دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

قهوه گانودرما براي بارداري/09109483228

قارچ گانودرما در اسيا ،اروپا ، امريكاي شمالي و امازون يافت ميشود. همچنين أنواع مختلفي دارد . كه يك نوع از ان به صورت قهوه گانودرما سوپريم كه براي بارداري يا لاغري مورد استفاده قرار ميگيرد در جهان وجود دارد .اما قبل از معرفي اين محصول و اشنايي بيشتر ،بهتر است پيش زمينه أي را در ذهنتان به ثبت برسانيم.

قارچ گانودرما چيست؟
نوعي قارچ كه در مناطق گرم و مرطوب اسيا مي رويد . عضو ثابت طب شرقي ميباشد. مصرف اين قارچ ها بيشتر به شكل تازه است ولي مصرف اشكال ديگر ان به شكل پودر و يا عصارهٔ محتوي مولكول هاي خاص نيز رايج است. همچنين اين قارچ به صورت دمنوش و يا قهوه در بازار موجود است.

در اين مقاله با گانودرما بيز همراه باشيد.

خواص قهوه گانودرما:
در طب شرقي از گياهان و قارچ و دمنوش هاي مختلفي استفاده ميشود . جالب است بدانيد امروزه از دمنوش و يا عرقيجات و نوشيدني هاي مختلف مانند قهوه هم استفاده ميكنند.

از جمله خواص قهوه گانودرما سوپريم ميتوان به تقويت سيستم ايمني و مبارزه با أنواع سرطان اشاره كرد .

برخي معتقدند اين براي سلامتي ضررهايي دارد .

اما تاثيرات مثبت ان خيلي بيشتر از ضررهاي اين نوشيدني است . همانطور كه قبلا ذكر كرده ايم يكي از مهم ترين خواص قهوه گانودرما تقويت سيستم ايمني است . گلبول هاي سفيد خون نقش بسزايي در دستگاه ايمني برعهده دارند . قهوه هاي گانودرما مسير التهاب را در گلبول هاي سفيد خون تغيير مي دهد .همچنين فعاليت يك نوع از گلبول هاي سفيد به نام سلول هاي كشنده طبيعي را افزايش ميدهد . اين قهوه اهميت فراواني در پيشگيري و‌بهبود أنواع سرطان دارد مثل سرطان سينه يا سرطان پروستات .

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
لاغري با سير سياه و سبوس برنج
مطالعات تعدادي از محققان نمايان اين است كه تعداد ۴۰ زن مبتلا به سرطان سينه با مصرف ۴ هفته أي پك هاي قهوه گانودرما از خستگي و يا افسردگي ناشي از اين بيماري بهبود يافته اند .

از جمله خواص ديگر اين محصول مي توان به كاهش خستگي و افسردگي و بهبود كيفيت زندگي اشاره كرد .

متاسفانه امروزه فشار خون بسياري از افراد بالا است . اين به اين معني است كه متاسفانه افراد سلامت قلبي قابل قبولي ندارند . با تحقيق و پژوهش بر روي بيماراني كه فشار خون بالايي دارند و مصرف اين محصول را شروع كرده اند متوجه شده اند اين قهوه كلسترول خون را افزايش و تري گليسريد را كاهش داده است .

مطالعات از تاثير قهوه گانودرما در كاهش التهابات بر روي بيماري هاي روماتيسم ، آسم ميگويد كه بسيار تاثير داشته است.

مقدار مصرف قهوه سوپريم گانودرما
بيشترين ميزان مصرفي كه فرد بخواهد مصرف كند بين ۲۵-۱۰۰ گرم است. كه خوشبختانه طبق استاندارد در پك هاي مناسب بسته بندي و اندازه گيري شده است .

البته بايد توجه داشته باشيد كه قهوه سوپريم گانودرما براي خانم هاي باردار ممنوع است . زيرا مطالعات كافي بر روي انها انجام نشده است .

استفاده بيش از حد اين محصول باعث‌ سرگيجه و خارش پوست ، سردرد ،ناراحتي معده ، خون در مدفوع و خون دماغ مي شود .

همچنين مصرف مقدار بالاي قهوه گانودرما در افرادي كه پلاكت هاي خون بسيار پاييني دارند ميتواند موجب بروز خونريزي شود . اما جاي نگراني براي افراد سالم ندارد .

ميزان مصرف ان به سن و شكل و سلامتي بدن شما بستگي دارد.

