دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

خريد سير سياه در شيراز از آريوكالا/09109483228

تهيه و خريد سير سياه دكتر بيز براي لاغري چگونه است؟

 

در چند سال اخير تنوع بسيار زيادي از برندهاي مختلف توليد كننده اين محصول در بازار موجود بوده و در اختيار مصرف كنندگان قرار گرفته است. قابل ذكر است بزرگترين گروه خريداران اين محصول، افراد متقاضي كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام در رده هاي سني مختلف هستند.

از اينرو متاسفانه گرمي بازار سوء استفاده و سودجويي هاي منفعت طلبانه در اين حوزه تنوانسته است حجم بالايي از محصولات تقلبي، نامرغوب، بي كيفيت و ارزان يمت را روانه بازار مصرف نموده و خيل عظيمي از شكايت ها را به دنبال داشته باشد.

در اين خصوص توصيه ميشود نسبت به خريد سير سياه در شيراز كاملا محتاط بوده و از دريافت محصول نامرغوب و ارزان قيمت اجتناب نماييد. فروشگاه ها، مراكز خريد معتبر و وب سايت فروشگاهي عرضه كننده برندهاي شناخته شده بهترين گزينه هاي دريافت محصول مرغوب و با كيفيت در سراسر كشور هستند.

 

 

 

موارد منع مصرف سير سياه بيز

 

پيش از هرچيزي بايد توجه داشت كه ميزان و نحوه مصرف اين تركيب گياهي اهميت بسيار زيادي داشته و از بروز عوارض احتمالي در جمعيت مصرف كنندگان پيشگيري خواهد نمود. موارد منع مصرف اين تركيب به شرح زير است:

ابتلا به بيماري هاي گوارشي از جمله زخم معده، خونريزي هاي گوارشي، سوء هاضمه و رفلاكس معده
سابقه حساسيت به سير
مصرف برخي از داروها
بارداري و شيردهي
وجود هرگونه سابقه حساسيت پوستي به تركيبات گياهي و دارويي
نكته: در صورت وجود هريك از بيماري و سوابق ذكر شده به منظور مصرف اين تركيب با پزشك مشورت نموده و از مصرف خودسرانه اجتناب نماييد.

 

 

قيمت سير سياه بيز

 

اطلاع از قيمت سير سياه در شيراز يكي از نگراني ها و سوالات رايج در جمعيت خريداران اين محصول است. پيش از هرچيزي بايد توجه داشت خوشبختانه اين محصول در تمامي برندهاي داخلي داراي قيمتي مناسب و مقرون به صرفه بوده و در سبد خريد طيف گسترده اي از متقاضيان جاي داده خواهد شد. پيشنهاد مي شود به منظور اطلاع دقيق از قيمت ها و دريافت محصول اورجينال به وب سايت فروشگاه هاي اينترنتي معتبر عرضه كننده اين محصول مراجعه نماييد.

 

 

 

 

 

 

ارزش و شيوه خريد سير سياه دكتر بيز شيراز

سير سياه يك كدام از تركيبات گياهي شگفت انگيز با خاصيت درماني اعجاز آسا و قيمت غذايي بسيار زياد ميباشد. اين ادغام از تخمير سير سپيد تنظيم گرديده و تحت عنوان افزودني در بخش اعظمي از مواد غذايي، آب ميوه ها و خوراكي ها آيتم به كارگيري قرار خواهد گرفت.

 

سير سياه دكتر بيز در شيراز چيست؟

Black garlic تركيبي به رنگ سياه، شيرين طعم، فارغ از عطر و بسيار لذيذ ميباشد كه از تخمير زمانبر برهه زماني سير سپيد در دما و رطوبت تهيه گرديده اي تنظيم گرديده و تحت عنوان چاشني، افزودني و خوراكي همدم خوراك گزينه به كارگيري قرار خواهد گرفت.

اين مخلوط پرطرفدار سرشار از مواد معدني، تركيبات آلي و تركيبات موءثر در افزايش عملكرد سازمان هاي بوده و از قيمت غذايي بالايي شامل است. اِس اَليل سيستين، ارگانوسولفور و آمينو اسيد سيستسن، پلي فنل ها، فلاونوييدها، S-allylcysteine و آنتي اكسيدان ها از مهم ترين تركيبات جانور درين ماده غذايي به شمار ميايند. به خواسته شناخت بيشتر با خاصيت، خريد، بها و خصوصيت هاي فروش سير سياه در شيراز با ما همپا باشيد.

 

 

 

 

سير سياه در شيراز

خاصيت سير سياه شيراز چيست؟
در دست گرفتن و كاهش ريسك ابتلا به ترومبوز و لخته هاي مسدود كننده عروق خوني
كاهش و در دست گرفتن فشار خون در اشخاص در گير به هيپرتانسيون
پيشرفت در عملكرد نفرون هاي كليوي و كاهش ريسك ابتلا به ادم
جوان سازي پوست و پيشگيري از بروز چين و چروك، سوراخ هاي پوستي و پيري زودرس
ارتقا توان سيستم ايمني تن به مراد نزاع با ميكروارگانيسم هاي بيماري زا
پيشگيري و در اختيار گرفتن يبوست
كاهش عوارض ناشي از اشتباهات تنفسي در بيماران دچار به آسم
بهبود موقعيت روحي كم عقل اشخاص و در دست گرفتن سطح بالاي استرس و تنش هاي روزانه
خوشبختانه امروزه ايجاد سير سياه در شيراز و بيشتر استان هاي مرزوبوم توفيق بزرگي در مورد ساخت و ساز و توزيع اين متاع در بازار مصرف داخلي بوده و توانسته ميباشد يك خودكفايي هدفمند در‌اين راستا ساخت‌و‌ساز كند.

 

 

 

 

 

فروش سير سياه در شيراز

شهر شيراز از ديرباز دوست داران متعددي به اشكال داروها و عرقيات گياهي دارااست و به داشتن توليدات گياهي و عرقيات گياهي كيفيت خوب پر اسم و رسم ميباشد. درين در ميان با شناخته شدن خواص بي سابقه سير سياه، ساخت كنندگان محصول ها غذايي اين شهر نيز بدون شغل نبوده و دست به ساخت و ساز و تهيه و تنظيم سير سياه زده اند.

شما نيز درصورتي كه بومي اين شهر خوشگل ميباشيد مي‌توانيد با بالاترين چگونگي و تازگي سير سياه شيراز را تنظيم و به كار گيري فرمائيد. اين سير كه در پيشين در بخش اعظمي از كشورهاي دنيا شناخته گرديده و تحت عنوان دارو مصرف مي‌شد و ما بدون چاره به وارد كردن آن بوديم، امروزه در استان عجم و به خصوص در شهر شيراز تنظيم و ايجاد مي‌شود.

 

سير سياه در شيراز
شهر شيراز از ديرباز علاقه مندان زيادي به انواع داروها و عرقيات گياهي دارد و به داشتن محصولات گياهي و عرقيات گياهي با كيفيت مشهور است. در اين بين با شناخته شدن خاصيت بي نظير سير سياه، توليد كنندگان محصولات غذايي اين شهر نيز بيكار نبوده و دست به توليد و تهيه سير سياه زده اند.

