دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

قهوه فوری سوپریم

قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچی شناخته شده از نظر تاریخی و خواص دارویی می باشد که این روزها از آن با عنوان اکسیر جاودانی نیز یاد می شود. ترکیبات شگفت انگیز موجود در این ماده غذایی سبب گشته تا از هزاران سال پیش در طب سنتی شرقی جایگاه ویژه ای پیدا کند. در این مطلب قصد داریم در کنار خواص درمانی عجیب این قارچ جادویی، به معرفی یکی از رایج ترین محصولات قارچ گانودرما در ایران، یعنی قهوه گانودرما لوسیدوم، بپردازیم.
معرفی قارچ گانودرما لوسیدوم

در طب سنتی شرقی از گیاهان و قارچ های مختلفی جهت بهبود بیماری های مختلف استفاده می شود. در این میان قارچ گانودرما که بیشتر به عنوان قارچ ریشی ( Reishi mushroom ) شناخته می شود، از محبوبیت زیادی برخوردار است. نام علمی این ماده غذایی، لوسیدوم گانودرما بوده و گونه ای از قارچ های قرمز محسوب می شود. پیشینه تاریخی این قارچ به بیش از 2000 سال قبل باز می گردد. جالب است بدانید که قارچ گانودرما دارای گونه های متعددی می باشد که از بین آنها، لوسیدم گانودرما با کیفیت ترین و ارزشمندترین گونه این قارچ است و می توان گفت که گل سرسبد خانواده گانودرما محسوب می شود.

این قارچ دارای طبعی سرد و تر بوده و تاکنون بیش از 400 ماده مغذی در این گیاه کشف شده است که از جمله آنها می توان به ژرمانیوم ارگانیک، سوپر اکسید دیسموتاز، بتا گلوکان، استرول های گیاهی، پلی ساکارید ها، انواع تری ترپن، عناصری همچون پتاسیم، فسفر، کلسیم و ویتامین های A، C ، D ، ویتامین های گروه B و ویتامین E اشاره نمود. همانطور که می بینید، قارچ گانودرما لوسیدوم سرشار از ترکیبات مختلف است که همین امر سبب گردیده تا دارای خواص درمانی متنوعی باشد و برای تعداد بیشمار بیماری قابل تجویز و مناسب گردد.

مزیت قهوه سوپریم جینسینگ (به علاوه عوارض جانبی و مقدار مصرف)

 

طب شرقی از گیاهان و قارچهای مختلف استفاده می کند. جالب اینجاست که قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما و جینسینگ از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این مزایای مختلفی از مزایای سلامتی را دارد ، از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با سرطان. با این حال ، اخیراً ایمنی آن زیر سوال رفته است.

این مقاله به شما می گوید درمورد مزایا و خطرات احتمالی قارچ reishi چه چیزهایی را باید بدانید.

 

قهوه فوری سوپریم همراه باپودرقارچ گانودرماوجینسینگ نیز گفته می شود ، قارچی است که در مکان های مختلف گرم و مرطوب در آسیا رشد می کند

سالهاست که این قارچ یکی از مواد اصلی پزشکی شرقی است

در داخل قارچ ، مولکول های مختلفی وجود دارد ، از جمله تری ترپنوئیدها ، پلی ساکاریدها و پپتیدو گلیکان ها ، که ممکن است مسئول اثرات آن بر سلامتی باشند

در حالی که خود قارچ ها را می توان به صورت تازه مصرف کرد ، استفاده از فرم های پودر شده قارچ یا عصاره هایی که حاوی این مولکول های خاص هستند نیز معمول است.

این اشکال مختلف در مطالعات سلولی ، حیوانی و انسانی آزمایش شده است.

در زیر ۶ مزیت قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز که به طور علمی مورد مطالعه قرار گرفته است. سه مورد اول با شواهد قوی تری پشتیبانی می شوند ، در حالی که حمایت از دیگران قاطعانه نیست.

 

قارچ Reishi قارچ های کمیابی است که در پایه درختان برگریز رشد می کند. برخی از افراد ادعا می کنند که قارچ های ریشی می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند ، با سرطان مبارزه کنند و علائم بسیاری از بیماری های دیگر را تسکین دهند.

علی رغم محبوبیت قارچ reishi در طب شرقی ، مطالعات انسانی محدودی در مورد اثرات این قارچ وجود دارد. همچنین شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد قارچ reishi ممکن است سمی باشد و باعث سلامتی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای احتمالی قارچ reishi و همچنین عوارض جانبی و خطرات آن ، به مطالعه ادامه دهید.

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%86%da%af/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۵۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)