دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

اهميت خريد پكيج آموزشي خانم عمراني/09109483228

 

آموزش خياطي خانم عمراني از ابتدا

آموزش خياطي از ابتدا به صورت گام به گام و تصويري است كه مناسب تمامي سنين است. با اين آموزش خانم عمراني سعي دارد در مدت زمان مفيد تمامي نكات مربوط به خياطي را بيان كند و زمان هنرجو مفيد باشد. به اين ترتيب هنرجويان در زمان كوتاه و حرفه اي مي توانند آموزش خياطي خانم عمراني از پايه را مشاهده كنند.

خدمات آموزش خياطي در فروشگاه پرشين خريد

فروشگاه پرشين خريد پكيجي از بهترين مجموعه هاي ويدئويي آموزش خياطي را كه توسط مدرسي مجرب و با مهارت تدريس مي شود؛ براي عموم مردم در هر نقطه از كشور به صورت اينترنتي به فروش مي رساند . فيلمهاي آموزش خياطي خانم عمراني شما را با جديدترين روش ها و شيوه هاي خياطي آشنا كرده و در طي ۲۴ جلسه شما به خياطي ماهر تبديل خواهيد شد. ما در اين قسمت قصد داريم كه برخي از مزاياي خريد پكيج آموزش جامع خياطي خانم عمراني را براي شما بيان كنيم؛ اگر مشتاق و علاقمند يادگيري خياطي هستيد مي توانيد ما را تا پايان اين متن براي تهيه يك محصول حرفه اي دنبال كنيد.

آموزش خياطي توسط خانم عمراني

يكي از بهترين مجموعه هاي اموزش خياطي كه مخاطبان بسياري را به خود جذب كرده، مجموعه آموزش خياطي خانم سيما عمراني است. خانوم عمراني خياطي توانمند و موفق در زمينه دوخت انواع لباس هاي زنانه، جانماز و … است كه در طي ساليان گذشته برنامه هايي از ايشان در قالب اموزش خياطي خانم عمراني شبكه يك پخش شده است. همچنين شبكه ديگري بخشي از برنامه خود را به آموزش خياطي خانم عمراني سروش سيما در اين شبكه اختصاص داده است.

سايت پرشين براي فروش آموزش خياطي خانم عمراني كتاب ها و پكيج ويدئويي را در نظر گرفته است كه شما مي توانيد با تهيه هر يك از اين محصولات با جديدترين روش آموزش خياطي خانم عمراني آشنا شويد. براي تهيه اين محصول كافي است كه با شماره تلفن هاي موجود در سايت تماس گرفته و يا درخواست خود را در سايت ثبت كنيد؛ مسئولان ما در كوتاهترين زمان ممكن با شما تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را براي خريد اين محصولات ( ۴ جلد كتاب + ۲۴ فيلم آموزشي ) به شما ارائه خواهند داد.

 

مشخصات پكيج فيلم آموزش خياطي خانم عمراني

اين پكيج شامل ۲۰۰ ساعت دوره آموزش خياطي در قالب ۲۴ دي وي دي آموزشي است كه در آن شما كاملترين و جديدترين اموزش خياطي خانم عمراني را با بيش از ۴۰۰ تكنيك خياطي را مشاهده خواهيد كرد. آموزش خياطي در اين ويدئو ها به صورت بدون الگو بوده و مورد استقبال بسياري از مخاطبان عزيز قرار گرفته است. در واقع مشاهده ساعت ها آموزش تصويري در منزل و تمرين اين آموزش ها به ساده ترين شكل ممكن، شما را به خياطي هنرمند و توانا تبديل خواهد كرد.

آموزش هاي جديد خياطي خانم عمراني با متد سادريك صورت گرفته و در اين متد تمامي مباحث و نكات لازم آموزش خياطي خانم عمراني ساده و به شيوه اي روان بيان شده است. تمامي اين ويدئوها در دستگاه هاي خانگي و كامپيوتري قابليت پخش و اجرا را دارند.

 

اهميت خريد پكيج آموزشي خانم عمراني

يكي از علت هاي اصلي استقبال از اين نوع پكيج آموزشي خياطي در ميان ساير مجموعه هاي همانند خود، آشنايي مردم از مهارت ها و توانايي ها او در برنامه اموزش خياطي خانم عمراني سيماي خانواده است. اگر شما جزو آن دسته از افراد علاقمند به دنبال كردن برنامه هاي سيماي خانواده در شبكه يك سيما باشيد، حتما با اين برنامه آموزش خياطي روبه رو شده و از روش هاي ساده و آسان خياطي بدون الگو توسط استاد توانمند خانم عمراني تعجب كرده ايد.

در واقع آموزش هاي ايشان در تلويزيون باعث شده كه عده اي زيادي از افراد علاقمند به خياطي در هر سطحي با آموزش هاي خياطي ارائه شده توسط خانم عمراني به راحتي ارتباط برقرار كرده و مهارت خود را در اين حوزه كاري افزايش دهند. هر يك از شما مي توانيد به راحتي در هر سطحي كه هستيد، حتي مبتدي و صفر كيلومتر از سايت پرشين خريد اين پكيج آموزش خياطي خانم عمراني خريد كرده و آن را بعد از طي چند روز درب منزل خود تحويل بگيريد.

( تصوير۴)

روش هاي تهيه اموزش خياطي خانم عمراني

مجموعه خياطي بدون الگو تدريس شده توسط خانم سيما عمراني را مي توانيد در سايت پرشين خريد به شيوه هاي زير تهيه كنيد؛ توجه داشته باشيد كه هر يك از پكيج هاي درخواستي با توجه به محتواي خود از قيمتي متفاوت برخوردار بوده و آن را مي توانيد همراه تخفيفات ويژه و گارانتي خريدداري كنيد:

 

خريد اينترنتي اموزش خياطي خانم عمراني فيلم هايي با ۲۴ حلقه دي وي دي
خريد اينترنتي پكيج كامل اموزش خياطي خانم عمراني شامل ۴ جلد كتاب و ۲۴ حلقه دي وي دي
خريد اينترنتي تنها ۴ جلد كتاب رنگي آموزشي خياطي خانم عمراني

 

 

فروشگاه پرشين خريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۴۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

سبوس لايه دوم برنج قهوه اي دكتر بيز/09109483228

سبوس لايه دوم برنج قهوه اي دكتر بيز
خواص سبوس لايه دوم برنج قهوه اي دكتر بيز :
خواص سبوس برنج قهوه اي ( ب كمپلكس) : خواص سبوس برنج بيشتر از خود برنج مي باشد

البته منظور سبوس دوم برنج يا سبوس برنج قهوه اي هست

در كل غلاتي كه سبوس دارند و سبوس از آنها جدا ميشود بخشي از ويتامين ها و پروتئين هاي مهم خود را از دست مي دهند .

سبوس برنج قهوه اي حاوي فيبر ، ويتامين ب ۶ ، نياسين ، تيامين ، پانتونيك آسيد و ويتامين E مي باشد .

بنابراين بهترين كار اين است كه سبوس آنها به طور جداگانه تهيه شود و در كنار آن استفاده شود تا از تمامي خواص آن بهره مند شويم .

مزايا سبوس لايه دوم برنج قهوه اي دكتر بيز :
قاتل ديابت ، كاهش وزن ، تاثير قابل توجه در جلوگيري از ريزش مو به دليل غني بودن انواع ويتامين B و افزايش سلامتي !

استفاده از سبوس برنج قهوه اي براي از بين برنده اضطراب و بي خوابي ، طريقه مصرف :
قبل از خواب دو قاشق چاي خوري مانند چاي دم كرده بنوشيد كه اين نوشيدني اعجاب انگيز باعث راحتي اعصاب شده و موجب مي شود شما خوابي آرام و دور از اضطراب داشته باشيد.

خواص سبوس لايه دوم برنج قهوه اي دكتر بيز :
استفاده از سبوس برنج قهوه اي به عنوان درماني براي كاهش وزن ، طريقه مصرف :

۱-در وعده صبحانه :
ده دقيقه قبل از صبحانه يك قاشق غذاخوري سبوس برنج را درون ليوان با شير مخلوط كرده و ميل كنيد اين كار باعث مي شود اشتهاي شما كاهش يافته و همچنين شور و نشاط در شما از ابتداي صبح فراهم آيد و شما يك روز شاد و پر انرژي را شروع كنيد.

۲-در وعده نهار و شام :
ده دقيقه قبل از صرف ناهار و شام يك قاشق غذا خوري را درون يك كاسه با ماست مخلوط كنيد و بخوريد.

اين كار باعث كاهش اشتها و افزايش سوخت چربي هاي اضافه بدن مي شودو لاغري و داشتن اندامي دلخواه را كم كم به شما هديه مي دهد.

براي لاغري همچنين مي توانيد ۱ يا ۲ قاشق مرباخوري سبوس برنج را در يك ليوان شير يا آبميوه ريخته در طول روز ميل كنيد.

استفاده از سبوس برنج قهوه اي بعنوان ماسك صورت :
يك قاشق غذاخوري سبوس برنج را با ۲ قاشق غذاخوري ماست تازه كاملا مخلوط نموده و بعد از ۵ دقيقه بعنوان ماسك صورت استفاده نماييد. پس از ۱۵ دقيقه پوست خود را با آب ولرم بشوييد.

اما براي تاثير بيشتر اين ماده بر جوش هاي پوستتان :

مي توانيد قسمت جوش دار صورت را با صابون گليسيرين بشوييد و همزمان با وجود كف صابون؛ مقداري سبوس را روي پوست ماليده و به صورت دوراني ماساژ دهيد.

براي شوره سر و ريزش مو :
مي توانيد ۲ قاشق غذاخوري سبوس برنج را در ۲ ليتر آب جوشيده ريخته و پس از گذشت ۱۵ دقيقه و ته نشين شدن سبوس آب را روي سر خود ريخته و موهايتان را با شامپوي بدون سولفات شستشو دهيد.

 

مشخص شده است كه ويتامين هاي B كمپلكس، گاما اوريزانول، پروتئين كربوهيدرات هاي پيچيده (كمپلكس)، كروميوم، پلي ساكاريد ها، همي سلولز چربي، فيبر، توكوفرول ها، توكوترينول ها، و آنتي اكسيدان ها كه تمامي آن ها در سبوس برنج وجود دارند، نقش مهم و مثبتي را در متابوليسم گلوكز ايفا مي كنند.
اين امر نه تنها خبري مسرت بخش براي مبتلايان به ديابت بلكه براي كليه افرادي است كه ميخواهند از بيماري هايي همچون هايپرگلاسمي (افزايش قند خون) هيپوگلايسمي (افت قند خون) و مقاومت به انسولين يا سندروم ايكس در امان باشند.