شما نيز اگر ساكن اين شهر زيبا هستيد مي توانيد با بالاترين كيفيت و تازگي سير سياه شيراز را تهيه و استفاده نماييد. اين سير كه در گذشته در بسياري از كشورهاي جهان شناخته شده و به عنوان دارو مصرف مي شد و ما مجبور به وارد كردن آن بوديم، امروزه در استان فارس و به خصوص در شهر شيراز تهيه و توليد مي شود.

سير سياه شركت بيز

خواص سير سياه
سير سياه شيراز داراي خواص فوق العاده اي است. تمام افرادي كه به نوعي با مشكلات گوارشي دست و پنجه نرم مي كنند به راحتي از اين سير استفاده كنند. حتي افرادي كه مشكلات تنفسي دارند و يا درگير آسم هستند، مي توانند از اين داروي طبيعي و گياهي استفاده كنند.

ورزشكاران در اين شهر مي توانند در تهيه شربت هاي ورزشي خود از تركيب سير سياه شيراز استفاده كنند و از خاصيت انرژي زايي آن بهره مند شوند. پس حواسمان باشد كه از اين سير قبل از ورزش استفاده كنيم و قبل از خواب و يا زمان استراحت آن را ميل نفرماييد.

سير سياه در شيراز غلظت خون را كاهش مي دهد بنابراين افرادي كه در اين خطه از ميهن عزيزمان با اين مشكل درگير هستند مي توانند با مصرف سير سياه شيراز مشكلات خوني و عروقي خود را برطرف نمايند. همچنين سير سياه شيراز به دليل داشتن مقادير زيادي از آنتي اكسيدان ها و پلي فنول ها داراي خاصيت ضدسرطاني نيز مي باشد.

خانم هاي محترم در شيراز كه به زيبايي خود اهميت مي دهند مي توانند از سير سياه در شيراز استفاده كنند و به دليل داشتن خاصيت كلاژن سازي بالاي اين سير، پوستي شفاف داشته و جواني را براي خود به ارمغان آورند.

سير سياه و خواص آن

سير سياه را چگونه مصرف كنيم
اين نوع از سير به دليل آنكه مانند سير سفيد تندي و بو ندارد در هر زمان و به صورتي كه تمايل داشته باشيد، مي توانيد استفاده نماييد. به طور مثال مي توانيد در وعده صبحانه خود از اين سير و همراه با نان استفاده كرده و از طعم شيرين آن لذت ببريد و يا آن را در غذا و يا ماست خود ريخته و ميل نماييد.

بهترين ميزان مصرف اين سير 1 تا 3 بوته در طول روز است. پزشكان طب سنتي آسياي شرقي توصيه مي كنند كه آن را با شكم خالي ميل نماييد اما اگر تمايل به اين كار نداريد و يا اول مصرف براي عادت كردن ذائقه خود مي توانيد آن را همراه با مواد ديگر ميل كنيد. اول از ميزان كم شروع كرده و كم كم به 3 بوته در طول روز برسيد.

خريد سير سياه در شيراز
سير سياه در شهر شيراز با كمك كارشناسان علوم طبي و گياهي با بالاترين كيفيت تهيه مي شود زيرا به راحتي شرايط فرآوري اين محصول در اين استان فراهم شده است و در نتيجه سير سياه در شيراز با بهترين كيفيت و بسيار تازه و همچنين با بسته بندي هاي كاملا بهداشتي از طريق فروشگاه اينترنتي كالاياب به فروش مي رسد. همچنين مي توان سير سياه در شيراز را در عطاري هاي سطح شهر نيز به راحتي تهيه كرد.

 

سير سياه در شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۲۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

گانودرما و پاركينسون/09109483228

 

درمان بيماري پاركينسون

بيماري پاركينسون چيست؟ لرزش در هنگام استراحت كه به ويژه در سنين بالا و كهولت سن رخ مي دهد. البته احتمال بروز عوارض در جوانان وجود دارد. بيماري پاركينسون در همه جاي دنيا يكسان است و عامل آن محيط نيست. اين وضعيت به دليل از بين رفتن سلولي به نام دوپامين كه يك انتقال دهنده عصبي است و تجمع آلفا سينوكلئين رخ مي دهد.به تدريج باعث سفتي عضلات و كندي حركت مي شود. علت اصلي اين بيماري هنوز مشخص نشده است، اما ژنتيك يكي از عوامل موثر است. البته عواملي مانند سن، سابقه خانوادگي، جهش ژنتيكي، قرار گرفتن در معرض سموم و… ممكن است در شكل گيري بيماري موثر باشند. البته اختلالات عصبي نيز مي تواند منجر به عوارض شود. از علائم اين بيماري مي توان به لرزش دست و پا در حالت استراحت، حركات آهسته، خشكي دست و پا و از دست دادن تعادل اشاره كرد. اين بيماري ابتدا در يك قسمت از بدن است و نيازي به درمان ندارد، اما با پيشرفت بيماري، لرز در بدن افزايش مي‌يابد و نياز به ترميم آسيب است

وجود دو علامت از چهار علامت و وجود درگيري بيشتر در يك طرف بدن، گواه بيماري پاركينسون است. بيماري پاركينسون از يك طرف بدن شروع مي شود و به مرور زمان به سمت ديگر بدن سرايت مي كند.

 

 

 

 

قهوه گانودرما براي پاركينسون

گانودرما به عنوان يك گياه معجزه گر در پيشگيري و درمان بسياري از بيماري ها موثر است. قارچ گانودرما به قدري سخت و غيرقابل استفاده است كه اين شركت از آن محصولي ساخته و چون جذب بسيار كمي براي مصرف كنندگان مي كند با قهوه تركيب مي شود تا به راحتي بتوان آن را با قهوه معرفي و مصرف كرد.كه در چهار نوع هات چاكلت، سوپريم، موكا و لاته به بازار عرضه مي شدند. بيماري پاركينسون يكي از بيماري هايي است كه گانودرما در پيشگيري و درمان آن موثر است. زيرا قهوه گانودرما براي بيماري پاركينسون از تخريب سلول هاي عصبي جلوگيري مي كند و با تقويت سيستم ايمني بدن كه خاصيت اصلي گانودرما است در درمان بيماري پاركينسون موثر است. مصرف روزانه يك فنجان قهوه گانودرما از بروز بيماري پاركينسون در انسان جلوگيري مي كند.

 

 

parkinson
parkinson

 

 

علت بوجود آمدن بيماري پاركينسون

در مغز بخشي به نام عقده قاعده اي وجود دارد كه حركات بدن را تنظيم مي كند. در اين قسمت سلول ها به دو ماده دوپامين و استيل كولين نياز دارند. اين دو ماده نقش عمده اي در انتقال تكانه هاي عصبي دارند. هنگامي كه فردي به بيماري پاركينسون مبتلا مي شود، سلول هاي توليد كننده دوپامين از بين مي روند. اين مشكل باعث عدم تعادل بين اين دو انتقال دهنده عصبي مي شود. هنوز كسي نمي داند كه چرا سلول ها دوپامين توليد نمي كنند. البته در سال هاي اخير با تحقيقاتي كه انجام شده است. عواملي مانند عوامل محيطي، عادات غذايي و حتي ژن ها در ايجاد اين بيماري بي تاثير تلقي نشده اند.

