دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

چگونه قهوه گانودرما درست كنيم؟/09109483228

قارچ گانودرما حاوي تري ترپنوئيدها و اسيدهاي آمينه است. اين قارچ آدابتوژن (سازش زا) بوده و متابوليسم بدن را متعادل ميكند. گانودرما لوسيدوم هزاران سال در طب سنتي ژاپن و چين باستان مورد استفاده قرارگرفته و ژاپني ها به آن رِيشي به معني “پادشاه گياهان” مي گويند.

اين قارچ با قدمت بيش از ۲ هزار سال در چين به عنوان گياه جاودانگي شناخته شده است و از نظر خواص به دليل دارا بودن انرژي دارويي فراوان، قابل مقايسه با هيچ گياهي نيست. حاوي ۴۰۰ بيو مولكول مختلف كه بطور عمده عبارتند از ۱۴۰ نوع تري ترپن ها، پلي ساكاريد ها، ژرمانيوم ارگانيك و ۱۵۴ نوع آنتي اكسيدان مي باشد كه در تنظيم و پيشگيري هر نوع بيماري حتي بيماري هاي لاعلاج از جمله سرطان و اچ آي وي موثر مي باشد.

جينسينگ: اين ماده يك طعم تُند و طبيعي به قهوه داده و بصورت طبيعي حاوي فيتوكميكال هاست. جينسينگ پاناكس بيش از ۴هزار سال پيش در كوه هاي مانچوري چين بخاطر قدرت جوان سازي بي نظيرش معروف شده است.

خواص جينسينگ: كاهش عوارض يائسگي، افزايش شادابي و نشاط، افزايش قدرت جسماني، عضله سازي، برطرف ساختن و بهبود مشكلات جنسي و …)

احتياط در مصرف
مصرف براي زنان باردار و شيرده، افرادي كه پيوند اعضا داشته اند، افرادي كه مشكلات قلبي و فشار خون بالا دارند با توصيه پزشك مجاز است.

مقدار و نحوه مصرف
يك بسته را داخل فنجان مورد نظر بريزيد، آب جوش به آن اضافه كنيد، هم بزنيد، و از قهوه تان لذت ببريد!

همچنين مي توانيد بعد از هم زدن منتظر بمانيد تا خنك شده و بعد با يخ سرو كنيد تا شكل قهوه خامه اي تر شود.

محتويات بسته
20 ساشه 20 گرمي
تركيبات دارويي
قهوه فوري (پودر قهوه عربيكا)، پودر شكر، پودر گانودرما لوسيدوم (۱۰%)، جينسينگ، خرنوب، پودر خامه اي كننده غير لبني (گلوكز، چربي گياهي هيدروژنه)، پودر شير خشك بدون چربي، پودر پروتئين (مشتق شده از شير)، تثبيت كننده: (E340).

ويژگي‌ها
يك قهوه مغذي و خامه اي، مناسب براي كساني كه هميشه به دنبال بهترين نوشيدني ها هستند.

يك قهوه منحصر به فرد براي انرژي زايي در هر زماني از روز

مقدار مواد در يك ساشه كافه سوپريم:

انرژي: ۱۲ كيلو كالري

قند: ۲ گرم

چربي: ۰/۴ گرم

نمك: ۰/۰۰۵ گرم

اسيدهاي چرب ترانس: ۰/۱گرم

با وجود ادعاي بازاريابان در مورد فوايد قهوه گانودرما، اما هيچ منبع علمي تأثيرات سلامتي قهوه گانودرما را اثبات نمي كند و تا به امروز ،هيچ مطالعه ي علمي، اثرات سلامتي قهوه گانودرما را آزمايش نكرده است. با اين حال، تحقيقات اوليه نشان مي دهد كه گانودرما به تنهايي، مزاياي سلامتي خاصي را دارد.

