارچ گانودرما در معالجه اگزما(حساسيت به قهوه گانودرما)

اگزما يك كدام از بيماري هاي پوستي بسيار رايج ميباشد كه ياور با درد و خارش يا اين كه به عبارتي التهاب ميباشد. از خاصيت قهوه ي قارچ گانودرما امداد به رفع بيماري اگزما و تسريع تلاش بهبود پوست است. به دنبال درباره‌ي بيماري پوستي اگزما و خاصيت قهوه گانودرما براي اگزما براي رفع آن بيشتر حرف خوا هيم كرد.

 

 

feshar khun
feshar khun

 

بيماري پوستي اگزما و قهوه گانودرما

اگزما نوعي التهاب پوستي ميباشد كه معمولا استدلال خاصي براي آن نيست و بخش اعظمي موردها مانند آلرژي هاي فصلي، شوينده هاي شيميايي و آب و هوا كه سبب بي آبي پوست ميگردند سبب به اگزما در بعضا اشخاص مي‌باشند. اگزما يك كلمه و واژه ي يوناني ميباشد كه در لغت فارسي آن را به جوش ريز ترجمه كرده اند. اين جوش هاي ريز معمولا با التهاب، سوزش، خارش، درد و تورم و قالب ريزي و در سود آسيب شدن سطح ميشود.

اگزما جزء بيماري هاي درماتيت ميباشد كه در معناي التهاب پوستي ميباشد. براي معالجه التهاب پوستي بايستي خيلي سريع مبادرت كرد زيرا معمولا خويش پوست كار كشته به رفع ايراد نميباشد، در فيض ناحيه ي ملتهب گرديده هر روز بيشتر و عميق خيس مي گردد و خلال دردها و خارش هاي هنگفت سبب ساز لطمه به زيبايي پوست ميگردد. اگزما معمولا در پوست دست فيس ميدهد، به اين دليل‌كه دست بيشتر از هر عضو ديگر تن در معرض زخم و تماس قرار مي‌گيرد، بدين نوع اگزما، اگزماي تماسي نيز ميگويند.

 

 

Side effects of mocha coffee4
Side effects of mocha coffee4

 

قهوه ي قارچ گانودرما

قارچ گانودرما يكي‌از گياهان دارويي بسيار اثرگذار است كه گفته مي‌شود در معالجه بيش تر از سي بيماري تاثيرگذار ميباشد. اين قارچ مقوي و ضد التهاب دارنده قدمتي بيشتراز هزار سال در مرزوبوم چين ميباشد و جز شايسته ترين گياهان دارويي در دنيا ميباشد. قهوه ي گانودرما تركيبي از عصاره ي گانودرما، پودر قهوه ي تكميل كننده، شكر و افزودني هاي ديگر ميباشد كه به طور فوري مهيا مي گردد. از خاصيت بي سابقه قارچ گانودرما مي شود به وجود ويتامين ها كه سبب ساز تقويت سيستم ايمني و همينطور بالا رفتن رطوبت پوست ميگردند، اشاره نمود. قهوه ي گانودرما سرشار از آنتي اكسيدان ها و مواد معدني و ويتامين هاي ضروري تن ميباشد.

 

 

خواص قهوه گانودرما براي اگزما

 

خاصيت قهوه ي قارچ گانودرما براي معالجه و پيشگيري از بخش اعظمي بيماري ها، به عنوان مثال اگزما و درماتيت داراي اهميت است. قهوه ي قارچ گانودرما با جذب راديكال هاي آزاد در تن بازدارنده از زخم وصال به سلول ها ميگردد و اين خويش منجر تقويت سيستم ايمني تن و همينطور تقويت پوست در قبال اشكال عارضه ها ميباشد. قهوه ي قارچ گانودرما سرشار از منابع بزرگ ي آنتي اكسيدان ها ميباشد. همانگونه كه ميدانيد آنتي اكسيدان ها از سلول هاي تن در قبال هجوم ها ويروسي پرهيز مي نمايند و سبب ساز تجديد بنا سلول هاي مصدوم مي گردند. طبق كشفيات پژوهشگران استعمال از قارچ گانودرما براي پرهيز از ابتلا به بيماري اگزما بسيار موءثر و موثر ميباشد و حتي‌در فرآيند معالجه اگزما و ديگر ايرادات آلرژيك پوست تاثيرات فراواني دارا است.

 

 

Ganoderma latte coffee9
Ganoderma latte coffee9

 

نحوه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز

 

قارچ گانودرما گياهي با طعم خنثي است و روشي براي طبخ و سرو ندارد. به همين عامل براي سود بردن از خاصيت آن، به شيوه مخلوط گانودرما با قهوه روي آورده اند. قهوه ي قارچ گانودرما يك قهوه ي خوش رايحه و مزه است كه گانودرماي اصل را با نوعي قهوه ي كيفيت بالا ادغام كرده اند. مصرف قهوه ي گانودرما بسيار ريلكس ميباشد. به اين دليل كه به طور مهيا داخل ساشه هاي منحصر قرار گرفته و شما براي خوردن آن كافي ست تا پودر قهوه ي قارچ گانودرماي فوري را در يك فنجان آب جوش حل كنيد. براين اساس شما از خاصيت گانودرما براي اگزما به كارگيري نموده ايد و فرايند بهبود خويش را تسريع و ضمانت ميكنيد. حتي عده اي كه به اگزما در گير نيستند البته به جهت خطاها پوستي مستعد آن مي‌باشند مي‌توانند با مصرف اين قهوه، از بروز اگزما پيشگيري نمايند.

 

 

Ganoderma Mocha Coffee2
Ganoderma Mocha Coffee2

 

قارچ گانودرما كاهش دهنده آلرژي سيستم ايمني نسبت به آلرژن ها

يكي‌از مهمترين سازوكار هاي درماني اين قارچ كاهش آلرژي سيستم ايمني نسبت به آلرژن ها ميباشد. به صورت معمول و در شرايط درست سيستم ايمني فقط مي بايست به تركيباتي برخورد نشانه دهد كه بيماري زا ميباشند. البته سيستم ايمني تن چه‌گونه بيماري زا بودن و يا اين كه نبودن تركيبي را تشخيص مي‌دهد؟

 

گلبول هاي سپيد دارنده اجزايي مي‌باشند كه كليه ي تركيبات جان دار در تن را ارزيابي مي نمايند و بيماري زا بودن و يا اين كه نبودن آن‌ها را تشخيص مي‌دهد.

 

هنگامي كه‌اين جزء سعي صحت نداشته باشد، تركيبات غير بيماري زاي تن را هم آلرژن به اكانت آورده و پيوسته در برخورد ّبه آنان فاكتورهاي التهابي ترشح مي نمايد. كه مهمترين انگيزه ساخت اگزما در تن ميباشد.

 

مصرف قارچ گانودرما به جهت داشتن تركيبات شبه آلرژن سبب ساز كاهش آلرژي سيستم ايمني تن گرديده و به همين مراد اثر فراواني بر معالجه اين بيماري دارااست.

 

 

 

Ganoderma Mocha Coffee
Ganoderma Mocha Coffee

 

قهوه قارچ گانودرما دكتر بيز

 

قهوه گانودرما دكتر بيز آشنايي با قهوه گانودرما و خاصيت آن مغازه توليدها دكتر معالج بيز يك جنس فوق العاده كاربردي براي به كار گيري از آن دارنده مزاياي بسيار متعددي ميباشد. اين جنس دارنده خصوصيت هاي بسيار متعددي ميباشد كه سبب گرديده‌است تا امروزه اشخاص متعددي عشق و علاقه مند به به كار گيري از آن باشند.

 

ما در‌اين مقاله قصد داريم يه خرده بيشتر درباره اين قهوه حرف كنيم و مبادرت به معرفي محصول ها گانودرما كنيم. يكي مهم ترين كاربردهاي اين قهوه اين ميباشد كه سبب لاغري شما ميگردد، به اين ترتيب در صورتي شما هم جز كساني ميباشيد كه با ايراد چاقي و اضافه وزن رو به رو ميباشيد به شما سفارش ميكنيم مطلقا اين مقاله را به اعتنا تحقيق نماييد.