بسياري از مصرف كنندگان بيان كرده اند كه با مصرف سبوس برنج ميل به مصرف مواد قندي و تغييرات خلقي ناشي از افزايش و كاهش سطح قند خون (رژيم ديابتي ها) در آن ها كاهش يافته است.

فوايد سبوس لايه دوم برنج قهوه اي دكتر بيز :
سبوس برنج حاوي املاح معدني – آهن – منگنز و ويتامين هاي A – E – B1 – B2 – B5 – B6 است.

ويتامين B5 موجود در آن موجب تحريك پياز مو شده و از سفيد شدن و ريزش مو جلوگيري كرده.

هم چنين به مرور زمان موهاي سفيد را مشكي كرده و موجب رويش مجدد موها مي شود.

ويتامين E آنتي اكسيداني قوي است كه ضمن حفظ رطوبت پوست از چروك شدن آن و پيري زودرس پيش گيري ميكند.

سبوس برنج فوايد بي شماري از قبيل كمك درمان ديابت ، جلوگيري از ريزش مو، جلوگيري سفيدي مو تقويت دهنده پوست، لاغري اندام، آرام بخش براي اعصاب و ضد رماتيسم دارد.

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۵۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد ژل افزايش قد بيتال/09109483228

ژل افزايش قد بيتال يكي از راحت ترين روش هايي است كه شما مي توانيد در همان لحطه تا حداكثر 5 سانتميتر بروي قد فعلي خود بياوريد. اين محصول در دو كيفيت در فروشگاه من و تو خريد ارائه شده است. مدل اول داراي كيفيت معمولي و ساخت ايران است و از مواد درجه دوم براي ساخت پد سيليكوني ان استفاده شده است و مدل دوم با استفاده از مواد درجه يك خارجي توليد شده و از كيفيت به مراتب بالاتري برخوردار است.

شما مي توانيد از ژل افزايش دهنده قد را در هر نوع كفشي استفاده نماييد و مدل هاي ارائه شده هم براي خانم ها و هم براي آقايان قابل استفاده است. لايه هاي اين محصول قابل جدا شدن مي باشد و شما بر اساس نياز خود و همچنين با توجه به حجم كفشتان تعداد لايه هايي را كه مي خواهيد در زير پد كفش بگذاريد را مشخص مي كنيد.

مي توانيد براي خريد محصول ژل افزايش قد از فروشگاه ما در سه كيفيت مختلف و قيمت متفاوت بروي دكمه هاي خريد پستي زير كليك نماييد.

براي خريد پاشنه افزايش قد

با كليك بروي دكمه خريد پستي در زير دو حالت خريد براي شما در دسترس است :

خريد پستي : در اين حالت خريد شما بدون تخفيف لحاظ خواهد شد و شما هزينه محصول را درب منزل بعد از دريافت كالا مي پردازيد.

خريد نقدي : در اين حالت به ميزان ۱۲% از قيمت اصلي محصول براي شما تخفيف در نظر گرفته شده و شما مي بايست ابتدا به صورت آنلاين مبلغ را واريز كرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

 

 

 

راهنماي خريد ژل افزايش قد بيتال

 

ژل افزايش قد بيتال يكي از شگفت انگيزترين و بهترين محصولات موجود در بسياري از فروشگاه ها مي باشد كه امروزه بسياري از افراد براي افزايش قد خود، از آن استفاده مي كنند. شما نيز مي توانيد باكيفيت ترين و ارزان ترين انواع ژل افزايش قد سيليكوني بيتال را به راحتي از همين وب سايت اينترنتي تهيه كرده و آن را مورد استفاده قرار دهيد.

ژل افزايش قد بيتال چيست؟
آيا شما نيز به دنبال راهنماي خريد و استفاده از باكيفيت ترين انواع ژل افزايش قد سيليكوني بيتال هستيد؟ مي دانيد كه براي خريد اينترنتي ژل افزايش قد بيتال بايستي از كجا اقدام كرد؟ شما مي توانيد جهت به دست آوردن جالب ترين و دقيق ترين اطلاعات در مورد مزيت هاي مربوط به استفاده از اين ژل طبي افزايش قد betall اصل ، مقاله ما را تا آخر با دقت مورد بررسي قرار دهيد.

افرادي كه قد كوتاهي را دارند، دغدغه هاي بسيار زيادي را از اين موضوع داشته و هميشه در رنج هستند. اين امر هم براي خانم ها و آقايان از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد و دوست دارند تا با بهره مندي از روش هاي مختلف، به شكل باورنكردني قد خود را چند سانتي متر افزايش دهند. برخي از افراد استفاده از كفش هاي پاشنه بلند را در اولويت هاي خود قرار مي دهند كه البته اين امر براي بسياري از خانم ها مقدور نمي باشد و آقايان نيز به هيچ عنوان نمي توانند از كفش هاي پاشنه بلند استفاده كنند. ما پيشنهاد بسيار فوق العاده و بي نظيري را براي شما داريم، ژل افزايش قد سيليكوني بيتال يكي از مناسب ترين و بهترين روش هاي مورد استفاده براي افزايش قد مي باشد و شما مي توانيد با توجه به نياز خود، مناسب ترين و بهترين انواع ژل افزايش قد بيتال را تهيه كرده و آن را مورد استفاده قرار دهيد. البته در نظر داشته باشيد كه قبل از استفاده از ژل مناسب براي افزايش قد بيتال، حتما در مورد مهمترين ويژگي هاي مربوط به اين محصول، اطلاعات مورد نياز خود را به دست آوريد تا با خيال راحت اقدام به استفاده از ژل مناسب براي افزايش قد بيتال نماييد. در ادامه مقاله سعي بر آن داريم تا در مورد راهنماي خريد اينترنتي و قيمت ژل مناسب براي افزايش قد بيتال توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم.

 

مزيت هاي استفاده از ژل افزايش قد سيليكوني بيتال betall

بي شك يكي از مهمترين و اصلي ترين آيتم هايي كه سبب شده است تا امروزه بسياري از مردم به دنبال راهنماي خريد و استفاده از ژل افزايش قد سيليكوني بيتال باشند، مزيت هاي مربوط به اين محصولات مي باشد. شما نيز مي توانيد قبل از استفاده از ژل افزايش قد بيتال، راجع به مزيت هاي اين ژل اطلاعات مورد نياز خود را به دست آوريد. از مهمترين و اصلي ترين مزيت هاي مربوط به استفاده از ژل افزايش قد سيليكوني بيتال مي توان به موارد زير اشاره كرد:

استفاده ي بسيار راحت از ژل مذكور
قيمت بسيار مناسب
طول عمر مفيد بسيار بالا
افزايش قد بدون تحمل پاشنه بلند
مناسب براي استفاده ي آقايان و خانم ها
مناسب براي استفاده در هر سني
مناسب براي استفاده در تمام مهماني ها
داشتن سايز بندي بسيار متنوع

 

 

خريد ژل هاي افزايش قد

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۷:۲۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

معرفي و بررسي قهوه موكا گانودرما/09109483229

ولي اگر دستگاهي نداريد كه قهوه درست كنيد در يك شير جوش و يا هر ظرف ديگري انجام بدهيد، فقط كافي است پودر قهوه و مقداري آب سرد را مخلوط كرده و روي حرارت ملايم قرار دهيد و زماني كه شروع به كرد به جوشيدن، آن را از روي حرارت برداريد.

 

-مرحله سوم:
در اين مرحله بايد شير را بجوشانيد ولي نبايد زيادي بجوشد و فقط به دماي جوش برسد كافي است.همچنين مي توانيد مقداري شير را نيز براي درست كردن كف شير و تزئين نگه داريد.

-مرحله چهارم:
حالا كه همه موارد را آماده شده است كافي است آنها را به صورت لايه لايه ريخته تا شكل آن به شكل قهوه هاي موكا حرفه اي نزديك شود. در ابتدا سس شكلاتي كه اماده كرده ايد را داخل ليوان بريزيد. به آن قهوه خوش عطر را اضافه كنيد و سپس شير جوشيده شده را به آرامي روي آنها بريزيد. ودر آخر مي توانيد كف شير را درست كرده و روي موكاچينو را با كف شير و خامه زده شده و كمي وانيل و دارچين تزئين كنيد.

6

روش دوم درست كردن قهوه كافي موكا:
مرحله اول:
در ابتدا بايد قهوه و آب سرد را روي حرارت ملايم قرار داده تا شروع به جوشيدن كند سپس آن را از روي حرارت برداريد.

مرحله دوم:
شير را داغ كرده و تكه هاي شكلات را اضافه كنيد و هم بزنيد تادر شير به خوبي حل شود.

مرحله سوم: شكر، قهوه موكا و خامه را به شير اضافه كنيد و دائما روي حرارت ملايم هم بزنيد تا غليط شود. بعد از آن در هر ليواني كه دوست داشتيد بريزيد و اگر دلتان خواست با دارچين، وانيل و خامه تزئين كنيد.

 

آشنايي با قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محصولات تهيه شده از قارچ گانودرما است كه خواص بيشماري براي بدن و سلامتي دارد. قهوه ي گانودرما موكا دكتر بيز بسيار خوش طعم و عالي است و با نوشيدن يك فنجان از قهوه گانودرما نوع موكا، مي توانيد علاوه بر بهره مند شدن از خواص بي نظير آن، خستگي يك روز كاري خود را از تن به در كنيد.

معرفي قارچ گانودرما

قارچ گانودرما يكي از انواع قارچ هاي كمياب است كه در مناطق گرم و آسيايي بر روي تنه برخي از درختان مي رويد. اين قارچ قرمز رنگ مي باشد و به دليل خواص بيشماري كه اين نوع قارچ دارد، آن را اكسير جواني و پادشاه گياهان نيز مي نماند. اين گياه شفابخش، يكي از مكمل ها و جايگزين هاي انواع داروهاي شيميايي و مضر مي باشد. اين نوع قارچ به صورت خودرو در جنگل و ساير مناطق داراي شرايط ويژه مي رويد. البته امروزه قارچ گانودرما در مزرعه هاي پرورش قارچ نيز پرورش داده مي شود تا همگان از خواص آن بهره مند باشند. اين قارچ در زمان هاي گذشته تنها در دسترس پادشاهان و افراد مهم قرار مي گرفت و مردم عادي نمي توانستند از آن استفاده كنند. حدود ۲۰۰۰ سال است كه گانودرما در طب سنتي استفاده مي شود و همه از خواص بي نظير آن بهره مند مي شوند. امروزه از اين قارچ در همه جا استفاده مي شود و افراد بسياري از خواص آن در درمان بيماري هاي روحي و جسمي استفاده مي كنند.