علاوه بر اين، تحقيقات نشان مي دهد كه نوشيدن قهوه، به طور كلي، ممكن است اثرات مفيدي داشته باشد به عنوان مثال، گزارشي در سال ۲۰۰۶ در علوم غذايي و تغذيه بيان نمود كه مصرف قهوه ممكن است به جلوگيري از چندين بيماري مزمن (از جمله ديابت و بيماري پاركينسون) كمك كند ولي در همين تحقيق نشان داده شد كه مصرف قهوه با افزايش فشار خون بالا (يك عامل اصلي خطر براي بيماري هاي قلبي) مرتبط است. در حالي كه گفته مي شود گانودرما به فشار خون بالا و بيماري هاي قلبي كمك مي كند (منبع: verywellhealth).

چگونه قهوه گانودرما درست كنيم؟
خودتان در خانه قهوه گانودرما درست كنيد:

گفته مي شود بهترين حالتي كه قارچ گانودرما بيشترين خواص خود را آزاد مي كند با قهوه است. براي درست كردن قهوه گانودرما مي توانيد مراحل زير را انجام دهيد:

۱-يك قاشق چاي خوري از پودر قارچ گانودرما و ۳۲ اونس آب در يك ظرف بريزيد و اجازه دهيد تا بجوشد.

۲- دما را كم كنيد تا به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقيقه جوشيده شود.

۳- به اندازه ۵-۱۰ قاشق غذاخوري دانه هاي قهوه را اضافه كنيد و در فرنچ پرس (وسيله اي كه جهت ساخت قهوه فرانسوي استفاده مي شود). سپس مخلوط آب و پودر قارچ را به آن اضافه كنيد و اجازه دهيد به مدت ۴ دقيقه در مايع بماند.

۴- سپس مخلوط را به ظرف بازگردانيد و دماي متوسطي به آن بدهيد. مي توانيد يك قاشق غذاخوري روغن نارگيل و يا برخي از كره ها و يا در بهترين حالت خامه و يا شير بادام هم به صورت اختياري به مخلوط اضافه كنيد.

۵- با استفاده از يك مخلوط كن مواد را با هم مخلوط كنيد؛ قهوه گانودرما آماده است.

قهوه گانودرما

نكات بسيار مهم درباره مصرف محصولات گانودرما چيست؟
درست است كه قارچ گانودرما و فرآورده‌هاي آن به طور كلي امن و غيرسمي ارزيابي مي‌شوند و اينكه گانودرما براي درمان دامنه‌ي گسترده‌اي از بيماري‌ها اثبات شده است و مقالات علمي بسياري در جهان در ۲۰ سال گذشته در اين باره ارائه شده است، اما اين به اين معني نيست كه آن را به شكلي نادرست يا در حجم غيرمعقول استفاده كنيد، پس پيش از مصرف توصيه مي‌شود حتما موارد زير را بررسي كنيد زيرا ممكن است عوارض جانبي وجود داشته باشد:

 

 

قهوه موكا دكتر بيز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۵۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه سوپريم گانودرما چيست؟

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

تهيه و مصرف آسان و راحت قهوه لاته گانودرما براي لاغري از جمله مهمترين ويژگي هاي اين محصول بوده و افراد مي توانند بدون اتلاف وقت حتي در سر كار نيز با خريد بسته هاي اين محصول آن را در فنجان آب جوش قرار داده و پس از به هم زدن قهوه طعم لذيذ و بي نظير قهوه فوري لاته گانودرما را بچشند. همچنين بر روي بسته هاي قهوه لاته با قارچ گانودرما طرز مصرف و تهيه آن نيز نوشته شده كه مي توانيد با مطالعه آن به راحتي قهوه خود را تهيه و بنوشيد. اين محصول داراي پروتئين است و مصرف آن در سلامتي فرد بسيار تاثيرگذار مي باشد.

افراد مي توانند در مهماني ها و دورهمي هاي دوستانه از اين محصول براي پذيرايي استفاده كنند كه بي شك نوشيدن قهوه گانودرما لاته براي افرادي كه تا به حال فرصت نوشيدن آن را نداشته اند تجربه اي بي نظير و بسيار عالي خواهد بود. افراد مي توانند در هنگام خريد قهوه گانودرما لاته در بسته بندي هاي مختلف با توجه به مقدار بودجه خود آن را تهيه نموده و از فوايد و مزيت هاي قهوه فوري لاته دكتر بيز بهره مند شوند. نوشيدن اين قهوه لحظات پر از آرامش، به دور استرس و اضطراب را براي افراد به دنبال خواهد داشت.

