دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

خرید اینترنتی قهوه فوری موکا گانودرما

خرید قهوه موکا گانودرما : شباهت ها و تفاوت ها مانند بسیاری از نوشیدنی های خرید قهوه موکا دکتر بیز ، این دو دارای اسپرسو و شیر هستند. بهتر است از دستگاه اسپرسو استفاده کنید ، اما دستورالعمل هایی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد یک فنجان اسپرسو یا موکا مناسب بدون دستگاه درست کنید. با این حال ، ممکن است طعم و مزه بدون دستگاه یکسان نباشد.

 

جدای از ابزارها و مواد اولیه ، موکا و لاته شباهت های دیگری نیز با هم دارند. مقادیر ماده تشکیل دهنده متفاوت است و از ویژگی های خاص موکا است که آن را بی نظیر می کند. بدون هیچ زحمت بیشتر ، بیایید نگاهی دقیق تر به هر نوشیدنی بیندازیم
موکا همچنین یک نوع متمایز از لوبیا عربیکا است که در یمن و اتیوپی برداشت می شود.

 

 

موکا چیست؟
ماده ای که خاصیت موکا را ایجاد می کند شکلات تلخ است. بهتر است گاناش درست شود ، اما از شربت شکلات یا حتی تکه های شکلات نیز معمولاً استفاده می شود.
طرح اصلی شامل دو پنجم اسپرسو و به دنبال آن همان مقدار شکلات و یک پنجم شیر بخارپز است. برخی از کافی شاپ ها ممکن است از دو عکس اسپرسو به عنوان پایه ای برای موکا و لاته استفاده کنند.

همچنین یک موتای لاته و یک موچینو وجود دارد که از نسبت متفاوتی از مواد تشکیل می دهند. موچینو یک سوم اسپرسو و به همان میزان شیر بخارپز و کف شیر دارد. به عنوان اسپین اف لاته ، موکا لاته دارای پنج هشتم شیر بخارپز و هر یک هشتم اسپرسو ، شکلات داغ و کف شیر است

 

خرید اینترنتی قهوه فوری موکا گانودرما

صحبت از ریشه های موکا ، یک چیز باید روشن شود. اصطلاح خرید اینترنتی قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز می تواند به دو چیز متفاوت اشاره داشته باشد. نوشیدنی خرید پستی قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است ، یک نوشیدنی مبتنی بر اسپرسو همراه با شکلات یا کاکائو است و در نتیجه مصرف اسپرسو و نوشیدنی های شیر در اروپا به دست می آید.

همانطور که گفته شد ، دانه های موکا نیز وجود دارد و به خرید پستی قهوه فوری موکا گانودرما بیز که با آن دانه ها درست می شود ، موکا نیز گفته می شود. این نام در اصل در قرن هجدهم فقط برای لوبیا هایی که از طریق بندر المخا در یمن وارد می شدند استفاده می شد . سریع به امروز می رسیم و کلمه موکا بیشتر به نوشیدنی تزریق شکلات اشاره دارد در حالی که لوبیا فقط Arabica نامیده می شود

خرید عمده قهوه فوری موکا گانودرما بیز ، در ابتدایی ترین فرمولاسیون خود ، همچنین می تواند به عنوان شکلات داغ با (به عنوان مثال یک گلدان) اسپرسو اضافه شود. مانند کاپوچینو ، کافه موکا معمولاً از کف مخصوص شیر تشکیل شده است ، اگرچه همانطور که در شکلات داغ معمول است ، بعضی اوقات به جای آن با خامه زده می شود. روی آنها معمولاً گرد و غبار دارچین ، شکر یا پودر کاکائو قرار می گیرد و همچنین ممکن است مارشمالو برای عطر و طعم و تزئین به آن اضافه شود.

خرید عمده قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز

نوع آن موکا کافه سفید است که به جای شیر یا تیره با شکلات سفید درست می شود. انواع نوشیدنی نیز وجود دارد که دو شربت را مخلوط می کند. این مخلوط با نامهای مختلفی از جمله موکا سیاه و سفید ، موکا مرمر ، موکا قهوهای مایل به قرمز ، موکای تاکسیدو و موکا گورخر ذکر می شود.

نوع دیگر ، موچاچینو است که یک اسپرسو (دوتایی) است یا ترکیبی از شیر بخارپز و پودر کاکائو یا شیر شکلات است. هم موچینوها و هم کافه موکا می توانند شربت شکلات ، خامه زده شده و مواد افزودنی مانند دارچین ، جوز هندی یا آبپاش های شکلات اضافه کنند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۹:۵۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)