دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

قهوه موكاي گانودرما چگونه باعث لاغري مي شود؟/09109483228

چگونگي خريد قهوه موكا گانودرما

افرادي كه قصد خريد اين قهوه را دارند، بايد توجه داشته باشند كه فروش قهوه موكا گانودرما، در اغلب فروشگاه هاي مختلف كه نسبت به فروش انواع قهوه ها اقدام مي نمايند، صورت مي گيرد. چيزي كه وجود دارد اين است كه افراد بايد در زمان خريد اين نوع قهوه ها، به برند گانودرما توجه داشته باشند تا بتوانند بهترين قهوه را خريداري نمايند. افراد براي خريد اين قهوه مي توانند با مراجعه به فروشگاه هاي اينترنتي نسبت به سفارش آن اقدام نموده و آن را درب منزل خود تحويل بگيرند. اين نوع از خريد براي افراد با استقبال بيشتري روبرو شده است زيرا براي خريد اين نوع قهوه به صورت اينترنتي كمترين زمان و هزينه صرف خواهد شد. توصيه ما به افرادي كه قصد استفاده از اين قهوه ها را دارند اين است كه با استفاده از قهوه موكا و پودر قارچ گانودرما، از مزاياي يك قهوه ارزان و با كيفيت بهره ببرند.

تصوير ۶

قيمت قهوه موكا گانودرما

اگر بخواهيم قيمت قهوه موكا گانودرما را مورد بررسي قرار دهيم، مي ‌توان گفت كه قيمت اين قهوه در مقايسه با ساير قهوه ها آنچنان بالا نمي باشد و شما به راحتي مي توانيد با خريد يك قهوه ارزان قيمت بهترين خواص را دريافت نماييد. اين قهوه با توجه به بسته ‌بندي و خواص بي نظيري كه به واسطه پودر قارچ و قهوه اصل دارد، داراي قيمت ارزاني مي باشد و همين قيمت ارزان آن باعث شده تا بسياري از افراد نسبت به استفاده از آن اقدام نمايند. افرادي كه قصد خريد اين قهوه را دارند، مي‌ توانند با مراجعه به نمايندگي ‌هاي معتبر آن قيمت اين قهوه را در بهترين حالت براي خود تهيه نمايند. در كل مي‌ توان گفت قيمت اين محصول در مقايسه با ويژگي هاي آن مقرون به صرفه بوده و ارزش خريد را دارد.

 

نكات مهم در زمان خريد قهوه موكا با قارچ گانودرما

افرادي كه قصد خريد قهوه موكا با قارچ گانودرما را دارند، بايد توجه داشته باشند كه قهوه هاي گانودرما را از فروشگاه هاي مجاز تهيه نمايند. لازم به ذكر است افراد در زمان خريد بايد به برند تجاري درج شده گانودرما توجه داشته باشند كه به صورت اصل باشد. بسياري از سودجويان هستند كه با استفاده از محصولات تقلبي و درج برند گانودرما بر روي بسته‌ بندي‌ آن ها سعي دارند تا نسبت به فروش اين محصول اقدام نموده و سود خوبي از اين راه حاصل نمايند. لازم به ذكر است كه افراد براي خريد اين قهوه بايد توجه داشته باشند كه در زمان خريد اينترنتي به سايت هايي مراجعه نمايند كه نشان سلامت و اعتماد اينترنتي بر روي آنها درج شده باشد. بعضي از سايت ها هستند كه محصولات گانودرما را به صورت اورجينال و بدون واسطه به فروش مي ‌رسانند. بحث خريد واسطه اي، بحثي است كه افراد بايد توجه داشته باشند كه با مراجعه به فروشگاه هاي بدون واسطه به خريد اين كالا اقدام نمايند. زيرا بسياري از فروشگاه‌ هايي كه براي فروش اين محصولات به صورت واسطه اي عمل مي كنند ممكن است قيمت قهوه موكا گانودرما را بالا ببرند. لازم به ذكر است قبل از استفاده حتما به نكاتي كه در مورد قهوه هاي گانودرما وجود دارد، توجه داشته باشيد و در صورت نداشتن عوارض بر روي سلامتي تان نسبت به خريد و مصرف آن اقدام نماييد.

 

 

 

 

بسته بندي قهوه موكا گانودرما

قهوه موكا گانودرما به صورت بسيار خاص و شكيل بسته بندي شده است. محفظه اي كه ساشه ها درون آن قرار گرفته اند، با استفاده از بهترين مقوا طراحي شده و يك شكل شكيل با استفاده از مشخصات قهوه موكا و برند تجاري گانودراما بر روي آن درج شده است كه مي تواند اصل بودن اين قهوه را براي شما آشكار سازد. لازم به ذكر است كه هر بسته از قهوه موكا گانودرما داراي تعداد ۲۰ ساشه مي باشد. لازم به ذكر است كه ساشه ها داراي يك بسته بندي پلاستيكي بسيار مناسب مي باشد كه افراد مي‌ توانند با باز كردن آن و ريختن درون آب جوش از آن استفاده كنند. اين بسته بندي قهوه موكا گانودرما مي‌تواند يكي از روش هاي شناخت نمونه اورجينال اين قهوه باشد. ممكن است بسته بندي هاي بي كيفيت و غير اصولي نشان دهنده اين باشد كه اين محصول به صورت تقلبي براي افراد تهيه شده است.

 

مقايسه قهوه موكا با قارچ گانودرمابا ساير برندها

اگر بخواهيم قهوه موكا با پودر قارچ گانودرما را با ساير برندها مورد بررسي قرار دهيم، مي ‌توان گفت كه اين قهوه بسيار با كيفيت مي باشد و افراد مي‌ توانند با استفاده از آن به بهترين خواص دست پيدا كنند. ساير قهوه هاي موكا داراي پودر قارچ نمي باشند و همين موضوع باعث خاص شدن اين قهوه براي افراد شده است. لازم به ذكر است كه نحوه ي ساخت اين قهوه با چگونگي مصرف آن مي‌تواند براي افراد حيرت برانگيز باشد. در زمان استفاده از اين نوع از قهوه ها حتما به برند گانودرما توجه كنيد تا بتوانيد به بهترين نوع قهوه را انتخاب كرده و نسبت به استفاده از آن اقدام نماييد. قيمت و نحوه خريد اين قهوه، با ساير برندها به هيچ وجه قابل قياس نمي باشد. لذا اين قهوه داراي قيمت پايين و خريد راحتي مي باشد كه شما مي توانيد نسبت به استفاده از آن اقدام نماييد.

بحث پاياني در مورد قهوه موكا گانودرما

در پايان مي توان گفت خواص و ويژگي هاي منحصر به فردي كه اين قهوه دارد، باعث شده تا بسياري از افراد نسبت به استفاده از آن اقدام نمايند. توصيه ما به افرادي كه قصد استفاده از قهوه موكا گانودرما را دارند اين است كه با بررسي نكات گفته شده اين قهوه را مورد استفاده قرار دهند. در كل مي توان گفت اين نوع از قهوه مي‌ تواند مورد توجه بسياري از كافه داران نيز قرار بگيرد. اميدواريم قهوه گانودرما را به عنوان يكي از قهوه هاي بسيار خاص براي افراد مورد بررسي قرار داده باشيم. از اينكه تا پايان اين مطلب با ما همراه بوديد سپاسگزاريم.

