دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

‌کدام یک از محصولات گانودرما برای درمان یبوست است؟/09109483228

یبوست چیست؟
یبوست به معنی سفت شدن مدفوع و عدم توانایی در دفع مناسب است. این مشکل سبب می شود سموم بدن به هنگام و به درستی خارج نشوند و در پی آن مشکلات و بیماری های بسیاری برای بدن انسان پدید می آید. اگر افراد روزانه تخلیه و دفع مدفوع نداشته باشند، گفته می شود که دچار یبوست شده اند.

‌کدام یک از محصولات گانودرما برای درمان یبوست است؟
درمان یبوست با گانودرما با هات چاکلت گانودرما امکان پذیر است. در واقع یکی از خواص قهوه گانودرما هات چاکلت درمان یبوست است. این محصول مفید گانودرما برای موارد بسیاری از جمله بهبود سلامت قلب، درمان آلرژی، درمان کبد، سم زدایی از بدن، درمان بیماری های کلیوی، درمان بیماری های روانی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جوانسازی، کاهش وزن، درمان عفونت و التهابات و …. توصیه می شود.

برخی از علائم یبوست
اگر به دنبال درمان یبوست با گانودرما هستید باید ابتدا این اختلال را با توجه به علائمی که دارد، تشخیص دهید. یبوست با درد همراه است و می تواند در ناحیه ی مقعد ایجاد زخم و هموروئید کند. عدم دفع مدفوع طی دو یا سه روز متوالی به معنی بروز یبوست است و بهتر است هر چه سریعتر درمان گردد.

درمان‌های متعارف یبوست
درمان یبوست با گانودرما یکی از روش های درمان یبوست است. برای درمان این مشکل ابتدا لازم است که فرد مایعات کافی و البته گرم بنوشد. در این راستا قهوه سوپریم قارچ گانودرما نیز به عنوان یک نوشیدنی گرم به تحرکات روده ای کمک می کند. نحوه مصرف قارچ گانودرما با محصولات متنوعی که از گانودرما عرضه شده ، ساده و خوش طعم گردیده است. زیرا قارچ گانودرما به تنهایی طعم تلخی دارد که مورد پسند همگان نیست.

چه عواملی موجب بروز یبوست می‌شود؟
عدم توجه به رژیم غذایی مناسب، کم نوشیدن مایعات و به ویزه مایعات گرم، مشکلات گوارشی به ویژه مشکلات روده از قبیل سندروم روده تحریک پذیر (IBS) و .. همگی از عوامل بروز یبوست هستند. گانودرما به خوبی می تواند این مشکلات زمینه ای را رفع کند و بر درمان بیمایر های روده از قبیل IBS تاثیر بسیار خوبی دارد.

 

بهبود یبوست با گانودرما
شاید تاکنون با مواردی آشنا شده اید و در واقه شگردهایی را یاد گرفته اید که به واسطه ی آن می توانید یبوست خود را درمان کنید . اما مشکلی که وجود دارد هیچ کدام این موارد در ریشه کن کردن کامل و درمان کامل یبوست کارساز نبوده است . اما در این میان سبوس برنج قهوه ای به دلیل داشتن فیبر بسیار بالا می تواند یبوست را درمان کند و مصرف روزانه آن با مشاوره کارشناسان شما را از یبوست نجات خواهد داد و دیگر محصولی که برای بهبود کامل یبوست پیشنهاد می شود گانودرما می باشد. زیرا این قارچ معجزه گر حدود سی بیماری را پیشگیری و درمان می سازد که یبوست نیز جزیی از آن ها می باشد . قارچ گانودرما برخلاف سایر راه های درمانی یبوست علاوه بر بهبود کامل بیماری یبوست را ریشه کن کرده و تمام اثرات بیماری را از بدن خارج نموده و با توجه به قدرتمند نمودن سیستم ایمنی بدن راه برگشت بیماری را برای همیشه از بین می برد . قهوه گانودرما دکتر بیز متشکل از قارچ فراوری شده گانودرما می باشد که برای درمان قطعی بیماری هایی از قبیل یبوست و سایر بیماری مورد استفاده مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا قرار گرفته است . با مصرف روزانه یک ساشه قهوه گانودرما خطر مبتلا به هر بیماری را از بین برده و لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را ببرید . جهت خرید قهوه گانودرما با ما تماس بگیرید .