 

قهوه موكا گانودرما چيست؟

قهوه گانودرما كافه موكا كه به آن موكاچينو نيز گفته مي شود، يكي از خوشمزه ترين انواع قهوه ها مي باشد. گانودرما قهوه موكا از قهوه، شير، كاكائو، موكا و پودر قارچ گانودرما تهيه شده است. در واقع اين محصول همان كافه لاته اي است كه به آن مقداري كاكائو اضافه شده و يا هات چاكلتي است كه به آن مقداري اسپرسو اضافه شده است. اين تركيب علاوه بر طعم بسيار عالي، داراي خواص قارچ طبيعي و ارگانيك گانودرما نيز مي باشد و همين باعث تمايز اين قهوه از ساير محصولات ديگر در بازار شده است. قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما يكي از پرطرفدارترين نوشيدني ها در دنيا مي باشد و تركيبات قهوه موكا گانودرما به گونه اي است كه ضرر و زياني براي بدن ندارد. بنابراين همه سنين مي توانند از آن مصرف كنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

قهوه موكا گانودرما بيز، يكي از پرطرفدارترين و محبوب ترين نوشيدني هاي شركت بيز است. قهوه فوري گانودرما مدل موكا داراي مقدار بسيار زيادي پودر قارچ گانودرما مي باشد كه خواص آن براي درمان بسياري از بيماري ها و همچنين حفظ سلامتي بدن، بسيار است. قهوه موكا قارچ گانودرما در واقع يكي از فرآورده هاي قهوه مي باشد كه علاوه بر قارچ گانودرما، داراي تركيباتي همچون اسپرسو، شكلات شيرين و شير داغ مي باشد. قهوه موكا گانودرما دكتر بيز، در ايران و در همه مناطق كشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادي كه به نوشيدني هاي حاوي قهوه، شكلات داغ و كافه لاته علاقمند هستند، مي توانند از قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز تهيه كرده و آن را جايگزين اين محصولات نمايند.

در واقع قهوه موكا گانودرما دكتر بيز تنها محصولي است كه كافئين، كاكائو و قارچ گانودرما در كنار هم قرار گرفته اند و تركيبي عالي را به وجود آورده اند كه اين تركيب در بالا رفتن سطح هوشياري و داشتن تمركز هر چه بيشتر، نقشي بسيار مهم دارد. بنابراين افرادي كه در كارهايي همچون حسابداري و يوگا كه نياز به تمركز بالا و فعاليت فكري بالايي دارند، فعاليت دارند، مي توانند قهوه موكا گانودرما دكتر بيز را تهيه كرده و در طول روز از آن استفاده كنند. قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز نيز بسيار مناسب و عالي است و شما مي توانيد به جاي خريد محصولات بي كيفيت و گرانقيمت مشابه، اين قهوه خوش طعم و پرخاصيت را خريداري نماييد.

 

طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما

طرز تهيه قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما بسيار ساده است و همانگونه كه از نام آن مشخص است، فوري است و سريع تهيه مي شود. قهوه موكا گانودرما را مي توان در بيرون از منزل، در محل كار و در مسافرت به همراه داشت و آن را استفاده نمود. براي مصرف قهوه گانودرما مدل موكا، كافيست تا پودر قهوه موكا گانودرما را به آب جوش اضافه كرده و آن را هم بزنيد و نوش جان كنيد. اين قهوه خوش عطر و طعم، به اندازه كافي شيرين است، اما شما مي توانيد از عسل، شكر و يا طعم دهنده هاي ديگر براي شيرين كردن آن نيز استفاده كنيد. شما مي توانيد با اضافه كردن ميزان آب هاي مختلف، طعم هاي مختلفي به قهوه موكا بدهيد.

تركيب هر بسته با ۱۷۰ ميلي متر آب، باعث ايجاد طعمي تلخ مي شود.
تركيب هر بسته با ۲۲۵ ميلي متر آب، باعث ايجاد طعم قهوه فوري مي شود.
تركيب هر بسته با ۲۸۵ ميلي متر آب، باعث ايجاد طعمي ملايم مي شود.

 

معرفي و بررسي قهوه موكا گانودرما

 

امروزه قهوه ها داراي نمونه هاي مختلفي مي باشند كه بسيار با هم متفاوت هستند. يكي از انواع قهوه ها قهوه موكا مي باشد. قهوه موكا داراي نمونه هاي مختلفي مي باشند كه افراد مي توانند با استفاده ي يكي از برندها، نسبت به خوردن اين قهوه اقدام نمايند. قهوه موكا گانودرما به عنوان يكي از قهوه هاي منحصر به فرد همواره مورد توجه بسياري از افراد مي باشد. لذا ما در اين مطلب قصد داريم تا به بررسي قهوه موكا گانودرما پرداخته و نكاتي كه در مورد اين قهوه وجود دارد را براي افراد مورد بررسي قرار دهيم. چنانچه قصد خريد قهوه فوري كافه موكا همراه با پودر قارچ گانودرما را داريد، ما را تا پايان همراهي نمايد تا نكات مهم اين قهوه را برايتان آشكار سازيم.

بررسي قهوه موكا

بسياري از افراد دوست دارند كه بدانند قهوه موكا يا همان كافه موكا چه مي باشد؟ در اين مورد مي توان گفت قهوه موكا به عنوان يكي از نوشيدني هايي محسوب مي شود كه افراد در هر فصل و هر زماني مي توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نماييد. گفتني است افراد براي استفاده از اين قهوه مي ‌توانند آن را به صورت سرد و گرم مصرف نمايند. لازم به ذكر است قهوه موكا به قهوه ‌اي گفته مي‌ شود كه با استفاده از شير جوشيده، شكلات و كاكائو تركيب شده باشد و يك قهوه خوب را به وجود آورد. گفتني است تاريخچه كشت دانه هاي قهوه موكا در شهري به نام موكا مي باشد كه اين شهر در كشور يمن واقع شده است. اين قهوه داراي طرفداران بسيار زيادي مي باشد و با توجه به اينكه بازه زماني خاصي براي استفاده از آن وجود ندارد، افراد مي ‌توانند نسبت به استفاده از آن در هر بازه زماني اقدام كنند.

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۲:۲۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

طرز مصرف قهوه دكتر بيز/09109483228

قيمت قهوه فوري گانودرما و جينسينگ: قهوه گانودرما و جينسينگ دكتر بيز

افرادي كه دوست دارند تا در روزهاي آتي اقدام به خريد قهوه فوري گانودرما و جينسينگ داشته باشند، مي توانند چنين فرصتي را از دست نداده و در خصوص قيمت مربوط به قهوه سوپريم براي لاغري اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورده و از اين طريق به بهترين شكل ممكن اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشند. قيمت مربوط به قهوه فوري سوپريم دكتر بيز براي لاغري واقعا مناسب و معقول ميباشد به طوري كه خريداران مي توانند با توجه به قدرت مالي خود، به راحتي قهوه گانودرما و جينسينگ دكتر بيز را تهيه و آن را براي درمان بسياري از بيماري هاي خود مورد استفاده قرار دهند. همچنين شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات دقيق تر و بيشتر در خصوص قيمت مربوط به قهوه گانودرما و جينسينگ، با همكاران ما در تماس بوده و راهنمايي هاي مورد نياز خود را به دست آوريد.

قهوه سوپريم براي درمان و پيشگيري از بيماري ها مفيد است. اين قهوه سوپريم جزء نوشيدني هاي مورد توجه اكثر مردم و به خصوص پزشكان مي باشد.

آشنايي با قهوه سوپريم و كاربرد آن

 

قهوه گانودرما سوپريم بيز، يك محصول معتبر و درجه يك در بين محصولات ديگر است. قيمت قهوه سوپريم دكتر بيز بسيار مناسب است و معمولا شامل تخفيف 50 درصدي براي خريداران گرامي بوده است. قهوه ي سوپريم دكتر بيز، تاريخ انقضاي آن به طور معمول بيشتر از يك تا دو سال است. اين محصول پر اهميت داراي گارانتي مي باشد.

قهوه سوپريم گانودرما

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز يكي از مايعات مهم در زندگي است كه براي سالم ماندن و سلامتي انسان مفيد است. در نوشته هاي ابو علي سينا از اين گياه پرخاصيت براي درمان و بهبود يافتن افرادي كه افسردگي دارند، ذكر شده است. اين قهوه ي گانودرما سوپريم براي افزايش انرژي و كم شدن استرس و اضطراب، كاربردي و كارآمد است. استفاده كردن از قهوه اي سوپريم به خاطر داشتن كافئين در آن براي شروع كردن يك روز عالي، پيشنهاد مي شود.

قهوه سوپريم گانودرما، تركيب دانه هاي قهوه با گانودرما مي باشد كه قادر است بيشتر از قبل خاصيت درماني در خود داشته باشد. اين قهوه زير نظر بهترين و مجهز ترين دستگاه هاي آزمايشگاهي و كارخانه طراحي و توليد شده است. با تجربه ترين افراد و كارشناسان، نظارت كافي را روي اين محصول بي نظير داشته اند. به همين دليل يك محصول با كيفيت و مرغوب است.

تركيبات اين قهوه براي لاغري به شرح زير مي باشد: دي پتاسيم فسفات، دي اكسيد سيليكون، پتاسيم تري فسفات، پودر خرنوب، پودر قهوه، پودر ريشي، روغن گياهي و سديم كازئينات .

بهترين زمان براي استفاده از اين قهوه ي گانودرما، صبح مي باشد تا بتوانيد صبح خود را با انرژي بالا و لذت كافي شروع كنيد. همچنين اثرات آن را روي كاهش چربي هاي مزاحم بدن و لاغري خود مشاهده كنيد. در هر جايي كه هستيد، مي توانيد از اين قهوه استفاده بهينه را ببريد. حتي در محل كار و در حين مسافرت. قهوه ي سوپريوم به عضله سازي اندام كمك مي كند و همچنين باعث افزايش اسپرم سازي و تحرك اسپرم ها مي شوند.

اين قهوه براي افرادي كه مشكلات قلبي و فشار خون بالايي دارند، مضر است و نبايد آن را استفاده كنند. افرادي كه از برخي قرص هاي خاص به طور روزانه استفاده مي كنند مانند آسپرين، نبايد از اين محصول استفاده كنند. خانم هايي كه در دوران شير دهي و يا بارداري هستند، از خوردن اين محصول خودداري كنند و حتما با پزشك خود مشورت كنند. افرادي كه پيوند عضو انجام داده اند، استفاده از اين محصول براي آنها ممنوع است . براي كودكان مصرف اين محصول فقط با مشورت پزشك امكان پذير است.