فوايد قهوه گانودرما موكا

فوايد قهوه موكا گانودرما بسيار زياد است كه به برخي از آنها در ذيل اشاره شده است:

قهوه موكا گانودرما يكي از بهترين تنظيم كننده ها است و به سرعت فشار خون را پايين آورده و ديابت و كلسترول را تنظيم مي نمايد.
درمان پوكي استخوان
قهوه موكا با كلاژن سازي، باعث زيبايي و جوانسازي پوست مي شود.
دستگاه گوارش را تنظيم مي نمايد.
بسيار آرامبخش است و با خوردن قهوه موكا گانودرما، مي توانيد خوابي آرام را تجربه كنيد.
درمان آكنه و جوش هاي صورت
سيستم ايمني بدن را تقويت مي نمايد.
ريزش مو را كمتر كرده و آن را درمان مي نمايد.
به تقويت و رشد ناخن ها كمك مي نمايد.
افزايش انرژي بدن در طول روز
به بهبود عملكرد قلب و عروق كمك مي نمايد و بيماري هاي قلبي را درمان مي نمايد.
كاهش قند خون
سرشار از آنتي اكسيدان است و روند پيري را در بدن به تعويق مي اندازد.
افزايش متابوليسم بدن، كمك به سوخت و ساز بدن و لاغري
براي درمان آلزايمر بسيار عالي است.
به تقويت حافظه و بهبود عملكرد مغز كمك مي كند.
غده ي تيروئيد را درمان مي كند.
بيماري پيسي را درمان مي كند و از ابتلا به آن پيشگيري مي كند.
جهت درمان و پيشگيري از ابتلا به ايدز، بسيار موثر است.
بدن را در برابر ابتلا به انواع سرطان ها مقاوم مي كند.
كاهش ابتلا به بيماري هاي كبد، كبد چرب و سيروز كبدي
سم زدايي و پاكسازي بدن
سردرد را درمان مي كند.

 

قهوه موكاي گانودرما چگونه باعث لاغري مي شود؟

 

 

فروشگاه حراج كده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۵:۵۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خلاصه‌اي از چاي سبز تيما 5040/09109483228

مصرف چاي سبز تيما 5040 به همراه ورزش

در مبحث قبل اشاره نموديم كه در طب سنتي كارشناسان بر اين اعتقاد هستند كه استفاده از دمنوش هاي گياهي مخصوصاً انواع چاي سبز مي‌تواند تأثيرات چشم‌گيري در كاهش ميزان وزن و رسيدن به اندام دلخواه داشته باشد. به اين نكته توجه كنيد كه مصرف چاي سبز به‌ تنهايي نمي‌تواند اين مورد مهم را براي شما محقق سازد. در واقع نبايد به شعارهاي فريبكارانه در اين رابطه توجه كنيد كه تنها با مصرف اين چاي مي‌توان به وزن ايده آل دست‌يافت. در كنار مصرف چاي تيما لاغري مي‌بايست به ورزش‌هاي مختلف بدني نيز اقدام كنيد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم كه ساعات مشخصي از روز را براي انجام حركات ورزشي براي كاهش چربي در نقاط مختلف بدن در نظر بگيريد تا بتوانيد تناسب‌اندام موردنظر خود را در كنار مصرف چاي لاغري تيما فراهم كنيد.

تصوير 2

چاي تيما و رژيم غذايي مناسب

مصرف چاي لاغري به‌تنهايي نمي‌تواند شما را به اهداف موردنياز در جهت كاهش وزنتان برساند. درواقع شما مي‌بايست از مصرف مداوم و پي‌درپي اين نوع چاي در كنار انواع ورزش‌هاي بدني بهره‌مند شويد؛ اما نكته مهم بعدي اين است كه براي خود برنامه غذايي مشخص و مناسبي را تعيين كنيد. در اين برنامه غذايي مي‌بايست دور غذاهاي چرب و لذيذ را خط قرمز كشيده و به مصرف غذاهاي گياهي و بدون چربي بپردازيد. در واقع با تعيين رژيم غذايي مناسب جهت لاغري خود مي‌توانيد هم‌زمان به مصرف چاي لاغري تيما 5040 نيز اقدام كنيد، مطمئناً اين روند مي‌تواند در كاهش وزن ايده آل شما تأثيرات مناسب و ايده آلي داشته باشد، چراكه ورزش كردن به همراه رژيم غذايي لاغري و همچنين مصرف مداوم چاي تيما 5040 مي‌تواند براي شما اندام ايده آل را به همراه آورد؛ بنابراين در زمان مصرف چاي تيما از مصرف غذاهاي نامناسب مخصوصاً فست فود ها اكيداً خودداري نموده و به خوردن ميوه و سبزي‌هاي تازه بپردازيد.

تصوير 3

خواص چاي تيما لاغري

چاي تيما لاغري كه در تركيبات آن اغلب از چاي سبز استفاده‌شده است، داراي خواص بي‌نظير و قابل‌توجهي مي‌باشد. در واقع در رابطه با خواص و تأثيرات اين نوع چاي لاغري مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه هيچ وقت استفاده از دمنوش هاي گياهي براي بدن افراد در سنين مختلف تأثيرات نامطلوب نداشته است. با توجه به اين نكته مي‌توان اشاره نمود كه مصرف مداوم و پي‌درپي چاي تيما مي‌تواند از سيستم بدني شما را محافظت نموده و دستگاه گوارش تان را سالم نگه دارد.

با مصرف اين نوع چاي لاغري در كنار كم كردن چربي‌هاي انباشته‌شده در ناحيه‌هاي متداول بدن مي‌توانيد مانع از ايجاد انواع سرطان و همچنين فشارخون بالا شويد. براي اين منظور توصيه مي‌كنيم كه كساني كه دچار اضافه‌وزن بسيار بالا نيز مي‌باشند به مصرف اين نوع چاي حداقل براي دو تا سه وعده در هفته اقدام كنند چرا كه تأثيرات اين نوع چاي براي بدن آن‌ها بسيار چشمگير و تأثيرگذار خواهد بود.

 

قيمت چاي تيما و نحوه خريد چاي سبز تيما

براي رسيدن به وزن ايده آل و همچنين اندامي متناسب و زيبا مي‌بايست هزينه‌هاي به نسبت مختلف پرداخت كنيد. به‌عنوان‌مثال براي اينكه بتوانيد رژيم غذايي مناسبي داشته باشيد مي‌بايست از تجويز پزشك موردنظر خود استفاده كنيد ميزان هزينه ويزيت و همچنين هزينه دارو مي‌تواند قابل‌توجه باشد. اما در رابطه با قيمت چاي تيما ۵۰۴۰ مي‌توان به اين نكته اشاره نمود كه شما عزيزان با پرداخت قيمت مناسب و همچنين به‌صرفه مي‌توانيد اين نوع چاي سبز لاغري را درب منزل خود تحويل بگيريد و تنها قيمت هزينه محصول موردنظر را پرداخت كرده و اقدامات لازم ديگر را به انجام برسانيد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم كه به قيمت‌هاي مختلف اين چاي توجه كنيد چرا كه چاي تيما ۵۰۴۰ به‌صورت بسته‌اي يا كيسه‌اي عرضه مي‌شود؛ بنابراين مي‌توانند هزينه‌هاي به نسبت متفاوت از يكديگر داشته باشند.