 

 

پخش‌كننده صوت

00:00
00:00

براي افزايش يا كاهش صدا از كليدهاي بالا و پايين استفاده كنيد.

 

درمان بيماري پاركينسون با گانودرما

قارچ گانودرما يا مكمل جاودانگي كه امروزه مورد توجه اكثر كشورهاي آسيايي و حتي ايران است. حاوي تركيبات ارزشمندي است كه براي اهداف مختلف استفاده مي شود. بر اساس آخرين تحقيقات روي اين نوع قارچ، قدرت درماني و پيشگيري كننده گانودرما براي بيش از 30 بيماري از جمله بيماري پاركينسون تاييد شده است. همانطور كه گفته شد، بيماري پاركينسون يك بيماري شايع تخريب سلولي است.اگر پيشرفت كند، اغلب منجر به اضطراب، يبوست، افسردگي و زوال عقل مي شود. اگرچه داروهاي زيادي براي اين بيماري وجود دارد، اما ممكن است براي مدت طولاني اثر خود را از دست بدهند و عوارض جانبي ديگري نيز داشته باشند. براي رفع اين مشكل به دارويي براي درمان بيماري پاركينسون نياز داريم كه به طور كامل از تخريب سلول هاي دوپامينرژيك در بدن جلوگيري كرده و اين بيماري را به طور كامل متوقف كند.

 

 

parkinson1
parkinson1

 

 

گياه گانودرما بيش از 1000 سال است كه در طب سنتي چين براي درمان بيماري هاي مختلف استفاده مي شود. طبق مطالعات انجام شده بر روي قارچ گانودرما لوسيدوم. اين نشان مي دهد كه گانودرما اثرات دارويي گسترده اي دارد و سيستم ايمني بدن را متعادل مي كند. اين نوع قارچ التهاب را از بين مي برد و توليد انرژي ميتوكندري را افزايش مي دهد. به اين ترتيب راديكال هاي آزاد را در بدن از بين مي بريد. مصرف عصاره قارچ گانودرما بعد از ايسكمي مغزي از تخريب نورون هاي مغز جلوگيري مي كند

 

 

ساير علائم بيماري پاركينسون

همانطور كه گفته شد، بيماري پاركينسون يك اختلال مغزي پيشرونده است. علائم بيماري پاركينسون با گذشت زمان بدتر مي شود. فرد مبتلا به پاركينسون ممكن است در طول دوره بيماري علائم مختلفي را تجربه كند، اما اين علائم شايع نيستند و حتي ممكن است علت اين علائم چيز ديگري باشد. در صورت مشاهده هرگونه تغيير در خود، لازم است با يك متخصص مشورت كنيد.

 

 

parkinson2
parkinson2

 

 

اين علائم عبارتند از:

 

 

مسائل مربوط به تعادل
سرگيجه يا غش هنگام ايستادن
خم شدن به جلو يا عقب باعث زمين خوردن بيمار مي شود
مشكلات پوستي مانند شوره سر
مشكلات ادرار و مدفوع
حالت اسكوات با سر خم به جلو و شانه ها آويزان به پايين
مشكلات حافظه
تكان دادن سر
مشكلات ادرار و مدفوع
بزاق از دهان خارج مي شود
فرسودگي
مشكل در جويدن و بلعيدن
مشكلات نعوظ يا ****
سرگيجه يا غش هنگام ايستادن
زوال عقل يا مشكلات تفكر و تفكر منطقي
ترس و اضطراب
گيجي
مشكلات نعوظ يا ****
از دست دادن بويايي
تعرق مفرط

 

 

غذاهاي مفيد در درمان بيماري پاركينسون

به بيمار توصيه مي شود از گانودرما (به شكل چاي يا دم كرده گانودرما) از ويتامين هاي گروه B مانند E، C، B1، B2، B6، B12 و مواد معدني مانند كلسيم و منگنز و استفاده همزمان از سلنيوم و روي استفاده كند. درمان بيماري پاركينسون، زيرا آنها به درمان بيماري پاركينسون كمك مي كنند. بنابراين بهتر است بيمار از ميوه ها و سبزيجات پر فيبر، حبوبات مانند نخود و لوبيا، غلات مانند جوانه گندم، جو، ماهي، مرغ و لبنيات با فوايد آن مانند آويشن، زيره و زيره استفاده كند. ذكر شده در برنامه غذاي روزانه خود را قرار دهيد. علاوه بر اين، خوردن گوشت قرمز بدون چربي در مقادير كم براي افراد مبتلا به پاركينسون مفيد است و افراد مبتلا به پاركينسون بايد حداقل 6 ليوان آب در روز بنوشند.

 