 

قهوه سوپريم دكتر بيز

قهوه سوپريم دكتر بيز، يك قهوه ي مغذي و داراي خامه در تركيب آن و با فوايدي از جنس جينسينگ است. قهوه ي سوپريم، يك قهوه ي بسيار سبك و ملايم و با طعم شيرين و خامه اي است. از اين قهوه براي شروع كردن يك صبح روز عالي و شاداب بودن در طول روز مي توان استفاده كرد و بهره برد. اگر قصد خريد قهوه سوپريم را داريد، بايد توجه داشته باشيد كه قيمت قهوه سوپريم گانودرما بيز بسيار مناسب است و از پرطرفدارترين و محبوب ترين قهوه هاي موجود است.

 

تركيبات قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز
از تركيبات اصلي قهوه هاي سوپريم همراه با گانودرما، مي توان به جينسينگ و گانودرما لوسيدوم ارگانيك اشاره كرد. امروزه مصرف قهوه يكي از محبوب ترين نوشيدني هاي موجود در دنيا به حساب مي آيد. تهيه كردن اين قهوه ي با ارزش دكتر بيز، بسيار راحت و ساده است.

اين محصول را با بسته بندي هاي شيك و مناسب مي توانيد تهيه كنيد. از تركيبات قهوه لاغري سوپريم دكتر بيز، بايد بدانيد كه اين قهوه با تركيب گانودرما و فيبر طبيعي است و در هر بسته بندي آن 2 گرم فيبر موجود است. همچنين علاوه بر داشتن فيبر، مقداري از گانودرما لوسيدوم كه اسم ديگر آن قارچ ريشي قرمز هم مي باشد، در اين قهوه تركيب شده است.

طعم اين محصول، مزه ي خود قهوه را هم عميق تر مي كند و براي سلامتي انسان بسيار مناسب و مفيد است. قارچ گانودرما شامل تري ترپنوئيد ها و اسيد هاي آمينه است. اين گانودرما آداپتوژن يا سازش زا مي باشد. گياه جينسينگ پاناكس بيشتر از 5 هزار سال قبل در كوه هاي منچوري چين به دليل توانايي جوانسازي پوست مورد استفاده مي گيرد. در نهايت افزودن مقداري بسيار كم از خامه به اين تركيب موثر در سلامتي براي اين است كه طعم آن براي مصرف كننده هنگام نوشيدن لذت بخش باشد.

طرز مصرف قهوه دكتر بيز
يك بسته از اين قهوه را داخل ليوان دلخواه خود بريزيد و آب جوش به آن اضافه كنيد، با هم تركيب كرده و آن را ميل كنيد. طريقه ي ديگر مصرف آن، به اين صورت است كه بعد از اينكه تركيبات را هم زديد، صبر كنيد تا سرد شود و بعد با يخ ميل كنيد تا شكل قهوه خامه اي تر باشد. در اين صورت يك آيس كافي بي نظيري خواهيد داشت. كل كالري براي اين تركيب، 2 هزار كالري است. بسته به اين كه چقدر به كالري روزانه نياز داريد، مصرف شما تغيير خواهد كرد.

قهوه سوپريم گانودرما

خواص قهوه گانودرما
استفاده از قهوه سوپريم بيز، سطح انرژي ما را بيشتر مي كند، ايمني بدن را افزايش مي دهد، خستگي را رفع مي كند و باعث تقويت حافظه مي شود. قهوه سوپريمو ويتامين ها و مواد معدني بسياري دارد. اين محصول از پير شدن جلوگيري مي كند و باعث افزايش بهبودي گردش خون مي شود.

قهوه ي فوري سوپريم را با گانودرما تركيب كرده و مصرف مي كنند كه طعم هاي متفاوتي دارد. مقدار شكر موجود در اين قهوه مناسب و استاندارد است و براي افرادي كه ديابت دارند مشكل ايجاد نمي كند. قابل ذكر است كه بيشتر مواد قندي موجود در قهوه از خرنوب تامين مي شود كه به هيچ عنوان اختلالي براي افرادي كه ديابت دارند ايجاد نمي كند. با توجه به تحقيقات انجام شده در مورد قهوه سوپريم با قارچ گانودرما مشخص شد كه اين محصول خاصيت زيادي دارد و در طب سنتي پر كاربرد است.

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان

 

خاصيت درماني گانودرما
قهوه فوري سوپريم دكتر بيز، موادي مانند ترپنوئيد و پلي ساكاريد دارد كه خاصيت ضد سرطاني دارد. اين قهوه با داشتن اسيد هاي آمينه و آنتي اكسيدان از ايجاد سرطان جلوگيري خواهد كرد. قهوه گانودرما قند خون بدن را در حالت استاندارد نگه مي دارد و كنترل مي كند و در مقابل ديابت بدن را ايمن مي كند.

تجربه ها و تحقيقات ثابت كرده است كه اين قهوه در درمان بيماري ديابت بسيار موثر است و آن را درمان مي كند. همچنين شما مي توانيد قبل از مصرف گانودرما و بعد از مصرف آن را مقايسه كنيد و نتايج حاصل از آن را بررسي كنيد.

 

از ديگر خواص درماني گانودرما
از ديگر خواص درماني گانودرما مي توان به تقويت كردن سيستم ايمني بدن اشاره كرد. اين محصول براي درمان كردن و از بين بردن ويروس ها و عفونت ها موثر است. استفاده از اين قارچ و تركيبات، سيستم ايمني بدن را به تعادل مي رساند و التهابات را كاهش مي دهد. اين قهوه در درمان پاركينسون هم بسيار موثر است. گانودرما دارويي است سنتي، كه التهابات عصب را كم مي كند. قهوه فوري سوپريم بيز از پاركينسون كه به دليل التهابات عصبي ايجاد مي شود، جلوگيري مي كند.

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۴:۵۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

كدوم مدل رو بخرم گن ساعت شني تاپي يا گن ساعت شني شكمي؟/09109483228

گن ساعت شني در يك نگاه كلي

كشور سازنده: كلمبيا(آنچري)-چين

نوع جنس:لاتكس اصل

تعداد قزن:۳ قزنه-۶قزنه

مدل:شكمي-تاپي

قيمت:از ۴۱۰ هزار تومان الي ۵۸۰ هزار تومان

تاريخ انقضا: ندارد

طريقه استفاده: شما عزيزان وقتي اين گن و ميبنديد به محض بستن ۲ الي ۳ سايز كم ميكنيد و بايد حتما يا دراز كشيده بپوشيد و يا اينكه حتما به كمك نفر دومي انجام بديد.

 

 

 

روش اندازه گيري: براي مشخص شدن سايزتون اندازه ي دور شكمتون و از ناف تا ناف دقيق يا متر اندازه بگيريدو به ما بگيد چند سانت است ،نگران نباشيد ما خودمون ۱۰ سانت كوچك تر ميفرستيم براي شما كه دقيق سايز شما بشه ،اونم به خاطر جنس لاتكس گن است.

 

 

 

 

سوالاتي كه هميشه ذهن مشتري را درگير ميكند:

كدوم مدل رو بخرم گن ساعت شني تاپي يا گن ساعت شني شكمي؟

اگر كه مي خوايد چربي هاي پشت كمر تا خط بالاي سوتين و حالا زير بغل تون پوشش داده بشه شما بايد گن ساعت شني تاپي را ببريد كه همه نواحي رو تحت پوشش خود قرار مي‌دهد اگر هم مي خواهيد فقط قسمت شكم پهلو شما رو درگير بكنه شما ميتونيد گن ساعت شني شكمي رو انتخاب كنيد

 

 

گن ساعت شني كلمبيايي برند آنچري چه فرقي با گن ساعت شني چيني دارد؟

گن هاي ساعت شني كلمبيايي معمولاً از جنس لاتكس محكم تري درست شده اند و آرم خود آنچري دور تا دور محصول هك شده و شما به محض استفاده كردن و بستن گن ساعت شني كلمبيايي دو تا سه سايز كم مي كنيد و فرم ساعت شني به بدن خودتون ميديد

 

 

آيا گن هاي ساعت شني باعث حساسيت پوستي ميشوند؟

در جواب بايد به شما بگم كه به خاطر اينكه لايه ي داخلي گن هاي ساعت شني كه مستقيماً با پوست بدن شما در ارتباط هستش از جنس كتان است كه هم قابليت عبور هوا را دارد از منافذ خودش و همين كه باعث ميشه كه بدن حساسيت ندهد

 

 

گن ساعت شني و آقايان هم ميتوانند استفاده كنند؟

در جواب بايد به شما بگم كه بله، اين گن هم مخصوص بانوان است و هم مخصوص آقايان و به هيچ عنوان محدوديتي در استفاده كردن ندارد

 

 

گن هاي ساعت شني و در چه زماني ميتوان استفاده كرد و چند ساعت در روز بايد استفاده كنيم؟

جواب اين سوال خيلي واضح است شما گن ساعت شني را مي توانيد در هر موقع از زمان روزانه خود استفاده بكنيد، زير لباس هاي مجلسي، زير لباس هاي روزانه كه بيرون ميپوشيد و يا توي خونه استفاده كنيد و هر چقدر بيشتر بتونيد استفاده كنيد زودتر و بهتر نتيجه خودش و نشان ميدهد

 

يك سوال ديگه كه خيلي مطرح ميشه اين است كه اگر گن ساعت شني كه براي ما فرستاده شده بسته نشد چه كار بايد كرد؟

ما اين گن ها را به خاطر جنس لاتكسي كه دارند تا حدود ۱۰ سانت كوچكتر براي شما ارسال ميكنيم كه باعث ميشه به محض بستن ۱ الي ۲ سايز كم كنيد و شما بايد درهمان مرحله اول براي بستن اين گن،به كمك يك نفر ديگه اين كارو انجام بديد و اصلاً نااميد نشيد چون خاضيت كشساني قوي دارند.

