دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

قهوه گانودرما براي پوست/09109483228

خواص قهوه قارچ گانودرما براي بيماريهاي پوستي

محصولات گانودرما يكي از بهترين و موثرترين تركيبات گياهي و طبيعي براي از بين بردن آكنه و انواع جوش ها مي باشد. انواع صابون ها و مواد آرايشي غني شده با قارچ گانودرما و انواع مواد غذايي مانند قهوه و ساير دمنوش هاي مخلوط شده با اين قارچ از جمله محصولات گانودرما در كاهش و بهبود جوش ها كه طرفداران زيادي دارد و توسط اين شركت تبديل و توزيع كننده انواع محصولات آرايشي و بهداشتي بسيار موثر است.

 

 

khasiate ghahve
khasiate ghahve

محصولات گانودرما و درمان جوش هاي صورت

آكنه يا آكنه ولگاريس يكي از شايع ترين و آزاردهنده ترين شرايط در نوجوانان و جوانان است. اين تغيير پوست به دلايل مختلفي مانند تغييرات هورموني، مشكلات تغذيه اي، بلوغ، عدم تعادل يوني و شرايط پوستي منجر به تجمع باكتري هاي مسئول آكنه در مردان مي شود. اگرچه امروزه درمان هاي طبي و سنتي زيادي براي آكنه وجود دارد،محصولات گانودرما موجود در غذا و نوشيدني يكي از بهترين و موثرترين راه ها براي كاهش و بهبود جوش و آكنه است. قهوه گانودرما براي جوش هاي پوستي بسيار معجزه آسا است و يكي از بهترين درمان هاي توليد شده توسط محصولات گانودرما است. نوشيدن قهوه گانودرما در درمان آكنه بسيار موثر است و مي تواند در طولاني مدت روند بهبود آكنه را كاهش داده و سرعت بخشد.

 

 

 

suprim
suprim

لوازم آرايشي گانودرما

لوازم آرايشي مخصوص آكنه گانودرما طرفداران زيادي دارد و تاثيرات بسيار مثبتي در كاهش آكنه خواهد داشت. محصولات آرايشي گانودرما با استفاده از قدرت بسيار بالاي لايه برداري و با تحريك تشكيل لايه ها و سلول هاي جديد پوست باعث كاهش ظاهر جوش ها شده و به پوست صورت شما طراوت، درخشندگي و سلامت مي بخشد. استفاده صحيح از اين محصولات بسيار مهم است و تاثير بسزايي در روند بهبودي و پيشگيري از آكنه هاي چركي و غير چركي خواهد داشت.

 

New Ganoderma Supreme Coffee5
New Ganoderma Supreme Coffee5

قهوه گانودرما براي جوش

از آنجايي كه قهوه به‌عنوان دانه‌اي كه از گياهي به همين نام تهيه مي‌شود، تأثير فوق‌العاده‌اي بر سلامت پوست و مو دارد و مي‌تواند مشكلات و تغييرات پوستي را برطرف كند، تركيب قهوه و عصاره قهوه گانودرما به‌عنوان يك ماده بسيار طبيعي مناسب است. براي سلامت پوست و مصرف قهوه بسيار مهم گانودرما يك درمان موثر براي رفع آلودگي هاي صورت و از بين بردن جوش هاي سر سياه است. مصرف بسياري از محصولات گانودرما و كاهش جوش هاي روي پوست صورت يكي از ايده ها و نوآوري هاي پرطرفدار است و بسياري از جويندگان از اين محصولات براي زيبايي پوست صورت و ايجاد شفافيت آن استفاده مي كنند.

 

Side effects of mocha coffee
Side effects of mocha coffee

استفاده از قهوه گانودرما براي جوش صورت

اگر قصد داريد با آكنه مقابله كنيد، استفاده از قهوه گانودرما مي تواند دو فايده براي پوست شما داشته باشد.

 

گانودرما مي تواند به كنترل وضعيت هورموني بدن كمك كند.