پاركينسون چيست ؟پاركينسون چيست ؟پاركينسون همان لرزش در وضعيت استراحت است و از شايع ترين بيماري هاي مخرب اعصاب به شمار مي رود. نشانه‌هاي اين بيماري معمولا در سنين پيري (۵۵ تا ۶۰ سالگي) پديدار مي شود. اما احتمال بروز در افراد جوان تر نيز وجود دارد.
بطور كلي اين بيماري بر اثر از بين رفتن سلول‌هاي ترشح‌كننده ماده‌اي به نام دوپامين (كه يك انتقال دهنده عصبي) است رخ مي‌دهد.
با از بين رفتن سلول‌هايي كه وظيفه‌ي ترشح دوپامين را به عهده دارند مغز پيام هاي لازم كه شامل زمان حركت و چگونگي حركت مي‌شود را دريافت نمي‌كند و همين مسئله موجب از بين رفتن تدريجي كنترل عضلات شده و سبب مي شود نوشتن، حرف زدن، لباس پوشيدن ،كاركردن و حتي پلك زدن به كندي انجام گيرد.
درمان پاركينسوندرمان پاركينسون
علائم بيماري پاركينسوناين بيماري بر اساس چهار علامت اصلي مشخص مي‌شود. اين علامت ها شامل موارد زير است:
تغييرات در راه‌رفتن: يكي از علائم اوليه اين است كه در هنگام راه‌رفتن، حركت آزادانه‌ي بازوها متوقف و قدم‌ها كوتاه‌تر و راه‌رفتن دچار نوسان مي‌شود. كُندشدن حركات: از آنجايي كه طي بيماري پاركينسون  ارسال پيام به‌وسيله‌ي مغز به قسمت‌هاي مختلف بدن تضعيف مي‌شود ، كارهايي نظير راه‌رفتن و بلندشدن از رختخواب و حتي صحبت‌كردن دشوارتر و كندتر مي‌شوند.سفت‌شدن عضلات: اكثر افراد مبتلا در برخي از اندام‌هاي خود دچار سفتي مي‌شوند كه حركت‌دادن قسمت‌هايي از بدن را دشوار مي‌كند.لرزش: اين لرزش ها بدون كنترل هستند و  معمولا از دست‌ها و بازوها آغاز مي‌شود؛ هرچند ممكن است لرزش در فك و پاها نيز مشاهده شود. فرد مبتلا به پاركينسون به‌ويژه در هنگام استراحت يا احساس اضطراب، انگشت‌هاي شست و سبابه‌ي خود را به‌هم مي‌مالد. در آغاز لرزه ها، تنها در يك طرف بدن مشاهده مي‌شوند. اما بيماري پاركينسون يك اختلال مغزي پيشرونده است يعني تغييرات داخل مغز در طول زمان ادامه پيدا مي كند و با گذشت زمان، اين لرزش‌ها ممكن است به بخش‌هاي ديگر بدن نيز سرايت كند؛ هرچند همه‌ي افراد لرزش را ندارند.علائم بيماري پاركينسونديگر علائم پاركينسونهمانطور كه اشاره شد بيماري پاركينسون يك اختلال مغزي پيشرونده است . علائم پاركينسون با گذشت زمان بدتر مي‌شوند . فرد مبتلا به پاركينسون ممكن است در طول بيماري علائم مختلفي را تجربه كند اما اين علائم عام نيستند و حتي علت اين علائم ممكن است چيز ديگري باشد. اگر تغييراتي در خود مشاهده مي‌كنيد، لازم است به پزشك متخصص مراجعه كنيد.
اين علائم عبارت‌اند ار:
مشكلات در تعادلاحساس سبكي در سر يا غش‌كردن در هنگام ايستادنخميدگي به سمت جلو يا عقب كه موجب افتادن بيمار مي‌شودمشكلات پوستي مانند شورهمشكلات دفع ادرار و مدفوعقامت خميده به‌صورتي‌كه سر به جلو خم مي‌شود و شانه‌ها حالت افتادگي پيدا مي‌كنندمشكلات حافظهلرزش سرمشكلات دفع ادرار و مدفوعتراوش بزاق از دهانخستگيدشواري در عمل جويدن و بلعمشكلات نعوظ يا ****احساس سبكي در سر يا غش‌كردن در هنگام ايستادنزوال عقل يا مشكلات تفكر و استدلالترس و اضطرابگيجيمشكلات نعوظ يا ****ازدست‌دادن بوياييتعريق بيش‌ازحدعلت بيماري پاركينسونحركات بدن را بخشي از مغز تنظيم مي‌كند كه Basal Ganglia ناميده مي‌شوند. سلول‌هاي اين بخش به وجود تعادل مناسبي از دو ماده: دوپامين و استيل‌كولين نياز دارند كه هر دو در انتقال ايمپالس‌هاي عصبي نقش دارند. در بيماري پاركينسون، سلول‌هاي توليد‌شده‌ي دوپامين تخريب مي‌شوند و تعادل بين اين دو ناقل عصبي به‌هم مي خورد. دليل يا دلايل اصلي اين اتفاق هنوز ناشناخته است . اما در سال هاي اخير تحقيقات مختلف نشان داده كه فاكتور هايي از جمله ژنتيك، عوامل محيطي و عادات تغذيه اي در بروز بيماري پاركينسون نقش دارند .در مجموع لازم است تحقيقات زيادي براي شناسايي فاكتورهاي قطعي تاثيرگذار بر ابتلا به بيماري پاركينسون انجام شود.
بهبود و درمان پاركينسون با گانودرما باتوجه به تركيبات ارزشمند گانودرما، امروزه گانودرما در تمام دنيا از جمله ايران در كانون توجه قرار گرفته و از آن براي مصارف گوناگون و متعدد استفاده مي‌شود.طبق آخرين تحقيقات، گانودرما در درمان، بهبود و پيشگيري بيش از ۳۰ بيماري مختلف، از جمله پاركينسون موثر بوده.همانطور كه اشاره شد، بيماري پاركينسون ( PD ) يك بيماري رايج تخريب سلولي است، كه با پيشروي آن بيماران غالبا شاهد علائم غيرحركتي مانند اضطراب، افسردگي،يبوست و زوال عقل خواهند بود. بااينكه داروهايي براي كاهش اين علائم وجود دارد اما استفاده  از آنها در طول دوره طولاني، در كند شدن روند پيشروي بيماري، تاثيرگذار نبوده و با عوارض جانبي همراه است. به همين دليل، يافتن روش هاي درماني محافظ عصبي با هدف كُند يا حتي متوقف ساختن روند تخريب سلولي مورد توجه قرار گرفته است.
نقش گانودرما روي بيماري پاركينسونتحقيقات نشان داده كه تركيبات ارزشمند موجود در قارچ گانودرما لوسيدوم، داراي كنش هاي داروشناختي گسترده اي از جمله ايجاد تعديل در سيستم ايمني هستند، اين تركيبات همچنين مي توانند التهاب و راديكال هاي آزاد را از بين ببرند و توليد انرژي ميتوكوندري را افزايش دهند. همچنين اين تركيبات بعد از ايسكمي مغزي مانع از تخريب نورون ها مي شوند. بنابر اين به شكل خلاصه مي توان گفت : گانودرما به دليل دارا بودن خواص ضدالتهابي و تعديل كننده سيستم ايمني بدن باعث تاثيرات محافظت نوروني و در نتيجه كنترل آن مي شود . به طوري كه طي مصرف ۱۴ روزه شاهد كاهش ۷۰ درصدي لرزش ها خواهيد شد.
ضمنا شواهد فراواني موجود است كه عفونت هاي عصبي در پاتوژنز پاركينسون نقش دارند. شواهد اخير حاكي از آن است كه ميكروگلياها ممكن است نقش كليدي در پيشرفت پاركينسون بازي كنند. و ممكن است يك هدف درماني اميدوار كننده باشند. يك مطالعه in vitro نشان داده كه گانودرمالوسيدوم به طور قابل توجهي باعث جلوگيري از توليد عوامل پيش التهابي و سيتوتوكسيك، از جمله نيتريك اكسيد، TNF-a و اينترلوكين در سطح mRNB گرديد.در نتيچه از گانودرما به عنوان يك گزينه اميدواركننده براي درمان پاركينسون ياد شده است.
مواد غذايي مفيد براي درمان پاركينسونتوصيه مي شود بيمار براي درمان پاركينسون در كنار مصرف گانودرما ( به شكل چاي يا دمنوش گانودرما ) از گروه ويتامين‌هاي  B .مانند E ،  C ،  B1 ، B2 ، B6 ، B12  و مواد معدني مانند كلسيم، منگنز و مصرف همزمان سلنيوم و روي استفاده كند . چرا كه به درمان پاركينسون كمك شاياني مي‌كنند. بنابر اين بيمار بهتر است مصرف ميوه‌ها و سبزيجات سرشار از فيبر، حبوبات مانند نخود و لوبيا، غلات مانند جوانه گندم و جو، ، ماهي ، مرغ و لبنيات همراه با مصلحات آن‌ها مانند پونه كوهي ،شويد، زيره سبز و گل سرخ را در برنامه غذايي روزانه خود قرار دهد . همچنين مصرف گوشت قرمز بدون چربي به مقدار كم براي مبتلايان به پاركينسون مفيد است، افراد دچار بيماري پاركينسون  بايد روزانه حداقل ۶ ليوان آب بنوشند .  مصرف انجير و آلوي خشك خيس شده هم نقش موثري در بهبود پاركينسون دارند.