 

 

آيا گن هاي ساعت شني وقتي كه ميشيني و يا دولا ميشيم خم نميشن يا لول نميشن؟

جواب شما خير است به خاطر اينكه اين گن ها داراي ۹ فنر و بعضاً ۲۵ فنر مي باشند كه باعث ميشود كمر را صاف نگه دارند و حتي از قوز كردن شما جلوگيري بشه و اين فنرها جوري هستند كه به هيچ عنوان شكسته يا خم نمي‌شوند ،جنس درجه يك دارند

 

 

نحوه خريد و سفارش براي مشتري چگونه است؟

شما عزيزان مي توانيد براي سفارش اين مدل گن ها آدرس و مشخصات خودتون رو به شماره اي كه توي سايت هست پيامك كنيد(۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸) آدرس بايد شامل پلاك و كدپستي باشد و نام گيرنده و شماره تماس و براي سايز هم در بالا توضيح داده شده كه اندازه دور شكم از ناف تا ناف بگيريد و به ما بديد. و هزينه سفارش و براي ما واريز ميكنيد و سفارش شما به صورت پستي خدمت شما عزيزان ارسال مي شود

 

نحوه شستشوي گن ساعت شني به چه صورت است ؟

شما عزيزان براي شستن گن هاي ساعت شني ميتونيد اين گن ها را با دست بشوييد يعني توي ماشين لباسشويي نندازيد، با آب سرد بشوييد، جدا از لباس هاي ديگر باشد و براي خشك كردن گن اصلاً نيازي به چلوندن گن نيست شما گن را روي طناب آويزان مي‌كنيد كه به طور طبيعي خشك بشود

 

 

وقتي خانم ها از گن ساعت شني جليقه اي استفاده مي كنند ، آن را محكم به دور كمر و شكم آنها مي نشاند و نوعي سونا خصوصي ايجاد مي كند. گرما باعث مي شود مربي كمر بتواند چربي هاي لجبازي و موضعي را با سرعت بيشتري بسوزاند. علاوه بر اين ، عرق برانگيخته زباله ها و ساير ناخالصي ها از بين مي روند. نتيجه؟ كمر كوچكتر ، شكم صاف و سينه هاي بزرگتر و غنيمت بصري. شما هرگز احساس اينقدر سكسي نكرده ايد!

گن ساعت شني تاپي با كيفيت خوب از پشت نيز پشتيباني مي كند. از وضعيت مستقيم تر و شكايت كمتري لذت ببريد.

گن ساعت شني بندي داراي يك سيستم قفل قلاب هستند كه باعث مي شود در صورت از دست دادن چند پوند وزن آن بيشتر شود و بتوانيد پيشرفت خود را پيگيري كنيد!

 

به كدام اندازه نياز دارم براي سفارشگن ساعت شني جليقه اي اصل؟

براي تعيين اينكه چه سايزي را بايد خريداري كنيد ، از نمودار اندازه Ann Chery زير استفاده كنيد. از اندازه معمول لباس خود استفاده نكنيد ، اندازه كلمبيا بسيار كوچك است!

 

چربي شكم سرسخت ترين چربي براي كاهش است. يك رژيم ورزشي كاملاً منظم و يك رژيم غذايي سالم لازم است تا كوچك شود. اما دلسرد نشويد ، زيرا روشهايي براي تقويت تلاش شما در كاهش وزن وجود دارد. و يكي از اين روشها استفاده از كمربند معده براي كاهش شكم است

 

گن ساعت شني جليقه اي لاتكس در اطراف شكم بسته مي شوند تا قسمت وسط تنه شما را فشرده كنند. هنگامي كه در هنگام ورزش پوشيده مي شويد ، منطقه شكم را فشرده مي كند و باعث تعريق مي شود ، كه ممكن است باعث سوزاندن چند كالري دور كمر شود. وقتي گن ساعت شني ركابي را برمي داريد ، شكم معمولاً به شكل طبيعي خود برمي گردد.

اين گن لاغري ساعت شني ركابي به حفظ وضعيت خوب بدن و تقويت هسته شما كمك مي كنند. با اين حال ، آنها فقط مي توانند به برنامه كاهش وزن موجود شما كمك كنند و در واقع به خودي خود چربي نمي سوزانند. در اينجا ، تعدادي از بهترين گن ساعت شني مدل تاپي را براي كاهش وزن ذكر كرده ايم تا به شما در انتخاب صحيح كمك كنند.

 

اين گن لاغري ساعت شني تاپي ساخته شده از نئوپرن براي كمردرد بسيار مناسب است زيرا از كمر پشتيباني مي كند و از آسيب ديدگي در طي يك تمرين سنگين جلوگيري مي كند. پارچه سوراخ شده آن باعث تنفس و راحتي پوشيدن مي شود.

گن ساعت شني تاپي اصل قابل انعطاف باعث مي شود كه محكم به دور كمر گرفته شود ، در حالي كه فشرده سازي مضاعف آن بهترين تناسب را به شما مي دهد.

 

 

از دست دادن چربي شكم پس از به دنيا آوردن كودك دشوار به نظر مي رسد. اما با كمك يك گن ساعت شني برند انچري ، تلاش براي رسيدن به اين رقم ساعت شني غيرممكن است. اين گن ساعت شني آنچري ساخته شده از لاتكس فشرده سازي بالا ، داراي بسته شدن جلوي قلاب و چشم است و متناسب با كمر و راحتي شما قابل تنظيم است. نه استخوان فولادي اطراف زيرين به حفظ وضعيت خوب بدن كمك مي كنداين گن ساعت شني زنانه آنچري ، ساخته شده از پارچه نئوپرن تك لايه ۲ ميلي متري ، مي تواند شكم شما را فشرده كرده و به تقويت روند كالري سوزي كمك كند. اين مي تواند از ماهيچه هاي شما پشتيباني كرده و آنها را گرم نگه دارد تا از خستگي و آسيب بعد از تمرين جلوگيري كند. اين يك تنش مناسب را ايجاد مي كند تا بتوانيد به راحتي عرق كنيد و مي توانيد از آن براي تمرين يا لباس منظم استفاده كنيد.با پنج استخوان تقويت شده از اكريليك در داخل گن لاغري ساعت شني آنچري ، براي ايجاد بهترين پشتيباني از كمر طراحي شده است. همچنين به بهبود وضعيت بدن و كاهش احتمال آسيب در حين تمرين كمك مي كند. پارچه براي تنفس و راحتي هنگام پوشيدن سوراخ مي شود. به اندازه كافي پهن است كه مي تواند كل شكم شما را بپوشاند.

خريد پستي گن ساعت شني شكمي كلمبيايي آنچري ۳ قزنه،۹فنره اصلي با قيمت ۴۱۰ هزار تومان

براي خريد اين محصول با شماره ي ۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸ تماس بگيريد و يا در واتس آپ پيام بديد
خريد پستي گن ساعت شني تاپي كلمبيايي آنچري ۳ قزنه،۹فنره اصلي با قيمت ۵۰۰ هزار تومان

براي خريد اين محصول با شماره ي ۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸ تماس بگيريد و يا در واتس آپ پيام بديد

 

ويژگي اصلي گن ساعت شني ارزان قيمت

 

طراحي فوق العاده گسترده است. اين كمك مي كند تا مطمئن شويد كه كل معده پوشيده شده است ، و همچنين به شما كمك مي كند تا خريد گن ساعت شني ارزان نچرخد كه بسيار ناخوشايند است.

قسمت داخلي گن لاغري ساعت شني با قيمت مناسب داراي يك چسب ضد لغزش است كه با پوست شما تماس مستقيم مي گيرد تا از لغزندگي آن جلوگيري كند ، حتي در مواقعي كه عرق خود را خيس كرده ايد.

اگر نگران آن هستيد كه همه آن عرق در دستگاه صاف كننده كمر خود جمع شود ، TNT Pro Series عرق را از گن ساعت شني ارزان دور كرده و باعث ايجاد بوي بد و تجمع باكتري مي شود.

اطلاعات در مورد ارزان ترين گن ساعت شني

امروز اطلاعاتي در مورد گن لاغري ساعت شني ارزان به شما خواهيم داد ، پس از آن انتخاب شما در مورد استفاده از اين گن ساعت شني با تخفيف خواهد بود و همچنين از مزايا و معايب آن مطلع خواهيد شد. همه خواهان زن و مرد بودن هستند. چربي اضافي بدن مي تواند زيبايي شما را خراب كند. اما اين نوع خريد اينترنتي گن ساعت شني اصل براي خانمها معجزه در نظر گرفته مي شود كه با كمترين تلاش يا بدون تلاش وزن كم كنند. خانم ها دوست دارند وزن قسمت مياني شكم خود را از دست بدهند. و در زمان امروز گن ساعت شني اصل قيمت بهترين براي كاهش وزن محسوب مي شود.

همچنين به عنوان قيمت گن ساعت شني اورجينال براي چربي لجباز شما شناخته مي شود. فقط بايد اين فروش گن ساعت شني اصل وزن را به دور كمر بپيچيد. اين قيمت گن ساعت شني اصل به عنوان سونا عمل كرده و چربي شما را از بين مي برد. اين كمربندهاي لاغري از پارچه اي بادوام به نام نئوپرن (يك لاستيك مصنوعي) ساخته مي شوند كه معمولاً در لباس شنا استفاده مي شود.

امروزه انواع مختلف خريد گن ساعت شني اصل در بازار موجود است. برخي از كمربندها بايد به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه پوشيده شوند ، در حالي كه

خريد حضوري گن ساعت شني اصل ديگر به گونه اي است كه مي توانيد آنها را در طول روز بپوشيد.

خريد گن ساعت شني اورجينال در حالت لرزشي هستند. برخي از گن ساعت شني اورجينال طراح دكمه هايي براي كنترل لرزش كمربند به شما مي دهند و برخي ديگر طوري طراحي شده اند كه فقط هنگام ورزش استفاده مي شوند. برخي از مارك ها استفاده از چنينتشخيص اصل بودن گن ساعت شني را براي كمتر از ۳۰ دقيقه توصيه مي كنند ، در حالي كه برخي ديگر نيز استفاده از آن را در طول روز توصيه مي كنند.

 

خريد پستي گن ساعت شني شكمي كلمبيايي آنچري ۳ قزنه،۹فنره اصلي با قيمت ۴۱۰ هزار تومان

براي خريد اين محصول با شماره ي ۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸ تماس بگيريد و يا در واتس آپ پيام بديد
خريد پستي گن ساعت شني تاپي كلمبيايي آنچري ۳ قزنه،۹فنره اصلي با قيمت ۵۰۰ هزار تومان

براي خريد اين محصول با شماره ي ۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸ تماس بگيريد و يا در واتس آپ پيام بديد

علم تأييد مي كند كه گن ساعت شني اصل و تقلبي عرق به كاهش وزن چند اينچي كمك مي كنند. همچنين ، در شكل گيري وضعيت بدن ، تسكين كمر درد و اصلاح وضعيت بدن نيز كمك مي كند. با بستن اين گن ساعت شني اصل لاتكس مي توانيد كار خود را ادامه دهيد. همراه با استفاده از گن ساعت شني اصل ، بهبود قابل توجهي در اعتماد به نفس و سبك زندگي خود خواهيد ديد. در اينجا ما قصد داريم برخي از مزاياي شگفت انگيز استفاده از مارك اصل گن ساعت شني را به شما بگوييم كه شامل –

فوايد گن لاغري ساعت شني اصل باعث بهبود وضعيت بدن مي شود

فوايد سايت گن ساعت شني اصل مي تواند به شما در بهبود وضعيت بدن كمك كند.

