دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

گانودرما لاته/09109483228

 

گانودرما چیست ؟
‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.

قهوه لاته
کافه لاته با قارچ گانودرما کافه ترکیبی زیست از کافه اسپرسو خامه است . در واقع کافه لاته یک واژه ایتالیایی برایش قهوه است با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما در ترکیبی با خامه و شکر شما را به لاته خامه ای دعوت می کند . به علاوه این که برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید . گانودرما لاته برای بیماری هایی مثل ورم روده ورم معده زخم معده و رفلاکس معده بسیار مفید است . چربی سوز فوق العاده ای می باشد و به واسطه داشتن فیبر برای کسانی که یبوست دارند بسیار مفید است و مشکل گوارش را از بین میبرد . و کسانی که دیابت دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و دیابت شان را تنظیم کنند . کسانی که فشار خون دارند و هم دیابت نباید از این محصول استفاده کنند ما به آنها توصیه می‌کنیم از گانودرما موکا استفاده کند تا هم فشار خونشان تنظیم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژی متوسطی می دهد و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن می کند و به خاطر برطرف کردن ورم معده و ورم روده در همان یک ماه اول یک سایز که هم کم میکند . قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملی خامه ای طعم شیرینی به لحظه های شما می بخشد .

لاته گانودرما
گانودرما لاته بواسطه خامه ای بودن بافت اش برای بهبود زخم های معده و روده بسیار مفید است . رفلاکس معده ورم روده ورم معده را از بین برده و گوارش را سریع تر انجام می دهد و کسانی که یبوست دارند می توانند از این محصول استفاده کنند دیابتی بوده و قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند . چربی سوز قوی بوده و بسیار در لاغری موثر است سایز را تغییر داده و حجم چربی ها را کم می کند . گانودرما لاته با طعمی فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند .

گانودرما لاته
گانودرما لاته با طعمی فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند . بیشتر استفاده از گانودرما از نوع لاته برای ناراحتی های معده می باشدکه این مسئله بیشتر زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را پر اهمیت می کند . زیرا در صورت استفاده ی نادرست به جای ترمیم ناراحتی سبب زیان بیشتر مکان آسیب می شود . مصرف ابتدایی گانودرما یک ساشه در روز و بعد از واکنش های ابتدایی بدن در مقابل قارچ گانودرما و عادت به این ماده غذایی تا دو ساشه مصرف روزانه می باشد . از بابت زمان استفاده مانند سایر بیماری ها یک ساعت بعد از صبحانه بهترین زمان استفاده از قهوه گانودرما می باشد . زیرا مصرف گانودرما با شکم خالی زمینه ساز زخم معده می شود و کسانی که با این عارضه مواجه هستند را تشدید می نمایید . پس حتما در نوع , اندازه و زمان مصرف دقت لازم را به خرج دهید تا به جای بهبود دچار آسیب بیشتر نشوید .

سوالات متداول
ترکیبات قهوه لاته چیست ؟
مواد کلی تشکیل دهنده گانودرما لاته عبارت است از قارچ گانودرما فراوری شده , خامه غیر لبنی و قهوه عربیکا .

فواید گانودرما لاته چیست ؟
لاته برای درمان چه بیماری هایی استفاده می شود ؟
قیمت کافه لاته چقدر است ؟
موارد منع گانودرما لاته چیست ؟
با گانودرما لاته بیشتر آشنا شوید
لاته همان شیر قهوه به زبان ایتالیایی است که طمع دلنشین قهوه با خامه رو برایتان به همراه دارد . شیر وقتی با قهوه ترکیب می گردد باعث جذب کمتر کافئین میشود . اما خاصیت اصلی لاته در رفع مشکلات گوارشی می باشد . مشکلاتی نظیر ورم روده , یبوست و .. که هر کدام با مصرف قهوه لاته در مدت زمان مشخص کاهش یافته و به مرور زمان درمان می شوند . و همینطور برای درمان زخم معده و رفلاکس معده به مری پیشنهاد می گردد . شیر گانودرما لاته فاقد لاکتوز بوده و کسانی که به لبنیات حساسیت دارند هم می توانند از آن استفاده نمایند .

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۴:۴۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)