عوامل تشدید یبوست
از جمله علت های اساسی که عارضه ی یبوست را تشدید می‌کنند عبارتند از: روش رژیم غذایی، عدم برخورداری رژیم غذایی حاوی سبزیجات و میوه‌ها، عدم مصرف ‌نمودن به اندازه مایعات و نداشتن فعالیت فیزیکی صحیح. استفاده بعضی داروها مثل داروهای ضد فشار خون بالا و برخی داروهای کاهش دهنده ی چربی‌های خون هم در تشکیل یبوست تاثیر گذارند. وضیعت فیزیولوژیکی مانند حاملگی و بالا رفتن سن، عده ای کثیری از بیماری‌ها که با پایین آمدن حرکت همراه می باشد، مثل قطع نخاعی یا بیماری‌های عضلانی مثل دیستروفی ماهیچه ‌ای نیز از عوامل یبوست می باشند . بعضی بیماری‌های رودهٔ بزرگ که به ‌دلیل اختلال در حرکات رودهٔ بزرگ ایجاد می شوند، مثل سندرم رودهٔ تحریک‌پذیر، عارضه های مرتبط با عضلات پایین لگن خاصره، و در آخر اختلالات افسردگی از عوامل دیگر تشکیل یبوست می باشند. بهره از مواد مخدر و همچنین قرص‌های شامل مواد مخدر سنتی و صنعتی، مثل ترامادول و متادون هم امکان دارد دلیل شکل گیری یبوست شوند.

 

 

گانودرما بر روی کنده درخت یا بسترهای متشکل از براده های چوب رشد می کند. گانودرمای خشک شده کاملاً سخت می باشد و مولکول­ های دارویی در میان کیتین غیر قابل هضم قرار دارند. در نتیجه برای تولید دمنوش گانودرما، به دم کردن قارچ به مدت طولانی (طولانی‌تر از زمان مورد نیاز برای دم کردن چای های سنتی) نیاز می باشد، تا مولکولهای دارویی آزاد شده و به درون آب وارد شوند.گانودرما بر روی کنده درخت یا بسترهای متشکل از براده های چوب رشد می کند. گانودرمای خشک شده کاملاً سخت می باشد و مولکول­ های دارویی در میان کیتین غیر قابل هضم قرار دارند. در نتیجه برای تولید دمنوش گانودرما، به دم کردن قارچ به مدت طولانی (طولانی‌تر از زمان مورد نیاز برای دم کردن چای های سنتی) نیاز می باشد، تا مولکولهای دارویی آزاد شده و به درون آب وارد شوند.
 
نحوه مصرف گانودرما 
 
خواص دارویی گانودرما چیست؟خواص دارویی قارچ گانودرما با قدمت ۴۰۰۰ سال به نام قارچ جاودانگی به شرح زیر می باشد:
کمک به درمان بیماری های خودایمنیایمنی و دفاعی بدنضد فشار خونافزایش انرژی بدنسندروم خستگی مزمنکنترل بی خوابی و بهبود کیفی خواببهبود و تقویت سلامت قلب و عروقبهبود عملکرد ریه و دستگاه تنفسیکمک به بهبود و سلامتی کبدکاهش قند خونروش های مصرف گانودرما چیست؟در زمان مصرف گانودرما برای دم کردن گانودرما، نیاز به آب و قارچ خشک و یا پودر شده می باشد. برای استخراج مولکول­های دارویی گانودرمای پودر شده بهتر است. هرگز از لوازم خانگی برای پودر کردن استفاده نکنید، چون به احتمال زیاد تیغه دستگاه خواهد شکست.
میزان مصرف گانودرما، استاندارد توصیه شده گانودرما روزانه بین ۳ تا ۵ گرم است، هرچند مصرف تا ۱۵ گرم نیز برای بیماری‌های جدی تجویز شده است. ۳ گرم قارچ حدودا معادل یک قاشق غذاخوری سرپر است. به منظور استخراج کامل مولکولهای دارویی، پودر قارچ را درون آب در حال جوش بریزید و بگذارید، تا ۲ ساعت دم بکشد و پس از صاف کردن دمنوش را صرف کنید. فرآیند دم کردن را تا جایی که نوشیدنی بدون رنگ و مزه شود می توانید ادامه دهید.

 

قهوه گانودرما برای یبوست


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۴:۴۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)