 

Ganoderma latte coffee7
Ganoderma latte coffee7

 

قهوه گانودرما چيست؟

اين قهوه يك نوع قهوه خاص ميباشد كه از عصاره قارچ گانودرما گرفته گرديده است و به همين انگيزه دارنده خاصيت فوق العاده اي براي تن دارااست. اين قهوه يك كدام از پركاربردترين توليدها گانودرما به حساب مي آيد كه امروزه فروش فوق العاده متعددي را داشته ميباشد.

 

قهوه هاي گانودرما به طور پودري ميباشند و براي به كارگيري از آن‌ها شما مي بايست اين پودر را در آب جوش بريزيد تا يك قهوه خوش مزه و اما بسيار موثر را داشته باشيد. پودر گانودرما پزشك معالج بيز يكي شايسته ترين گونه هاي قهوه هاي گانودرما به حساب مي آيد كه شما مي‌توانيد با تهيه و تنظيم آن از مزاياي فوق العاده آن برخوردار گرديد.

 

اين نوع قهوه خلال اين كه سبب ساز لاغري شما ميشود خاصيت درماني بسيار زياد ديگري را نيز دارا ميباشد كه به عنوان مثال آن ها مي شود به مواقعي همانند ارتقا ايمني تن و تقويت خاطر اشاره نمود. ما براي شما در نمايندگي فروش محصول ها پزشك معالج بيز اشكال محصول ها گانودرما را آماده آورده ايم با ما در‌پي اين مقاله هم پا باشيد تا بتوانيد درباره مزاياي اين متاع داده ها بيشتري را بدست بياوريد.

 

خواص قهوه گانودرما براي اگزما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۳۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص سير سياه براي زود انزالي/09109483228

سير سياه چيست براي زود انزالي مفيد است

 

دلايل زود انزالي به دو قسمت اول و اكتسابي تقسيم مي شود.
در دلايل زود انزالي نخستين بيشترين برهان مرتبط با نواحي عصبي فرماني مغز مريض است يك كدام از اين عامل ها پيش فعالي هست.
يكي دلايل بالا بودن شم رمز آلت آقايان است.

درمورد مسائل ثانويه كه بسيار شايع ميباشد استرس و اضطراب است كه اثر بسيار بالايي در مراحل زود انزالي آقايان دارااست
دراين باره اشخاص تا قبل از اين مبتلا چالش زودانزالي نبوده اند اما تاسفانه با آمدن استرس هاي عصر اي در گير اختلال زود انزالي مي گردند.

يكي‌از ديگر از دست اندركاران خواب ناكافي و نداشتن رژيم غذايي مطلوب مي‌باشد كه منجر ساخت‌و‌ساز زودانزالي در آقايان مي‌گردد.

برخي از بيماري ها مانند خطاها تيروئيدي يا اين كه تيروئيد پركار داشتند منجر ساخت و ساز زودانزالي در آقايان مي گردد.

عده اي كه مبتلا رفتارهاي پرخطر جنسي و عفونت هاي شديد جنسي مي شوند به عنوان مثال اين اشخاص مي باشند كه با مراجعه به دكتر معالج داراي تخصص ارولوژيست مي توانند از اين ابتلا دوري نمايند.

 

 

 

 

خواص سير سياه دكتر بيز براي زود انزالي (فرصت طبيعي انزال درآقايان)

بر طبق تحقيقي كه در خبرنامه International Society of ***ual medicine منتشر شد
مجال طبيعي براي انزال حدود سه عدد چهار دقيقه ميباشد.

انزال زودرس به انزالي گفته مي‌گردد كه مرد هيچ كنترلي روي آن ندارد و به قدري زودهنگام چهره ميدهد كه مرد و زن هيچ يك به رضايت جنسي نميرسند.
در واقع انزال در تك تك مردان زودهنگام ميباشد ولي تفاوت اساسي در بضاعت در دست گرفتن اين قضيه ميباشد.
ناتواني در در دست گرفتن غيرطبيعي ميباشد و نياز به مشاوره داراست.
مردان بايستي مهارت كافي براي زمان بر خيس كردن ارتباط جننسي چه پيش از دخول و چه در حين دخول را بياموزند تا بتوانند رضايت جنسي همسرشان را جلب نمايند.

 

 

 

 

 

 

دكمه خريد آنلاين

 

زود انزالي مشكلي تبارك در ارتباط زيباي زناشويي شما

متاسفانه به انگيزه وجود تفكرات خطا جان دار در جامعه و دارا بودن رودربايستي و حياء مخصوصا درميان مردان اهل ايران خيلي از اشتباهات جنسي يا اين كه مطرح نمي‌شوند يا اين كه معالجه هاي اشتباهي براي آن‌ها در لحاظ گرفته مي شود.

ولي خوشبختانه با وجود كانال هاي مجازي و پيوندها مجازي خيلي از اين خطاها حل مي‌گردد.
البته درين بين بايستي مراقب اشخاص فرصت طلب نيز بود
زيرا ممكن ميباشد شما با ديدن هر تبليغي براي معالجه مبادرت فرماييد كه اكثرا يا اين كه جوابگوي اختلال شما وجود ندارد يا اين كه متاسفانه زخم هاي ديگري به شما وارد خواهد كرد.

 

خواص سير سياه براي درمان زود انزالي

زود انزالي يكي‌از مشكلاتي ميباشد كه تعداد متعددي از آقايان با آن دست و پنجه قابل انعطاف مي نمايند. درحال حاضر جذاب ميباشد بدانيد خواص سير سياه در زود انزالي موءثر بوده و با اين حالا عده اي كه به‌اين نقص‌ در گير ميباشند مي‌ توانند به طرز طبيعي اين نقص‌ را برطرف نمايند. از آنجايي كه زود انزالي ميتواند بسيار نقص‌ ساز بوده به طور طبيعي موردنياز ميباشد سريعا به رفع آن پرداخته خواهد شد كه به‌دنبال ما طريق هاي موثري براي معالجه طبيعي اين ايراد و به كارگيري از سير سياه براي معالجه زود انزالي ذكر خوا هيم كرد.

آيا سير سياه براي درمان زود انزالي خوب است؟ براي جواب به‌اين پرسش مي‌توانيد ادامه اين را دنبال بفرماييد

 

 

 

 

خواص سير سياه براي زود انزالي

 

براي مثال مشكلاتي كه براي خيلي از مردان پيش مي‌آيد زود انزالي بوده كه‌اين ايراد مي ‌تواند در معاش زناشويي اثر بسيار متعددي گذارده چون طرف مقابل به لذت كافي نمي‌رسد. با اين وجود هر كه به‌اين نقص‌ مبتلاست مي بايست سريعاً به انديشه معالجه زود انزالي باشد تا به ارتباط شان لطمه وارد نشود.

 

حالا مي بايست اعتنا داشته باشيد كه فعلا راه هاي طبيعي و مستعمل متعددي وجود داشته كه با شكيبايي و شكيبايي به شما ياري مي نمايد تا سواي به كار گيري از دارو هاي شيميايي اين اختلال را برطرف فرمائيد.

در اينجا ديدني ميباشد بدانيد سير سياه براي زود انزالي موثر ميباشد. به گونه اي كه در زمانه باستان انسان به طور روزانه از سير به‌ تيتر مزه دهنده در خوراك به كار گيري مي‌ كرد و سير سياه نيز به عبارتي سير سپيد ميباشد كه در وضعيت در اختيار گرفتن گرديده دمايي و رطوبتي قرار گرفته و به شرايط سياه در مي ‌آيد كه در‌اين‌حالت‌ خاصيت اين كالا تعدادي موازي مي‌گردد.