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
خريد اينترنتي قهوه سوپريم دكتر بيز
قهوه سوپريم گانودرما براي بارداري
هيچ مطالعه رسمي براي درمان قطعي بارداري و نازايي وجود ندارد . اما اين محصول شانس باروري را بسيار افزايش ميدهد و تاثير مثبتي دارد .زيرا عملكرد جنسي را بهبود مي بخشد.

بسياري معتقدند اين قهوه جادويي ميتواند به بهبود سلامتي كلي بدن مانند سلامت كبد و تعادل هورموني كمك كند.


درمان نازايي با قهوه سوپريم گانودرما
بسياري از افراد به دنبال تقويت شانس باروري خود هستند. نگران نباشيد خوشبختانه اين گياه و يا قهوه به افزايش باروري در مردان و زنان كمك مي كند .همچنين نشان داده شده است كه اين محصول از سلامت كبد پشتيباني ميكند كه براي بازگرداندن هورمون ها به تعادل و باروري موفق بسيار اهميت دارد.

قهوه گانودرما براي بارداري
اگر براي درمان نازايي خود اقدامات لازم را ميخواهيد انجام دهيد و از اين محصول شگفت انگيز استفاده كنيد نكاتي را توجه داشته باشيد زيرا ممكن است براي بعضي از افراد خطرناك باشد و اين محصول به سه صورت مايع كپسول و پودر در بازار قابل خريد است. امروزه به صورت پك هاي بسته بندي شده كارخانه اي كه شامل قهوه و تركيبات قارچ و .. است ميتوان استفاده كرد.

 

 

قهوه گانودرما براي بارداري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۴۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه گانودرما براي ترك اعتياد آريوكالا/09109483228

قهوه سوپريم گانودرما را شايد بشناسيد و يا اشنايي كمي با آن داريد، در اين پست قصد داريم به صورت كامل درمورد قهوه فوري سوپريم براي ترك اعتياد و خواص قهوه سوپريم دكتر بيز صبحت كنيم.

اعتياد و همچنين افراد سيگاري ميتوانند از قهوه سوپريم گانودرما استفاده كنند، شايد تجربه كرده باشيد كه بعد از مدتي كه سيگار نميكشيد پشت سر شما و يا كل سر شما درد ميگيرد و همش اضطراب داريد.

اضطراب اين را داريد كه اگر يك نخ سيگار الان بكشيد هيچ اتفاقي نميفتد! قهوه سوپريم كاملا براي شما ارمش بخش است و ضد استرس و دلهره است. قهوه سوپريم گانودرما جنسينگ به طور كامل ميتواند سيگار و مواد مخدر را از زندگي شما پاكسازي كند.

قهوه هاي گانودرما بهترين و كامل ترين قهوه هاي درماني هستند، و در بين قهوه هاي گانودرما قهوه فوري سوپريم گانودرما خواص بسيار بيشتري دارد چرا كه تركيبات شگفت انگيزي را در خود دارد كه در ادامه بيشتر توضيح ميدهيم.

در تركيبات قهوه گانودرما همانطور كه از اسم آنها معلوم است، در تركيبات اصلي اين قهوه ها از قارچ شگفت انگيز گانودرما استفاده ميشود كه خواص بسيار زيادي براي بدن دارد و گانودرما از نظر طب سنتي بيش از ۴ هزار سال است كه مورد استفاده قرار گرفته است و هميشه براي سلامت و سيستم ايمني بدن خواص بسيار خوبي داشته است.

قهوه سوپريم گانودرما چيست؟
قهوه سوپريم گانودرما چيست؟
قهوه سوپريم گانودرما چيست؟
قهوه سوپريم گانودرما همانطور كه در مقدمه گفتيم، در بين قهوه هاي گانودرما طرفداران بيشتري دارد و اين فقط به اين دليل است كه تركيبات كامل تر و مقوي تري در خود دارد كه براي سيستم ايمني بدن بسيار مفيد است. براي ترك اعتياد اول از هر چيز بايد سيستم ايمني بدن خود را ايمن تر و مقاوم سازي كنيد كه مهم ترين مسئله در اعتياد همين مورد است.

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
مقدار مصرف قهوه سوپريم گانودرما
براي ترك اعتياد قبل از خريد قهوه فوري سوپريم بايد يك اراده داشته باشيد، يك اراده خوب و محكم كه بخواهيد سلامي جديد به زندگي زيبا و روشني كه در انتظار شماست كنيد.