2. استفاده از محصولات قارچي گانودرما مي تواند به كنترل ترشح سبوم در پوست شما كمك كند و در نتيجه درمان آكنه را معكوس كند.

 

 

 

 

درمان جوش و آكنه با قهوه گانودرما

همانطور كه گفتيم عوامل مختلفي در ايجاد جوش و آكنه موثر هستند كه مهمترين آنها ترشح بيش از حد چربي پوست است.

براي جلوگيري از اين، شما بايد:

1. از خوردن فست فودها خودداري كنيد.

2. پوست خود را دو تا سه بار در روز با شستشوي صورت مخصوص پوست هاي چرب بشوييد.

3- انواع مرطوب كننده ها و مرطوب كننده هايي كه استفاده مي كنيد بايد براي پوست هاي چرب مناسب باشند.

4. قهوه گانودرما را به درستي و طبق توصيه استفاده كنيد.

5. جوشاندن صابون ترياك مي تواند راه حل خوبي باشد.

6. اگر پوست شما بيش از حد چرب شد، مي توانيد زمان شستشو را كوتاه كنيد.

 

Ganoderma latte coffee
Ganoderma latte coffee

 

در ادامه متني از سايت من و تو خريد براي شما آورده ايم:

خواص قهوه هاي گانودرما براي پوست
قهوه هاي گانودرما با توجه به تركيبات و ويژگي هايي ك دارند بسيار براي پوست و مو مفيد هستند و مي خواهيم براي شما برخي از اين خواص را معرفي كنيم. خواص قهوه گانودرما شامل:

كند كردن روند پيري : قهوه هاي گانودرما به دليل داشتن پروتئين 8 و گانودر ميك اسيد براي پوست بسيار مفيد است و خاصيت ضد التهابي و ضد آلرژي دارد. اين دو ماده كه نام برده شد به طور هماهنگ با هم در بدن عمل مي كنند و باعث بهبود گردش خون، تقويت سيستم ايمني و كاهش راديكال هاي آزاد بدن ميشوند كه در نهايت سبب كاهش سرعت به وجود آمدن چين و چروك و كند كردن روند پيري مي شود.
برطرف كردن مشكلات پوستي: گانودرما تنها براي كند كردن روند پيري و جوانسازي پوست نمي شود بلكه با خواص ضد التهابي كه دارد در بهبود زخم هاي پوستي، آفتاب سوختگي، جاي نيش حشرات و…. مفيد است.
تقويت رشد مو: در طب سنتي با تركيب كردن گانودرما با ساير مواد موثر براي رشد مو بسيار موثر است و باعث تقويت رشد موها و همچنين رفع كچلي بر اثر استرس مي شود.
تاثير گانودرما بر رنگ مو: يكي ديگر از موارد پيري سفيد شدن موها است. قهوه گانودرما باعث ميشود كه موها رنگ طبيعي خود را حفظ كنند و مانع سفيد شدن مو ها مي شود.

 

 

خريد قهوه گانودرما براي پوست

قهوه گانودرما براي رفع لك هاي صورت بسيار مفيد است و از اين محصول مي توان براي رفع اين لك ها استفاده كرد. قهوه گانودرما براي جوش و جوش نيز مفيد است و مي توانيد با خريد قهوه گانودرما براي جوش صورت، لك و جوش را از بين ببريد و پوست زيبايي به شما هديه دهد.

خريد قهوه گانودرما براي آكنه را به شما پيشنهاد مي كنيم. براي خريد اين محصولات مي توانيد به سايت هاي فروش اين محصولات مراجعه كرده و محصولات را خريداري كنيد.

نتيجه

گانودرما گياهي با خواص دارويي بسيار مفيد براي بدن است و شما مي توانيد با خريد قهوه گانودرما سلامتي را براي بدن خود به ارمغان بياوريد.

