دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

محتوای ویدیو آموزش خیاطی خانم عمرانی/09109483228

بسیاری از خانم های خانه دار نیز برای آموزش حرفه خیاطی به آموزشگاه خیاطی مراجعه می کنند یا کلیپ های آموزشی را تهیه می کنند. خانم عمرانی و آموزش خیاطی که توسط ایشان ارائه شده است به شما در حرفه‌ای شدن کمک ویژه ای خواهد کرد.

(تصویر شماره ۱)

معرفی استاد سیما عمرانی

هر شخصی برای آشنایی با حرفه خیاطی به آموزش هایی از جمله کتاب های آموزشی، ویدیو آموزش خیاطی و یا مراجعه به آموزشگاه خیاطی نیاز خواهد داشت. خانم عمرانی یکی از اساتید معروف و مشهور در زمینه هنر خیاطی به شمار می آید که قطعا فیلمهای خیاطی خانم عمرانی را در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده را مشاهده کرده اید.

استاد عمرانی با مهارت بالای خود در ویدیو آموزش خیاطی، تمام مفاهیم و جزییات خیاطی را در قالب کتاب یا ویدیو آموزشی در اختیارتان قرار می دهد تا به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید. در بخش بعدی این نوشته شما را با ویدیوهای خیاطی خانم عمرانی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

(تصویر شماره ۲)

آشنایی با ویدیو آموزش خیاطی خانم عمرانی

همانطور که گفته شد، بسیاری از خانم های خانه دار برای گذراندن زمان روزانه خود به حرفه خیاطی روی می‌آورند و به دنبال آموزش خیاطی هستند تا در منزل به آن‌ها در یادگیری خیاطی کمک کند. دی وی دی خیاطی خانم عمرانی یکی از بهترین آموزش های موجود در بازار محسوب می شود که در قالب ویدیوهای آموزشی به شما در یادگیری فنون خیاطی کمک خواهد کرد.

پکیج ویدیو خیاطی خانم عمرانی در قالب ۲۲ دی وی دی آموزش خیاطی از مبتدی تا حرفه ای تهیه و در اختیار علاقه مندان به هنر خیاطی قرار داده شده است که در ادامه برخی از آموزش های این مجموعه را برایتان بیان خواهیم کرد.

(تصویر شماره ۳)

محتوای ویدیو آموزش خیاطی خانم عمرانی

علاقه مندان به یادگیری حرفه خیاطی، می توانند با هزینه بسیار مناسب و بدون خروج از منزل به یادگیری دوخت انواع لباس، پرده و … با فیلم های خیاطی خانم عمرانی اقدام کنند. کلیپ های خیاطی خانم عمرانی در قالب ۲۲ دی وی دی از آموزش مبتدی تا حرفه ای انواع و اقسام مدل های لباس به شما در بالا بردن مهارت کمک ویژه ای خواهد کرد.

استاد سیما عمرانی در آموزش های خود به دوخت انواع مدل های لباس با الگو و بدون الگو اشاره خواهد کرد و شما می توانید به صورت تصویری کلیه بخش های خیاطی را مشاهده کنید تا به شما در انجام خیاطی حرفه ای کمک کند.

(تصویر شماره ۴)

برخی از محتواهای آموزش خیاطی خانم عمرانی عبارتند از:

ویدیو آموزش خیاطی های خانم عمرانی شامل مواردی از قبیل؛ مقدمه خیاطی، دوخت پیش بند، دوخت جانونی، دوخت پایین دامن، کت کوتاه با آستین کیمونو، خیاطی خانم عمرانی کودک شامل کیف نوزاد، شنل نوزاد کلوش، لباس نوزاد با زیرپوش، جا جورابی نوزاد و …، دامن حلزونی والن سرخود، شومیزه زنانه ،پیراهن مردانه، شلوار بارداری، دامن ترک اریب یقه حلزونی، آستین برای افراد چاق، یقه ول پیلی دار برش دار اریب، پیراهن چپ و راستی، دامن چاک ساده، دامن چاک پیلی دار، یقه کرواتی، یقه اسپرت، دوخت یقه گرد چین خورده، چادر ملی، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار، یقه حلزونی سرخود، سوی شرت کلاه سرخود، آشنایی با ابزار خیاطی، آموزش الگوی دامن پایه، آموزش دوخت دامن فون، آموزش دامن جناقی، آموزش مقنعه، آموزش روسری لبنانی، آموزش کنترل حلقه آستین، آموزش دوخت نقاب روسری، آموزش بلوز یا مانتو یا تونیک غیرمتقارن، آموزش دامن فانتزی، آموزش شلوار رکاب دار، آموزش روپوش مدرسه یا فرم اداری، آموزش دوخت لباس ثریایی، آموزش آستین کت دکمه دار، آموزش تونیک، آموزش دوخت شنل با کلاه، آموزش دوخت دامن جیب دار، آشنایی با جلیقه زنانه، آشنایی با آستین دو تکه و … می باشد.

 

منبع نوشته های بالا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۶:۲۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)