دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

مزایای سیر سیاه بایادی/09109483228

موقع خرید سیر سیاه باید توجه کنید که چه سیر سیاهی می خرید و آیا از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است یا نه. سیر سیاه دکتر بیز (شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) به روش فروش بازاریابی شبکه ای (بازاریابی نتورکی) به فروش می رسد که به علت وجود فروشنده های واسط، قیمت بالاتری نسبت به دو برند دیگر دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش فروش محصول است که در آن بازاریاب علاوه بر پاداشی که بابت فروش مستقیم کسب می کند، بابت فروش محصول افرادی که توسط او معرفی شده اند نیز درآمد کسب می کند و همین باعث می شود قیمت بالاتری به مشتری تحمیل شود.

ویژگی های سیر سیاه با کیفیت
سیر سیاه با کیفیت که خواص درمانی چند برابر نسبت به سیر معمولی دارد، باید چند ویژگی داشته باشد:

۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد.

۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. اگر فرآیند تخمیر درست انجام نشود می تواند منجر به خشک شدن سیر سیاه، سخت شدن جویدن آن و همچنین شیرین نشدن آن بشود.

۳- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.

مزایای سیر سیاه بایادی
بایادی یکی از تولید کنندگان سیر سیاه با کیفیت است که فروش بدون واسطه سیر سیاه را در فروشگاه اینترنتی خود انجام می دهد. خرید سیر سیاه بایادی مزایایی دارد:

۱- بایادی خود تولید کننده سیر سیاه است و با خرید از بایادی واسطه ها حذف شده و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب سیر سیاه تهیه کنید. قیمت سیر سیاه بایادی برای یک بسته ۲۰۰ گرمی فقط ۷۷ هزار تومان است.

۲- روش تخمیر سیر برای تولید سیر سیاه در بایادی طبق روش های علمی و به روز دنیاست و فرمول خاصی دارد که منجر به تولید بهترین سیر سیاه می شود. به علاوه تولید سیر سیاه در تونل‌های مدرن و هوشمند جهت کنترل حداکثری کیفیت انجام می شود.

 

۳- تخمیر سیر سیاه بایادی در محیط استریلیزه و کاملا بهداشتی انجام می پذیرد. بعد از طی فرآیند تخمیر، تست کیفیت روی سیرهای سیاه تولیدی انجام می گیرد و در صورت تایید به سردخانه منتقل می شوند.

۴- بایادی به تولید کنندگان مطمئن سیر دسترسی دارد و برای تخمیر و تولید سیر سیاه از سیر سفید مرغوب همدان استفاده می کند.

۵- سیر سیاه بایادی قبل از ارسال برای مشتری در شرایط مناسب و در سردخانه نگهداری می شود تا سیر سیاه خواص خود را حفظ کرده و خریدار فرصت کافی برای مصرف آن را داشته باشد.

خواص سیر سیاه
برای اطلاع از خواص بی نظیر سیر سیاه به این مقاله مراجعه کنید: سیر سیاه چیست؟ خواص بی نظیر سیر سیاه.

 

 

فروشگاه پرشین خرید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۲۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (1)