يكي از هزاران خواص قهوه سوپريم براي بدن و ذهن و روح، ارامش است. با نوشيدن قهوه سوپريم گانودرما ارامش خاصي در بدن شما و سوح شما جاري ميشود كه از نوشيدن آن لذت ميبريد.

حتما سوال ميكنيد كه يك قهوه چگونه ميتواند براي ترك اعتياد به شما كمك كند؟ برا پاسخ به اين سوال و قهوه فوري سوپريم براي ترك اعتياد با ما همراه باشيد.

تركيبات قهوه سوپريم گانودرما براي ترك اعتياد
تركيبات قهوه سوپريم گانودرما براي ترك اعتياد
تركيبات قهوه سوپريم گانودرما براي ترك اعتياد
در تركيبات قهوه سوپريم گانودرما تركيبات بسيار خاص و منحصر به فردي استفاده شده است كه از تمامي قهوه هاي ديگر آن را متمايز ميكند.

تركيبات قهوه سوپريم شامل چيست؟

جنسينگ
خرنوب
قارچ گانودرما لوسيدوم
قهوه عربيكا
حتما اسم جنسينگ و خرنوب را تا به حال شنيده ايد و يا آن را ديده ايد، جنسينگ و خرنوب و به خصوص گانودرما جزو گياهان كمياب در سراسر دنيا هستند و ارزش بالايي دارند. نام ديگر اين گياهان اگر در اينترنت جستجو كنيد گياه جاودانه است كه به معني خواص بسيار خوب براي بدن انسان است.

تركيب شدن همه اين گياهان در كنارهم ميشود قهوه سوپريم گانودرما و همانطور كه گفتيم خواص بسيار خوبي براي سيستم ايمني بدن دارد.

جنسينگ خواص بسيار خوبي براي بدن و ترك اعتياد دارد و همچنين بر روي تمامي اين گياهان هزارن ازمايش و تحقيقات انجام شده است كه اگر جويا آن در سطح اينترنت باشيد ميتوانيد مطالعه كنيد، و ما در اينجا نمونه اي از يك مقاله علمي را براي شما گذاشته ايم: براي مشاهده كليك كنيد.

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
قهوه گانودرما و پروستات
خواص قهوه سوپريم براي ترك اعتياد
خواص قهوه سوپريم براي ترك اعتياد
خواص قهوه سوپريم براي ترك اعتياد
براي ترك اعتياد يك سري از مواد است كه بسيار مهم است، مثل وضعيت سيستم ايمني بدن شما و نوع مواد مخدري كه مصرف ميكنيد.

اكثر افرادي كه شيره ترياك مصرف ميكنند با محصولات دكتر بيز براي ترك اعتياد طي ۲ دوره مصرف محصولات ميتوانند به نتيجه برسند.

حال بهتر است كه شما را با محصولات دكتر بيز براي ترك اعتياد اشنا كنيم.

براي ترك اعتياد بهتر است در كنار قهوه فوري سوپريم براي ترك اعتياد، دمنوش مصفي خون دكتر بيز هم استفاده كنيد و از خواص آن هم استفاده كنيد.

دمنوش مصفي خون براي ترك اعتياد
دمنوش مصفي خون براي ترك اعتياد
دمنوش مصفي خون براي ترك اعتياد
دمنوش مصفي خون دكتر بيز يك نوع دمنوش عالي با تركيبات ۱۰۰ درصد گياهي براي افزايش سيستم ايمني بدن و ترك اعتياد است كه حتما پيشنهاد ميكنيم استفاده كنيد.

تاثيرات علمي قهوه گانودرما بر ترك اعتياد
در مقالاتي كه در سال‌هاي اخير بر روي متابوليت‌هاي مغزي و مصرف داروهاي غني شده با قارچ گانودرما يا همان قارچ ريشي منتشر شده است، به صراحت ذكر شده است كه مصرف قهوه گانودرما يا ساير داروهاي توليد شده با اين گونه قارچ (گانودرما زير گونه لوسيدوم) مي‌تواند در كاهش و كنترل ميل افراد به مصرف مجدد مواد اعتياد آوري مثل الكل و مخدر موثر باشد. در واقع استفاده منظم از قارچ گانودرما مي‌تواند انتقال انرژي در قشر خارجي مغز را بهبود دهد. همين امر باعث مي‌شود تا انتقال دهنده‌هاي عصبي مهاري، از بروز وسوسه و يادآوري حس لذت براي مصرف مجدد مواد مخدر، در بدن فرد معتاد جلوگيري كند.