 

 

 

 

خريد چاي تيما 5040

در ميان انواع چاي سبز لاغري ما به شما خريد چاي تيما ۵۰۴۰ را سفارش مي‌كنيم، چرا كه با اين خريد مي‌توانيد يك تير را به دو نشان بزنيد. در واقع هم مي‌توانيد محصولي مناسب براي كاهش چربي‌هاي مختلف بدن خود تهيه كنيد و هم مي‌توانيد سلامت اندام بدن خود را تأمين كنيد. بنابراين توصيه مي‌كنيم با بررسي تمامي جوانب نسبت به خريد چاي سبز تيما 5040 اقدام كنيد. شما عزيزان نگران كيفيت، مواد و تركيبات اين محصول نباشيد. هيچ‌گونه حساسيتي پس از مصرف آن براي تمامي اندام شما ايجاد نخواهد شد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم پس از بررسي‌هاي لازم با مسئولين ما در اين سايت ارتباط گرفته و توضيحات كامل‌تر را از سوي آن‌ها دريافت كنيد.

 

خلاصه‌اي از چاي سبز تيما 5040

از محصولات لاغري مؤثر و تأثيرگذار مي‌توان به چاي تيماي برند پنجاه و چهل اشاره نمود. چاي لاغري تيما از جمله مواردي است كه بسيار موردتوجه افراد مختلف در جامعه و مخصوصاً آقايان و بانوان عزيز قرار مي‌گيرد. خواص چاي سبز تيماي لاغري بسيار چشمگير است. شما با مصرف اين نوع چاي لاغري نه‌تنها مي‌توانيد وزن خود را كاهش دهيد بلكه مي‌توانيد خود را از سرطان و فشارخون محفوظ نگه‌داريد. ازجمله موارد بسيار مهم در رابطه با اين نوع چاي اين است كه هم‌زمان توصيه مي‌شود به ورزش و همچنين برنامه غذايي مناسب نيز توجه شود تا پس از گذشت زمان مشخص تأثيرات چشمگيري مصرف آن را مشاهده نماييد.

 

نحوه مصرف دمنوش لاغري 5040

به ازاي هر نفر مقدار يك قاشق چاي خوري از دمنوش لاغري 5040 را برداشته و در قوري كه قبلا با آب جوش گرم شده مي ريزيم. براي اضافه كردن آب به قوري اجازه دهيد دماي آب جوش به 85 درجه سانتي گراد برسد. سپس به مدت 3 الي 5 دقيقه فرصت دهيد تا دم بكشد. جعبه دمنوش لاغري 5040 را در جاي خشك و خنك بگذاريد. توجه داشته باشيد كه دمنوش لاغري 5040 دور از نور مستقيم خورشيد نگه داري شود و مواد تند و معطر در نزديكي آن نباشد.

تركيبات دمنوش 5040

تركيبات دمنوش لاغري 5040 شامل موارد زير است:

70 درصد چاي سبز، 11.75 درصد تخم كرفس،10 درصد زيره سبز، 8 درصد انيسون، 25 درصد زعفران

اين تركيبات براي چربي سوزي و كم كردن وزن بسيار موثر هستند. اين مواد طي يك دوره استفاده منظم سوخت و ساز بدن را به طرز چشمگيري افزايش مي دهند. بدين صورت علاوه بر اينكه دمنوش لاغري 5040 سايز شما را كاهش مي دهد باعث مي شود 2 تا 7 كيلوگرم در ماه لاغر شويد. البته اضافه وزن فرد و ميزان فعاليت هاي روزانه و شاخص توده بدن فرد بر مقدار اين كاهش وزن تاثير گذار هستند.

 

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك  كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۱۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

بهترين زمان مصرف سيرسياه :/09109483228

بهترين زمان مصرف سيرسياه :
روش رايج مصرف سيرسياه در ميان كشورهاي اروپايي، آمريكايي و آسيايي ۱ تا ۳ حبه را روزانه با شكم خالي ميل كنيد.
تكه هاي سير را مي توانيد صبحانه با نان بخوريد.
نكته:
قبل از استراحت هيچ وقت سير نخوريد چون انرژي زااست و موجب بي خوابي مي شود.
ورزشكاران بوته هاي سير رابه وعده هاي غذايي و اسموتي اضافه و قبل از تمرين هاي ورزشي ميل مي كنند.
اگر دوست داريد سيررابه سس تارت برنج ياپاستااضافه كنيد.
سيرسياه راميتوانيددردماي منزل داخل پلاستيك شيشه طولاني سيمدت

بهترين زمان مصرف سيرسياه :
روش رايج مصرف سيرسياه در ميان كشورهاي اروپايي، آمريكايي و آسيايي ۱ تا ۳ حبه را روزانه با شكم خالي ميل كنيد.
تكه هاي سير را مي توانيد صبحانه با نان بخوريد.
نكته:
قبل از استراحت هيچ وقت سير نخوريد چون انرژي زااست و موجب بي خوابي مي شود.
ورزشكاران بوته هاي سير رابه وعده هاي غذايي و اسموتي اضافه و قبل از تمرين هاي ورزشي ميل مي كنند.
اگر دوست داريد سيررابه سس تارت برنج ياپاستااضافه كنيد.
سيرسياه راميتوانيددردماي منزل داخل پلاستيك شيشه طولاني مدت نگه داريد.
مدت زمان رسيدن سفارشات:
تهران: ۲ نهايتا ۳روز كاري بعد از ارسال
مركز استانها: ۳ الي ۴ روز كاري بعد از ارسال
شهرستانها: ۴ الي ۵ روز كاري بعد از ارسال
روستاها: ۵ الي ۶ روز كاري
جزيره هاي جنوب: ۶ الي ۷ روز كاري

*كد رهگيري بسته بعد از ارسال از طريق پيامك بحضورتان ارسال ميگردد*

چقدر طول مي كشد محصول به دستتان برسد؟
پس از خريد محصولات يا در همان روزكاري يا فرداي روز كاري با پست ارسال مي گردد.

روزهاي تعطيل حساب نميشود.

مدت زمان رسيدن محصولات طبق قوانين اداره پست مي باشد.

نگه داريد.
مدت زمان رسيدن سفارشات:
تهران: ۲ نهايتا ۳روز كاري بعد از ارسال
مركز استانها: ۳ الي ۴ روز كاري بعد از ارسال
شهرستانها: ۴ الي ۵ روز كاري بعد از ارسال
روستاها: ۵ الي ۶ روز كاري
جزيره هاي جنوب: ۶ الي ۷ روز كاري

*كد رهگيري بسته بعد از ارسال از طريق پيامك بحضورتان ارسال ميگردد*

چقدر طول مي كشد محصول به دستتان برسد؟
پس از خريد محصولات يا در همان روزكاري يا فرداي روز كاري با پست ارسال مي گردد.

روزهاي تعطيل حساب نميشود.

مدت زمان رسيدن محصولات طبق قوانين اداره پست مي باشد.

 

 

خريد سير سياه براي سرطان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%d8%b7%d8%a7%d9%86/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۱:۵۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خريد قهوه كافه سوپريم از تيم كالا/09109483228

جنسينگ در قهوه كافه سوپريم بيز
جينسينگ پاناكس بيش از 5000 سال پيش در كوه هاي مانچوري چين بخاطر قدرت جوان سازي مورد استفاده قرار مي گرفت.

خامه طعم شيرين و خامه اي به كافه سوپريم مي دهد.
آيا مي دانستيد؟ قهوه به افزايش انرژي بدن كمك كرده و حاوي آنتي اكسيدان هاست.