 

گانودرما و پاركينسون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۲۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فوايد قهوه گانودرما سوپريم/09109483228

خواص قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز
در حال حاضر مغذي ترين قهوه گانودرما، قهوه ي گانودرما سوپريم يا كافه سوپريم است. همانطور كه از نام آن پيداست، مصرف اين نوشيدني مي تواند انرژي و همچنين متابوليسم را در بدن افزايش دهد، در نتيجه در صبح زود يا در اواسط روز احساس شادابي خواهيد كرد.

تركيب خواص جينسينگ در كافه سوپريم با قارچ گانودرما باعث افزايش اثربخشي خواص قهوه فوري سوپريم دكتر بيز و ويژگي هاي دوگانه بيشتر در اين محصول شده است.

نحوه مصرف قهوه فوري سوپريم دكتر بيز اين است كه به سادگي پودر آن را در يك فنجان آب جوش بريزيد.

 

Ganoderma Supreme Coffee

 

خواص گانودرما سوپريم براي ورزشكاران نيز ايده آل است زيرا علاوه بر داشتن ويتامين ها، پروتئين ها و مواد معدني مورد نياز بدن و همچنين تامين انرژي لازم مي تواند روند عضله سازي و چربي سوزي را بهبود بخشد. كاملا طبيعي باشيد داخل بدن
خواص قهوه سوپريم گانودرما علاوه بر چربي سوزي با افزايش جريان خون در ساير قسمت هاي بدن، گردش خون را در بدن افزايش مي دهد و مي تواند اكسيژن رساني به مغز و ساير اندام ها از جمله پوست را بهبود بخشد و در نتيجه غلظت آن كمتر شود. . خستگي پس از شروع فعاليت بدني ادامه خواهد داشت.

در واقع هر آنچه از يك نوشيدني با كيفيت بالا انتظار داريم در خواص قهوه فوري سوپريم با پودر قارچ گانودرما و جينسينگ وجود دارد، هم از نظر رژيم غذايي و هم ارزش غذايي، هم از نظر ورزشي و هم براي مصرف روزانه يك فرد عادي در طول روز، كافه سوپريم گانودرما بهترين و كامل ترين پيشنهاد براي همه است

 

Ganoderma Coffee
Ganoderma Coffee

خواص قهوه سوپريم دكتر بيز
قيمت قهوه فوري دكتر بيس سوپريم (روي جلد) 398000 تومان. عليرغم اينكه در برخي از سايت هاي ناشناس (كه به صورت مستقل يا با سايت هاي واسطه فعاليت مي كنند) قيمت قهوه سوپريم گانودرما زير 300000 تومان اعلام مي شود، البته اين تقلبي يا دستكاري است كه در صورت دستكاري عملا تشخيص آن غيرممكن است. همچنين لازم به ذكر است كه قيمت قهوه فوري دكتر بيس سوپريم در تاريخ 10 ارديبهشت 1401 از 340000 تومان به 398000 تومان افزايش يافته است.

 

 

مواد تشكيل دهنده قهوه عالي دكتر بيز
تركيبات اصلي قهوه گانودرما سوپريم عبارتند از: گانودرما، قهوه و جينسنگ. وجود جينسينگ با گانودرما و قهوه، علاوه بر دوبرابر شدن خواص اوليه گانودرما، خواص بسيار جديدي را نيز به آن مي افزايد.

از طرفي تركيب اين دو گياه با خواص بالا ارزش غذايي قهوه فوري سوپريم را به ميزان قابل توجهي افزايش داده و اين نوشيدني را به منبعي بسيار غني از ويتامين ها و مواد معدني مورد نياز بدن تبديل كرده است.

 

Ganoderma Supreme Coffee3
خواص جينسينگ و خواص قهوه ي سوپريم گانودرما
جينسينگ گياهي شناخته شده و دوست داشتني با طبع گرم و خشك است كه به دليل خواص فراواني كه دارد سال هاست مورد استفاده قرار مي گيرد. زادگاه اين گياه شرق آسيا و آمريكاي شمالي است. خوب است بدانيد كه مهمترين قسمت گياه جينسينگ ريشه آن است كه فوايد دارويي زيادي دارد. از مهمترين خواص جينسينگ مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهبود عملكرد حافظه
كاهش استرس
آرامش
بهبود اختلالات جنسي
درمان ناتواني جنسي، انعطاف پذيري و ساير علائم خستگي و پيري
سطح قند و كلسترول خون را كاهش مي دهد
افزايش سن

 

Ganoderma_Supreme_1[1]

ساير خواص قهوه سوپريم گانودرما بيز
بسياري از خواص قهوه سوپريم گانودرما مربوط به خود قارچ است. كه در صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. در اينجا برخي از مهم ترين خواص قهوه گانودرما سوپريم بيز آورده شده است:

عضله سازي
چربي سوز
اسپرم ساز و تقويت كننده تحرك (ناباروري مردان)
افزايش قدرت بدني (مناسب براي ورزشكاران)
مناسب براي ام اس و پاركينسون
مناسب براي بيماري هاي ريوي مانند آسم، برونشيت و تنگي نفس
و…

 

 

خواص قهوه سوپريم با قارچ گانودرما
خاصيت قهوه گانودرما سوپريم: طعم لذيذ قهوه عربيكا و كرم گياهي با گانودرما رايحه تلخ و مطبوع قهوه را ايجاد مي كند و براي درمان آرتروز، غضروف، بيماري هاي عصبي و ميگرن در زناني كه از عوارض سندرم پيش از قاعدگي و يائسگي رنج مي برند استفاده مي شود. عوارض آن را كاهش مي دهدحركت و جهت اسپرم را افزايش مي دهد. چربي سوز چربي دور تخمدان را از بين مي برد، بارداري به طور طبيعي اتفاق مي افتد، پوكي استخوان، غضروف، آب بينابيني را ترميم مي كند، براي كاهش وزن و افراد با شكستگي هاي زياد بسيار مفيد است. فوايد قهوه گانودرما سوپريم اين نوشيدني فعال بسيار محرك است، بدون عوارض و حتي بدون عوارض، داروها و مواد شيميايي وارد شده به بدن را از بين مي برد و بدن را پاكسازي مي كند و همچنين جريان خون را تسريع مي كند و در نتيجه جريان خون را سريعتر مي كند. پيدا كردن. بدن به كار اعضاي بدن سرعت مي بخشد، هوشياري و انرژي بيشتري مي دهد، احساس جواني بهتري به شما مي دهد، هيستامين بسيار قوي است و هيستامين را به طور طبيعي آزاد مي كند.