 

Ganoderma Hot Chocolate7
Ganoderma Hot Chocolate7

 

 

 

گانودرما هات چاكلت چيست؟
هات چاكلت گانودرما يك كدام از محصول ها بسيار خوشمزه و آكنده‌از خواص ميباشد كه مي اقتدار آن را به طور گرم يا اين كه سرد رغبت نمود. اين مال از كاكائو پخته گرديده، پودر گانودرما، پودر شكر، پودر شير كم آب و پودر خامه ساخته شده ميباشد. اين آب ميوه فاقد كافئين ميباشد و تمامي اشخاص مي‌توانند از اين آب ميوه خوشمزه به كار گيري نمايند. يكي تفاوت ها اصلي اين جنس با هات چاكلت هاي ساده مو جود در بازار وجود قارچ گانودرما در آن ميباشد كه خاصيت درماني بسيار متعددي داراست. براين اساس شما ميتوانيد با خريد اين فرآورده از خاصيت هات چاكلت با قارچ گانودرما برخوردار گرديد.

ارزش هات چاكلت با قارچ گانودرما

فوايد هات چاكلت گانودرما
اين قهوه سرشار از آنتي اكسيدان ميباشد كه سبب ساز جوانسازي پوست و سيستم تن مي‌شود.

اين آبميوه سبب ميشود تا متابوليسم تن ارتقاء پيدا نمايد و كساني كه دارنده رژيم مي‌باشند، مي‌توانند از اين آب ميوه استعمال نمايند.

كاكائو جان دار در هات چاكلت سبب ميگردد تا دستگاه گوارش تهيه و تنظيم گرديده و هضم غذاها نيز تسهيل گردد.

كاكائو و گانودرماي جان دار در هات چاكلت منجر پيشگيري از ابتلا به سرطان ميگردد.

فلاونوئيدهاي جانور در كاكائو براي تندستي مويرگ هاي خوني بسيار خوب ميباشد.

از منعقد شدن خون پرهيز مي كند.

سبب سم زدايي و تطهير تن مي گردد.

شكلات داغ باعث مي‌شود تا شما بعد از نوشيدن آن، حس سرزندگي و شادابي داشته باشيد.

پودر كاكائو مو جود در هات چاكلت دارنده پتاسيم، منيزيم، مس، آهن، اشكال مواد معدني و ويتامين ها ميباشد كه تن را در قبال ابتلا به ديابت نوع 2، نادر خوني و بيماري هاي قلبي مقاوم مي كند.

اين آبميوه به انگيزه داشتن فيبر بسيار بالا، بواسير يا اين كه هموروئيد را معالجه مي كند.

خون‌ريزي را انقطاع مي نمايد و آسيب را خيلي سريع خيس معالجه مي نمايد.

بيماري هاي روده را معالجه مي نمايد.

معالجه عفونت ها و بيماري هاي زنان

اين قهوه سبب بالا رفتن انرژي تن در اشخاصي كه زير معالجه پرتو درماني مي باشند، ميگردد.

ايمني تن را بالا ميبرد و تن را در قبال ورود گونه هاي ويروس ها مقاوم مي نمايد.

نرمي استخوان را معالجه مي نمايد.

آرامبخش ميباشد و از افسردگي و اضطراب دوري مي نمايد.

براي معالجه كبد چرب بسيار مطلوب ميباشد.

تمركز را فراتر برده و منجر تقويت خاطر و پيشرفت در عملكرد مغز ميگردد.

 

 

 

فوايد قهوه گانودرما براي پوست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۱:۵۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

سبوس برنج دكتر بيز و لاغري با قيمت عالي در فروشگاه آريوكالا/09109483228

سبوس برنج چيست؟

در طي تاريخ فرهنگ و تمدن بشري ، طعام(غذاها) به خاطر تأمين تغذيه و محافظت تن درستي و سلامتي همواره موردنياز بشر ها بوده ميباشد.