سفارش گن ساعت شني اصل به شما كمك مي كند تا حالت بهتري داشته باشيد. هنگام وزنه برداري يا هنگام كار در پشت ميز بايد گن ساعت شني اصل مردانه بپوشيد. استفاده از اين قيمت گن لاغري ساعت شني كلمبيايي به زودي نتايج شگفت انگيزي به شما مي دهد. اين به شما كمك مي كند لاغر به نظر برسيد و وضعيت بدن خود را اصلاح كنيد. بهترين قيمت گن ساعت شني كلمبيايي از پارچه اي نرم اما سفت ساخته شده است. اگر روزانه از

قيمت گن ساعت شني ann chery استفاده مي كنيد ، بايد به حالت ايستاده بنشينيد و اين وضعيت شما را اصلاح مي كند. همچنين در كاهش درد كمر بسيار مفيد است.

 

قيمت گن ساعت شني آنچري براي تسكين درد كمر

قلم پشت مانع انجام كارهاي روزمره مي شود. اگر كمر درد هم داشته باشيد ، خريد اينترنتي گن ساعت شني جليقه اي مي تواند تسكيني موقت باورنكردني باشد.

خريد گن ساعت شني جليقه اي به شما يادآوري مي كند كه از وضعيت صحيح بدن براي كاهش درد مداوم استفاده كنيد. تعريق به تنهايي به كاهش وزن كمك نمي كند ، اين قيمت گن ساعت شني جليقه اي كاهش وزن گرماي آزاد شده توسط بدن را جذب مي كند و كمرتان را گرم نگه مي دارد و به شما از كمر درد تسكين مي دهد.

براي افرادي كه چربي در شكم و اندازه بزرگتر شكم دارند ، قيمت گن ساعت شني بند سوتيني مي تواند راه حل خوبي باشد زيرا اين قيمت گن ساعت شني مدل تاپي به شما كمك مي كند از شر چربي اضافي خلاص شويد و عضلات شكم را سفت كنيد. براي استفاده از آن مركز فروش گن ساعت شني را به دور كمرتان بپيچيد و آن را بپوشيد ، اكنون خواهيد ديد كه چگونه چربي هاي اضافي شكم شما را دفع مي كند. آن را به راحتي زير لباس تنظيم كنيد ، باعث تقويت عضلات شكم مي شود.

مركز خريد گن ساعت شني فقط مناطق خاصي از بدن شما را هدف قرار مي دهد.

 

 

منبع نوشته هاي بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۴:۵۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

تركيبات دمنوش مصفي خون چيست ؟/09109483228

دمنوش كبد چرب
دمنوش كبد چرب , دمنوش مصفي خون دكتر بيز براي اولين با در كشور با مجوز رسمي سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشكي مفتخر به دريافت پروانه ي ساخت توسط شركت آريانا فارمد پاسارگاد گرديد . تيم تحقيق و فرمولاسيون شركت با داشتن افراد با دانش و بهره گيري موثر از متخصصين طب سنتي و اساتيد دانشگاه در حوزه توليد فراورده هاي طب سنتي و داروهاي طبيعي محصولي با كيفيت و كارامد را به مشتريان خود تقديم مي كند . موارد مصرف بيشتر اين دمنوش تخصصي براي مصفي خون , محافظت كننده كبد , درمان كبد چرب مي باشد . در مورد نحوه و ميزان مصرف بنا به مشكلي كه داريد تجويز مي شود و حتما قبل از مصرف با كارشناسان و متخصصين اين امر مشورت نماييد . اما شكل طبيعي مصرف روزي ۲ نوبت هر بار يك دمنوش مي باشد . درباره ي موارد منع مصرف نيز در دوران بارداري و شيردهي در صورت بروز واكنش هاي حساسيتي نظير بثورات پوستي , افراد زير ۱۲ سال , در صورت مصرف همزمان از داروهاي رقيق كننده خون مانند آسپرين و وارفارين , داروهاي آنتي آريتمي و يا سابقه ي نارسايي قلبي با مشورت پزشك مصرف شود .

درمان كبد چرب با دمنوش تخصصي مصفي خون جهت پاكسازي كبد با مجوز رسمي

تماس جهت مشاوره رايگان . متخصص خانم مديري ۰۹۱۲۲۵۶۶۹۳۸

دمنوش كبد چرب

دمنوش مصفي خون بيز
دمنوش تخصصي مصفي خون دكتر بيز همانطور كه در قسمت بالا اشاره نموديم براي پاك سازي و محافظت از كبد از وزارت غذا و دارو مجوز رسمي را دريافت كرده است . در قسمت بالا به مواردي نظير موارد مصرف و موارد منع مصرف اشاره نموديم در ادامه مطلب به شرايط نگهداري دمنوش ذكر شده مي پردازيم . اينكه در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري شود . در دماي كمتر از ۳۰ درجه سانتي گراد نگهداري شود . نكات ديگري كه بايد نسبت به مصرف دمنوش كبد چرب قابل ذكر است اين كه از مصرف الكل , غذاهاي سرخ شده , نمك بيش از حد , غذاهاي شيرين , كربوهيدرات هاي تصفيه شده و شيرين كننده هاي مصنوعي كه ممكن است موجب مشكلات كبدي شوند , پرهيز گردد . براي اثر بخشي بيشتر دمنوش به همراه ميوه هاي خانواده مركبات , هويج , چغندر , كلم بروكلي , گردو , زغال اخته , آووكادو , كلم و گل كلم استفاده گردد . استفاده از اين دمنوش براي بيماري هاي مرتبط با كبد و همچنين پاكسازي و درمان كبد چرب تهيه شده است .

تركيبات دمنوش مصفي خون چيست ؟
دمنوش مصفي خون ( تصفيه خون ) يا همان دمنوش تخصصي كبد چرب متشكل است از : كاسني , شاه تره , قاصدك , علف ليمو , به ليمو , چاي سبز , گل هميشه بهار , پر سياووش و خار مريم . بعلاوه برگ مود و شيرين بيان تا طعم دمنوش دلنشين شود و همچنين تلخي شاه تره و كاسني گرفته شود .

طريقه ي مصرف دمنوش مصفي خون به چگونه مي باشد ؟
استفاده براي چه اشخاصي الزامي مي باشد ؟
فوايد دمنوش كبد چرب چيست ؟
منع مصرف دمنوش مصفي خون براي چه افرادي مي باشد ؟
درمان كبد چرب
دمنوش مصفي خون آريانا داراي مجوز سازمان غذا و دارو در جهت درمان كبد چرب مي باشد كه عبارت ( درمان كبد چرب ) بر روي جعبه دمنوش ثبت شده است . زيرا از نظر دارويي مورد تاييد سازمان مربوطه بوده است . و اين تاييديه حكم بر اعتبار و ارزش محصول مي باشد . دمنوش تصويه خون آريانا از گياهاني تركيب شده كه هر يك در جهت رفع مشكلي از بدن مخصوصا كبد اثربخش هستند . و تركيب اين ها با هم دارويي تخصصي در جهت پاك سازي بدن مي باشد . كبد به عنوان مهمترين عضو بدن هميشه در خطر آسيب قرار دارد و بيشتر بيماري ها بر اساس ناراحتي در كبد رخ مي دهد . البته بايستي به غير از مصرف دمنوش مصفي نكاتي را هم رعايت كنيد تا در صورت پاكسازي كبد بعد از مصرف دمنوش تخصصي , كبد دوباره دچار اختلال نشود . از مصرف الكل، غذاهاي سرخ شده، نمك زياد ، غذاهاي شيرين، كربوهيدرات هاي تصفيه شده و شيرين كننده هاي مصنوعي كه امكان دارد باعث عوارض كبدي شوند، بايد جلوگيري كنيد . در جهت تاثير گذاري بيشتر همراه با ميوه‌هاي خانواده مركبات، هويج، كلم بروكلي، گردو، زغال اخته، آووكادو و كلم مصرف گردد.

 

قيمت دمنوش مصفي خون بيز

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۰۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

طريقه مصرف سير سياه/09109483228

 

فوايد سير سياه براي لاغري
اين سير داراي خواص و فوايد بسيار زيادي نسبت به سير معمولي مي باشد به طوري كه حتي مزه اين سير با سير تجاري فرق كرده و مزه ي ملس و مايل به شيرين داشته كه نظر افراد بسيار زيادي را به خود جلب كرده و حتي از آن در بسياري از آشپزخانه ها و رستوران ها به عنوان يك ادويه ي بسيار پرطرفدار استفاده مي‌شود.

از خواص اين سير به انرژي زا بودن آن مي توان اشاره كرد كه همين اتفاق باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و به دنبال آن لاغري فرد را به دنبال دارد به طوري كه از آن به عنوان يك داروي لاغر كننده بسيار موثر استفاده مي شود.

طريقه مصرف سير سياه براي لاغري

مصرف سير سياه
نحوه مصرف بسيار رايج سير سياه براي لاغري در كشورهاي آمريكايي آسيايي و اروپايي به صورت روزانه يك تا سه بوته بوده به طوري كه آن را به صورت ناشتا و با معده خالي بيشتر در تايم صبح استفاده مي كنند. نكته بسيار مهمي كه در ارتباط با مصرف سير سياه وجود دارد اين است كه نبايد آن را قبل از خواب مصرف كرد چرا كه بسيار انرژي زا بوده و باعث ايجاد اختلال در خواب فرد مصرف كننده مي شود.

طريقه مصرف سير سياه

طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري
اين سير توسط شركت انحصاري دكتر بيز فرآوري و توليد شده است. اين سير مملو از آنتي بيوتيك و آنتي اكسيدان بوده و مي توان اذعان داشت كه دارويي ضد سرطان به شمار مي رود چرا كه آنتي اكسيدان ها خاصيت ضد سرطاني بسيار بالايي دارند و مي توان گفت سير معدن بسيار غني از آنتي اكسيدان مي باشد.

اين سير نسبت به سير معمولي آب و رطوبت بسيار كمتري داشته و هضم آن بسيار راحت‌تر بوده و سريع‌تر انجام مي‌شود. اين سير براي افرادي كه داراي مزاج گرم مي باشند بسيار مناسب بوده چرا كه در حين تبديل به سير تيره و تخمير، سولفور خود را از دست مي دهد. جالب است بدانيد كه دليل بو و طعم بسيار تند سير نيز بخاطر وجود سولفور در آن است.

سير تيره داراي خواص درماني بسيار زيادي بوده كه باعث درمان بيماري هاي بسيار زيادي مي شود كه در اين رابطه مي‌توان به درمان ديابت نوع دوم، سرطان، بيماري هاي قلبي و عروقي مانند فشار خون و كلسترول، بيماري ها و مشكلات كبدي، بيماري ها ي خود ايمني، بيماري هاي ريوي، آرتريت و روماتوئيد، بيماري ها و التهابات دروني، حساسيت ها، آلزايمر، انواع بيماري هاي مغز و اعصاب، عفونت هاي رحمي و بيماري هاي ويروسي اشاره كرد. هم چنين سير سياه براي لاغري بسيار موثر مي باشد. طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري را مي توانيد در سايت مخصوص آن و توسط مشاوران اين شركت دريافت كنيد.