 

فوايد قهوه لاته گانودرما

همانطور كه ذكر كرديم قهوه فوري لاته دكتر بيز داراي فوايد بسياري مي باشد كه خريداران با مشاهده تمامي مزيت ها و فوايد درماني، اين محصول را در سبد خريد خود قرار مي دهند. در حال حاضر خريد و مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما بسيار افزايش يافته است كه اين امر نشان دهنده محبوبيت اين محصول در ميان خريداران و مصرف كنندگان مي باشد. اين محصول با نظارت دكتر بيز با استفاده از بهترين تركيبات توليد و عرضه مي گردد كه از مهمترين عوامل پرفروش بودن اين محصول خاصيت هاي درماني بسيار آن مي باشد كه در ادامه به برخي از فوايد كافه لاته با گانودرما اشاره خواهيم كرد:

تاثير قابل توجهي در كاهش استرس و اضطراب
تمدد اعصاب و روان افراد
از بين بردن رفلاكس معده
ايجاد انرژي و شادابي بسيار بي نظير
افزايش شير مادران
تاثير معجزه انگيز در لاغري و كاهش چربي هاي اضافه بدن
تقويت و افزايش رشد مو و ناخن
درمان ريزش مو
ضد پيسي يا برص پوست
بهبود عملكرد غده تيروئيد

مصرف كنندگان و خريداران قهوه فوري لاته دكتر بيز مي توانند در كوتاهترين مدت زمان با مصرف اين محصول شاهد نتيجه شگفت انگيز آن شده و به وزن ايده آل و متناسب بدون نياز به مصرف مواد شيميايي خواهند رسيد. براي مصرف و نوشيدن اين محصول با توجه به علاقه افراد مي توان گفت در هر زمان و ساعتي مي توان آن را ميل كرد كه در اول صبح به دليل ناشتا بودن استفاده از اين محصول مي تواند تاثيرات و خواص بي نظيري را به دنبال داشته باشد. همچنين نوشيدن آن در شروع روز جديد شما را شاداب و پر انرژي خواهد ساخت.

 

فروش قهوه لاته گانودرما دكتر بيز

 

قهوه لاته گانودرما يكي از محبوب ترين نوشيدني هايي مي باشد كه از فرآورده هاي قارچ گانودرما به دست آمده است. اين قهوه دلچسب بر خلاف طعم تلخ قهوه سوپريم و يا هات چاكلت گانودرما، طعم شيريني دارد كه قرار گرفتن كاكائو در كنار قهوه اسپرسو و شير داغ طعم بي نظيري را به اين قهوه داده است. اين محصول در واقع همان شير كاكائو است كه در زبان هاي مختلف به آن لاته و يا كافه لاته گفته مي شود اما خواص حيرت انگيز كافه لاته گانودرما تنها به دليل وجود كافئين و كاكائو در اين نوشيدني نيست بلكه بيشتر فوايد اين نوع قهوه به دليل وجود قارچ گانودرما در آن مي باشد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه لاته گانودرما يكي ديگر از فرآورده هاي قهوه با قارچ گانودرما است كه از تركيب شدن موادي مانند عصاره قارچ گانودرم، قهوه اسپرسو، شكلات شيرين و همچنين شير داغ به دست مي آيد در واقع قهوه لاته گانودرما نوعي نوشيدني شكلاتي است كه بيشتر آن را با نام كافه لاته با گانودرما يا همان قهوه لاته گانودرما مي شناسند. البته اين قهوه شيرين با توجه به ذائقه هاي مختلف در طعم هاي متنوعي توليد شده و اغلب مصرف كنندگان، قهوه لاته گانودرما با طعم خامه را دوست دارند. اين نوشيدني اگر چه مي تواند در مصرف روزانه و يا بسياري از مهماني ها مورد مصرف قرار بگيرد اما بيشتر جنبه دارويي دارد، در واقع به دليل وجود مواد آرام بخش در قارچ گانودرما، قهوه لاته گانودرما اين توانايي را دارد تا هر گونه استرس و ناراحتي هاي روحي را از شما برطرف كند و حس آرامش و سرزندگي و البته نشاط را در شما به وجود آورد.