در تصوير پايين، متن ترجمه شده مقاله اصلي را ارائه داده‌ايم. شما مي‌توانيد در پايان همين مقاله، منبع معتبر مقاله چاپ شده به زبان اصلي را مشاهده كنيد. علاوه بر اين، بسياري از عوارض مصرف مواد مخدر با مصرف منظم دوره‌اي قهوه‌ هاي گانودرما رفع مي‌شود.

بيشتر بدانيد
خانه تكاني پذيرايي و نشيمن
نكات طلايي خانه تكاني پذيرايي و نشيمن
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰
ترك اعتياد با قهوه گانودرما
ترك اعتياد با قهوه گانودرما؛ راحت ترين روش ترك اعتياد در خانه
ارديبهشت ۳۰, ۱۴۰۱
قهوه گانودرما چگونه به ترك اعتياد كمك مي كند؟
مطالعاتي كه در رابطه با نورون شناسي و سميت زدايي مواد مخدر بر روي افراد با سابقه بيماري‌ اعتياد انجام شده است، نشان داده‌اند كه قارچ گانودرما مي‌تواند به صورت مستقيم انتقال دهنده‌هاي عصبي مهاري كه صرفاً براي افزايش ميل به مصرف الكل و مواد مخدر در مغز توليد مي‌شوند، را كاهش دهد. در واقع قارچ گانودرما مي‌تواند با بهبود آسيب‌هاي كبدي، كمك به افزايش وزن، بهبود سلامت پوست، كاهش لك‌ها و بازسازي ريه، رويش مجدد و جلوگيري از ريزش مو، به افرادي كه درگير اعتياد هستند، كمك كند. تمامي آثار اعتياد، پس از مصرف 1 الي 2 دوره قهوه قارچ گانودرما از بين خواهند رفت.

مزايا و خواص قهوه گانودرما براي ترك اعتياد
بهبود اشتها و افزايش وزن
افزايش تراكم استخوان‌ها و بازسازي ريه و كبد
بهبود اعتماد به نفس و كاهش استرس‌هاي رواني
بهبود سطح انرژي و افزايش انگيزه دروني براي تغيير
سم زدايي اندام‌هايي مثل كبد، پانكراس، كليه و خون
تسريع روند رشد مو، استحكام دندان‌ها و بهبود سلامت ناخن‌ها
بهبود دردهاي استخواني و مفصلي ناشي از كنار گذاشتن مواد مخدر
كنترل ميل به مصرف مجدد مواد مخدر به خاطر حضور ماده محرك كافئين
ترك اعتياد با قهوه گانودرما
ترك اعتياد با قهوه گانودرما
دليل خواص قهوه گانودرما در ترك اعتياد
قهوه گانودرما دكتر بيز با طعم‌هاي مختلف و تركيبات متفاوت در بازارهاي داخلي به فروش مي‌رسد. مهم‌ترين و موثرترين نوع قهوه‌اي كه مي‌تواند در بهبود عوارض مصرف مواد مخدر به افراد كمك كند، قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز مي‌باشد. اين قهوه با در بر داشتن مقادير موثر و مناسبي از قارچ گانودرما و گياه جينسينگ، مي‌تواند در افزايش ميل جنسي افراد و افزايش انرژي آن‌ها تاثيرگذار باشد. اين نوشيدني با درمان سيروز كبدي و البته كنترل و تنظيم قند و فشارخون، مي‌تواند به افراد بسيار زيادي كمك كند. از مهم‌ترين تركيبات فعال و موثر موجود در قهوه گانودرما مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

آهن
فسفر
منگنز
پتاسيم
منيزيم
كافئين
تري ترپن
ويتامين A
ويتامين D
ويتامين C
ويتامين E
آنتي اكسيدان
ويتامين هاي گروه B
پلي ساكاريد هاي غير قندي

 

قهوه گانودرما براي ترك اعتياد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۶:۰۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

‌كدام يك از محصولات گانودرما براي درمان يبوست است؟/09109483228

يبوست چيست؟
يبوست به معني سفت شدن مدفوع و عدم توانايي در دفع مناسب است. اين مشكل سبب مي شود سموم بدن به هنگام و به درستي خارج نشوند و در پي آن مشكلات و بيماري هاي بسياري براي بدن انسان پديد مي آيد. اگر افراد روزانه تخليه و دفع مدفوع نداشته باشند، گفته مي شود كه دچار يبوست شده اند.