قضيه استعمال از سير سياه براي معالجه زود انزالي ما يحتاج ميباشد بدانيد اين گياه دربردارنده مواد لينولينك بوده كه قادر است به معالجه اشتباهات جنسي متفاوت به عنوان مثال زود انزالي ياري دهد. از طرفي از آنجايي كه سير براي اكثري از اشتباهات ديگر زيرا ايرادات گوارشي نيز اثر گذار ميباشد تحت عنوان فرمان روا صيفيجات شناخته مي گردد.

 

 

 

 

 

طريقه استفاده از سير سياه براي زود انزالي

با دقت بدين كه گفته شد سير سياه براي معالجه زود انزالي مطلوب ميباشد در باب طريق اثرگذاري اين ماده غذايي مي بايست بدانيد مواد مفيد مو جود در سير سياه كه مثلا مواد اثربخشي معالجه زود انزالي باشد مي‌ تواند انرژي جنسي را بيشتر كرده كه با اين درحال حاضر كساني كه سير سياه به كار گيري مي‌ نمايند از اشتباهات ناشي از ناتواني جنسي بدور خواهند بود.

دقت داشته باشيد خاصيت سير سياه براي زود انزالي به سيرتكامل ‌اي ميباشد كه لينولنيك جانور در آن منجر گرمايش جنسي گرديده كه‌اين فرمان خويش مي‌تواند انزال زودرس را معالجه نمايد. مصرف سير سياه مي ‌تواند سردي جنسي را نيز تماما معالجه كند.

اعتنا داشته باشيد اين طرز بوسيله بخش اعظمي از پزشكان پذيرش گرديده و معين گرديده است كه در صورتيكه اشخاص به طور آراسته از سير سياه به كارگيري نمايند خيلي كمتر از سايرافراد به زود انزالي در گير گرديده و اشخاص ميتوانند با مصرف اين ماده غذايي در ارتباط جنسي يك تعقل وقت گير را به دست آورد كه‌اين مكث به طور كاملً طبيعي بوده و برخلاف داروهاي شيميايي هيچگونه ضرري براي نخواهد داشت.

 

 

 

 

خواص سير سياه براي زود انزالي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

دمنوش تصفيه خون دكتر بيز صحت دارد/09109483228

دمنوش تصفيه خون چيست

چاي كبد چرب , دمنوش تصفيه خون دكتر بيز براي اولي با در سرزمين با جواز قانوني سازمان خوراك و داروي وزارت بهداشت , معالجه و فراگيري پزشكي مفتخر به اخذ پروانه ي ايجاد كرد به وسيله كمپاني آريانا فارمد پاسارگاد شويد .

مجموعه استيناف و فرمولاسيون كمپاني با داشتن اشخاص با علم و فايده گيري اثرگذار از متخصصين طب سنتي و اساتيد دانش گاه در حوزه ساخت و ساز فراورده هاي طب سنتي و داروهاي طبيعي محصولي كيفيت خوب و كارامد را به مشتريان خويش نثار مي نمايد .

موردها مصرف بيشتر اين چاي تخصصي براي مصفي خون , نگهداري كننده كبد , معالجه كبد چرب ميباشد . درخصوص شيوه و ترازو مصرف سازه به مشكلي كه داريد تجويز مي‌گردد و مسلما پيش از مصرف با كارشناسان و متخصصين اين فرمان مشورت كردن فرمائيد .

 

 

 

 

 

دكمه خريد آنلاين

 

اطلاعات دمنوش مصفي خون دكتر بيز

البته صورت طبيعي مصرف روزي ۲ وهله هر توشه يك چاي ميباشد . درخصوص موردها ممانعت مصرف نيز در روزگار بارداري و شيردهي در شكل بروز عكس العمل هاي حساسيتي نظير بثورات پوستي , اشخاص تحت ۱۲ سال , در شكل مصرف هم زمان از داروهاي رقيق كننده خون مانند آسپرين و وارفارين , داروهاي آنتي آريتمي و يا اين كه سوابق ي نارسايي قلبي با مشورت كردن دكتر معالج استعمال شود .

نقش كبد
كبد تحت عنوان يك كدام از مطرح ترين اعضاي داخلي تن آدم وظيفه تصفيه و سم زدايي خون را در تن داراست و نكته بسيار اصلي اين ميباشد كه اكثر زمان ها اشخاصي كه مخصوصا ذر كشور ايران در گير عارضه كبدي مي گردند.
در بدترين فرصت فرايند تخريب كبد خويش متوجه بيماري خويش مي گردند و اين دستور منجر پيوندهاي كبدي و يا اين كه حتي مرگ اشخاص مي گردد.

پس چه عالي كه مدام با تست هاي عصر اي و ارزيابي حالت جسماني از تندرست كبد خويش اگاهي داشته باشيم
و اين مساله كه بعضا از عادت هاي بد غذايي منجر اين عارضه خطرناك و بي سر و صدا مي‌شود را به‌تدريج از مدل معاش خويش بدور كنيم.

 

 

 

 

اطلاعات در مورد دمنوش مصفي خون

براي نخستين دفعه در مملكت با جواز قانوني سازمان خوراك و داروي وزارت بهداشت ، معالجه و يادگرفتن پزشكي مفتخر به اخذ پروانه ي ايجاد كرد بوسيله كمپاني آريانا فارمد پاسارگاد شويد.

گروه بازرسي و فرمولاسيون كمپاني با داشتن اشخاص با علم و منفعت گيري مفيد از متخصصين طب سنتي و اساتيد كالج در حوزه ساخت جنس هاي طب سنتي و دارو هاي طبيعي محصولي كيفيت خوب و كارآمد را به مشتريان خويش نثار مي نمايد.

 

 

دمنوش مصفي خون براي چيست

 

اطلاعات دمنوش مصفي خون بيز و روش هاي نگه داري دمنوش تصفيه خون مصفي:

در مكان كم آب و خنك و به دور از نور و روشنايي خورشيد مراقبت گردد.
در دماي كمتر از 30 جايگاه سانتي گراد حفظ گردد.
نكات شايان توجه :
از مصرف الكل، غذاهاي سرخ گرديده، نمك بيشتراز حد، غذاهاي شيرين، كربوهيدرات هاي تصفيه گرديده و شيرين كننده هاي تصنعي و مصنوعي كه ممكن ميباشد موجب خطاها كبدي شوند، خودداري خواهد شد.
براي اثربخشي بيشتر همپا ميوه‌هاي خانواده مركبات، هويج، چغندر، كلم بروكلي، گردو، زغال اخته، آووكادو، كلم و گل كلم استعمال شود.

 

 

 

 

 

 

دكمه خريد آنلاين
دمنوش تصفيه خون دكتر بيز براي چيست؟

آيا شما نيز درپي خريد بسيار ارزان بها دمنوش مصفي خون مي‌باشيد؟ آيا ميدانيد كه واحد سنجش فروش چاي مصفي بيز در سال هاي اخير بسيار ارتقاء يافته ميباشد؟ از شما دعوت ميكنيم كه مطالب نوشته‌علمي پيش روي خويش را تا نقطه نهايي آن ملازمت و همراهي كرده و از اين نحوه داده ها بسيار جالبي را نيز به دست آوريد.

توليدات دكتر بيز مدام يكي شايسته ترين و كيفيت بالا ترين توليدات عرضه گرديده در بخش اعظمي از ويترين ها است كه شما نيز مي‌توانيد شايسته ترين محصول ها اين موسسه را با خاطر شل تهيه و تنظيم و آن را گزينه به كار گيري قرار دهيد.

كل توليد ها اين موسسه به ياري واپسين و به روزترين تكنولوژي و سلامت ترين مواد نخستين تنظيم و مهيا مي گردد. يكي‌از پرفروش ترين اشكال توليد ها اين مجموعه مي شود به چاي صفي اشاره نمود كه‌اين چاي براي توشه نخستين در مرزوبوم ما توانست با دريافت مجوزهاي مايحتاج از سوي وزارت بهداشت و سازمان طعام و دارو، اخذ گرديده و عرضه خواهد شد.