 

قهوه لاته گانودرما چيست؟

در پاسخ به اين سوال كه قهوه گانودرما لاته چيست؟ مي توان گفت اين قهوه يك تركيبي از شير، كاكائو و همچنين نوعي قهوه است كه با تركيب اين سه ماده خوشمزه با يكديگر موكا يا همان موكاچينو گفته مي شود در حقيقت قهوه لاته گانودرما يك كافه لاته اي است كه در تركيبات آن كاكائو افزوده شده و يا همان هات چاكلتي است كه به آن اسپرسو افزوده شده است و بيشتر در بين مصرف كنندگان با نام قهوه موكا گانودرما شهرت دارد. اين محصول يك نوشيدني منحصر بفرد مي باشد كه كاكائو در كنار پودر قارچ گانودرما قرار گرفته است از آنجايي كه قارچ گانودرما پوسته سفت و سختي داشته و طعم تلخ و تندي دارد پس استفاده كردن اين قارچ به صورت خام غير ممكن است اما هنگامي كه با يك طعم دلچسب مانند شير كاكائو مخلوط شود بدون شك اين قابليت را دارد تا تمام خواص خود را به بهترين شكل ممكن در قهوه لاته گانودرما جاي داده و به مصرف كننده القاء دهد.

اما خوب است بدانيد اين محصول اصلا نمي تواند جايگزين مناسبي براي داروهاي شيميايي باشد بلكه به عنوان يك ماده مغذي مي تواند تنها يك مكمل براي بهبود سلامت شما به حساب آيد. بنابراين با مصرف اين محصول هيچگاه استفاده از داروهاي شيميايي خود را قطع نكنيد. زيرا نمونه هاي مختلفي از قهوه هاي گانودرما زماني مي توانند بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشند كه شما با استفاده از اين نوشيدني هاي خوشمزه، پيشگيري هاي لازم در برابر ابتلا به امراض و بسياري ناراحتي هاي جسمي و روحي را هم انجام دهيد.

 

 

قهوه فوري لاته دكتر بيز

شركت دكتر بيز يكي از مشهورترين واحدهاي توليدي محصولات گانودرما در كشور است كه توسط بكارگيري مدرن ترين دستگاه هاي روز دنيا و مرغوب ترين نوع قارچ گانودرما توانسته با استفاده از گنجاندن قارچ گانودرما در لذيذترين قهوه گانودرما لاته، يك نوشيدني شيرين و دلچسب را توليد كند كه شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه ساده از خواص شگفت انگيز قارچ گانودرما بهره كافي را ببريد. تمامي محصولات شركت دكتر بيز از جمله قهوه ي لاته گانودرما يا همان قهوه موكا گانودرما داراي گواهينامه معتبر از سازمان غذا و دارو و همچنين گواهينامه بين المللي هستند. اين شركت در توليد نمونه هاي مختلفي از قهوه همراه با فرآورده هاي قارچ گانودرما تمام استانداردها را رعايت كرده و قهوه هاي قارچ گانودرما را به عنوان مكملي براي بهبود بسياري از بيماري ها معرفي كرده است. اين فروشگاه به عنوان يكي از مراكز عرضه كننده محصولات گانودرما سعي كرده تا تمامي طعم هاي قهوه گانودرما توليد شده در شركت دكتر بيز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب يك قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند.

 

فروشگاه پرشين خريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۱۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه سوپريم گانودرما چيست؟

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

تهيه و مصرف آسان و راحت قهوه لاته گانودرما براي لاغري از جمله مهمترين ويژگي هاي اين محصول بوده و افراد مي توانند بدون اتلاف وقت حتي در سر كار نيز با خريد بسته هاي اين محصول آن را در فنجان آب جوش قرار داده و پس از به هم زدن قهوه طعم لذيذ و بي نظير قهوه فوري لاته گانودرما را بچشند. همچنين بر روي بسته هاي قهوه لاته با قارچ گانودرما طرز مصرف و تهيه آن نيز نوشته شده كه مي توانيد با مطالعه آن به راحتي قهوه خود را تهيه و بنوشيد. اين محصول داراي پروتئين است و مصرف آن در سلامتي فرد بسيار تاثيرگذار مي باشد.