‌كدام يك از محصولات گانودرما براي درمان يبوست است؟
درمان يبوست با گانودرما با هات چاكلت گانودرما امكان پذير است. در واقع يكي از خواص قهوه گانودرما هات چاكلت درمان يبوست است. اين محصول مفيد گانودرما براي موارد بسياري از جمله بهبود سلامت قلب، درمان آلرژي، درمان كبد، سم زدايي از بدن، درمان بيماري هاي كليوي، درمان بيماري هاي رواني، تقويت سيستم ايمني بدن، جوانسازي، كاهش وزن، درمان عفونت و التهابات و …. توصيه مي شود.

برخي از علائم يبوست
اگر به دنبال درمان يبوست با گانودرما هستيد بايد ابتدا اين اختلال را با توجه به علائمي كه دارد، تشخيص دهيد. يبوست با درد همراه است و مي تواند در ناحيه ي مقعد ايجاد زخم و هموروئيد كند. عدم دفع مدفوع طي دو يا سه روز متوالي به معني بروز يبوست است و بهتر است هر چه سريعتر درمان گردد.

درمان‌هاي متعارف يبوست
درمان يبوست با گانودرما يكي از روش هاي درمان يبوست است. براي درمان اين مشكل ابتدا لازم است كه فرد مايعات كافي و البته گرم بنوشد. در اين راستا قهوه سوپريم قارچ گانودرما نيز به عنوان يك نوشيدني گرم به تحركات روده اي كمك مي كند. نحوه مصرف قارچ گانودرما با محصولات متنوعي كه از گانودرما عرضه شده ، ساده و خوش طعم گرديده است. زيرا قارچ گانودرما به تنهايي طعم تلخي دارد كه مورد پسند همگان نيست.

چه عواملي موجب بروز يبوست مي‌شود؟
عدم توجه به رژيم غذايي مناسب، كم نوشيدن مايعات و به ويزه مايعات گرم، مشكلات گوارشي به ويژه مشكلات روده از قبيل سندروم روده تحريك پذير (IBS) و .. همگي از عوامل بروز يبوست هستند. گانودرما به خوبي مي تواند اين مشكلات زمينه اي را رفع كند و بر درمان بيماير هاي روده از قبيل IBS تاثير بسيار خوبي دارد.

 

بهبود يبوست با گانودرما
شايد تاكنون با مواردي آشنا شده ايد و در واقه شگردهايي را ياد گرفته ايد كه به واسطه ي آن مي توانيد يبوست خود را درمان كنيد . اما مشكلي كه وجود دارد هيچ كدام اين موارد در ريشه كن كردن كامل و درمان كامل يبوست كارساز نبوده است . اما در اين ميان سبوس برنج قهوه اي به دليل داشتن فيبر بسيار بالا مي تواند يبوست را درمان كند و مصرف روزانه آن با مشاوره كارشناسان شما را از يبوست نجات خواهد داد و ديگر محصولي كه براي بهبود كامل يبوست پيشنهاد مي شود گانودرما مي باشد. زيرا اين قارچ معجزه گر حدود سي بيماري را پيشگيري و درمان مي سازد كه يبوست نيز جزيي از آن ها مي باشد . قارچ گانودرما برخلاف ساير راه هاي درماني يبوست علاوه بر بهبود كامل بيماري يبوست را ريشه كن كرده و تمام اثرات بيماري را از بدن خارج نموده و با توجه به قدرتمند نمودن سيستم ايمني بدن راه برگشت بيماري را براي هميشه از بين مي برد . قهوه گانودرما دكتر بيز متشكل از قارچ فراوري شده گانودرما مي باشد كه براي درمان قطعي بيماري هايي از قبيل يبوست و ساير بيماري مورد استفاده مصرف كنندگان در سرتاسر دنيا قرار گرفته است . با مصرف روزانه يك ساشه قهوه گانودرما خطر مبتلا به هر بيماري را از بين برده و لذت نوشيدن يك فنجان قهوه را ببريد . جهت خريد قهوه گانودرما با ما تماس بگيريد .