خريد قهوه كافه سوپريم از تيم كالا
شما با خريد قهوه كافه سوپريم از فروشگاه اينترنتي تيم كالا ميتوانيد اين محصول را با قيمت تخفيف خورده با تاريخ روز تهيه كنيد.

پيشنهاد ويژه تيم كالا قهوه هاي گانودرما در طعم هاي مختلف

سفارش مي دهم
قهوه سوپريم گانودرما بيز
چگونگي مصرف
يك بسته را داخل فنجان موردنظر بريزيد، آب جوش به آن اضافه كنيد، هم بزنيد، و از قهوه تان لذت ببريد!
همچنين مي توانيد بعد از هم زدن منتظر بمانيد تا خنك شده و بعد با يخ سرو كنيد تا شكل قهوه خامه اي تر شود.

170 ml – غليظ و خوش عطر
225 ml – يكدست و خامه اي
285 ml – سبك و طعم دار

مواد اصلي:
شكر
خامه غيرلبني [شربت گلوكز جامد
چربي گياهي
سديم كازئينات (يكي از مشتقات شير)
دي پتاسيم فسفات
پنتاسديم تري فسفات
دي اكسيد سيليكون
مونو و دي گليسيريدها و ريبوفلاوين
قهوه فوري
پودر جينسينگ

توضيحاتتوضيحاتگانودرما نام يك قارچ دارويي و مكمل غذايي ارزشمند ميباشد كه به دليل تركيبات فعال فراواني كه دارد امروزه در دنيا مورد توجه قرار گرفته و براي اولين بار در ايران و خاورميانه اين قارچ به صورت قهوه فوري سوپريم (فرآوري شده با جينسينگ) توسط شركت دكتر بيز توليد شده و مورد استفاده قرار ميگيرد. قهوه سوپريم يا كافه سوپريم گانودرما و ساير محصولات دكتر بيز، با كيفيت صادراتي و داراي گواهينامه هاي معتبر از مراجع ذيصلاح داخلي و حتي بين المللي هستند كه نشانه كيفيت آنهاست و تنها محصولات گانودرماي داراي مجوز در ايران مي باشند. هم اكنون شما مي توانيد اين محصول را از نماينده مستقيم شركت دكتر بيز خريداري نماييد. در ادامه با تركيبات قهوه فوري سوپريم گانودرما،خواص آن، موارد منع مصرف و همچنين قيمت قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز بيشتر صحبت خواهيم نمود.
مشاهده مجوزها و استانداردها
جهت آشنايي بيشتر با گانودرما كليك كنيد: قارچ گانودرما چيست
قهوه گانودرما
قهوه فوري سوپريم دكتر بيزدر حال حاضر مغذي ترين نوع قهوه هاي گانودرما، قهوه فوري سوپريم يا كافه سوپريم ميباشد. همانگونه كه از نام اين نوشيدني پيداست، مصرف آن ميتواند باعث افزايش انرژي و همچنين افزايش سوخت و ساز در بدن شود كه كمترين نتيجه ي آن سرحالتر شدن در صبح زود يا اواسط روز خواهد بود.
همراه شدن خواص جينسينگ در كافه سوپريم با قارچ گانودرما باعث افزايش كارآيي خواص گانودرما و ويژگيهاي مضاعف بيشتر در اين محصول شده است.
روش مصرف قهوه فوري سوپريم، به سادگي ريختن پودر در يك فنجان آب جوش مي باشد.
قيمت روي جلد قهوه سوپريم گانودرما ۳۴۰ هزار تومان مي باشد كه با احتساب تخفيف رسمي شركت به قيمت ۲۹۸ هزار تومان تقديم شما مي شود.
قهوه فوري سوپريم
مصرف قهوه سوپريم گانودرما براي ورزشكاران نيز بسيار ايده آل و مناسب است چرا كه علاوه بر دارا بودن ويتامينها، پروتئين ها و املاح معدني مورد نياز بدن و همچنين تامين انرژي مورد نياز براي آنان ميتواند باعث بهبود فرآيند عضله سازي و چربي سوزي آن هم به صورتي كاملا طبيعي در بدن شود.همچنين قهوه سوپريم گانودرما با افزايش گردش خون در بدن علاوه بر چربي سوزي با رساندن خون بيشتر به ساير نقاط بدن ميتواند باعث بهبود فرآيند اكسيژن رساني به مغز و ساير اندامها از جمله پوست شود كه نتيجه ي آن افزايش تمركز و احساس خستگي كمتر و در زمان طولاني تري پس از شروع فعاليت بدني خواهد بود.
در واقع هر آنچه كه ما از يك نوشيدني پر خاصيت انتظار داريم را قهوه سوپريم گانودرما در درون خود جاي داده است چه از لحاظ رژيمي و ارزش غذايي، چه از لحاظ ورزشي و چه براي مصرف روزانه ي يك فرد معمولي در طول روز، كافه سوپريم گانودرما بهترين و كاملترين پيشنهاد ميباشد.
قيمت قهوه فوري سوپريمقيمت قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز (روي جلد) ۳۴۰ هزار تومان مي باشد كه با احتساب تخفيف رسمي شركت به قيمت ۲۹۸ هزار تومان تقديم شما مي شود. علي رغم اينكه در برخي از سايت هاي بي نام و نشان (كه به صورت مستقل و يا با سايت هاي واسطه اي فعاليت ميكنند)، قيمت قهوه سوپريم گانودرما را زير ۲۰۰ هزار تومان اعلام مي كنند كه البته تقلبي يا دستكاري شده مي باشد به صورتي كه در موارد دستكاري شده تشخيص عملا غير ممكن است؛ قيمت قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز اصلي كه توسط نمايندگان مستقيم اين شركت عرضه مي شود و روي جلد آن نيز درج گرديده است همان ۳۴۰ هزار تومان است كه با تخفيف رسمي شركت دكتر بيز با قيمت ۲۹۸ هزار تومان عرضه مي گردد.
سايت گانودرما دات آي آر نمايندگي مستقيم محصولات شركت دكتر بيز را دارا مي باشد و اصالت محصولات خود را تضمين مي نمايد. در اين صفحه ميتوانيد درباره نحوه خريد و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را كسب نماييد

 

 

فروشگاه پرشين خريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۰۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در زمان مصرف قهوه سوپريم گانودرما/09109483228

 

مواد تشكيل دهنده قهوه گانودرما سوپريم

به طور كلي در خصوص مواد اصلي تشكيل دهنده قهوه گانودرما سوپريم بايد توجه داشته باشيد كه اين محصول از قارچ گانودرما، قهوه و جنسيگ توليد شده است و همانطور كه گفته شد گياه جنسينگ با وجود خواص منحصر به فردي كه دارد هنگامي كه در كنار قارچ گانودرما و قهوه قرار مي گيرد موجب مي شود كه يك محصول كاملاً مفيد توليد گردد. با وجود اين عوامل، ارزش غذايي كافه سوپريم به شدت بالا رفته و اين نوشيدني را تبديل به يك منبع بسيار غني از املاح و ويتامين هاي مورد نياز براي بدن نموده است. با اين حال مصرف قهوه سوپريم گانودرما براي ورزشكاران ايده آل است و مي توانند با مصرف اين قهوه ويتامين ها پروتئين ها و املاح معدني مورد نياز بدن خود را دريافت كرده و از طرفي انرژي مورد نيازشان نيز تامين مي شود.