افراد مي توانند در مهماني ها و دورهمي هاي دوستانه از اين محصول براي پذيرايي استفاده كنند كه بي شك نوشيدن قهوه گانودرما لاته براي افرادي كه تا به حال فرصت نوشيدن آن را نداشته اند تجربه اي بي نظير و بسيار عالي خواهد بود. افراد مي توانند در هنگام خريد قهوه گانودرما لاته در بسته بندي هاي مختلف با توجه به مقدار بودجه خود آن را تهيه نموده و از فوايد و مزيت هاي قهوه فوري لاته دكتر بيز بهره مند شوند. نوشيدن اين قهوه لحظات پر از آرامش، به دور استرس و اضطراب را براي افراد به دنبال خواهد داشت.

 

فوايد قهوه لاته گانودرما

همانطور كه ذكر كرديم قهوه فوري لاته دكتر بيز داراي فوايد بسياري مي باشد كه خريداران با مشاهده تمامي مزيت ها و فوايد درماني، اين محصول را در سبد خريد خود قرار مي دهند. در حال حاضر خريد و مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما بسيار افزايش يافته است كه اين امر نشان دهنده محبوبيت اين محصول در ميان خريداران و مصرف كنندگان مي باشد. اين محصول با نظارت دكتر بيز با استفاده از بهترين تركيبات توليد و عرضه مي گردد كه از مهمترين عوامل پرفروش بودن اين محصول خاصيت هاي درماني بسيار آن مي باشد كه در ادامه به برخي از فوايد كافه لاته با گانودرما اشاره خواهيم كرد:

تاثير قابل توجهي در كاهش استرس و اضطراب
تمدد اعصاب و روان افراد
از بين بردن رفلاكس معده
ايجاد انرژي و شادابي بسيار بي نظير
افزايش شير مادران
تاثير معجزه انگيز در لاغري و كاهش چربي هاي اضافه بدن
تقويت و افزايش رشد مو و ناخن
درمان ريزش مو
ضد پيسي يا برص پوست
بهبود عملكرد غده تيروئيد

مصرف كنندگان و خريداران قهوه فوري لاته دكتر بيز مي توانند در كوتاهترين مدت زمان با مصرف اين محصول شاهد نتيجه شگفت انگيز آن شده و به وزن ايده آل و متناسب بدون نياز به مصرف مواد شيميايي خواهند رسيد. براي مصرف و نوشيدن اين محصول با توجه به علاقه افراد مي توان گفت در هر زمان و ساعتي مي توان آن را ميل كرد كه در اول صبح به دليل ناشتا بودن استفاده از اين محصول مي تواند تاثيرات و خواص بي نظيري را به دنبال داشته باشد. همچنين نوشيدن آن در شروع روز جديد شما را شاداب و پر انرژي خواهد ساخت.

 

فروش قهوه لاته گانودرما دكتر بيز

 

قهوه لاته گانودرما يكي از محبوب ترين نوشيدني هايي مي باشد كه از فرآورده هاي قارچ گانودرما به دست آمده است. اين قهوه دلچسب بر خلاف طعم تلخ قهوه سوپريم و يا هات چاكلت گانودرما، طعم شيريني دارد كه قرار گرفتن كاكائو در كنار قهوه اسپرسو و شير داغ طعم بي نظيري را به اين قهوه داده است. اين محصول در واقع همان شير كاكائو است كه در زبان هاي مختلف به آن لاته و يا كافه لاته گفته مي شود اما خواص حيرت انگيز كافه لاته گانودرما تنها به دليل وجود كافئين و كاكائو در اين نوشيدني نيست بلكه بيشتر فوايد اين نوع قهوه به دليل وجود قارچ گانودرما در آن مي باشد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه لاته گانودرما يكي ديگر از فرآورده هاي قهوه با قارچ گانودرما است كه از تركيب شدن موادي مانند عصاره قارچ گانودرم، قهوه اسپرسو، شكلات شيرين و همچنين شير داغ به دست مي آيد در واقع قهوه لاته گانودرما نوعي نوشيدني شكلاتي است كه بيشتر آن را با نام كافه لاته با گانودرما يا همان قهوه لاته گانودرما مي شناسند. البته اين قهوه شيرين با توجه به ذائقه هاي مختلف در طعم هاي متنوعي توليد شده و اغلب مصرف كنندگان، قهوه لاته گانودرما با طعم خامه را دوست دارند. اين نوشيدني اگر چه مي تواند در مصرف روزانه و يا بسياري از مهماني ها مورد مصرف قرار بگيرد اما بيشتر جنبه دارويي دارد، در واقع به دليل وجود مواد آرام بخش در قارچ گانودرما، قهوه لاته گانودرما اين توانايي را دارد تا هر گونه استرس و ناراحتي هاي روحي را از شما برطرف كند و حس آرامش و سرزندگي و البته نشاط را در شما به وجود آورد.