شما ميتوانيد راهنماي مصرف اين چاي را به راحتي از روي بسته بندي آن آيتم رسيدگي قرار دهيد و از اين روش فوايد و خاصيت آن را در معدود ترين مجال ممكن گزينه مشاهده قرار دهيد.

همينطور در حيث داشته باشيد كه شما مي‌توانيد پيش از خريد اين فرآورده فوق العاده، اطلاعاتي را در امر فوايد و مزيت هاي به كارگيري از آن به دست آوريد تا از اين شيوه شايسته ترين خريد را تجربيات فرماييد.

به دنبال نوشته‌ي علمي سعي در آن داريم تا درباره‌ي راهنماي خريد چاي مصفي دكتر معالج بيز و خريد چاي مصفي بيز با ارزش ارزان خيس توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم. با ما ياور باشيد.

 

 

 

 

 

دمنوش مصفي خون براي چي خوبه؟

 

آيا شما نيز در‌پي جواب قابل قبولي براي پرسش دمنوش شاتره مصفي خون چيست، ميباشيد؟ آيا مي‌دانيد كه مهم‌ترين و مطرح ترين خاصيت دمنوش مصفي خون در چيست؟ از شما دعوت ميشود كه نوشته‌ي‌علمي پيش روي خويش را تا نقطه پايان آن ملازمت و همراهي كرده و از اين شيوه داده ها بسيار جالبي را در زمينه‌ي چاي مصفي خون به دست آوريد.

 

يكي‌از از ساير شايسته ترين و باشكوه ترين اشكال توليدها دكتر معالج بيز، چاي هاي مصفي بيز است كه با به كارگيري از مواد بسيار سلامت و مرغوبي تنظيم و مهيا شد‌ه‌است و شما نيز ميتوانيد اين جنس را با خاطر ريلكس از همين تارنما پيش روي خويش تهيه و تنظيم و آن را براي معالجه برخي از بيماري هاي خويش گزينه استعمال قرار دهيد.

 

مورد نياز ميباشد بدانيد كه‌اين فرآورده دكتر معالج بيز مجموع مجوزهاي بهداشتي مايحتاج را از سازمانهاي مربوط دريافت نموده است و اين فرمان سبب ساز شد‌ه‌است تا مصرف كنندگان، با خيال و خاطر ريلكس مبادرت به به كار گيري از اين مال داشته باشند.

 

 

 

 

طبع دمنوش مصفي خون

چاي مصفي پزشك بيز از مزه و رايحه بسيار بي نظيري نيز بهره مند است كه شما نيز ميتوانيد با غايت لذت از اين چاي برخوردار گرديد. محصول ها بسيار بي سابقه شركت دكتر بيز توانسته ميباشد بين بخش اعظمي از شركتهاي سازنده چاي هاي گياهي، محبوبيت اكثري از مصرف كنندگان را به سوي خويش جذب كرده و بر بقيه رقباي خويش برنده شود.

 

در‌پي نوشته‌ي علمي سعي در آن داريم تا در باب برهان ارتقا واحد سنجش فروش چاي مصفي پزشك بيز و راهنماي خريد اينترنتي دمنوش مصفي خون توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم.

 

دمنوش مصفي خون چيست ؟

براي اول دفعه دمنوش تصفيه خون دكتر بيز توانست كه در مرز و بوم با جواز قانوني سازمان طعام و دارو ( وزارت مرزوبوم) و معالجه و يادگرفتن پزشكي، پروانه ايجاد كرد اين كالا را از كمپاني آريانا فارمد پاسارگارد از آن خويش نمايد.

اين موسسه با فايده گيري از دسته داراي تخصص و زبده از اساتيد طب سنتي و دانشگاهي توانست به فرمولاسيوني دست پيدا نمايد كه امروزه سود آن را ميتوان تحت عنوان يكي‌از مال هاي طبيعي و توليدها پزشك بيز با كيفيتي ضمانت گرديده در بازار ديد.

 

 

 

دكمه خريد آنلاين

 

 

 

روش مصرف دمنوش مصفي خون

مواد تشكيل دهنده دمنوش مصفي خون بيز به صورت ساشه‌اي و دربردارنده 120 عدد تي‌بگ هست. تركيبات دمنوش مصفي خون دكتر بيز به طور كاملً گياهي و بيشتر آن از گياه شاهتره درست شده ميباشد. اين فرآورده نفيس براي يك دورۀ 50 روزه پياده سازي شد‌ه‌است.

به‌اين شكل كه عالي ميباشد روزمره 2 عدد تي‌بگ آيتم به كار گيري قرار بگيرد. براي بيشترين معيار اثرگذاري،بهترين زمان مصرف دمنوش مصفي خون زماني ميباشد كه معده خالي باشد. يعني نيم تا يك ساعت پيشين و پس از به كارگيري از چاي، هيچ‌سيرتكامل مواد غذايي حتي مايعات هم رغبت نشود.

 

دمنوش تصفيه خون دكتر بيز واسه چيست و طريقه مصرف دمنوش مصفي خون چگونه است؟

شايسته ترين طريق مصرف نيز چنين ميباشد كه 2 دفعه در روز و با مسافت بيشتر از 8 ساعت دربين هر دفعه، تي‌بگ را از درون ساشه درآورده و در كف يك جام درب‌دار با ظرفيت 250 سي‌سي قرار دهيد. آنگاه جام را با آب جوش طوري پُر نمائيد كه به محتويات چاي به اصطلاح شوك وارد خواهد شد تا بتوانند مولفه‌هاي دارويي خويش را به نيكي در آب آزاد كنند.

درين مرحله درب استكان را قرار داده و بگذاريد تا محتويات چاي مصفي خون به مقطع 10 دقيقه به خير و خوبي دم بكشد. آنگاه كاملا تمايل نماييد. پروسه بالا را به بازه زماني 50 روز ادامه دهيد. خوب ميباشد براي استحصال به شايسته ترين سود در طي دورۀ معالجه وقفه ساخت نشود. با اين حالا چنانچه در دورۀ معالجه وقفه ساخت و ساز شد، نگران نشويد و محتويات را تا واپسين عدد به كارگيري كنيد.

 

 

 

 

دمنوش تصفيه خون دكتر بيز شامل چيست؟

دمنوش تصفيه خون دكتر بيز كبد چرب، يكي از ديگر از توليدها اختصاصي و كيفيت عالي ساخت و ساز گرديده بوسيله كمپاني بيز ميباشد كه در جهت محافظت و ارتقاي تندرست جامعه و ياري به فرايند معالجه بيماري‌هاي كبدي، به خصوص بيماري كبد چرب پياده سازي شد‌ه‌است. متاسفانه امروزه مدل پيروز معاش اشخاص جامعه تهديدي براي سالم شخص محسوب ميشود.

 

 

دمنوش تصفيه خون دكتر بيز صحت دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۲۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فوايد دمنوش مصفي خون/09109483228

فوايد و خواص دمنوش مصفي بيز به منظور پاكسازي خون و كبد
به طور معمول و بر اساس طب سنتي براي تصفيه و پاكسازي خون از مواد طبيعي كه شامل برخي ميوه ها و داروهاي گياهي و دمنوش ها مي شود، استفاده مي كنند. يكي از دمنوش هاي فوق العاده براي اين كار، دمنوش مصفي بيز مي باشد. اين دمنوش را مي توانيد با خيالي آسوده تهيه و نوش جان نماييد زيرا داراي مجوزهاي لازم از سازمان بهداشت و سازمان غذا و دارو مي باشد. البته افرادي كه براي رقيق شدن خون از آسپرين استفاده مي كنند و يا باردار و يا شيرده هستند، بهتر است از اين دمنوش استفاده نكنند. اين دمنوش براي افراد داراي كبد چرب بسيار مفيد و موثر خواهد بود. در صورتي كه طبق آزمايشات داراي كبد چرب با گريد 2 هستيد، 2 بار در روز و اگر در گريد 3 قرار داريد، 3 بار در روز مي توانيد از اين دمنوش استفاده نماييد.