عوامل تشديد يبوست
از جمله علت هاي اساسي كه عارضه ي يبوست را تشديد مي‌كنند عبارتند از: روش رژيم غذايي، عدم برخورداري رژيم غذايي حاوي سبزيجات و ميوه‌ها، عدم مصرف ‌نمودن به اندازه مايعات و نداشتن فعاليت فيزيكي صحيح. استفاده بعضي داروها مثل داروهاي ضد فشار خون بالا و برخي داروهاي كاهش دهنده ي چربي‌هاي خون هم در تشكيل يبوست تاثير گذارند. وضيعت فيزيولوژيكي مانند حاملگي و بالا رفتن سن، عده اي كثيري از بيماري‌ها كه با پايين آمدن حركت همراه مي باشد، مثل قطع نخاعي يا بيماري‌هاي عضلاني مثل ديستروفي ماهيچه ‌اي نيز از عوامل يبوست مي باشند . بعضي بيماري‌هاي رودهٔ بزرگ كه به ‌دليل اختلال در حركات رودهٔ بزرگ ايجاد مي شوند، مثل سندرم رودهٔ تحريك‌پذير، عارضه هاي مرتبط با عضلات پايين لگن خاصره، و در آخر اختلالات افسردگي از عوامل ديگر تشكيل يبوست مي باشند. بهره از مواد مخدر و همچنين قرص‌هاي شامل مواد مخدر سنتي و صنعتي، مثل ترامادول و متادون هم امكان دارد دليل شكل گيري يبوست شوند.

 

 

گانودرما بر روي كنده درخت يا بسترهاي متشكل از براده هاي چوب رشد مي كند. گانودرماي خشك شده كاملاً سخت مي باشد و مولكول­ هاي دارويي در ميان كيتين غير قابل هضم قرار دارند. در نتيجه براي توليد دمنوش گانودرما، به دم كردن قارچ به مدت طولاني (طولاني‌تر از زمان مورد نياز براي دم كردن چاي هاي سنتي) نياز مي باشد، تا مولكولهاي دارويي آزاد شده و به درون آب وارد شوند.گانودرما بر روي كنده درخت يا بسترهاي متشكل از براده هاي چوب رشد مي كند. گانودرماي خشك شده كاملاً سخت مي باشد و مولكول­ هاي دارويي در ميان كيتين غير قابل هضم قرار دارند. در نتيجه براي توليد دمنوش گانودرما، به دم كردن قارچ به مدت طولاني (طولاني‌تر از زمان مورد نياز براي دم كردن چاي هاي سنتي) نياز مي باشد، تا مولكولهاي دارويي آزاد شده و به درون آب وارد شوند.
 
نحوه مصرف گانودرما 
 
خواص دارويي گانودرما چيست؟خواص دارويي قارچ گانودرما با قدمت ۴۰۰۰ سال به نام قارچ جاودانگي به شرح زير مي باشد:
كمك به درمان بيماري هاي خودايمنيايمني و دفاعي بدنضد فشار خونافزايش انرژي بدنسندروم خستگي مزمنكنترل بي خوابي و بهبود كيفي خواببهبود و تقويت سلامت قلب و عروقبهبود عملكرد ريه و دستگاه تنفسيكمك به بهبود و سلامتي كبدكاهش قند خونروش هاي مصرف گانودرما چيست؟در زمان مصرف گانودرما براي دم كردن گانودرما، نياز به آب و قارچ خشك و يا پودر شده مي باشد. براي استخراج مولكول­هاي دارويي گانودرماي پودر شده بهتر است. هرگز از لوازم خانگي براي پودر كردن استفاده نكنيد، چون به احتمال زياد تيغه دستگاه خواهد شكست.
ميزان مصرف گانودرما، استاندارد توصيه شده گانودرما روزانه بين ۳ تا ۵ گرم است، هرچند مصرف تا ۱۵ گرم نيز براي بيماري‌هاي جدي تجويز شده است. ۳ گرم قارچ حدودا معادل يك قاشق غذاخوري سرپر است. به منظور استخراج كامل مولكولهاي دارويي، پودر قارچ را درون آب در حال جوش بريزيد و بگذاريد، تا ۲ ساعت دم بكشد و پس از صاف كردن دمنوش را صرف كنيد. فرآيند دم كردن را تا جايي كه نوشيدني بدون رنگ و مزه شود مي توانيد ادامه دهيد.

 

قهوه گانودرما براي يبوست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۴:۴۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)