تصوير ۲
بهترين زمان مصرف قهوه سوپريم گانودرما

با وجود آن چه در خصوص ويژگي‌ هاي قهوه گانودرما سوپريم گفته شد يكي از مهمترين سوالاتي كه براي افراد پيش مي ‌آيد در خصوص زمان مصرف قهوه گانودرما سوپريم است به طور كلي بايد بدانيد بهتر است افرادي كه مشكل معده ندارند قبل از مصرف صبحانه اين نوشيدني را ميل كنند زيرا اين امر موجب مي شود كه ويتامين هاي آن بهتر جذب بدن شود پس اين زمان بهترين موقع براي مصرف اين قهوه است و اما ديگر افراد نيز مي توانند نيم ساعت پس از صرف غذا صبحانه اين قهوه را ميل نمايند. البته به طور كلي بايد بدانيد اگر بخواهيم بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما سوپريم را مورد بررسي قرار دهيم مي ‌توان گفت قبل از ظهر بهتر است اين نوشيدني ميل شود تا در خواب شما نيز اختلال ايجاد نكند.

تصوير ۳
نكات مهم در زمان مصرف قهوه سوپريم گانودرما

علاوه بر آنچه بايد باشد بايد بدانيد كه در مورد زمان خوردن قهوه سوپريم نكاتي وجود داشته به طوري كه لازم است بدانيد در زمان مصرف اين قهوه تا حد امكان بهتر است از مواد غذايي چون ذرت، شكر مصنوعي، تنقلات، لبنيات، سويا، ماهي و گلتون استفاده نكنيد. همچنين لازم است بدانيد اگر چه محدوديتي در شيوه مصرف قهوه سوپريم گانودرما وجود ندارد اما بايد در مقدار مصرف اين قهوه تعادل را رعايت كنيد زيرا زياده روي در آن مي تواند مشكلاتي به وجود آورد؛ به طوري كه معمولاً پيشنهاد مي ‌شود روزانه بين ۱ تا ۶ گرم از اين قهوه استفاده نماييد. اين مقدار با توجه به نيازهاي بدن و وضعيت سلامتي افراد مشخص مي شود. همچنين توجه داشته باشيد مصرف قارچ گانودرما با داروهاي ضد فشارخون تداخل داشته زيرا اين قارچ فشار خون را كاهش ميدهد و همچنين داروهاي ضد انعقاد خود نيز با اين قهوه تداخل دارويي دارد.

هشدارهاي جدي در استفاده از قهوه گانودرما سوپريم

توجه داشته باشيد كه امروزه بسياري از افراد بدون توجه به برخي از عوامل و سلامتي خود، به دنبال استفاده و مصرف اين محصول بسيار لذيذ هستند اين در حالي است كه افراد بايستي هشدارهاي موجود در استفاده از قهوه گانودرما سوپريم را جدي گرفته و سعي بر آن داشته باشند تا بيش از اندازه قهوه ي مذكور را استفاده نكنند. از مهمترين هشدارهاي لازم براي مصرف اين محصول مي توان به موارد زير اشاره نمود:

– مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز براي افرادي كه مشكلات قلبي و فشار خون بالايي دارند اكيدا توصيه نمي شود.

– افرادي كه از برخي قرص هاي خاص روزانه استفاده مداوم دارند مانند آسپرين، استفاده از اين محصول شگفت انگيز توصيه نمي شود.

– خانم هايي كه در دوران شيردهي هستند حتما قبل از استفاده از اين محصول با پزشك خود مشاوره هاي لازم را انجام دهند.

– افرادي كه پيوند اعضا دارند استفاده از اين محصول براي آنها ممنوع مي باشد.

– خانم هايي كه باردار هستند نمي توانند از قهوه گانودرما سوپريم استفاده كنند.

– بدون مشورت با پزشك كودك خود، اجازه مصرف اين قهوه را به كودكان تان ندهيد.

شما نيز مي توانيد با جدي گرفتن هشدارهاي فوق اقدام به مصرف اين نوشيدني داشته باشيد. در نظر داشته باشيد كه سلامتي بسيار مهمتر از زيبايي و لاغر به نظر رسيدن مي باشد و به همين جهت تمام هشدارهاي مذكور را جدي بگيريد.

 

خريد قهوه سوپريم دكتر بيز

براي خريد قهوه سوپريم دكتر بيز مي توانيد بر روي محصول مورد نظر خود كليك نموده و آن را به سبد خريد خودتان بيفزاييد تا از اين طريق بتوانيد مراحل بعدي خريد را طي نموده و در كوتاه ترين زمان ممكن سفارش خود را به ثبت برسانيد. خريد اين محصول از فروشگاه اينترنتي ما يكي از بهترين و بي نظيرترين فرصت هايي مي باشد كه افراد مي توانند به دست بياورند چرا كه در زمان بسيار كوتاهي مي توانند با كيفيت ترين و بهترين محصول را تهيه نموده و آن را خريداري كنند. همچنين شما مي توانيد قبل از خريد خود نظرات مشتريان سابق را نيز مورد مطالعه قرار داده و سپس اقدام به خريد اين محصول شگفت انگيز و بي نظير داشته باشيد.

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%86%da%af/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۵:۲۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص و فوايد سير سياه دكتر بيز و قيمت آن/09109483228

 

اضافه وزن و چاقي
همانطور كه مي دانيد، امروزه چاقي و اضافه وزن از اصلي ترين معضلاتي است كه جوامع بشري را درگير خود نموده و همچنان در حال گسترش مي باشد. چاقي به دلايل مختلفي از قبيل، دريافت بيش از اندازه ي مواد غذايي، كاهش متابوليسم بدن و انباشت چربي در سلول هاي آديپوسيت بدن ايجاد مي شود. چاقي و اضافه وزن مي تواند زمينه ساز بسياري از بيماري ها شود. ديابت، فشار خون، سكته و بيماري هاي قلبي( كه ناشي از افزايش فشار خون و كلسترول است ) و انواع سرطان ها، تنها چند مورد از اين بيماري ها است. بروز اين مشكلات سبب مي شود تا افراد در وضعيت روحي و رواني بدي قرار بگيرند و كيفيت زندگي شان تا حد زيادي كاهش پيدا كند. فارغ از اينها، اضافه وزن با از بين بردن تناسب اندام، به عنوان يكي از مهمترين فاكتور هاي موثر در زيبايي ظاهري افراد بوده و بدين طريق مي تواند تاثير نامطلوبي در اعتماد به نفس شخص بگذارد.

 

اهميت تناسب اندام و انتخاب روشي سالم براي رسيدن به آن
تناسب اندام و داشتن هيكلي روي فرم، يكي از موضوعاتي بسيار مهم و حائز اهميت در بين خانم ها و همچنين آقايان است. اگر دچار اضافه وزن هستيد، علاوه بر رعايت رژيم هاي غذايي مختلف و فعاليت ورزشي مي توانيد جهت سريعتر رسيدن به آرزوي خود، كه همان تناسب اندام است، از دمنوش ها و ديگر تركيبات طبيعي و گياهي استفاده كنيد، چرا كه اين مورد يكي از راهكار هاي بسيار محبوب و موثر در مسير كاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام به شمار مي آيد. با دانستن خواص سير سياه لاغري، شما يك قدم از ديگر افراد درگير با اين معضل جلو تر بوده و قادر خواهيد بود در نهايت به روياي چندين ساله خود جامه عمل بپوشانيد.

