دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری با قیمت عالی در فروشگاه آریوکالا/09109483228

سبوس برنج چیست؟

در طی تاریخ فرهنگ و تمدن بشری ، طعام(غذاها) به خاطر تأمین تغذیه و محافظت تن درستی و سلامتی همواره موردنیاز بشر ها بوده میباشد.

امروزه با دقت بدین نیاز ، ساخت و ساز “غذاهای سالم” سرعت بیشتری پیدا کرده است ، چون مصرف کنندگان در کشورهای دیگر بسیار زیاد از فست فودها استفاده میکنند نیازمند حفظ سلامتی جسمانی برای آنها الزامی است.

غذاهای کاربردی(سالم) جدیداً ، ارزان و امید بخش هستند و برای دوری از بیماری ها درست میشوند. سبوس برنج ، فرآورده جانبی مراحل آسیاب کردن برنج ، از لایه دوم دانه برنج تولید می‌گردد.

این ماده دربرگیرنده مواد پرخاصیت و ترکیبات فعال بیولوژیکی میباشد. سبوس برنج غالباً با به کار گیری از ثبت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا این که تخمیر فرآوری میشود.

سبوس برنج که امروزه در گونه های مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای کمپانی بیز ساخته می‌شود ، فواید بسیار متعددی داراست که در‌ادامه به معرفی آن میپردازیم.

 

 

سبوس قهوه ای

 

سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم دکتر بیز

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز سرشار از ریزمغذی ها و ترکیبات لازم بدن میباشد که از قیمت غذایی بسیار متعددی برخوردار‌است.

سبوس برنج قهوه ای بیز ، مخلوطی از سبوس برنج قهوه ای یار و همدم با عصاره قارچ گانودرما بوده و با کمک اکثری از ویتامین ها و مواد معدنی لازم بدن، کار کشته به مراقبت و در اختیار گرفتن تن درستی در اشخاص خواهد بود.

سبوس برنج قارچ گانودرما را میتوان با ترکیبات دیگر غذایی مانند سالادها، غذا های ناشتایی و بخش اعظمی از مواد غذایی دیگر ادغام نموده و از خاصیت اعجازآور آن برخوردار شوید.

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قیمت و خاصیت بی سابقه آن

سبوس برنج به قالب فرنگی برنج گفته می‌شود که دارنده ترکیبات بسیار مغذی و موثر برای تندستی بوده و مصرف درست و مکرر آن می‌تواند بخش اعظمی از ایرادات را بهبود بخشیده و در افزایش تندرست تن بسیار اثر گذار فعالیت کند.

 

 

 

 

سلامتی پوست و مو سر با استفاده از سبوس برنج قهوه ای بیز

سبوس برنج قهوه ای برای لاغری به جهت داشتن وسعت بالایی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین E، بضاعت آبرسانی و محافظت رطوبت پوست را داشته و قادر است از بروز کم آبی، رخنه‌ ها و جراحت های پوستی خفیف تا شدید خودداری کند.

سبوس برنج با حفاظت مواد معدنی و ویتامین های موردنیاز پوست، قوی به لایه برداری، پاک سازی و از در بین بردن لک ها و ناهمواری های پوستی بوده و قادر است پوست شکل را پر‌نور و روشن کند.

سبوس برنج توانا به ارتقاء خونرسانی و انتقال اکسیژن به سلول های پوست و موی بوده و می‌تواند از ریزش موها و قالب قالب شدن سلول های پوستی جلوگیری کرده و در تقویت پرورش موها نقش موثری داشته باشد. برای استحضار از بها(قیمت) سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری با ما در تماس باشید

 

 

 

 

بقیه خواص سبوس برنج قهوه ای

سبوس برنج دکتر بیز می‌تواند اثر بسیار خوبی بر کاهش وزن، تناسب اندام و وصال به یک وزن ایده آل داشته و از بروز چاقی، بیماری های قلبی عروقی و دیگر بیماریها پیشگیری کند.

این ماده سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری بوده و کار کشته به ساخت‌و‌ساز یک کاهش وزن اصولی و منظم در افراد خواهد بود.

این ماده غذایی از بروز یبوست، اختلالات گوارشی، سنگ کلیه، دیابت، فشار خون، کلسترول بالا، معدود خونی و پوکی استخوان پیشگیری نموده و تاثیرات شگفت انگیزی در محافظت تندستی خواهد داشت.

گانودرما و سبوس برنج هر کدام از شایسته ترین ترکیبات غذایی تلقی شده و دارنده خاصیت اعجاز آسایی می‌باشند.

 

قارچ گانودرما و خاصیت شگفت انگیز آن

قارچ گانودرما یک کدام از مهم‌ترین و مطرح ترین ترکیبات گزینه به کار گیری در طب سنتی آسیای شرقی بوده و به عنوان مثال قارچ های خاص و بسیار اثرگذار به حساب می آید.