خريد سير سياه

طريقه مصرف سير سياه براي لاغري
همانطور كه در بخش‌هاي مختلف اين مقاله خدمت شما عزيزان عرض كرديم سير سياه براي لاغري بسيار مناسب مي باشد چرا كه خواص درماني بسيار زيادي داشته كه باعث درمان بيماري‌ها و مشكلات بسيار زيادي مي شود كه يكي از مهمترين مشكلاتي كه توسط اين داروي گياهي مي توان به درمان آن پرداخت، مشكل اضافه وزن و چاقي بوده ك به راحتي مي توان با مصرف اين داروي گياهي به صورت درست و مداوم، آن را درمان كرد. چرا كه چربي سوز بودن آن توسط دانشمندان و متخصصان طب سنتي به طور كامل به اثبات رسيده است.

اين گياه دارويي به خاطر داشتن خاصيت چربي سوزي باعث از بين بردن توده هاي چربي و ليپيد كه در نواحي مختلف بدن از جمله شكم و پهلوها جمع شده است، مي شود و در كاهش كلسترول خون و همچنين كنترل بيماري ديابت نوع دو نيز تاثير بسيار زيادي دارد.

علاوه بر فوايدي كه در در بخش هاي قبلي گفته شد اين گياه دارويي مي تواند با از بين بردن ويروس ها باكتري ها و همچنين قارچ هاي مضر در بدن باعث از بين رفتن عفونت هاي بسيار زيادي شود و سيستم ايمني بدن را به طرز شگفت آوري تقويت كند.در بخش بعدي مقاله قصد داريم در ارتباط با طريقه مصرف سير سياه براي لاغري مطالبي را براي شما عزيزان بازگو كنيم.

سير سياه فروش

طريقه مصرف سير سياه
همان طور كه در بخش هاي قبلي اين مقاله مطالعه كرديد سير سياه براي لاغري مورد استفاده قرار مي گيرد اما بايد بدانيد كه نبايد در مصرف اين داروي گياهي بسيار مفيد، زياده‌ روي كرد چرا كه ممكن است اثرات زيانباري را بر فرد مصرف كننده بگذارد در اين بخش قصد داريم در ارتباط با نحوه مصرف آن به صورت درست مطالبي را براي شما عزيزان بازگو كنيم.

سير سياه همانطور كه گفته شد براي امراض و بيماري هاي بسيار زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد براي هر يك از بيماري ها متخصصان طب سنتي مقدار خاصي از آن را تجويز مي‌كنند اما به طور معمول طريقه مصرف آن به صورت خوردن ۱ تا ۳ بوته در روز مي باشد كه براي بيماري ها و مشكلات مختلف به ويژه اضافه وزن كه امروزه به يكي از بزرگترين مشكلات و معضلات جوامع مختلف تبديل شده است، مي تواند بسيار موثر باشد.

از خواص سير سياه مرغوب مي توان به تقويت سيستم ايمني بدن اشاره كرد. بهترين راه خريد سير سياه مرغوب اقدام به خريد از طريق سايت اينترنتي مي باشد.

خريد اينترنتي سير سياه مرغوب و اصل

از فرآورده هاي حاصل از سير درجه يك مي توان به سير سياه اشاره كرد. سير سياه مرغوب داراي خواص مختلفي هست كه از آن ميان مي توان به كاهش احتمال ابتلا به بيماري هاي قلبي اشاره نمود. از ديگر خواص سير سياه مرغوب بهبود عملكرد كليه، تقويت سيستم ايمني بدن و … مي باشد. بهترين راه دريافت سير سياه خريد از طريق سايت اينترنتي معتبر خواهد بود.

سير سياه چيست؟
سير يكي از بهترين گياهان علفي و گياهي هست كه خواص درماني متنوع دارد. از فرآورده هاي حاصل از اين گياه مي توان به سير سياه اشاره كرد كه براي برخي افراد ناشناخته مي باشد. سير سياه از تخمير سير معمولي در حرارت و رطوبت مشخص تهيه مي شود و روند فرآوري آن بين 50 تا 90 روز به طول مي انجامد. سير سياه حالت ژله اي داشته و مزه اي شيرين و خوشمزه دارد. از تركيبات موجود در سير سياه مي توان به آنتي اكسيدان، آنتي بيوتيك ها و … مي باشد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۹:۰۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه گانودرما لاته/09109483228

قهوه گانودرما لاته
قهوه گانودرما لاته : باكيفيت ترين دانه هاي قهوه عربيكا و روبوستا با گانودرما همراه خامه گياهي شما را به يك لاته اي خامه اي دعوت ميكند. طعم شيرين و خامه اي براي شروع يك روز بدون نياز به زمان برتي درست كردن قهوه لاته حاوي گانودرما لوسيدوم ارگانيك قهوه عربيكا ازبهترين و غني ترين قهوه ها در دنياست. اين قهوه لاته گانودرما براي درمان انواع بيماريهاي گوارشي استفاده ميشود . سازمان ديابت ايران اين محصول را ديابتي اعلام كرده است.

گانودرما چيست ؟
‌قارچ گانودرما لوسيدوم با قدمت بالاي ۲۰۰۰ سال در چين باستان پادشاهان چين اولين مصرف كنندگان گانودرما بودند .بخاطر كمياب بودن و گران بودن اين قارچ فقط آنها بودند كه ميتوانستند از اين قارچ استفاده كنند چون عمر آنها را زياد ميكرد وبه قارچ جاودانگي معروف شد. بعدها با كشت بيشتر، اين قارچ وارد رژيم غذايي خانواده ها شد و چينيها را به پوستهاي زيبا و موهاي درخشان و عمر طولاني معروف كرد. قارچ گانودرما بافتي بسيار سخت و قرمز رنگ دارد كه در بدن قابل هضم نيست و طعم آن بسيار تلخ است. با فراوري محصول و اضافه كردن قهوه و نوعي كاكائو به نام كوكوآ اين قارچ قابل خوردن و هضم شدن ميشود كه براي پيشگيري و درمان و بهبود انواع بيماريها قابل درمان است. در كل دنيا فقط ۴ تا كشور توانايي توليد اين محصول را دارند كه كشور عزيزمان يكي از آن ۴ كشور است كه توانسته با استفاده از بالاترين تكنولوژي جهان به توليد اين محصول در ۵ مدل: سوپريم / موكا / لاته / هات چاكلت / وكافي ميكس . ميباشد.كه هر كدوم ازاين قهوه هاي گانودرما براي درمان و يا پيشگيري بيماري خاص استفاده ميشود.

قهوه لاته
كافه لاته با قارچ گانودرما كافه تركيبي زيست از كافه اسپرسو خامه است . در واقع كافه لاته يك واژه ايتاليايي برايش قهوه است با كيفيت ترين دانه هاي قهوه عربيكا و روبوستا با گانودرما در تركيبي با خامه و شكر شما را به لاته خامه اي دعوت مي كند . به علاوه اين كه براي آماده شدن آن لازم نيست منتظر بمانيد . گانودرما لاته براي بيماري هايي مثل ورم روده ورم معده زخم معده و رفلاكس معده بسيار مفيد است . چربي سوز فوق العاده اي مي باشد و به واسطه داشتن فيبر براي كساني كه يبوست دارند بسيار مفيد است و مشكل گوارش را از بين ميبرد . و كساني كه ديابت دارند مي توانند از اين محصول استفاده كرده و ديابت شان را تنظيم كنند . كساني كه فشار خون دارند و هم ديابت نبايد از اين محصول استفاده كنند ما به آنها توصيه مي‌كنيم از گانودرما موكا استفاده كند تا هم فشار خونشان تنظيم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژي متوسطي مي دهد و سيستم ايمني بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بيماري‌ها ايمن مي كند و به خاطر برطرف كردن ورم معده و ورم روده در همان يك ماه اول يك سايز كه هم كم ميكند . قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملي خامه اي طعم شيريني به لحظه هاي شما مي بخشد .

لاته گانودرما
گانودرما لاته بواسطه خامه اي بودن بافت اش براي بهبود زخم هاي معده و روده بسيار مفيد است . رفلاكس معده ورم روده ورم معده را از بين برده و گوارش را سريع تر انجام مي دهد و كساني كه يبوست دارند مي توانند از اين محصول استفاده كنند ديابتي بوده و قند را تنظيم مي‌كند و پانكراس را مجبور به توليد انسولين مي كند . چربي سوز قوي بوده و بسيار در لاغري موثر است سايز را تغيير داده و حجم چربي ها را كم مي كند . گانودرما لاته با طعمي فوق حرفه اي از كافي لاته است كه براي درمان انواع بيماري ها استفاده مي شود چون كافئين بسيار پاييني دارد همه آدم ها با انواع بيماري ها مي توانند از اين محصول كم كافئين استفاده كنند و خيلي نامحسوس چربي سوزي را انجام مي دهد و خيلي سريع سايز كم مي كند كافه لاته انواع ترش كردگي معده رفلاكس معده ورم روده و ورم معده را از بين مي برد و به واسطه كم كردن ورم در بدن سايز سريع تغيير مي كند .

گانودرما لاته
گانودرما لاته با طعمي فوق حرفه اي از كافي لاته است كه براي درمان انواع بيماري ها استفاده مي شود چون كافئين بسيار پاييني دارد همه آدم ها با انواع بيماري ها مي توانند از اين محصول كم كافئين استفاده كنند و خيلي نامحسوس چربي سوزي را انجام مي دهد و خيلي سريع سايز كم مي كند كافه لاته انواع ترش كردگي معده رفلاكس معده ورم روده و ورم معده را از بين مي برد و به واسطه كم كردن ورم در بدن سايز سريع تغيير مي كند . بيشتر استفاده از گانودرما از نوع لاته براي ناراحتي هاي معده مي باشدكه اين مسئله بيشتر زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را پر اهميت مي كند . زيرا در صورت استفاده ي نادرست به جاي ترميم ناراحتي سبب زيان بيشتر مكان آسيب مي شود . مصرف ابتدايي گانودرما يك ساشه در روز و بعد از واكنش هاي ابتدايي بدن در مقابل قارچ گانودرما و عادت به اين ماده غذايي تا دو ساشه مصرف روزانه مي باشد . از بابت زمان استفاده مانند ساير بيماري ها يك ساعت بعد از صبحانه بهترين زمان استفاده از قهوه گانودرما مي باشد . زيرا مصرف گانودرما با شكم خالي زمينه ساز زخم معده مي شود و كساني كه با اين عارضه مواجه هستند را تشديد مي نماييد . پس حتما در نوع , اندازه و زمان مصرف دقت لازم را به خرج دهيد تا به جاي بهبود دچار آسيب بيشتر نشويد .