 

Ganoderma_Supreme_Coffee4[1]

خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز براي ورزشكاران
خواص قارچ گانودرما و جينسينگ بر ورزشكاران و بدنسازان: ماده فوق العاده گانودرما به دليل داشتن ژرمانيوم باعث تسريع گردش خون، تامين اكسيژن بيشتر و سوزاندن چربي و بهبود متابوليسم بدن مي شود. گانودرما سوپريم عضله سازي را در بدن افزايش مي دهد و چربي سوزي قوي تري دارد و چربي را به عضله تبديل مي كند، ماهيچه هاي قلب را تقويت مي كند و خون را سريعتر و بهتر پمپاژ مي كند. كبد ورزشكاران به دليل مصرف مكمل هاي غذايي زياد چرب است و احساس خستگي و كسالت در ورزشكاران افزايش مي يابد.

گانودرما كبد را پاكسازي مي كند، انرژي بدن را افزايش مي دهد، سيستم تنفسي را تقويت مي كند و تنفس را سريعتر مي كند. با گانودرما احساس شادابي، نشاط و سلامتي را به ارمغان بياوريد، گانودرما سوپريم همچنين مكمل شيميايي براي سوزاندن عضلات و چربي بدن بدون عوارض جانبي مي سازد. دليل اصلي اين خاصيت (چربي سوزي و عضله سازي) به دليل وجود پروتئين موجود در گانودرما است. ورزشكاران عزيز توجه داشته باشيد كه مصرف روزانه يك يا دو ساشه گانودرما سوپريم به عنوان مكمل غذايي دارو محسوب مي شود.

 

همانطور كه گفتيم يكي از مهمترين عوامل دخيل در زود انزالي استرس مي باشد. چنانچه به هر دليل به استرس مبتلا هستيد احتمال اينكه به زود انزالي نيز مبتلا باشيد بسيار بالا است از اين رو يكي از راههاي درمان زود انزالي كنترل استرس مي باشد.همانطور كه گفتيم يكي از مهمترين عوامل دخيل در زود انزالي استرس مي باشد. چنانچه به هر دليل به استرس مبتلا هستيد احتمال اينكه به زود انزالي نيز مبتلا باشيد بسيار بالا است از اين رو يكي از راههاي درمان زود انزالي كنترل استرس مي باشد.يكي از تركيبات به كار رفته در قهوه فوري سوپريم گانودرما براي درمان زود انزالي پودر جينسينگ ميباشد.در خصوص خواص بي نظير جينسينگ براي درمان زود انزالي مطالب و تحقيقات بسيار زيادي در سرتاسر اينترنت منتشر شده است اما به طور خلاصه اگر بخواهيم بگوييم جينسينگ ميزان استرس را تا حدود زيادي كاهش مي دهد. اين گياه به سرعت سبب مي شود تا مغز شما دچار افزايش گردش خون شود و چنانچه خلطهاي سرد در مغز شما رسوب كرده اند با استفاده از جينسينگ مي توانيد به راحتي در اصطلاح طب سنتي مغز خود را گرم كنيد.
سوالات متداول در خصوص استفاده از قهوه سوپريم جهت درمان زود انزالي 
آيا تضميني در خصوص درمان زود انزالي با قهوه سوپريم وجود دارد ؟
چنانچه از خدمات مشاوره استفاده كنيد و موارد مشاوره نيم ساعته را به خوبي رعايت كنيد بي شك زود انزالي شما درمان خواهد شد و مي توانيد با مشكلات ناتواني جنسي خداحافظي كنيد.در ادامه اگر سبك زندگي خود را مطابق موارد مشاوره تغيير بدهيد مي توانيد انتظار درمان دائمي را داشته باشيد.
آيا استفاده از قهوه سوپريم جهت درمان ناتواني جنسي آقايان عوارضي هم به همراه دارد ؟
تنها مورد منع مصرف اين محصول براي افرادي است كه فشار خون بالا دارند.در صورت داشتن فشار خون بالا پكيج هاي درماني ديگري به شما توصيه مي شود.استفاده از فراورده هاي گانودرما هيچ گونه عوارضي براي بدن به همراه ندارند بلكه سراسر فوايد بي شمار براي بدن دارند.در اين خصوص به خواص گانودرما مراجعه كنيد.
بهترين دارو براي درمان زود انزالي چيست ؟
استفاده از داروهاي شيميايي تنها بعنوان مسكن كوتاه مدت عمل مي كنند و در ادامه با افزايش مقاومت بدن به اين داروها اثر بخشي آنها به تدريج كم مي شوند و همچنين برخي از اين داروها (مانند داروهاي مخدر و داروهاي اعصاب) عوارض جبران ناپذيري به مغز و بدن وارد كرده و ايجاد وابستگي دارويي مي كنند.
چه مواردي باعث بروز زود انزالي در فرد مي شوند ؟
عوامل بيولوژيكي مختلفي مي توانند سبب بروز زود انزالي شوند.موارد مانند عفونت مجاري ادرا ، اختلالات هورموني ، ابتلا به مشكل سطوح غير طبيعي مواد شيميايي مغز كه موجب اختلال در انتقال دهنده هاي عصبي مي شود ، عفونت و التهاب پروستات ، سردي اندام جنسي و مواردي از اين قبيل مي توانند سبب بروز زود انزالي شوند.
همچنين عوامل فيزيكي مانند صعف عمومي بدن ، استرس ، موارد رواني مانند داشتن گناه از برقراري روابط جنسي ، ترس از انزال  زودرس و … مي توانند در زود انزالي دخيل باشند.
قهوه سوپريم چگونه به درمان زود انزالي كمك مي كند ؟
قهوه گانودرما سوپريم با عصاره جينسينگ از طريق درمان موارد زير مي تواند به درمان ناتواني جنسي كمك كند :
1-كليه عفونت هاي بدن توسط گانودرما درمان مي شوند.اين قارچ بي نظير سيستم ايمني بدن را به ميزان قابل توجهي قوي تر مي كند.
2-اختلالات هورمون هاي مردانه توسط خرنوب و جينسينگ درمان مي شود.
3-گانودرما موجب كاهش استرس ، افزايش نشاط و شادابي مي شود و اختلالات عصبي را درمان مي كند.
4-چنانچه از صعف عمومي بدن رنج مي بريد اين محصول در درمان اين مشكل بسيار موثر است و انرژي شما را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد.
5-گانودرما سردي را از بدن و اندام تناسلي دفع مي كند.
قهوه سوپريم براي درمان زود انزالي
نحوه درمان با محصول سوپريم دكتر بيز براي زود انزالي1-پس از دريافت مشاوره در خصوص انتخاب پكيج درمان زود انزالي متناسب با سن ، ميزان و شدت زود انزالي و مدت زمان مورد نياز براي درمان ، با دريافت مشاوره رايگان در خصوص نحوه مصرف محصول ، اصلاح عادات غذايي و جنسي در خصوص درمان زود انزالي شروع به درمان مي كنيد.
2-در طي دوره درمان بصورت هفتگي مشاور را از وضعيت خود آگاه مي كنيد تا در صورت نياز تغييرات در نحوه مصرف و رژيم غذايي و … صورت داده شود.
3-پس از درمان نيازي به تمديد و خريد محصول نيست و تنها موارد مشاوره رايگان تخصصي را ادامه مي دهيد.
برند دكتر بيز محصول سوپريم براي زود انزالي را به توليد رسانده است كه با دارا بودن فراورده هاي مانند قارچ گانودرما ، جينسينگ و گياه خرنوب مي‌تواند براي آقايان بسيار مفيد باشد و جهت درمان زود انزالي به كار گرفته شود. قهوه فوري دكتر بيز نوع سوپريم داراي مقادير زيادي جينسينگ مي باشد و همانطور كه گفتيم جينسينگ داراي هورمون هاي مردانه است و مي‌تواند براي آقايان بسيار مفيد باشد .وجود مقادير زيادي تستسترون‌ در جينسينگ علاوه بر درمان زود انزالي و افزايش كيفيت نعوظ در آقايان مي تواند به بهبود وضعيت روحي و فكري فرد بسيار كمك كند.جينسينگ با كاهش استرس مي تواند در درمان زود انزالي بسيار موثر باشد.