امروزه با دقت بدين نياز ، ساخت و ساز “غذاهاي سالم” سرعت بيشتري پيدا كرده است ، چون مصرف كنندگان در كشورهاي ديگر بسيار زياد از فست فودها استفاده ميكنند نيازمند حفظ سلامتي جسماني براي آنها الزامي است.

غذاهاي كاربردي(سالم) جديداً ، ارزان و اميد بخش هستند و براي دوري از بيماري ها درست ميشوند. سبوس برنج ، فرآورده جانبي مراحل آسياب كردن برنج ، از لايه دوم دانه برنج توليد مي‌گردد.

اين ماده دربرگيرنده مواد پرخاصيت و تركيبات فعال بيولوژيكي ميباشد. سبوس برنج غالباً با به كار گيري از ثبت ، تقسيم ، تيمار آنزيمي يا اين كه تخمير فرآوري ميشود.

سبوس برنج كه امروزه در گونه هاي مختلفي مانند سبوس برنج قهوه اي كمپاني بيز ساخته مي‌شود ، فوايد بسيار متعددي داراست كه در‌ادامه به معرفي آن ميپردازيم.

 

 

سبوس قهوه اي

 

سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه دوم دكتر بيز

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز سرشار از ريزمغذي ها و تركيبات لازم بدن ميباشد كه از قيمت غذايي بسيار متعددي برخوردار‌است.

سبوس برنج قهوه اي بيز ، مخلوطي از سبوس برنج قهوه اي يار و همدم با عصاره قارچ گانودرما بوده و با كمك اكثري از ويتامين ها و مواد معدني لازم بدن، كار كشته به مراقبت و در اختيار گرفتن تن درستي در اشخاص خواهد بود.

سبوس برنج قارچ گانودرما را ميتوان با تركيبات ديگر غذايي مانند سالادها، غذا هاي ناشتايي و بخش اعظمي از مواد غذايي ديگر ادغام نموده و از خاصيت اعجازآور آن برخوردار شويد.

 

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز قيمت و خاصيت بي سابقه آن

سبوس برنج به قالب فرنگي برنج گفته مي‌شود كه دارنده تركيبات بسيار مغذي و موثر براي تندستي بوده و مصرف درست و مكرر آن مي‌تواند بخش اعظمي از ايرادات را بهبود بخشيده و در افزايش تندرست تن بسيار اثر گذار فعاليت كند.

 

 

 

 

سلامتي پوست و مو سر با استفاده از سبوس برنج قهوه اي بيز

سبوس برنج قهوه اي براي لاغري به جهت داشتن وسعت بالايي از آنتي اكسيدان ها و ويتامين E، بضاعت آبرساني و محافظت رطوبت پوست را داشته و قادر است از بروز كم آبي، رخنه‌ ها و جراحت هاي پوستي خفيف تا شديد خودداري كند.

سبوس برنج با حفاظت مواد معدني و ويتامين هاي موردنياز پوست، قوي به لايه برداري، پاك سازي و از در بين بردن لك ها و ناهمواري هاي پوستي بوده و قادر است پوست شكل را پر‌نور و روشن كند.

سبوس برنج توانا به ارتقاء خونرساني و انتقال اكسيژن به سلول هاي پوست و موي بوده و مي‌تواند از ريزش موها و قالب قالب شدن سلول هاي پوستي جلوگيري كرده و در تقويت پرورش موها نقش موثري داشته باشد. براي استحضار از بها(قيمت) سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز براي لاغري با ما در تماس باشيد

 

 

 

 

بقيه خواص سبوس برنج قهوه اي

سبوس برنج دكتر بيز مي‌تواند اثر بسيار خوبي بر كاهش وزن، تناسب اندام و وصال به يك وزن ايده آل داشته و از بروز چاقي، بيماري هاي قلبي عروقي و ديگر بيماريها پيشگيري كند.

اين ماده سرشار از آنتي اكسيدان هاي ضروري بوده و كار كشته به ساخت‌و‌ساز يك كاهش وزن اصولي و منظم در افراد خواهد بود.

