دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

در مورد خواص آب کرفس چه می دانید؟

اما در زیر در مورد خواص گیاه کرفس توضیحاتی را ارائه داده ایم که خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود

کرفس یکی از سبزیجات یا بهتر است بگوییم یکی از گیاهان استی که در طبخ غذا هم به کار گرفته می شود و همه ما با نام آن آشنا هستیم. کرفس دارای خواص درمانی زیادی است و برگها و ساقه ان دارای خاصیت فراوان است. یکی از روشهای استفاده از خواص کرفس، خوردن آب کرفس است که ما در این مقاله به تفصیل در مورد خواص آب کرفس مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.

در مورد خواص آب کرفس چه می دانید؟

در مورد کرفس و آب آن خوب است بدانید که آب کرفس دارای مقادیر زیادی ویتامین اِی(بتاکاروتن) است و ساقه‌های کرفس هم حاوی ویتامین‌های سی- بی6- بی2- بی1 است و همچنین آب کرفس دارای مقادیر زیادی پتاسیم، اسیدفولیک، کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، سدیم و اسید آمینه است که همه این ترکیبات یاد شده فشارخون را پایین می آورد، هضم غذا را آسان می کند و با بیماری سرطان و سایر بیمارهیا دیگر مقابله می کند.این خاصیت فوق العده به دلیل وجود ترکیبات این گیاه در چای کرفس 5040 نیز موجود است.

در ادامه این مقاله باید بدانید که هورمون های گیاهی که در کرفس وجود دارند به همراه روغن های ضروری آن نه تنها طعم بی نظیری به کرفس می دهند، بلکه در کنار سایر املاح و ویتامین های ذکر شده، کرفس و آب آن را به معجونی تبدیل می کند که در واقع می تواند به عنوان داروی هر دردی عمل کند.
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما

پرداخت درب منزل قیمت :105 هزار تومان

1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما

پرداخت آنلاین قیمت :95 هزار تومان

2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما

پرداخت درب منزل قیمت :210 هزار تومان

2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما

پرداخت آنلاین قیمت :185 هزار تومان

3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما

پرداخت درب منزل قیمت :310 هزار تومان

3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما

پرداخت آنلاین قیمت :270 هزار تومان

خواص آب کرفس برای پوست و مو

چون که کرفس دارای انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ، ب و ث است و در عین حال سرشار از املاح نیز هست، می تواند به عنوان یک مکمل عالی برای زیبایی پوست و مو به کار گرفته شود.

علاوه بر خواص آب کرفس برای زیبایی پوست و مو، شما با مصرف یک لیوان آب کرفس در دو یا سه روز از هفته نه تنها می توانید به سلامتی قلب، معده و روده های تان کمک کنید بلکه اگر این کار را به صورت مداوم انجام دهید شادابی و درخشندگی پوست و موی خود را هم تجربه می کنید.شما با استفاده از چای لاغری کرفس به دلیل وجود این گیاه در ترکیبات ان از این خاصیت می توانید بهره مند شوید.

اگر گرفتار جوش و آکنه در صورت و بدن خود هستید از خواص آب کرفس برای درمان آنها غافل نشوید. چرا که ویتامین C و انواع ویتامین های B موجود در آب کرفس جهت از بین بردن و درمان جوش ها بسیار مفید هستند؛ اگر در صورت تان لک دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، آب کرفس بهترین درمان برای رفع آنها است. خوب است این را هم بدانید که مصرف آب کرفس میل شما را به خوراکی های و مواد شیرین که نقش مهمی در جوش زدن و ایجاد لکه های پوستی دارند را کم کرده و به همین علت شما را در داشتن پوستی بدون جوش و سالم و زیبا کمک می کند.

از خواص آب کرفس برای زیبایی ناخن ها هم استفاده می شود چرا که کلسیم موجود در کرفس، باعث رشد و همینطور ترمیم مو و ناخن ها می شود.

 

خواص آب کرفس در درمان فشار خون
پژوهشها نشان داده اند که مصرف روزانه آب کرفس به صورت متوالی مثلا به مدت یک هفته ، تاثیر زیادی بر فشارخون بالا دارد و آن را پایین می آورد. این را هم بدانید که آب کرفس مُدر یا ادرارآور است؛ از آن جایی که آب کرفس دارای پتاسیم و سدیم است، تنظیم کننده‌ های قوی مایعات بدن محسوب می شود و به تولید ادرار در بدن کمک می‌ کنند و بدن را از وجود مایعات اضافی پاک می‌ کند.

در مورد خواص آب کرفس باید بگوییم که چون کرفس دارای ماده شیمیایی به نام Phthalides است، مصرف آن باعث آرامش بافت ها و ماهیچه های بدن بویژه بافت های عروق بدن می شود و نرمی و انعطاف خاصی به آن ها می دهد. به همین علت در نتیجه مصرف آب کرفس، خون به آسانی در عروق به گردش در می آید و به تمام بافت ها می رسد که در نتیجه بدنی سالم خواهیم داشت. در ضمن این ماده شیمیایی مذکور باعث کاهش سطح ترشح هورموناسترس در بدن می شود که تبعات مفیدی در بدن فرد مصرف کننده دارد و به سلامت کلی او کمک زیادی می کند.

بنابریان اگر قصد مصرف آب کرفس را دارید و از فشار خون رنج می برید با خیال راحت این کار را انجام دهید چرا که که در زمان مصرف مداوم آب کرفس فشار خون در حد طبیعی باقی می ماند که در واقع یک اثر خاص از گیاه کرفس برای سلامتی به شمار می رود.

 

 

https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۵۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)