خواص دمنوش مصفي بيز

خواص دمنوش مصفي بيز
فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز با توجه به تركيبات خود، داراي خواصي مي باشد. از جمله فوايد مصفي خون بيز عبارت است از:

دفع سموم كبد و برطرف كردن التهابات آن
دفع سودا از بدن
درمان كبد چرب با هر گريدي
مصفي خون
بهبود بيماري هاي پوستي و خود ايمني و همچنين ام اس
برطرف كننده خستگي و خواب آلودگي با اصلاح وضعيت كبد
كنترل چربي و فشار خون
بهبود عملكرد قلب
برطرف كننده تلخي دهان ناشي از مشكلات كبدي و چربي بالا
كاهش كلسترول بد خون

فوايد مصفي خون بيز

تركيبات دمنوش مصفي خون بيز
شاتره، به ليمو، كاسني، قاصدك از جمله موادي هستند كه تركيب دمنوش مصفي بيز را تشكيل داده اند. البته در كنار اين 4 ماده از خواص گل هميشه بهار، گزنه، چاي سبز و خار مريم نيز كمك گرفته شده است كه همه اين موارد فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز را شكل ميدهد.

برگ مود، شيرين بيان، علف ليمو و همچنين پر سياووش از جمله ديگر تركيبات طبيعي و گياهي مورد استفاده در فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز هستند كه در كنار هم يك دمنوش فوق العاده و پر خاصيت را پديد آورده اند. مجموع خواص تك تك اين مواد در كنار هم، دمنوشي دارويي و كارآمد را پديد آورده است كه مي تواند درمان مشكلات كبدي شما باشد.

دمنوش مصفي بيز
يكي از بيماري هاي رايج در زندگي صنعتي و كم تحرك امروز، كبد چرب و غلظت خون مي باشد. اين بيماري كه بسياري از افراد را درگير خود كرده با نداشتن الگوي صحيح غذايي و همچنين عدم تحرك كافي، بدتر و شديدتر خواهد شد. براي خلاصي از اين مشكل كه در صورت اهميت ندادن به آن عوارض جبران ناپذيري را به همراه خواهد داشت، مي توان از مواد مختلف گياهي و دمنوش ها از جمله دمنوش مصفي خون بيزفوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز استفاده كرد. البته قبل از مصرف بهتر است آزمايشات لازم را انجام داده و از وضعيت بدني خود اطلاع حاصل نماييد.

اين دمنوش را بايد به طور مرتب و طبق مقدار مشخص مصرف كرد تا خون شما به مرور تصفيه شده و غلظت آن كاهش يابد و كبد شما سبك شود. در صورتي كه تنها براي پاكسازي خون خود از فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز استفاده مي كنيد، نوشيدن يك وعده در روز كافي خواهد بود و نبايد در مصرف آن زياده روي كرد اما در صورتي كه قصد درمان كبد را با نوشيدن آن داريد، 2 تا 3 بار در روز بايد از آن استفاده نماييد. براي بهبود وضعيت كبد و پاكسازي آن خواص دمنوش مصفي بيز بسيار مفيد بوده و با توجه به مواد گياهي تشكيل دهنده آن و در كنار هم قرار گرفتن فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز ، معجوني فوق العاده پديد آمده است.

 

دمنوش مصفي خون بيز

بهترين زمان و نحوه مصرف نوشيدني گياهي مصفي خون بيز
بهترين زمان نوشيدن اين دمنوش فوق العاده دارويي براي دريافت فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز، 1 تا 2 ساعت به صورت روزانه مي باشد. البته بايد اين وعده ها بعد از مصرف غذا باشند و نبايد با معده خالي از دمنوش استفاده كرد. علي الخصوص افرادي كه كبد چرب با گريد 2 دارند و مي خواهند آن را پاكسازي نمايند بهتر است 2 بار در روز و بعد از وعده هاي اصلي غذايي از فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيز استفاده نمايند. البته در صورتي كه طبق آزمايشات كبد چرب با گريد 3 داريد، براي اثرگذاري بيشتر بايد 3 بار در روز از اين دمنوش استفاده نماييد. در مصرف اين دمنوش زياده روي نكنيد و طبق دستور مصرف پيش برويد. قطعا استفاده بيش از حد، نمي تواند خواص بيشتري براي بدن داشته باشد.

از آنجايي كه دمنوش مصفي بيز به صورت تي بگ مي باشد، استفاده از آن و درست كردن آن بسيار ساده خواهد بود. كافيست يك فنجان آب جوش داشته باشيد و يك تي بگ را به مدت 3 تا 5 دقيقه در آن قرار دهيد. درب فنجان را بگذاريد تا حالتي شبيه به دم كشيدن داشته باشد. پس از طي زمان مشخص شده مي توانيد دمنوش خود را ميل نماييد.

چه كساني نبايد از دمنوش مصفي خون بيز استفاده كنند؟
افرادي كه بيماري هاي خوني مانند هموفيلي دارند نبايد از اين دمنوش استفاده نمايند. همچنين افرادي كه دياليز انجام مي دهند نيز نمي توانند از اين دمنوش استفاده كنند. كساني كه فشار چشم بالايي دارند هم نبايند از اين دمنوش استفاده نمايند.

اين دمنوش با داروهايي مانند آسپرين و وارفارين تداخل داشته و در صورتي كه از اين قبيل داروها كه خاصيت رقيق كردن خون را دارند، مصرف مي كنيد، نبايد از اين دمنوش استفاده نماييد. خانم هاي باردار و شيرده نيز نبايد از اين دمنوش گياهي استفاده نمايند. همچنين اين نوشيدني مناسب افراد زير 12 سال نمي باشد.

نكته: در صورتي كه پس از يك بار نوشيدن اين دمنوش با مشكلات پوستي مواجه شديد و يا عارضه هاي حساسيتي پوستي را بر روي بدن خود ديديد، بايد خوردن آن را قطع نماييد.

در صورتي كه تپش قلب داريد و يا مشكلاتي از قبيل نارسايي هاي قلبي داريد بايد قبل از مصرف اين دمنوش، حتما با پزشك معالج خود مشورت نماييد. در صورتي كه داروي خاصي مصرف مي كنيد بايد قبل از نوشيدن اين دمنوش با پزشك خود در رابطه با عدم تداخل دارو با دمنوش، مشورت نماييد.

 

خريد دمنوش دارويي مصفي خون بيز
به منظور خريد دمنوش مصفي خون بيز مي توانيد به عطاري ها و يا فروشگاه هاي مخصوص فروش داروهاي گياهي در سطح شهر مراجعه نماييد. اما راه ساده تر، خريد دمنوش مصفي بيز از طريق فروشگاه معتبر اينترنتي كالاياب مي باشد. خريد خود را از فروشگاه هايي انجام دهيد كه داراي نماد اعتماد باشند.

در زمان خريد به بسته بندي دمنوش مصفي بيز دقت نماييد. اين دمنوش در جعبه هاي مقوايي با نماد و نام دكتر بيز به تعداد 120 ساشت بسته بندي شده است. در داخل جعبه بروشوري قرار دارد كه در آن توضيحات لازم در رابطه با دمنوش مصفي بيز نوشته شده و توضيحاتي در رابطه با نحوه مصرف و نگهداري آن نيز وجود دارد.

به راحتي آن را به سبد خريد خود اضافه كرده و پس از پرداخت هزينه در كمترين زمان ممكن اين داروي فوق العاده را دريافت نماييد از فوايد و خواص دمنوش مصفي خون بيزو لذت زندگي را چند برابر كنيد. تنها به موارد منع مصرف حتما دقت داشته باشيد و در مصرف آن زياده روي نكنيد.