 فوايد قهوه گانودرما سوپريم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۲۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از سير سياه براي زود انزالي/09109483228

يكي از مشكلاتي كه سبب زود انزالي ميشود استرس بيش از حد است. داشتن استرس بيش از حد مي‌تواند فعاليت و عملكرد جنسي شما را تا حد بسيار بسيار زيادي تحت تاثير خود قرار دهد. بيشتر داروهايي كه براي درمان زود انزالي نيز تجويز مي شوند سعي مي كنند تا استرس را به خوبي در شما كنترل كنند تا بتوانيد با خيال راحت و با آرامش به انجام و روابط جنسي خود بپردازيد.
همانطور كه ميدانيد يكي از خواص سير سياه كاهش استرس مي باشد از اين رو مي‌تواند در درمان زود انزالي بسيار موثر باشد.

استرس به عوامل مختلفي بستگي دارد و در اثر عوامل مختلفي به وجود مي آيد. يكي از مهمترين عواملي كه باعث بوجود آمدن استرس ميشود تغييرات سبك زندگي در زندگي شهري مي باشد. به اين صورت كه نداشتن فعاليت منظم و استفاده از غذاهاي نامناسب و با طبع سرد مي تواند در طولاني مدت سبب بروز استرس در بدن شما شود. يكي از مهم ترين فعاليت ها و روش هايي كه شما مي توانيد استرس را كاهش دهيد انجام فعاليت روزانه مستمر و ورزش منظم مي باشد. ورزش ترشح هورمون اندروفين در بدن شما سبب شاداب تر شدن شما و كاهش استرس مي‌شود.

تاثير استرس در زود انزالي و درمان آن با سير سياه

مورد بعدي كه در زود انزالي تاثير گذار است داشتن مشكلات خوني مانند قند چربي و كلسترول مي باشد. چنانچه شما به هر يك از مشكلات بالا مبتلا باشيد اين امر ممكن است سبب شود تا نتوانيد نعوظ هاي با كيفيت داشته باشد و همچنين خون رساني به طور يكسان به تمام قسمت هاي بافت آلت تناسلي شما صورت نگيرد و از اينرو اين امر مي‌تواند در زود انزالي تاثير گذار باشد.

همان طور كه ديديد استفاده از سير سياه و زود انزالي رابطه درماني بسيار مناسبي با هم دارند و چنانچه شما به اين مشكلات مبتلا هستيد و اين شك را داريد كه سير سياه و زود انزالي شما را درمان مي كند بايد بگويم كه سير سياه از طريق كاهش استرس افزايش خونرساني به كليه بافت هاي بدن و بهبود عملكرد مغز را به همراه دارد. كليه اين خواص در درمان زود انزالي با سير سياه مفيد است.
علاوه بر موارد فوق بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه جهت درمان زود انزالي نبايد از اول بود و به هيچ وجه استفاده از داروهاي تاخيري براي درمان زود انزالي توصيه نمي شوند. زيرا استفاده آنها در طولاني مدت مي تواند مشكلات زود انزالي شما را حاد تر كند.

 

درمان زود انزالي با سير سياه
بهترين راهكار گياهي براي درمان زود انزالي استفاده از سير سياه مي باشد.اين روش ضمن اينكه هيچ گونه عوارضي براي بدن شما به همراه ندارد و مي‌تواند خواص بسيار منحصر به فرد و مفيد سير براي بدن شما را به همراه بياورد كه يكي از آن ها درمان زود انزالي است.
از مهمترين تركيبات به كار رفته در سير سياه تركيبات لينو لينك مي باشد كه مي تواند به درمان مشكلات جنسي و زود انزالي آقايان كمك كند.سير با دارا بودن طبع‌گرم و همچنين دارا بودن مقاديري از هورمون هاي مردانه مي تواند انرژي جنسي شما را افزايش دهد و سبب رفع سردي جنسي و همچنين زود انزالي شود.
استفاده از سير سياه مي تواند كيفيت نغوظ را در مردان افزايش دهد.مهمترين عامل زود انزالي علاوه بر موارد گفته شده داشتن روابط جنسي با فواصل زماني زياد است و چنانچه طبع شما سرد باشد ممكن است كششي به انجام داد روابط جنسي نداشته باشيد. از اين رو نياز است تا با گرم شدن طبع خودتان روابط جنسي خود را بيشتر كرده و همچنين با استفاده از سير سياه مي ‌توانيد مشكلات ناشي از استرس و غيره را كاهش داده و سبب افزايش كيفيت روابط جنسي و درمان زود انزالي شود.
همانطور كه گفتيم سير خواص بسيار منحصر به فردي براي بدن دارد و مي‌تواند مدت زمان انجام روابط جنسي و همچنين كيفيت انزال را بسيار افزايش دهد تا شما حس خوبي از روابط جنسي خود تجربه كنيد و اعتماد به نفس خود را به دست بياوريد.
اما مصرف سير خام همواره داراي دشواري هاي خاص خود مي باشد و ضمن داشتن بوي بد ، ممكن است در زمان مصرف آن احساس سوزش در معده داشته باشيد.سير سياه بدون بو مي باشد و كليه خواص سير را به همراه دارد.

 

 

 


خواص سير سياه

فرآيند تخمير سير تازه نه تنها از خواص و مواد مغذي آن نمي كاهد، بلكه باعث افزايش فعاليت آن ها مي شود.

سير سياه دكتر بيز آنتي اكسيدان هاي زيادي دارد. آنتي اكسيدان هاي موجود در سياه به دليل تخمير 3 برابر بيشتر از سير خام است.

مصرف سير توسط دكتر بيز مي تواند خواص و فوايدي براي بدن داشته باشد; مانند:

كاهش خطر ابتلا به سرطان، تقويت سيستم ايمني، بهبود عملكرد قلب، محافظت از سلول هاي كبد، كاهش كلسترول خون، كاهش غلظت خون، كاهش التهاب و درمان سرماخوردگي و آلرژي، كاهش استرس و آرامش اعصاب.

يكي از تاثيرات مهم آن تاثير آن در زيبايي و حفظ جواني است. سير سياه به دليل داشتن حجم زيادي از آنتي اكسيدان ها به بهبود وضعيت و شادابي پوست كمك مي كند و از پيري زودرس جلوگيري مي كند.

علاوه بر اين، مصرف سير سياه براي كاهش وزن موثر است و به حفظ فرم شما كمك مي كند. يكي ديگر از خواص سير سياه انرژي آن است. بنابراين مصرف آن هنگام خواب توصيه نمي شود.