 

مصرف سير سياه چگونه مي تواند بر كاهش وزن افراد تاثير بگذارد؟
تركيبات فعال موجود در اين ماده غذايي شگفت انگيز قادر است تا با استفاده از مكانيسم هاي مختلف موجب كاهش اشتها و افزايش متابوليسم سلولهاي چربي شده و به عنوان گياهي معجزه گر ظاهر شود. اگر در مورد تاثير سير سياه بر لاغري هنوز هم دچار شك و ترديد هستيد، بايد بدانيد كه تاثير سير سياه بر كاهش وزن توسط بسياري از مطالعات و تحقيقات انجام شده در حوزه علوم تغذيه و طب سنتي ايراني به اثبات رسيده و قابل استناد مي باشد. پس با خيالي آسوده مي توانيد اقدام به مصرف اين محصول نماييد.

يك مزيت جالبي كه در سير سياه فرآوري شده دكتر بيز وجود دارد و سبب گشته تا طيف وسيعي از مصرف ‌كنندگان به خريد اين محصول تمايل پيدا كنند، تاثير بسزاي اين تركيب در پيشگيري از پيري زودرس و چين و چروك هاي پوستي است.

سير سياه دكتر بيز براي لاغري

چگونگي اثرگذاري سير سياه بر كاهش اشتها و وزن مصرف كنندگان
عمده اثرگذاري سير سيـاه را مي توان به تركيبات آنتي اكسيداني و آلستين موجود در آن نسبت داد. در رابطه با اين تركيب گياهي، تاكنون تحقيقات و مطالعات آزمايشگاهي بسيار گسترده‌اي در خصوص تاثير آن بر لاغري و كاهش وزن صورت گرفته كه نتايج مثبتي را در اين رابطه به اثبات رسانده است.

كاهش اشتها يكي از موثرترين راهكار ها جهت كاهش وزن در افراد چاق مي باشد كه اين امر با مصرف سير سيـاه به سادگي رخ خواهد داد و بدين طريق ميزان پرخوري در اين دسته از افراد تا حد زيادي كاهش پيدا مي كند. شايد برايتان سوال باشد كه به چه طريق اين اتفاق مي افتد؟ در پاسخ بايد بگوييم كه با مصرف اين ماده غذايي، فرمان كاهش اشتها از طريق پيام هايي به مركز كنترل اشتها در هيپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزايش هورمون آدرنالين موجب مي شود تا سوخت و ساز بدن افزايش پيدا كند. به طور كلي مصرف منظم سير سيـاه دكتر بيز، با فعال نمودن دو عامل كاهش اشتها و پيشگيري از پرخوري و ريزه خواري، در كنار افزايش متابوليسم سلول هاي چربي، در نهايت منجر به ايجاد كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام در فرد مصرف كننده خواهد شد.

تصوير شماره شش

افزودن سيـر سياه به برنامه رژيم غذايي
سير سياه بدون اضافه كردن كوچكترين كالري، طعمي فوق العاده به غذاها مي‌دهد. هيچكس در رژيم كاهش وزني كه غذاهاي خوشمزه نداشته باشد، دوام نمي‌آورد. بنابراين استفاده از مواردي مانند سير سياه كه علاوه بر مزاياي فوق العاده، طعم عالي هم دارند انگيزه افراد براي دنبال كردن رژيم غذايي را افزايش مي ‌دهد. همانطور كه در بخش پيشين گفتيم، سير سياه كمك مي ‌كند تا براي طولاني مدت احساس سيري كنيد. همچنين سبب تقويت انرژيتان مي ‌شود و كالري‌هاي اضافي را مي‌سوزاند. بنابراين مصرف آن براي ورزش و تناسب اندام هم مفيد است. مصرف مرتب اين محصول سبب افزايش كلي سوخت و ساز و تقويت سيستم ايمني بدن مي ‌شود.

 

خواص و فوايد سير سياه دكتر بيز و قيمت آن

 

خواص شگفت انگيز و بي شمار گياه سير بدون شك براي همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همين اساس سير سياه دكتر بيز از جمله محصولات گياهي و دارويي موجود در بازار با خواص منحصر به فردي است كه مزه اي شبيه به ميوه انجير دارد. در اين بخش قصد داريم تا اطلاعاتي را راجع به خواص و فوايد سير سياه و قيمت خريد آن با شما خوانندگان عزيز و محترم به اشتراك بگذاريم؛ همراه ما باشيد.

 

منظور از سير سياه چيست؟
سير سياه يا (Black Garlic) به نوعي از فرآورده هاي سير معمولي و تازه (Allium sativum L) گفته مي شود كه تهيه آن كاري آسان نبوده و بايد حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتي كنترل شده و بر اثر فرايند تخمير شكل گيرد. اين سير در نهايت به رنگي سياه و به حالتي ژله اي تبديل گشته و از آن مي توان به عنوان يك چاشني و طعم دهنده شيرين براي غذاهاي مختلف استفاده كرد. سير سياه از خواصي منحصر به فرد براي سلامتي انسان برخوردار بوده و مصرف آن كاملا انرژي زا مي باشد.

سير سياه از جمله فراورده هايي است كه براي نخستين بار كره اي ها جهت توليد برخي از محصولات دارويي و يا شكلات و نوشابه هاي انرژي زاي خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنين ديگر كشورهاي آسيايي از قبيل ژاپن و تايلند از سير سياه به عنوان يك غذاي سنتي ياد مي كنند. همانطور كه اشاره شد؛ با نگهداري گل پياز سير تازه در دمايي بين 60 تا 77 درجه سانتي گراد توسط دستگاه هايي مخصوص به تدريج در اثر فرايند تخمير و مجموعه اي از واكنش هاي غير آنزيمي همچون واكنش ميلارد و اكسيداسيون فنل‌ ها، سير شروع به تغيير رنگ و مزه كرده و بافت آن نيز حالت كاراملي و الاستيكي پيدا مي كند.

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۷:۴۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

عملكرد فوق العاده سير سياه براي لاغري/09109483228

خريد سير سياه دكتر بيز
در حال حاضر فروشگاه هاي زيادي هستند كه اقدام به فروش سير سياه دكتر بيز كرده اند كه شما نيز مي توانيد با مراجعه به هر يك از اين فروشگاه ها خريد خود را انجام دهيد. اگر به دنبال يك فروشگاه معتبر هستيد كه اين محصول را از آن خريداري كنيد به شما پيشنهاد مي كنيم حتما از بخش محصولات وب سايت كالاياب نيز ديدن كنيد. ما در وب سايت خود شرايط بسيار خوبي را براي خريد اين محصول براي شما فراهم كرده ايم كه به راحتي بتوانيد اين سير سياه را خريداري كنيد. سير سياه فروش بسيار زيادي را در فروشگاه كالاياب دارد كه اين موضوع نشان دهنده كيفيت بسيار بالاي خدمات وب سايت ما مي باشد. ما محصولات خود را به صورت مستقيم از كارخانه سير سياه دكتر بيز دريافت مي كنيم و به همين دليل شما مي توانيد نسبت به كيفيت محصولاتي كه به شما ارائه مي شود نيز مطمئن باشيد و مطمئن باشيد كه سير سياه دكتر بيز را با بالاترين كيفيت ممكن و مناسب ترين قيمت ممكن خريداري خواهيد كرد. پس اگر قصد خريد سير سياه قيمت مناسب را داريد حتما از وب سايت ما نيز ديدن كنيد.