 

 

فوايد دمنوش مصفي خون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۲۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

سير سياه در تهران /09109483228

سير سياه در تهران

سير سياه يكي‌از جنس هاي گياهي، دارويي و غذايي تحت عنوان چاشني، ادويه و افزودني در غذاهاي اهل ايران و آسياي شرقي ميباشد. اين مخلوط به جهت برخورداري از قيمت غذايي بالا دارنده خاصيت درماني بسيار متعددي بوده تيتر يك كدام از تركيبات دارويي و درماني در طب سنتي كشور‌ايران زمين و كشورهاي آسياي شرقي شناخته ميشود. شناخت بيشتر با طرز فراوري، قيمت غذايي و خاصيت درماني اين مخلوط شگفت انگيز با ما يار و همدم باشيد.

 

 

 

 

سير سياه چيست و چه طور تنظيم مي گردد؟
اين مخلوط از تخمير سير سپيد جديد توسط حرارت و ترازو مشخصي از رطوبت، در طول ۵۰ تا ۹۰ روز تهيه و تنظيم گرديده و دارنده طعم شيرين و ساختاري قابل انعطاف و ژله اي صورت ميباشد. اين نوع سير به جهت تلف كردن آب در ميان بافتي و پروسه تخمير، دارنده قابليت و امكان محافظت در برهه زماني فرصت وقتگير تري بوده و تحت عنوان يك افزودني غذايي و ادغام درماني در اكثري از فرهنگ وتمدن ها آيتم استعمال قرار خواهد گرفت. خوشبختانه ساخت و ساز سير سياه در طهران و بخش اعظمي از استان هاي ديگر، باعث به ارتقاء عرضه اين متاع به صورت داخلي گرديده و توانسته ميباشد تقاضا و نياز مصرف كنندگان داخلي را مرتفع كند.

 

قيمت سير سياه در تهران

ارزش غذايي Black garlic يا همان سير سياه

همان طور كه پيش خيس نيز گفته شد اين ادغام شگفت انگيز دارنده بها غذايي بسيار متعددي بوده و سرشار از مواد معدني، تركيبات آلي و تركيبات شيميايي موءثر در پيشرفت در عملكرد سازمان هاي گوناگون ميباشد. فرآوري سير سياه سبب به ارتقاء ترازو تركيباتي مانند اِس اَليل سيستين، ارگانوسولفور و آمينو اسيد سيستسن گرديده و اثر فراواني در كاهش ابتلا به بيماري هاي خودايمني، سرطان و ايرادات متابوليكي خواهد داشت. پژوهش ها و مطالعات متفاوت نماد داده ميباشد كه پلي فنل ها، فلاونوييدها، S-allylcysteine و آنتي اكسيدان ها از مهم‌ترين تركيبات جان دار درين ماده غذايي بوده و نقش بسيار مهمي در كاهش ريسك ابتلا به سرطان هاي متفاوت خواهد داشت.

 

خواص سير سر سياه چيست؟
كاهش ريسك ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي
كاهش و در اختيار گرفتن فشار خون، خونه و پيشگيري از توليد پلاك و لخته هاي خوني
در دست گرفتن و تهيه و تنظيم واحد سنجش آب تن و كاهش ادم در بيماران كليوي
ارتقا كلاژن سازي پوست و مرتفع نمودن خطاها پوستي براي مثال كم آبي پوست، شكاف هاي پوستي، پيري زودرس، افتادگي و تيرگي پوست
در اختيار گرفتن تورم و درد هاي عضلاني
پيشرفت در عملكرد سيستم ايمني تن و ارتقا اقتدار رويارويي با ويروس ها و باكتري هاي مولد بيماري
ارتقاء انرژي زايي و پيكار با خستگي مزمن و مفرط
التيام دهنده ايرادات تنفسي، تنگي نفس، التهابات گلو، گوش و حلق
دهنده عوارض ناخوشايند حساسيت‌هاي فصلي و مستمر
كاهش و در دست گرفتن استرس و برطرف نمودن خطاها خواب
كاهش و در دست گرفتن كلسترول و بقيه پروفايل ليپيدي
التيام دهنده موقعيت گوارشي و از در ميان بردن يبوست هاي زمان بر زمان
اثر بسيار زياد در كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام

 

 

 

خريد سير سياه براي كبد چرب
خوشبختانه امروزه به جهت ارتقا ساخت داخلي اين متاع، نياز به واردات و بسته بندي هاي فرنگي اين ادغام شگفت‌انگيز تماماً مرتفع گرديده و موسسات مختلفي در مارك هاي متنوعي مبادرت به ساخت و ساز، عرضه و فروش اين متاع در بازار مصرف داخلي نموده اند. در‌اين ميان متاسفانه بسط توليد ها تقلبي و نامرغوب يك كدام از گرانقدر ترين مشكلات جان دار راجع به تهيه و تنظيم و خريداري سير سياه در برندهاي گوناگون بوده و كيشه به پشت گرمي مشتريان زده ميباشد. از اين رو پيشنهاد مي شود به خواسته خريدBlack garlic داراي اعتبار، مرغوب، كيفيت بالا و مقرون به صرفه، به مغازه ها و مركزها خريد شناخته گرديده مراجعه نموده و در شكل تصميم به خريد اينترنتي متاع، از وبسايت هاي داراي اعتبار و صاحب و مالك اسم متاع خويش را اخذ كنيد.

 

بها Black garlic به چه شكل ميباشد؟

يكي‌از ديگر از سوال هاي متداول در زمينه‌ي تهيه و تنظيم اين مال، ارزش سير سياه در طهران ميباشد. خوشبختانه اين كالا خوراكي دارنده بها بسيار مطلوب و مقرون به صرفه بوده و احتياج به پرداخت هزينه‌هاي هنگفت خواهد داشت. توصيه مي ‌خواهد شد و به خواسته استحضار از ارزش ظريف اين فرآورده به وب سايت فروشگاههاي اينترنتي فروش سير سياه در طهران داراي اعتبار مراجعه‌نماييد.

 

 

 

 

 

نحوه استفاده سير سياه به چه شكل ميباشد؟
قبل از هر چيزي مي بايست اعتنا داشت كه شيوه مصرف سير سياه اثر بسيار متعددي بر اثر گذاري اين كالا داشته و يكي شروط اول و مهم به مراد استحصال رضايت از حاصل نتيجه ها از مصرف اين مخلوط غذايي به حساب مي آيد.

سفارش مي شود به خواسته اثر اين مخلوط غذايي بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام، در شكل عدم ابتلا به بيماري هاي گوارشي، يك تا سه بوده ميباشد سير را با شكم خالي گرايش نمائيد. اضافه كردن اين سير تحت عنوان يك ادويه مزه دهنده در گونه هاي سس ها، سالاد، سوپ، اسپاگتي و آب ميوه هاي سرد مانند اسموتي ها، از طريق‌هاي مصرف اين مخلوط غذايي بوده و بو و مزه اختصاصي به شخصي را توليد خواهد نمود.

 

موردها نهي كردن مصرف سير سياه عبارتند از:

سفارش مي شود در شكل وجود هر كدام از علائم و بيماري هاي پايين از مصرف خودسرانه سير اجتناب نموده و مطلقا با دكتر خويش مشورت كردن فرمائيد.

وجود بيماري هاي گوارشي، سوابق آسيب معده، خون ريزي هاي گوارشي، سوء هاضمه و رفلاكس معده

وجود هرگونه سوابق آلرژي بصير و تركيبات مو جود در آن

مصرف برخي از داروها مانند منعقد ها و تركيبات كاهنده فشار خون

بارداري و شيردهي

وجود هرگونه سوابق آلرژي پوستي به تركيبات گياهي و دارويي

 

همانگونه كه پيشتر نيز گفته شد اين مخلوط شگفت انگيز طبيعي دارنده اقتدار ماندگاري بسيار متعددي بوده و احتياج به مراقبت در موقعيت خاصي نخواهد داشت. پيشنهاد ميشود به خواسته پيشگيري از خرابي زودرس و از دست رفتن خاصيت اين مخلوط، سير را باطن يك پياله شيشه ‌اي و يا اين كه پلاستيكي ريخته و در دماي اتاق مراقبت فرمائيد. بدور و قرار دادن مخلوط از تابش بي واسطه فروغ و روشنايي خورشيد، حرارت، گرما و رطوبت سبب به ارتقاء ارتفاع قدمت آن گردد.