اين محصول در درمان خستگي مزمن و همچنين براي افزايش مقاومت بدن و تسكين دردهاي عضلاني و مفاصل موثر است. سير سياه حاوي مشمع كف اتاق است و براي درمان زود انزالي توصيه مي شود.

امروزه از سير سياه براي درمان زود انزالي نيز استفاده مي كنند. استفاده از سير سياه براي درمان زود انزالي روشي صدرصد گياهي بوده و عوارضي در پي ندارد.

زود انزالي آقايان در زندگي زناشويي بسيار قابل اهميت مي باشد چرا كه طرفين هم زن و هم مرد با وجود اين مشكل از رابطه ميانشان لذتي نمي برند و اين بيماري متاسفانه باعث فروپاشي خيلي از روابطه زناشويي مي شود و منجر به طلاق مي گردد. اما لازم نيست ديگر نگران باشيد چرا كه شما با مصرف مداوم 6 ماه تا يكسال سير سياه درمان قطعي خواهيد شد و خود را از شر اين مشكل نجات خواهيد داد پس براي درمان خود فقط كافي است كه مصرف سير سياه را شروع كنيد و از درمان خود بيشترين لذت زناشويي را ببريد. لطفا از همين امروز اقدام كنيد

 

 

 

سير سياه آريوكالا چيست ؟


سير يكي از رايج ترين گياهاني است كه در پخت و پز در سراسر جهان استفاده مي شود. اما چند نفر از شما با سير سياه برخورد كرده ايد؟

هر چقدر هم كه عجيب به نظر برسد، فوايد زيادي براي سلامتي دارد كه آن را به يك مكمل تقريبا ضروري براي رژيم غذايي ما تبديل مي كند.

سير سياه اساساً سير معمولي شماست كه در دماي بالا و تحت رطوبت شديد تخمير شده است. فرآيند تخمير حبه هاي سير را تيره مي كند و طعم شيريني به آنها مي دهد. همچنين قوام آنها را به حالت جويدني و ژله اي تغيير مي دهد.

بر اساس مجله تجزيه و تحليل غذا و دارو، سير سياه در مقايسه با همتاي تازه خود، به دليل كاهش محتواي آليسين، طعم تند و زننده اي آزاد نمي كند.

تفاوت سيرسياه با سير معمولي در چيست ؟
سير سياه (BG) به سادگي سير تازه است كه براي مدتي در دماي بالا و در رطوبت بالا تخمير شده است. اين فرآيند حبه هاي سير را تيره مي كند، طعم شيريني به آنها مي دهد و قوام آنها را به حالت جويدني و ژله اي تغيير مي دهد . مدت زمان تخمير بسته به فرهنگ، سازنده و اهداف متفاوت است

سابقه طولاني استفاده از سير در مواد غذايي و مطالعات حاد، مزمن و استنشاقي، اگرچه محدود است، اما هيچ اثر بيولوژيكي نامطلوب معتبري را نشان نمي دهد. منشا دقيق سير سياه ناشناخته و بحث برانگيز است.

با اين حال، سير سياه براي قرن ها در كره جنوبي، ژاپن و تايلند مصرف مي شد و حدود 10 سال پيش به تايوان و ساير كشورها وارد شد.

در چند سال گذشته، سرآشپزهاي سطح بالا توجه زيادي را به سير سياه جلب كرده اند، كه از آن براي طعم دادن به مرغ، ماهي، سوپ و ريزوتو استفاده مي كردن.

در مقايسه با سير تازه، سير سياه به دليل كاهش محتواي آليسين، كه در طول فرآيند پيري به تركيبات آنتي اكسيداني مانند آلكالوئيدهاي فعال زيستي و تركيبات فلاونوئيدي تبديل مي‌شود، طعم بدي ايجاد نمي‌كند.

تغييرات خواص فيزيكوشيميايي دليل اصلي افزايش فعاليت زيستي سير سياه در مقايسه با سير تازه است. علاوه بر مصرف روزانه، چندين مطالعه گزارش كرده‌اند كه عصاره سير سياه داراي عملكردهاي متعددي از جمله اثرات آنتي اكسيداني، ضد حساسيت، ضد ديابت، ضد التهاب و ضد سرطان است.

در سال 1990، برنامه Designer Foods، سير را در صدر نامزدهاي مبارزه با سرطان قرار داد.

 

سيرسياه چه كاري مي تواند براي سلامتي شما انجام دهد؟
سير به دليل فعاليت هاي ضد سرطاني، ضد ديابتي، ضد التهابي و آنتي اكسيداني كه دارد به عنوان يك ماده سالم در نظر گرفته مي شود.

سطح S-آليل سيستئين (SAC) در سير سياه در مقايسه با همتاي تازه آن بيشتر است. اين به شما كمك مي كند در برابر استرس اكسيداتيو و التهاب محافظت كنيد.

ما تنها كساني نيستيم كه مي گوييم سير سياه گياه سالمي است كه به آن نياز داريد، علم از ما حمايت مي كند. طبق مطالعه منتشر شده در IntechOpen، ورزش و مصرف سير سياه مي تواند به كاهش چربي، چربي اپيديديم و وزن كبد كمك كند.

در واقع سير سياه يك مكمل غذايي عالي براي كمك به كاهش وزن ميباشد . البته اين نكته ضروري است كه هميشه كاهش وزن با رعايت رژيم غذايي و ورزش اتفاق مي افتد كه سير سياه بسيار در كمك به كاهش وزن موثر است .

خواص سير سياه :
عملكرد قلب را بهبود مي بخشد
سير سياه گردش خون، عملكرد قلب را بهبود مي بخشد و تشخيص نارسايي قلبي را كاهش مي دهد. طبق بررسي منتشر شده در Frontiers in Physiology، محققان دريافتند كه سير سياه ممكن است از شما در برابر ديابت نيز محافظت كند.

سير سياه در مقايسه با همتاي خود يعني سير تازه حاوي حدود 5 برابر بيشتر پلي فنول است كه باعث مي شود در محافظت از قلب در برابر آسيب راديكال هاي آزاد موثرتر باشد.

 

مغز شما را فعال تر مي كند
سطوح بالاي آنتي اكسيدان موجود در سير سياه ممكن است به بهبود سلامت مغز و تقويت حافظه شما كمك كند. آنتي اكسيدان ها آسيب راديكال هاي آزاد و استرس اكسيداتيو را كاهش مي دهند كه ممكن است به كاهش خطر ابتلا به بيماري آلزايمر كمك كند.

و مهمتر اينكه خواص ضد التهابي سير سياه ممكن است از زوال شناختي محافظت كند.

مي تواند از سرطان جلوگيري كند
سير سياه ممكن است به كاهش رشد سلول هاي سرطاني روده بزرگ و سلول هاي سرطان خون كمك كند. تركيبات آنتي اكسيداني موجود در اين گياه آنها را به يكي از بهترين مواد غذايي براي مبارزه با سرطان تبديل كرده است.

 

 

نحوه استفاده از سير سياه براي زود انزالي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۴۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)