 

قهوه لاته گانودرما چيست؟

در پاسخ به اين سوال كه قهوه گانودرما لاته چيست؟ مي توان گفت اين قهوه يك تركيبي از شير، كاكائو و همچنين نوعي قهوه است كه با تركيب اين سه ماده خوشمزه با يكديگر موكا يا همان موكاچينو گفته مي شود در حقيقت قهوه لاته گانودرما يك كافه لاته اي است كه در تركيبات آن كاكائو افزوده شده و يا همان هات چاكلتي است كه به آن اسپرسو افزوده شده است و بيشتر در بين مصرف كنندگان با نام قهوه موكا گانودرما شهرت دارد. اين محصول يك نوشيدني منحصر بفرد مي باشد كه كاكائو در كنار پودر قارچ گانودرما قرار گرفته است از آنجايي كه قارچ گانودرما پوسته سفت و سختي داشته و طعم تلخ و تندي دارد پس استفاده كردن اين قارچ به صورت خام غير ممكن است اما هنگامي كه با يك طعم دلچسب مانند شير كاكائو مخلوط شود بدون شك اين قابليت را دارد تا تمام خواص خود را به بهترين شكل ممكن در قهوه لاته گانودرما جاي داده و به مصرف كننده القاء دهد.

اما خوب است بدانيد اين محصول اصلا نمي تواند جايگزين مناسبي براي داروهاي شيميايي باشد بلكه به عنوان يك ماده مغذي مي تواند تنها يك مكمل براي بهبود سلامت شما به حساب آيد. بنابراين با مصرف اين محصول هيچگاه استفاده از داروهاي شيميايي خود را قطع نكنيد. زيرا نمونه هاي مختلفي از قهوه هاي گانودرما زماني مي توانند بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشند كه شما با استفاده از اين نوشيدني هاي خوشمزه، پيشگيري هاي لازم در برابر ابتلا به امراض و بسياري ناراحتي هاي جسمي و روحي را هم انجام دهيد.

 

 

قهوه فوري لاته دكتر بيز

شركت دكتر بيز يكي از مشهورترين واحدهاي توليدي محصولات گانودرما در كشور است كه توسط بكارگيري مدرن ترين دستگاه هاي روز دنيا و مرغوب ترين نوع قارچ گانودرما توانسته با استفاده از گنجاندن قارچ گانودرما در لذيذترين قهوه گانودرما لاته، يك نوشيدني شيرين و دلچسب را توليد كند كه شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه ساده از خواص شگفت انگيز قارچ گانودرما بهره كافي را ببريد. تمامي محصولات شركت دكتر بيز از جمله قهوه ي لاته گانودرما يا همان قهوه موكا گانودرما داراي گواهينامه معتبر از سازمان غذا و دارو و همچنين گواهينامه بين المللي هستند. اين شركت در توليد نمونه هاي مختلفي از قهوه همراه با فرآورده هاي قارچ گانودرما تمام استانداردها را رعايت كرده و قهوه هاي قارچ گانودرما را به عنوان مكملي براي بهبود بسياري از بيماري ها معرفي كرده است. اين فروشگاه به عنوان يكي از مراكز عرضه كننده محصولات گانودرما سعي كرده تا تمامي طعم هاي قهوه گانودرما توليد شده در شركت دكتر بيز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب يك قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند.

 

فروشگاه پرشين خريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۵۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)