 

 

 

 

سير سياه براي چي خوبه؟چه مشخصاتي داراست؟
موقع خريد سير سياه دكتر بيز بايستي دقت فرماييد كه چه سير سياهي مي‌خريد و آيا از چگونگي قابل قبولي برخوردار‌است يا اين كه خير. سير سياه باكيفيت كه خاصيت درماني تعدادي موازي نسبت به سير بي آلايش دارااست، مي بايست يك‌سري خصوصيت داشته باشد:

 

۱- سير سياه بايستي از تخمير سير نو و ارگانيك و سلامت به دست آمده باشد. تخمير سيرهاي كهنه و باقي‌مانده يا اين كه در حالا حاد شدن براي تهيه كردن سير سياه چگونگي فرآورده را تحت مياورد.

 

 

سير سياه در تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۲:۱۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص سير سياه در طب سنتي/09109483228

خريد سير سياه طب اسلامي

در قبلي پزشكان متقعد بودند كه سير سياه يا اين كه همون سير ترشي با تغيير‌و تحول فراييند ي كه زير اثر دما و رطوبت بر روي سير معمولي يا اين كه همون سپيد توليد ميگردد سبب ارتقاء ده برابري خواص سير مي گردد و در حالتي‌كه كسي سير سياه مصرف ميكرد از حدود 150 عدد بيماري مزمن پرهيز و پيشگيري ميكرد و ديگر بيمار نمي‌شود.

البته سير سياهي كه‌اين خاصيت را داشته باشد به نحوه كهن و سنتي حدود 7 سال مجال مي‌خواهد تا به طور كامل مراحل تغيير و تحول صورت بپذيرد و لي با سپري شد مجال و گسترش تكنولوژي دستگه هايي در آلمان ايجاد شده است كه سير سياه در زمان فرصت 2 الي 3 ماه مهيا ميكند.

 

 

 

 

سير سياه را از كجا تهيه كنيم كنيم؟

پيشنهاد ما به شما عزيزان مصرف روزمره سير سياه است زيرا كه‌اين ماده غذايي دارنده قيمت بالايي است و علاوه بر دوري از غلظت خون سبب ساز كاهش قند خون و دوري از بيمارهاي قلبي عروقي گردد.

در صورتي‌كه بخواهيم از خاصيت كلي سير سياه پزشك معالج بيز برايتان بيان‌كنم ميتوانيم اشاره كنيم به پيشگيري و پرهيز از سرطان، تقويت سيستم ايمني تن، رويارويي با چاقي، از كبد مراقبت مي نمايد و همينطور از سيستم عصبي، آنتي اسيدان است، از پيري زودرس تا حدي دوري ميكند و پوست شمارا جديد و روشن ميكند، به بيماري آسم ياري اكثري ميكند، خودداري ميكند از آنفولا‌نزا و همينطور به كاهش استرس ياري فراواني مي نمايد.

سير سياه و پيسي

شما عزيزان در شرايطي كه قصد خريد ين كالا را داريد مي‌توانيد همين الان با شماره تلفن 09101935851 در تماس باشد و يااينكه روي واژه سير سياه دكتر معالج بيز كليك فرماييد تا در اسرع وقت پيشنهاد شما در دكان كالاياب تصويب خواهد شد و آنگاه فرآورده خويش را درب خانه تحويل بگيردو وجه آنرا بعد از تحويل به سروان پست پرداخت فرماييد.

 

 

 

 

خواص سير سياه از نظر طب سنتي
يك بازرسي بسيار محصور بر روي 21 نفر تأثير عصاره سير سياه بر روي سلول هاي سرطاني ريه ، سينه ، معده و كبد را آيتم تجزيه و نظارت قرار بخشيد و اخذ كه‌اين محلول طي يكسري روز براي اين سلول هاي سرطاني سمي ميباشد. سير سياه همينطور در آن تفحص از محلول بي آلايش عصاره سير پيشي گرفت. يك پژوهش سيستميك بزرگتر از 25 استيناف همينطور علامت بخشيد كه سير سياه دارنده اثرات مفيدي بر سرطان در بشر ، حيوان ها و مطالعات آزمايشگاهي در تعدادي پژوهش ها ميباشد.

با اين درحال حاضر ، گانس ميگويد: “كاهش خطر ابتلا به سرطان ضمن تناول كردن سير دربرگيرنده موردها ديگري نيز ميشود ، مانند كاهش استرس ، خواب بهتر ، ورزش منظم و اضافه كردن مقدار متعددي ميوه و صيفيجات در رژيم غذايي روزمره”.

 

ميتواند سالم مغز را بهبود بخشد

پژوهش موش صحرايي منتشر گرديده در خبرنامه Drug and Chemical Toxicology نشانه مي‌دهد كه سير سياه مي‌تواند استرس اكسيداتيو را در مغز كم كند. كوردينگ توضيح ميدهد ، استرس اكسيداتيو ، در شكل عدم شناخت با آن ، “سبب ساز به زخم سلولي مي‌گردد.”

كوردينگ مي‌گويد: “يك كدام از چيزهاي مهم كه در خصوص استرس اكسيداتيو درباره ي آن مي شنويم ، پيري ميباشد و در اكثري از نواحي تن به عنوان مثال تندرست مغز نقش دارااست.” وي ميگويد ، در اصلً هرچه استرس اكسيداتيو در مغز شما كمتر باشد ، سلول هاي مغزي شما عالي فعاليت مي نمايند. گشوده هم ، سير سياه به تنهايي استرس اكسيداتيو را برطرف نمي نمايد و تندرست مغز را بهبود مي‌بخشد ، به ويژه با دقت به اينكه يافته ها صرفا به مغز موش محصور ميگردد خير به مغز آدم. به همين استدلال پژوهش ها بيشتري لازم ميباشد و بقيه كارداران نحوه معاش در تصور بهبود تندرست مغز نقش دارا‌هستند.

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه متني از سايت عطارلند براي شما آورده ايم:

 

چهار نوع سير وجود دارد:

سير سفيد: بسيار رايج است و اكثرا از اين نوع سير استفاده مي كنند.
سير صورتي: مقاوم و زود محصول است.
سير قرمز: درشت تر از دو نوع قبل است و كمتر كاشته مي شود.
سير اسپانيولي: متعلق به مناطق گرم است و خاستگاه آن كشور مصر مي باشد.
در بيشتر موارد براي تهيه سير سياه از سير سفيد استفاده مي كنند. البته قيمت سير سياه نسبت به خواص آن چندان زياد نيست.

سير سياه، خاستگاهي از جنوب شرق آسيا
سير سياه از سير سفيد خام و تازه تهيه مي شود. كمك فرآيند تخمير تهيه مي‌شود. اين نوع سير قدمتي بيش از چند صد سال دارد. خاستگاه آن متعلق به كشورهاي جنوب شرقي آسيا است. كشورهايي مانند تايلند، ژاپن، كره جنوبي و حتي بخش هايي از كشور چين را مي توان نام برد.

طرز تهيه سير سياه به شرح زير مي باشد:

ابتدا سير سفيد و تازه را بدون باز كردن پوست دور آن در يك ظرف كنار هم چيده مي‌شوند. سپس به مدت زمان 30 روز حرارت داده مي شود. درجه حرارت بايد 170 درجه فارنهايت باشد. طي فرآيند پخت رطوبت آن نيز كنترل مي شود. در زمان پخت هرگز نبايد حرارت زير ظرف خاموش شود. به دليل اينكه فرآيند پخت مختل مي‌شود. هرچه فرآيند پخت طولاني تر باشد سير، سياه تر مي شود.