این قارچ دارنده 400 ذره فعال بیولوژیکی بوده و در تقویت بخش اعظمی از دستگاه های تن نقش موثری جاری ساختن می کند.

قارچ گانودرما بر تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهابات ساخت و ساز گردیده بواسطه شغل سیستم ایمنی، پیشگیری از گونه های سرطان ها بویژه سرطان های دستگاه گوارش، بهبود شرایط روحی کم عقل و کاهش علائم آزار دهنده افسردگی، تندرست قلب و عروق، در دست گرفتن قند خون، بهبود حساسیت های فصلی و همیشگی، افزایش عملکرد تمامی و کبد و مراقبت از سیستم عصبی مرکزی اثر بسیار مثبتی داشته و از بروز اکثری از ایرادات موضوع ای خودداری می کند.

 

 

 

 

 

 

سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

 

سبوس برنج گانودرما، یکی‌از پرطرفدارترین ترکیبات ساخت و ساز گردیده به وسیله شرکت های و کارخانجات گوناگون میباشد که اثر بسیار مثبتی بر سالمی داشته و میتواند از بروز بخش اعظمی از خطاها موضوع ای پیشگیری کند.

سبوس برنج قهوه ای گانودرما، ترکیبی متوازن و بسیار اثر گذار از عصاره قارچ گانودرما و قالب فرنگی برنج یا این که به عبارتی سبوس برنج از نوع برنج قهوه ای میباشد.

تعدادی سالی میباشد که بعد از کشف قارچ گانودرما و خاصیت درمانی آن، این ماده طبیعی هدف ها درمانی اکثری از متخصصین طب سنتی شده و توانسته میباشد توفیق های زیادی را دراین باره به دست آورد.

قیمت سبوس برنج قهوای دکتر بیز در کشور ایران بسیار مقرون به صرفه میباشد و می اقتدار ان را به نحوه های بسباری مصرف کرد کافی میباشد تا با ما درتماس باشید و هرآنچه را که می‌خواهید بدانید

محصولات دکتر بیز سبوس برنج یکی‌از دیگر از محصولات و تولیدات پرطرفدار درپی کشف خاصیت باورنکردنی قارچ گانودرما است که ترکیبی فوق العاده مغذی، مقوی و تندرست به شمار آمده و در در اختیار گرفتن سالم جسمی اشخاص بسیار کارآمد خواهد بود.

قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز


این مخلوط دارنده وسعت بالایی از آنتی اکسیدان های اثر گذار، ضروری و ضد سرطانی میباشد. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما سرشار از ویتامین های تیم B بوده و دارنده معیار بالایی از ویتامین B1، B5 و B6 میباشد.

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما دارنده همگی مواد معدنی، مغذی و ضروری جهت تندرست استخوان ها، پوست و گیسو بوده و به جهت داشتن ویتامین B6 از ریزش و سفیدی موها در سنین میانسالی دوری می کند. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما سرشار از فیبر بوده و از اینرو در پیشگیری از خطاها گوارشی مانند یبوست بسیار مفید است.

پانتوتنیک اسید و ویتامین E از سایر ترکیبات و مواد جانور در سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما بوده که تاثیرات فراوانی بر افزایش عملکرد سیستم تنفسی و سیستم ساخت و ساز مثلی داشته و از بروز چین و چروک های پوستی پیشگیری می کنند.

گانودرما سبوس برنج رایحه و طعمی دلپذیر و تکرار نشدنی داشته و در ادغام با بقیه مواد غذایی بسیار خوشمزه و لذیذ میباشد. سبوس گزینه به کار گیری در تنظیم سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما تماما فراوری شده و بعداز جداسازی لایه نخستین و دوم و پاک سازی از سموم آیتم استعمال قرار گرفته میباشد. توان ماندگاری این مخلوط بسیار بالا بوده و احتمال جراحت وصال بدین ادغام بسیار تحت است.

پیشنهاد می شود به مراد پیشگیری از بروز آلودگی و جراحت ناشی در‌این مخلوط، سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما را در محیطی کم آب و فارغ از رطوبت محافظت نموده و به دور از تابش بی واسطه فروغ آفتاب قرار دهید.

برنج های آیتم استعمال در‌این مخلوط، به طور کامل سلامت بوده و از تاثیر سم ها و حشره کش ها تماما محفوظ می‌باشند.

 

برنج و سبوس آن
برنج یکی از مهم‌ترین مواد غذایی در کل دنیا است. که در کنار گندم و سیب زمینی جزو عناصر مهم هرم غذایی جمعیت جهان قرار می‌گیرد.
مردم خاورمیانه علی‌الخصوص ایران از کشورهایی هستند که بیشترین مصرف برنج را دارند. یکی از مواد اصلی و مغذی دانه‌های برنج که عموماً در حاشیه قرار می‌گیرد و به دلیل شناخته نشدن مصرف بالایی ندارد سبوس برنج است.

سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج چیست؟
سبوس برنج در اصل لایه‌ی نازک و غلاف محافظ دانه‌ی برنج است که پس از فرآوری از آن جدا می‌شود. به طور دقیق‌تر سبوس لایه‌ی دوم برنج به حساب می‌آید، چون لایه‌ی اول آن بسیار محکم و سفت است که تقریباً هیچ ارزش غذایی ندارد.

آن چه به نام سبوس نزد عموم شناخته می‌شود در واقع همان غلاف محافظ نازک است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. این ماده‌ی غذایی از دیرباز نقش و تأثیر ویژه‌ای در طب سنتی داشته و برای امراض و کمبودهای مختلفی تجویز می‌شود.

با جداسازی این لایه‌ی پرخاصیت از دانه‌های برنج، این دانه تقریباً ۹۰ درصد از خاصیت خود را از دست می‌دهند .

سبوس برنج دکتر بیز

مواد مغذی داخل سبوس برنج دکتر بیز
این لایه دارای مقادیر بالایی از فیبر رژیمی، اسیدهای چرب ضروری، مقادیر حیاتی از پروتئین، نشاسته، مواد معدنی،
انواع ویتامین مانند: E,B۶, B۵,B۲, B۱ ، آهن، مس ، روی، پتاسیم، سلنیم، کلسیم، منیزیم، منگنز و در نهایت سرشار
از آنتی‌اکسیدان است. که از نظر پزشکی می‌تواند به سلامت جسم و بدن ما کمک بسیار کند.

از مجموعه ی بی شمار خواص سبوس برنج دکتر بیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-سبوس برنج و لاغری
سبوس برنج به دلیل این که سرشار از فیبرهای سالم و رژیمی است باعث کاهش چشمگیر اشتهای فرد مصرف کننده می‌شود و در نهایت از پرخوری فرد جلوگیری می‌کند. برای تأثیر این ماده در لاغری بهتر است ۱۰ گرم سبوس را در یک لیوان آب و یا آب میوه ریخته و پس از حل کردن در آن بنوشید.
یا این که یک قاشق غذا خوری از سبوس را در یک کاسه ماست ریخته و یک ساعت قبل از نهار و شام مصرف کنید.
انجام مداوم این کار به چربی سوزی منجر خواهد شد و لاغری و اندامی مطلوب برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

استفاده از یک قاشق سبوس برنج در سیر گرم حدود ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه علاوه بر لاغری باعث نشاط نیز خواهد شد.

teamkala.irمکمل های پیشنهادی

پیشنهاد تیم کالا برای لاغری

دمنوش لاغری دکتر بیز
اطلاعات بیشتر
ادامه…

گانودرما سوپریم
اطلاعات بیشتر
ادامه…

سیر سیاه دکتر بیز
اطلاعات بیشتر
ادامه…

۲- سبوس برنج باعث زیبایی و جوان‌تر شدن چهره می‌شود
به دلیل این که این ماده سرشار از نشاسته‌ی مفید است باعث پر شدگی و چاقی صورت می‌شود که این کار پوست را باز کرده و چین و چروک‌هایی که زود در چهره ظاهر شده بودند را به مرور از بین می‌برد.

پیشنهاد تیم کالا محصولات مراقبت پوستی ویتابلا مشاهده کنید...

۳-سبوس برنج و کمک به بهبود سنگ کلیه
در طب سنتی شرق آسیا به خصوص کشور ژاپن، از این ماده مغذی برای درمان سنگ کلیه استفاده می‌کردند.
سبوس برنج سرشار از فیتیک اسید است که باعث کاهش جذب کلسیم از روده‌ها می‌شود که این عمل خطر ابتلا به سنگ کلیه را نیز کاهش می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود کسانی سنگ کلیه دارند و یا داری کلیه‌های سنگ ساز هستند ۱۰ گرم سبوس برنج دو بار در روز به مدت سه الی پنج سال مصرف کنند.

۴-سبوس برنج و تقویت حافظه
این ماده به دلیل دارا بودن ویتامین‌های B۶ ، B۵و منگنز موجب بهبود عملکرد مغز شده که خطر ابتلا به آلزایمر،
زوال عقل و فراموشی را کاهش می‌دهند. زیرا منگنز عملکرد مغز را بهبود بخشیده و ویتامین‌های گروه B حافظه را تقویت می‌کنند.

۵- سبوس برنج و پوستی مرطوب و درخشان
چون سبوس برنج سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین E است، رطوبت پوست را افزایش می هد زیرا فرآیند آب‌رسانیانجام می‌گیرد و از خشکی پوست در زمستان و روزهای سرد پیش گیری می‌نماید.

به دلیل این که این ماده‌ی مغذیدارای مقادیر بالایی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است پوست را پاک سازی کرده و لکه‌های پوستی را درمان می‌کند.
ما به شما قول می‌دهیم در صورت ادامه دار بودن مصرف سبوس برنج صاحب پوستی صاف و روشن خواهید شد.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۵۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)