سير سياه و لاغري

صحبت پاياني
سير سياه و لاغري ارتباط نزديكي با يكديگر دارند و در صورتي كه قصد كاهش وزن داشته باشيد سير سياه مي تواند يكي از بهترين گزينه ها براي شما باشد. ما در اين مطلب سعي كرديم اطلاعات جامع و كاملي را درباره سير سياه دكتر بيز و ويژگي ها و خواصي كه دارد در اختيار شما قرار دهيم تا بيشتر شما را با اين محصول و مزاياي بي نظير آن آشنا كنيم. اميدواريم مطالعه اين مطلب درباره سير سياه براي شما مفيد بوده باشد و با مطالعه آن اطلاعات مورد نياز خود درباره اين محصول را بدست آورده باشيد. اگر شما هم جز افرادي هستيد كه علاقه مند به خريد اين سيرهاي سياه شده ايد براي سفارش سير سياه مي توانيد از وب سايت ما كمك بگيريد. در خصوص خدماتي كه وب سايت ما به شما براي خريد اين محصول ارائه مي دهد نيز به طور كامل و جامع صحبت كرديم كه اميدواريم براي شما مفيد بوده باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص سير سياه به مرجع مراجعه نماييد.

از سير سياه براي لاغري هم بسيار استفاده مي شود، چرا كه سير سياه براي لاغري بسيار مفيد مي باشد و مي تواند شما را به اندام دلخواهتان برساند.

عملكرد فوق العاده سير سياه براي لاغري

در اين مقاله قصد داريم در ارتباط با يكي از سودمند ترين و مفيدترين داروهاي گياهي يعني سير سياه و خواص سير سياه براي لاغري كه به عنوان يك داروي سنتي تجويز مي شود مطالبي را براي شما عزيزان بازگو كنيم اميدواريم كه از اين مطالب به اندازه كافي لذت ببريد و بتوانيد از سير سياه براي لاغري استفاده كنيد چرا كه اضافه وزن امروزه در جوامع گوناگون به يك معضل اساسي تبديل شده و اين داروي گياهي در درمان اضافه وزن بسيار موثر مي باشد.

سير سياه چيست؟
اين سير بسيار تيره رنگ بوده كه از تخمير سير سفيد در شرايط خاصي از لحاظ دما و حرارت توليد مي شود كه اين اتفاق باعث تبديل شدن سير به يك داروي بسيار سودمند شده به گونه اي كه بسياري از متخصصان و پزشكان طب سنتي براي امراض و بيماري هاي بسيار زيادي آن را به كار برده و براي فرد بيمار تجويز مي كنند.

طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري

فوايد سير سياه براي لاغري
اين سير داراي خواص و فوايد بسيار زيادي نسبت به سير معمولي مي باشد به طوري كه حتي مزه اين سير با سير تجاري فرق كرده و مزه ي ملس و مايل به شيرين داشته كه نظر افراد بسيار زيادي را به خود جلب كرده و حتي از آن در بسياري از آشپزخانه ها و رستوران ها به عنوان يك ادويه ي بسيار پرطرفدار استفاده مي‌شود.

از خواص اين سير به انرژي زا بودن آن مي توان اشاره كرد كه همين اتفاق باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و به دنبال آن لاغري فرد را به دنبال دارد به طوري كه از آن به عنوان يك داروي لاغر كننده بسيار موثر استفاده مي شود.

طريقه مصرف سير سياه براي لاغري

مصرف سير سياه
نحوه مصرف بسيار رايج سير سياه براي لاغري در كشورهاي آمريكايي آسيايي و اروپايي به صورت روزانه يك تا سه بوته بوده به طوري كه آن را به صورت ناشتا و با معده خالي بيشتر در تايم صبح استفاده مي كنند. نكته بسيار مهمي كه در ارتباط با مصرف سير سياه وجود دارد اين است كه نبايد آن را قبل از خواب مصرف كرد چرا كه بسيار انرژي زا بوده و باعث ايجاد اختلال در خواب فرد مصرف كننده مي شود.

 

سير سياه لاغري

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۳:۵۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص اين چاي براي لاغري و كاهش وزن/09109483228

چاي كرفس و لاغري تا چه حد با هم ارتباط دارند؟

بنا بر گفته ها چنانچه چاي تازه كرفس تازه را در سبد غذايي روزانه‌ خود بگنجانيد، چاقي و اضافه‌وزن به سراغ شما ني آيد. برخي نيز معتقد هستند كه چاي كرفس 5040 باعث پايين آمدن اوره خون مي شود و از تورم بدن جلوگيري مي كند.

شما عزيزان براي خريد چاي لاغري كرفس مي توانيد به يكي از روش هاي زير همين الان اقدام نماييد :

 

اگر مي خواهيد در مورد كرفس و لاغري و رابطه آنها بيشتر بدانيد، بايد ادامه دهيم كه سبزي پرخاصيت كرفس داراي دو نوع وحشي و پرورشي است. نوع وحشي كرفس در كنار آبهايي كه راكد هستند مي رويد و نوع پرورشي كرفس همان گونه اي است كه ما اين روزها در بازار ميوه و تره بار خريداري مي كنيم.

در مورد خواص كرفس بايد بدانيد كه برگ هاي سبزي مغذي در مقايسه با ساقه اش داراي ريزمغذي هاي بيشتري است و اين نكته مهم را هم به ياد داشته باشيد كه هرچه رنگ كرفس تيره تر باشد، سرشار از ويتامين A و B است، اما با اين وجود خاصيت ساقه كرفس را هم ناديده نگيريد. چرا كه ساقه اين گياه داراي فيبري است كه در مقايسه با ساير انواع سبزيجات چوبي تر و تقريبا غيرقابل جذب است و اين دقيقا همان عاملي است كه به كاهش وزن و لاغري كمك زيادي مي كند و باعث شهرت كرفس در لاغري شده است.

در مورد ارتباط چاي كرفس و لاغري بايد به اين نكته اشاره كرد كه بنا به گفته پژوهشگران حوزه علوم غذايي هرچند كرفس به نسبت هويج كه كم كالري است، كم كالري تر است، ولي مصرف مجاز روزانه ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم آن كه به طور نسبي داري ۲۰ كالري انرژي است كه تنها مي تواند ۲۰ كالري از انرژي دريافتي ما را بسوزاند.

 

اگر مي خواهيد بدانيد كه اين فرايند چگونه رخ مي دهد، بايد بگوييم كه اين ميزان كرفس جهت هضم در بدن، به طور تقريبي به۴۰ كالري انرژي نيامند است. در نتيجه ۲۰ كالري كرفس سوزانده مي شود و تنها ۲۰ كالري به كاهش وزن و چربي سوزي در بدن ما كمك مي كند و اين مقدار در برابر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ كالري دريافتي روزانه هر فرد مقدار تقريبا ناچيزي است.

خواص اين چاي براي لاغري و كاهش وزن

در ادامه براي اينكه ارتباط كرفس و لاغري را بهتر متوجه شويد از خواص اين نوع سبزي مفيد بيشتر براي شما صحبت كرده ايم.