در پايان سير آماده شده يك حالت ژله اي خواهد داشت كه مزه اي شيرين دارد. از ويژگي هاي مهم سير سياه اين است كه بوي سير معمولي را ندارد. مي‌توان از آن به عنوان طعم دهنده و چاشني در غذا استفاده كرد. حتي مي توانيد آن را به تنهايي ميل كنيد.

طي چند دهه اخير اين محصول در آشپزي بين المللي شناخته شده است و از آن استفاده مي كنند.

 

 

خواص سير سياه در طب سنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۵۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

طريقه مصرف سير سياه براي لاغري/09109483228

خاصيت سير سياه

خاصيت سير سياه براي پيشگيري و معالجه بيماري ها بهتر ميباشد.طبق پژوهش ها علمي و پزشكي، سير سياه خاصيت ضد سرطاني توانمند داراست كه به خيال و خاطر مواد آنتي اكسيدان زياد آن ميباشد. بقيه خاصيت سير سياه عبارت ميباشد از:

 

پيشگيري از سرطان

امداد به معالجه سرطان

لاغري و چربي سوزي

كاهش چربي هاي مضر خون

پيشگيري از گرفتگي عروق و رگ ها

حفظ از قلب

در دست گرفتن قند خون

پيشگيري از ديابت

بهبود ديابت و كاهش عوارض آن

كاهش حساسيت و آلرژي

كاهش التهاب نقاط گوناگون تن مانند مفاصل

سالم كبد

براي استيناف خاصيت بي سابقه سير سياه با جزئيات و بر مبناي پژوهش ها علمي و مستند توصيه ميكنيم اين نوشته ي علمي را تفحص نمائيد:

 

 

 

 

 

 

هنگام خريد سير سياه به چه نكاتي اعتنا كنيم؟

۱- سير سياه بايستي از تخمير سير جديد و ارگانيك و سلامت به دست آمده باشد. تخمير سيرهاي كهنه و باقي مانده يا اين كه در حالا حاد شدن براي فراهم نمودن سير سياه چگونگي فرآورده را تحت مي‌آورد.

 

۲- مراحل تخمير سير مي بايست با نحوه هاي علمي و مبني بر پژوهش ها انجام يافته باشد. مجال تخمير مطلوب براي سير سياه دست‌كم ۴۰ روز ميباشد و شايسته ترين دماي تخمير ۷۰ جايگاه سانتي گراد. در زمان تخمير رطوبت هوا مي بايست ميان ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بيش تر از حد دما سبب كم آب شدن سير سياه و دشوار شدن جويدن و تناول كردن آن و همينطور شيرين نشدن آن مي‌گردد. نادر بودن روزهاي تخمير هم قادر است سبب ساز خواهد شد خاصيت درماني سير سياه كمتر از وضعيت تخمير بي نقص خواهد شد. بدين ترتيب بايستي سير سياه را از جايي تهيه و تنظيم كنيم كه مطمئن هستيم روند تخمير به صحت و طبق طرز هاي علمي صورت گرفته ميباشد.

 

 

۳- مي بايست تاريخ انقضاي سير سياه مطلوب باشد. سير سياه در دماي اتاق ۲ تا ۳ ماه پس از ساخت و ساز دوام مي‌آورد و آن گاه فاسد مي‌شود يا اين كه كپك مي‌زند. ولي در حالتي‌كه در يخچال فريزر محافظت گردد قادر است تا 1 سال تندرست باقي بماند.

بدين ترتيب مي بايست سير سياه را از جايي بخريم كه از تاريخ انقضاي آن مطمئن باشيم و بدانيم كه سير سياه پيش از خريد در يخچال فريزر محافظت ميشده و مجال كافي براي مصرف داشته باشيم.

توليد ها سير سياه كه معمولا بازه متعددي در چنگ فروشنده هاي واسط در دماي اتاق حفظ گرديده اند احتمالا يا اين كه سريع خيس فاسد ميشوند يا اين كه مواد نگهدارنده دارا‌هستند كه راجع‌به مصرف آن‌ها مي بايست احتياط كنيم.

 

 

 

 

نحوه خريد سير سياه از سايت آريوكالا؟

خريد سير سياه آريوكالا نسبت به بقيه توليدكننده ها مزايايي داراست:

 

۱- با سفارش سير سياه از فروشگاه آريوكالا، شما مستقيما از منبع اصلي توليد سير سياه خريد نموده ايد و از اين طرز با حذف واسطه ها، با ارزش كمتري اين ماده غذايي فوق العاده را به دست آورده ايد.

 

۲- تخمير سير سياه آريوكالا با نحوه هاي علمي و آپ ديت اجرا مي‌شود تا سير سياه باكيفيت ساخت و ساز گردد. سير سياه آريوكالا در تونل هاي هوشمند و توسعه يافته ايفا ميگردد تا كالا با كيفيتي ساخت‌و‌ساز خواهد شد

 

 

۳- سير سياه آريوكالا از سير جديد كيفيت بالا و مرغوب همدان ساخت و ساز مي گردد.

 

۴- خلال اينكه سير سياه آريوكالا در دور و بر استريليزه گرديده و بهداشتي جاري ساختن مي‌شود، سير سياه توليدي در يخچال فريزر مراقبت مي‌شود تا هم خاصيت آن محافظت گردد و هم تاريخ انقضاي بيشتري داشته باشد.

 

 

 

 

 

طريقه مصرف سير سياه براي لاغري

سير سياه را مي‌توانيد به تنهايي بخوريد يا اين كه آن را به همپا بقيه غذاها مصرف نمائيد. فرمان العمل خاص و حتمي براي مجال مصرف سير سياه نيست. هر موقع كه تمايل داشتيد مي‌توانيد سير سياه بخوريد (ولي به مقدار مجاز). براي اينكه از از خواص سير سياه برخوردار گرديد بايستي آن را به طور هميشگي و روزمره مصرف نمائيد. اثرات مثبت مصرف سير سياه معمولا بعداز يك تا سه ماه ظواهر شود. مصرف موقت و گاه و بي گاه هر يك سري اثرگذار ميباشد البته سبب كاهش اثرات مثبت سير سياه مي گردد

 

دست كم مصرف سير سياه در روز بايستي في مابين ۰.۶ تا ۱.۲ گرم باشد. يعني مصرف روزمره تقريبي نصف حبه سير سياه درشت تا يك حبه درشت بدون نقص كافيست. براي حبه هاي خرد بايستي بيشتر استفاده شود. براي داده ها بدون نقص راجع‌به طرز مصرف سير سياه بدين نوشته‌ي‌علمي رجوع‌كنيد

 

 

 

 

 

خريد سير سياه درشهر هاي اصفهان، تهران، مشهد، كرج، شيراز، تبريز، قم و اهواز

سير سياه قيمت و كيفيت عالي دارد كه در شهر كرج و تهران، ساخت ميشود. در شرايطي كه قابليت و امكان خريد حضوري داريد با ما تماس حاصل نماييد. در غير اين شكل، ما خواهيم توانست سفارش شمارا با پست پيشتاز به سراسر كشور‌ايران ارسال كنيم،پس براي مشورت و خريد با ما تماس حاصل نماييد.

 

 

 

 

 

 

 

 

سير سياه خريد از آريوكالا

شما مي‌توانيد جنس را به سبد خريد اضافه فرماييد و از روش پرداخت اينترنتي، خريد سير سياه را بدون نقص فرمائيد. چنانچه قابليت خريد اينترنتي نداريد با فروشگاه آريوكالا تماس حاصل نماييد: 09109483228

 

پس از ثبت سفارش و پرداخت آن، در حين يك تا سه روز بسته شما فراهم گرديده و با پست پيشتاز به نشاني شما ارسال گردد. بسته هاي ارسالي با پست پيشتاز معمولا در ميان دو تا سه روزه به دست مشتري ميرسد.

 

 

 

سفارش سير سياه 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۰۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)