اين ماده غذايي از بروز يبوست، اختلالات گوارشي، سنگ كليه، ديابت، فشار خون، كلسترول بالا، معدود خوني و پوكي استخوان پيشگيري نموده و تاثيرات شگفت انگيزي در محافظت تندستي خواهد داشت.

گانودرما و سبوس برنج هر كدام از شايسته ترين تركيبات غذايي تلقي شده و دارنده خاصيت اعجاز آسايي مي‌باشند.

 

قارچ گانودرما و خاصيت شگفت انگيز آن

قارچ گانودرما يك كدام از مهم‌ترين و مطرح ترين تركيبات گزينه به كار گيري در طب سنتي آسياي شرقي بوده و به عنوان مثال قارچ هاي خاص و بسيار اثرگذار به حساب مي آيد.

اين قارچ دارنده 400 ذره فعال بيولوژيكي بوده و در تقويت بخش اعظمي از دستگاه هاي تن نقش موثري جاري ساختن مي كند.

قارچ گانودرما بر تقويت سيستم ايمني، كاهش التهابات ساخت و ساز گرديده بواسطه شغل سيستم ايمني، پيشگيري از گونه هاي سرطان ها بويژه سرطان هاي دستگاه گوارش، بهبود شرايط روحي كم عقل و كاهش علائم آزار دهنده افسردگي، تندرست قلب و عروق، در دست گرفتن قند خون، بهبود حساسيت هاي فصلي و هميشگي، افزايش عملكرد تمامي و كبد و مراقبت از سيستم عصبي مركزي اثر بسيار مثبتي داشته و از بروز اكثري از ايرادات موضوع اي خودداري مي كند.

 

 

 

 

 

 

سبوس برنج دكتر بيز براي لاغري

 

سبوس برنج گانودرما، يكي‌از پرطرفدارترين تركيبات ساخت و ساز گرديده به وسيله شركت هاي و كارخانجات گوناگون ميباشد كه اثر بسيار مثبتي بر سالمي داشته و ميتواند از بروز بخش اعظمي از خطاها موضوع اي پيشگيري كند.

سبوس برنج قهوه اي گانودرما، تركيبي متوازن و بسيار اثر گذار از عصاره قارچ گانودرما و قالب فرنگي برنج يا اين كه به عبارتي سبوس برنج از نوع برنج قهوه اي ميباشد.

تعدادي سالي ميباشد كه بعد از كشف قارچ گانودرما و خاصيت درماني آن، اين ماده طبيعي هدف ها درماني اكثري از متخصصين طب سنتي شده و توانسته ميباشد توفيق هاي زيادي را دراين باره به دست آورد.

قيمت سبوس برنج قهواي دكتر بيز در كشور ايران بسيار مقرون به صرفه ميباشد و مي اقتدار ان را به نحوه هاي بسباري مصرف كرد كافي ميباشد تا با ما درتماس باشيد و هرآنچه را كه مي‌خواهيد بدانيد

محصولات دكتر بيز سبوس برنج يكي‌از ديگر از محصولات و توليدات پرطرفدار درپي كشف خاصيت باورنكردني قارچ گانودرما است كه تركيبي فوق العاده مغذي، مقوي و تندرست به شمار آمده و در در اختيار گرفتن سالم جسمي اشخاص بسيار كارآمد خواهد بود.

قيمت سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز


اين مخلوط دارنده وسعت بالايي از آنتي اكسيدان هاي اثر گذار، ضروري و ضد سرطاني ميباشد. سبوس برنج قهوه اي قارچ گانودرما سرشار از ويتامين هاي تيم B بوده و دارنده معيار بالايي از ويتامين B1، B5 و B6 ميباشد.