 

دمنوش چاي لاغري كرفس و چاي سبز

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما
پرداخت درب منزل قيمت :105 هزار تومان

 

1 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما
پرداخت آنلاين قيمت :95 هزار تومان

 

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما
پرداخت درب منزل قيمت :210 هزار تومان

 

2 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما
پرداخت آنلاين قيمت :185 هزار تومان

 

3 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما
پرداخت درب منزل قيمت :310 هزار تومان

 

3 بسته چاي سبز دم كردني كرفس تيما
پرداخت آنلاين قيمت :270 هزار تومان

 

يك از دغدغه هاي دنياي مدرنيته براي همه افراد به خصوص خانم ها لاغري است. افراد براي لاغري از روش هاي بسياري استفاده مي كنند كه ممكن است اثرات جانبي و مضري براي بدن داشته باشد. استفاده از چاي لاغري كرفس، جاي سبز و همچنين عصاره هاي طبيعي و گياهي از جمله روش هايي است كه متقاضيان زيادي دارد ولي نكته اي كه قابل توجه است اين است كه كدام روش مي تواند مؤثرتر و زودبازده تر باشد؟

لاغري يك دغدغه فراگير

استفاده از انواع چاي ها براي لاغري يكي از روش هاي رايج لاغري مي باشد. يكي از دمنوش هايي كه توانسته بيشترين تأثير را در لاغري داشته باشد و قابل اعتماد در اين زمينه باشد چاي كرفس براي لاغري است. اين چاي با داشتن تركيبات مفيد تأثيري اعجاب انگيز در لاغري مشتريانش دارد. دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز يكي از محصولات محبوب چاي تيما مي باشد و از محصولات بسيار خوب در زمينه لاغري محسوب مي شود. اگر به دنبال يك محصول سالم در زمينه لاغري هستيد ما چاي لاغري كرفس را پيشنهاد مي كنيم چراكه يك محصول طبيعي و بدون هيچ گونه ضرري به حساب مي آيد. پيشنهاد مي شود به جاي استفاده از روش هايي كه باعث آسيب به بدن شما مي شود از دمنوش لاغري كرفس استفاده كنيد و تأثيرات قابل ملاحظه آن را از دست ندهيد. اين يك فرصت است تا شما بتوانيد يك لاغري سالم را به بدن خود هديه دهيد و از نوشيدن اين چاي لذت ببريد.

 

 

 

اندامي زيبا با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز

اين دمنوش با داشتن خاصيتي طبيعي و گياهي و برگرفته شده از عصاره كرفس و چاي سبز مي باشد كه باعث شده چربي هاي متراكم در طي يك دوره چند ماهه از بين بروند و علاوه بر تأثير بي نظيري كه بر لاغري دارد، پوستي شفاف را هم به شما هديه مي دهد. دمنوش لاغري چاي سبز و كرفس دستاوردي از دل طبيعت است كه توسط متخصصان در اين زمينه تهيه شده است تا به جاي استفاده كردن از مواد شيميايي و نامرغوب براي لاغري از اين محصول استفاده گردد. از خاصيت اين محصول همين بس كه اندامي زيبا را در طول زمان براي شما به ارمغان مي آورد بدون آنكه صدمه اي به بدن تان وارد كند. اين دمنوش يك دمنوش بسيار لذت بخش است چرا كه در تركيبات آن از طعم دهنده هاي گياهي و طبيعي استفاده شده است كه محبوبيت اين چاي را دوچندان خواهند كرد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۷:۴۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

چاي لاغري دكتر سينا فرمول 2 جوان ماندن و شادابي پوست :/09109483228

نبايد اين تصور را داشته باشيد كه هر ميزان كالري كه دوست داشته باشيد به بدن برسانيد و اين توقع را داشته باشيد كه با نوشيدن يك تا 2 ليوان چاي سينا لاغري در روز چربي هاي اضافه بدن آب شوند و فرايند اغري روي دهد.

 

چاي دكتر سينا در ميان تمامي برندهايي كه در زمينه دمنوش هاي لاغري و گياهي وارد بازار شده است تواسنه در طي ده سال گذشته از ميزان اعتبار و فروش بالايي در نز مشتريان برخوردار شود.محصول چاي لاغري دكتر سينا در واقع نوعي دمنوش گياهي محسوب شده كه مي تواند بروي بافت هاي انباشته شده چربي در بخش هاي مختلف بدن متمركز شده و بعد از مدت كوتاهي شاهد از بين رفتن اين توده هاي عظيم چربي خواهيد شد.

دمنوش لاغري دكتر سينا مي تواند به ميزان قابل توجهي براي شما كاهش وزن را به همراه داشته باشد و اين امر اينگونه رخ مي دهتد كه به طور شگفت انگزي ابتدا براي شما كاهش اشتها به همراه خواهد داشت و در مرحله بعدي ميزان سوخت و ساز بدن را بالا برده و اين دو امر زماني كه با هم رخ مي دهند منجر به كاهش وزن خوبي براي فرد خواهند شد.

معمولا براي افزايش ميزان سوخت و ساز بايد به انجام فعاليت هاي سخت و سنگين بدني بپردازيد اما ما كار شما را راحت و اسان كرده ايم و به شما توصيه مي كنيم از محصول چاي لاغري دكتر سينا اصل استفاده نماييد تا بدون كمترين زحميت شاهد افزايش سوخت و ساز بدنتان باشيد.

براي خريد چاي لاغري دكتر سينا مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :

 

 

 

شما عزيزان همچنين علاوه بروي روش خريد آنلاين كه در بالا توضيح داديم مي توانيد با شماره تلفن تماس گرفته و همين الان به صورت تلفني اقدام به ثبت سفارش چاي سبز لاغري دكتر سينا نماييد.

در مورد قيمت چاي لاغري دكتر سينا بايد عنوان كرد كه به دليل كيفيت بسيار الايي كه از محصول شاهده شده و همچنين حجم و اندازه آن كمي نسبت به ديگر برندهاي متفرقه شايد در نگاه اول گران تر به نظر برسد اما اين به خاطر قدرت اثركرد فوقالعاده است كه دارد و مطمئن باشيد از خريد و استفاده اين محصول پشيمان نخواهيد شد.

اما در مورد خواص بي نظير محصول چاي سينا مي توان به مواردزير اشاره كرد :

محصول ارائه شده دكتر سينا براي بيماري هاي قلبي بسيار مناسب است :

شما با مصرف منظم اين دمنوش لاغري مي توانيد به ميزان قابل توجهي ميزان كلسترول خون خود را پايين اورده و شاهد كاهش فشار خون خود باشيد.كافيست تا روزانه سه فنجان از اين محصول را بنوشيد و بعد از مدتي شاهد فوايد بيشمار آن باشيد.

 

چاي لاغري دكتر سينا فرمول 2 جوان ماندن و شادابي پوست :

به دليل وجود مقادير زيادي از آنتي اكسيدان هاي موجود در برگ هاي تازه گياه چاي سبز استفاده شده در اين محصول شما با مصرف روزانه و منظم ان شاهد خواهيد بود كه براي هميشه پوستي جوان و شاداب و زيبا را خواهيد داشت و مي توان از اين دمنشو گياهي به عنوان يك داروي ضد پيري نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چاي سبز سينا درمانگر و مانع بروي بيماري سرطان :

اگر به ميزان كافي به بدن شما انتي اكسيدان هاي قوي برسد شما به ميزان قابل توجهي از ابتلا به بيماري سرطان در امان خواهيد بود . در بالا نيز توضيح داديم كه اين محصول حاوي مقادير بسيار زيادي از مواد آنتي اكسيداني بوده و همين امر موجب شده تا از به عنوان يك دمنوش ضد سرطان ياد شود.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۵:۲۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)