 

فروشگاه پرشين خريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۴۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه فوري موكا گانودرما/09109483228

كاهش كلسترول خون
يكي از مهم ترين عوامل در ابتلا به بيماري هاي قلبي عروقي افزايش كلسترول خون و رسوب آن در رگ ها مي باشد. نتيجه رسوب كلسيم گرفتگي رگ ها هست كه سبب لخته شدن خون و احتمال بروز شكلات قلبي مي شود. مصرف مواد غذايي استاندارد از جمله قهوه موكا گانودرما سبب كاهش كلسترول موجود در خون شده و احتمال گرفتگي رگ و مشكلات قلبي و عروقي را تا حد زيادي كاهش مي دهد.

از ديگر تاثيرات قهوه موكا گانودرما مي توان به كاهش فشار خون اشاره كرد كه از ديگر فاكتور هاي موثر در بيماري هاي قلبي عروقي محسوب مي شود. از اين رو كساني كه داراي فشار خون بالا هستند مي توانند با مشورت پزشك متخصص از قهوه موكا گانودرما دكتر بيز جهت كاهش فشار خون بهره ببرند.

 

رفع سر درد اضطراب و استرس
سر درد به خصوص سر درد هاي ميگرني امروزه افراد زيادي را درگير ساخته و مانع از انجام كار هاي روزانه مي شود. كافئين موجود در قهوه موكا بيز سبب كاهش درد هاي ميگرني شده و عوارض ناشي از سر درد را تا حد زيادي كاهش مي دهد. از طرف ديگر مصرف قهوه موكا گانودرما دكتر بيز سبب كاهش استرس و اضطراب ناشي از فعاليت و كار سخت روزانه مي شود.

فوايد قهوه موكا دكتر بيز براي پوست و مو
يكي از بيماري هاي مربوط به مو ريزش مو هست كه به دلايل مختلف روي مي دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موكا بيز با تقويت ريشه يا پياز مو از ريزش مو جلوگيري نموده و در ضمن جلوگيري از ريزش مو به رشد مجدد آن كمك مي كند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه هاي گانودرما موكا در كنار كمك به رشد مو براي پوست نيز مفيد مي باشد. از فوايد قهوه موكا دكتر بيز براي پوست مي توان به رفع جوش پوست اشاره كرد. همچنين مصرف منظم قهوه موكا گانودرما به رفع جوش هاي پوست به ويژه پوست صورت كمك مي كند.

 

قهوه موكا گانودرما يكي از نوشيدني هاي محبوب و پرخاصيت در ميان ايرانان است. با خريد قهوه موكا گانودرما از نمايندگي آن قيمت مناسب تري براي خريد بپردازيد.

قيمت قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محبوب ترين انواع قهوه در ميان افراد به خصوص جوانان مي باشد كه با طعم بي نظيري كه دارد توانسته نظر افراد زيادي را به خود جلب نماييد. همچنين لازم است بدانيد وجود قارچ گانودرما در اين قهوه، منجر به محبوبيت بيشترين محصول شده زيرا قهوه هاي فرآوري شده با قارچ گانودرما داراي خواص بسيار زيادي مي باشد.

قهوه موكا گانودرما چيست؟

يكي از منحصر به فرد ترين محصولات كمپاني دكتر بيز در حال حاضر انواع قهوه هاي گانودرما مي باشد كه با طعم بسيار لذيذ و خواص منحصر به فردي كه دارد نگاه افراد زيادي را به خود جلب نموده است. جالب است بدانيد قهوه هاي گانودرما دكتر بيز در دسته هاي مختلفي قرار داشته كه افراد مي ‌توانند متناسب با ذائقه خود نوعي از آن را خريداري كنند. در اين بين يكي از بي نظير ترين محصولات اين كمپاني، قهوه ي موكا گانودرما مي باشد. اين محصول بسيار محبوب بوده و با طعم منحصر به فردي كه دارد همه افراد خانواده مي‌تواند از آن استفاده كنند.

 

تركيبات قهوه موكا

با توجه به اينكه انواع قهوه گانودرما متعدد است قبل از خريد محصول بايد در خصوص هر كدام از اين قهوه اطلاعاتي به دست آوريد. همانطور كه گفته شد قهوه گانودرما مدل موكا يكي از محصولات بي نظير بوده كه لازم است بدانيد موكا به معناي اضافه كردن شكلات به قهوه مي باشد. با اين حال تركيبات قهوه گانودرما كافه موكا شامل پودر قهوه گانودرما لوسيدوم، كاكائوي فرآوري شده به روش خاص، خامه غير لبني، روغن گلوكز جامد، شكر، پودر شير خشك بدون چربي و دي اكسيد سيليكون مي باشد. اين تركيبات هنگامي كه در كنار هم قرار مي گيرند موجب به وجود آمدن خواص منحصر به فردي مي شود كه منجر به سلامت كلي بدن مي شود.

در خصوص نحوه مصرف اين محصول بايد توجه داشته باشيد قهوه موكا به صورت ساشه هاي ارائه شده با اين حال مصرف قهوه موكا گانودرما كاملا بهداشتي است و شما در هنگام مصرف مي توانيد به ازاي هر فنجان آب، يك ساشه را درون فنجان ريخته و سپس آن را ميل كنيد. همچنين اگر بخواهيم طعد خامه اي قهوه گانودرما موكا را بهتر احساس كنيد پيشنهاد مي شود بگذاريد قهوه تهيه شده سرد شده و سپس آن را به همراه يخ ميل كنيد.
تصوير ۲

خواص قهوه موكا گانودرما

بر اساس تحقيقاتي كه بر روي قارچ گانودرما انجام شده است مشاهده مي شود اين قارچ گياه بسيار پرفايده بوده به طوري كه بسياري از افراد آن را به عنوان پادشاه گياهان مي‌ شناسند. حال طبيعتا هنگامي كه قهوه و گانودرما در كنار هم قرار بگيرد خواص محصول را دو چندان ميكند. به طوري كه بايد بدانيد يكي از مهمترين خواص قهوه موكا گانودرما بيز، دفع سموم بدن مي باشد و استفاده از اين محصول مي تواند به سلامت كبد و كليه ها كمك كرده و مصرف قهوه موكا گانودرما دكتر بيز همچنين منجر به جوانسازي كلي بدن شده و مشكلات قلبي و گرفتگي عروق و بيماري هاي عصبي را نيز رفع مي نمايد. كافئين موجود در قهوه موكا با قارچ گانودرما نيز موجب مي‌شود كه نشاط و انرژي شما دو چندان شده و همچنين با استفاده از اين محصول توجه و تمركز تان بالا مي رود. از آنجايي كه قهوه موكا گانودرما مي تواند در تقويت سيستم ايمني بدن نيز تاثير بگذارد طبيعتاً استفاده از آن براي جلوگيري از انواع سرطان ها پيشنهاد مي شود.
تصوير ۳

قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز

حال با تمام آنچه در خصوص قهوه موكا گانودرما بيان شد اگر شما هم قصد خريد اين محصول را داشته باشيد لازم است بدانيد كه در حال حاضر يكي از بزرگترين عمده فروشان اين محصول فروشگاه خريد دمنوش هاي لاغري مي باشد كه شما مي توانيد با مراجعه به اين سايت فروشگاهي قهوه ي گانودرما موكا را به صورت عمده و خرده خريداري نماييد. در خصوص قيمت قهوه موكا گانودرما نيز بايد بدانيد در اين فروشگاه محصول با قيمت ارزان ارائه شده و شما مي توانيد قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما را با بهترين كيفيت و ارزان ترين قيمت تهيه كنيد.

 

قهوه يكي از نوشيدني هاي بسيار پرطرفدار و خوشمزه در سراسر جهان مي باشد. قهوه موكا از جمله قهوه هاي فوق العاده خوشمزه و گوارا بوده كه در تركيب با عصاره قارچ گانودرما، به شكل قهوه موكا گانودرما درآمده و از نوشيدني هاي بسيار لذت بخش و منحصر به فرد محسوب مي گردد. در اين مقاله به تركيبات، طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما و فوايد قهوه موكا گانودرما خواهيم پرداخت.

قهوه چيست؟

قهوه، دانه اي تهيه شده از گياهي با همين نام در برخي از كشورهاي جهان است. اين دانه انواع متفاوتي داشته و در دو رنگ سبز و قهوه اي يافت مي شود. قهوه داراي خواص بي نظيري بوده و تاريخچه استفاده از آن به عنوان نوشيدني، به هزاران سال پيش باز مي گردد. اين نوشيدني فوايد و خواص درماني بسيار زيادي داشته و امروزه توسط بسياري از شركت ها و كارخانجات مختلف به شكل ساده و يا در تركيب با افزودني هاي ديگر تهيه مي گردد. قهوه موكا از جمله قهوه هاي بسيار خوشمزه و پرطرفدار است كه توسط شركت توليد كننده در تركيب با قارچ گانودرما فرآوري گرديده و به شكل قهوه موكا گانودرما به بازار ارائه گرديده است.(تصوير۱)

قهوه فوري موكا گانودرما

اين نوع از قهوه موكا به شكل فوري تهيه گرديده و پيشنهادي منحصر به فردي براي كساني است كه فرصت كافي به منظور تهيه قهوه و نوشيدني هاي دم كردني را نداشته و به دنبال لذت بردن از نوشيدن يك قهوه گوارا مي باشند.

قهوه فوري گانودرما مدل موكا

قهوه موكا از تركيب قهوه اسپرسو، شير داغ و شكلات شيرين تهيه گرديده و عطر و بويي بسيار دلپذير و منحصر به فرد خواهد داشت. در برخي موارد شير و خامه را نيز مي توان به سطح قهوه موكا اضافه نموده و طعمي دل انگيزتر به آن بخشيد. يك نوع بسيار خوشمزه و بي نظير از اين نوع قهوه، كه آن را نوعي قهوه لاته مي دانند، قهوه موكا قارچ گانودرما است. قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما داراي خواص درماني و فوايد بسيار زيادي بوده و از بروز بسياري از بيماري ها پيشگيري مي نمايد.(تصوير۲)

قهوه موكا گانودرما و خواص آن
تاثير بر كاهش وزن و لاغري

يكي از مهمترين و قابل توجه ترين خواص درماني اين نوع قهوه، تاثير بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام بوده و با افزايش چربي سوزي، كاهش اشتهاي كاذب و افزايش متابوليسم بدن، قادر به ايجاد كاهش وزن و تناسب اندام بويژه در بانوان جوان است.

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۲۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)