سبوس برنج قهوه اي قارچ گانودرما دارنده همگي مواد معدني، مغذي و ضروري جهت تندرست استخوان ها، پوست و گيسو بوده و به جهت داشتن ويتامين B6 از ريزش و سفيدي موها در سنين ميانسالي دوري مي كند. سبوس برنج قهوه اي قارچ گانودرما سرشار از فيبر بوده و از اينرو در پيشگيري از خطاها گوارشي مانند يبوست بسيار مفيد است.

پانتوتنيك اسيد و ويتامين E از ساير تركيبات و مواد جانور در سبوس برنج قهوه اي قارچ گانودرما بوده كه تاثيرات فراواني بر افزايش عملكرد سيستم تنفسي و سيستم ساخت و ساز مثلي داشته و از بروز چين و چروك هاي پوستي پيشگيري مي كنند.

گانودرما سبوس برنج رايحه و طعمي دلپذير و تكرار نشدني داشته و در ادغام با بقيه مواد غذايي بسيار خوشمزه و لذيذ ميباشد. سبوس گزينه به كار گيري در تنظيم سبوس برنج قهوه اي قارچ گانودرما تماما فراوري شده و بعداز جداسازي لايه نخستين و دوم و پاك سازي از سموم آيتم استعمال قرار گرفته ميباشد. توان ماندگاري اين مخلوط بسيار بالا بوده و احتمال جراحت وصال بدين ادغام بسيار تحت است.

پيشنهاد مي شود به مراد پيشگيري از بروز آلودگي و جراحت ناشي در‌اين مخلوط، سبوس برنج قهوه اي قارچ گانودرما را در محيطي كم آب و فارغ از رطوبت محافظت نموده و به دور از تابش بي واسطه فروغ آفتاب قرار دهيد.

برنج هاي آيتم استعمال در‌اين مخلوط، به طور كامل سلامت بوده و از تاثير سم ها و حشره كش ها تماما محفوظ مي‌باشند.

 

برنج و سبوس آن
برنج يكي از مهم‌ترين مواد غذايي در كل دنيا است. كه در كنار گندم و سيب زميني جزو عناصر مهم هرم غذايي جمعيت جهان قرار مي‌گيرد.
مردم خاورميانه علي‌الخصوص ايران از كشورهايي هستند كه بيشترين مصرف برنج را دارند. يكي از مواد اصلي و مغذي دانه‌هاي برنج كه عموماً در حاشيه قرار مي‌گيرد و به دليل شناخته نشدن مصرف بالايي ندارد سبوس برنج است.

سبوس برنج دكتر بيز

سبوس برنج چيست؟
سبوس برنج در اصل لايه‌ي نازك و غلاف محافظ دانه‌ي برنج است كه پس از فرآوري از آن جدا مي‌شود. به طور دقيق‌تر سبوس لايه‌ي دوم برنج به حساب مي‌آيد، چون لايه‌ي اول آن بسيار محكم و سفت است كه تقريباً هيچ ارزش غذايي ندارد.

آن چه به نام سبوس نزد عموم شناخته مي‌شود در واقع همان غلاف محافظ نازك است كه ارزش غذايي بسيار بالايي دارد. اين ماده‌ي غذايي از ديرباز نقش و تأثير ويژه‌اي در طب سنتي داشته و براي امراض و كمبودهاي مختلفي تجويز مي‌شود.

با جداسازي اين لايه‌ي پرخاصيت از دانه‌هاي برنج، اين دانه تقريباً ۹۰ درصد از خاصيت خود را از دست مي‌دهند .

سبوس برنج دكتر بيز

مواد مغذي داخل سبوس برنج دكتر بيز
اين لايه داراي مقادير بالايي از فيبر رژيمي، اسيدهاي چرب ضروري، مقادير حياتي از پروتئين، نشاسته، مواد معدني،
انواع ويتامين مانند: E,B۶, B۵,B۲, B۱ ، آهن، مس ، روي، پتاسيم، سلنيم، كلسيم، منيزيم، منگنز و در نهايت سرشار
از آنتي‌اكسيدان است. كه از نظر پزشكي مي‌تواند به سلامت جسم و بدن ما كمك بسيار كند.

از مجموعه ي بي شمار خواص سبوس برنج دكتر بيز مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

۱-سبوس برنج و لاغري
سبوس برنج به دليل اين كه سرشار از فيبرهاي سالم و رژيمي است باعث كاهش چشمگير اشتهاي فرد مصرف كننده مي‌شود و در نهايت از پرخوري فرد جلوگيري مي‌كند. براي تأثير اين ماده در لاغري بهتر است ۱۰ گرم سبوس را در يك ليوان آب و يا آب ميوه ريخته و پس از حل كردن در آن بنوشيد.
يا اين كه يك قاشق غذا خوري از سبوس را در يك كاسه ماست ريخته و يك ساعت قبل از نهار و شام مصرف كنيد.
انجام مداوم اين كار به چربي سوزي منجر خواهد شد و لاغري و اندامي مطلوب براي مصرف كننده به ارمغان مي‌آورد.

استفاده از يك قاشق سبوس برنج در سير گرم حدود ۱۰ دقيقه قبل از صبحانه علاوه بر لاغري باعث نشاط نيز خواهد شد.

teamkala.irمكمل هاي پيشنهادي

پيشنهاد تيم كالا براي لاغري

دمنوش لاغري دكتر بيز
اطلاعات بيشتر
ادامه…

گانودرما سوپريم
اطلاعات بيشتر
ادامه…

سير سياه دكتر بيز
اطلاعات بيشتر
ادامه…

۲- سبوس برنج باعث زيبايي و جوان‌تر شدن چهره مي‌شود
به دليل اين كه اين ماده سرشار از نشاسته‌ي مفيد است باعث پر شدگي و چاقي صورت مي‌شود كه اين كار پوست را باز كرده و چين و چروك‌هايي كه زود در چهره ظاهر شده بودند را به مرور از بين مي‌برد.

پيشنهاد تيم كالا محصولات مراقبت پوستي ويتابلا مشاهده كنيد...

۳-سبوس برنج و كمك به بهبود سنگ كليه
در طب سنتي شرق آسيا به خصوص كشور ژاپن، از اين ماده مغذي براي درمان سنگ كليه استفاده مي‌كردند.
سبوس برنج سرشار از فيتيك اسيد است كه باعث كاهش جذب كلسيم از روده‌ها مي‌شود كه اين عمل خطر ابتلا به سنگ كليه را نيز كاهش مي‌دهد.

پيشنهاد مي‌شود كساني سنگ كليه دارند و يا داري كليه‌هاي سنگ ساز هستند ۱۰ گرم سبوس برنج دو بار در روز به مدت سه الي پنج سال مصرف كنند.

۴-سبوس برنج و تقويت حافظه
اين ماده به دليل دارا بودن ويتامين‌هاي B۶ ، B۵و منگنز موجب بهبود عملكرد مغز شده كه خطر ابتلا به آلزايمر،
زوال عقل و فراموشي را كاهش مي‌دهند. زيرا منگنز عملكرد مغز را بهبود بخشيده و ويتامين‌هاي گروه B حافظه را تقويت مي‌كنند.

۵- سبوس برنج و پوستي مرطوب و درخشان
چون سبوس برنج سرشار از آنتي‌اكسيدان و ويتامين E است، رطوبت پوست را افزايش مي هد زيرا فرآيند آب‌رسانيانجام مي‌گيرد و از خشكي پوست در زمستان و روزهاي سرد پيش گيري مي‌نمايد.

به دليل اين كه اين ماده‌ي مغذيداراي مقادير بالايي از ويتامين‌ها و مواد معدني است پوست را پاك سازي كرده و لكه‌هاي پوستي را درمان مي‌كند.
ما به شما قول مي‌دهيم در صورت ادامه دار بودن مصرف سبوس برنج صاحب پوستي صاف و روشن خواهيد شد.

 

 

سبوس برنج دكتر بيز و لاغري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۵۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)