دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

پوشش دادن تمامی مبحث های مورد نیاز برای یادگیری هنر خیاطی/09109483228

معرفی استاد سیما عمرانی

هر شخصی برای آشنایی با حرفه خیاطی به آموزش هایی از جمله کتاب های آموزشی، ویدیو آموزش خیاطی و یا مراجعه به آموزشگاه خیاطی نیاز خواهد داشت. خانم عمرانی یکی از اساتید معروف و مشهور در زمینه هنر خیاطی به شمار می آید که قطعا فیلمهای خیاطی خانم عمرانی را در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده را مشاهده کرده اید.

استاد عمرانی با مهارت بالای خود در ویدیو آموزش خیاطی، تمام مفاهیم و جزییات خیاطی را در قالب کتاب یا ویدیو آموزشی در اختیارتان قرار می دهد تا به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید. در بخش بعدی این نوشته شما را با ویدیوهای خیاطی خانم عمرانی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

(تصویر شماره ۲)

آشنایی با ویدیو آموزش خیاطی خانم عمرانی

همانطور که گفته شد، بسیاری از خانم های خانه دار برای گذراندن زمان روزانه خود به حرفه خیاطی روی می‌آورند و به دنبال آموزش خیاطی هستند تا در منزل به آن‌ها در یادگیری خیاطی کمک کند. دی وی دی خیاطی خانم عمرانی یکی از بهترین آموزش های موجود در بازار محسوب می شود که در قالب ویدیوهای آموزشی به شما در یادگیری فنون خیاطی کمک خواهد کرد.

پکیج ویدیو خیاطی خانم عمرانی در قالب ۲۲ دی وی دی آموزش خیاطی از مبتدی تا حرفه ای تهیه و در اختیار علاقه مندان به هنر خیاطی قرار داده شده است که در ادامه برخی از آموزش های این مجموعه را برایتان بیان خواهیم کرد.

(تصویر شماره ۳)

محتوای ویدیو آموزش خیاطی خانم عمرانی

علاقه مندان به یادگیری حرفه خیاطی، می توانند با هزینه بسیار مناسب و بدون خروج از منزل به یادگیری دوخت انواع لباس، پرده و … با فیلم های خیاطی خانم عمرانی اقدام کنند. کلیپ های خیاطی خانم عمرانی در قالب ۲۲ دی وی دی از آموزش مبتدی تا حرفه ای انواع و اقسام مدل های لباس به شما در بالا بردن مهارت کمک ویژه ای خواهد کرد.

استاد سیما عمرانی در آموزش های خود به دوخت انواع مدل های لباس با الگو و بدون الگو اشاره خواهد کرد و شما می توانید به صورت تصویری کلیه بخش های خیاطی را مشاهده کنید تا به شما در انجام خیاطی حرفه ای کمک کند.

(تصویر شماره ۴)

برخی از محتواهای آموزش خیاطی خانم عمرانی عبارتند از:

ویدیو آموزش خیاطی های خانم عمرانی شامل مواردی از قبیل؛ مقدمه خیاطی، دوخت پیش بند، دوخت جانونی، دوخت پایین دامن، کت کوتاه با آستین کیمونو، خیاطی خانم عمرانی کودک شامل کیف نوزاد، شنل نوزاد کلوش، لباس نوزاد با زیرپوش، جا جورابی نوزاد و …، دامن حلزونی والن سرخود، شومیزه زنانه ،پیراهن مردانه، شلوار بارداری، دامن ترک اریب یقه حلزونی، آستین برای افراد چاق، یقه ول پیلی دار برش دار اریب، پیراهن چپ و راستی، دامن چاک ساده، دامن چاک پیلی دار، یقه کرواتی، یقه اسپرت، دوخت یقه گرد چین خورده، چادر ملی، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار، یقه حلزونی سرخود، سوی شرت کلاه سرخود، آشنایی با ابزار خیاطی، آموزش الگوی دامن پایه، آموزش دوخت دامن فون، آموزش دامن جناقی، آموزش مقنعه، آموزش روسری لبنانی، آموزش کنترل حلقه آستین، آموزش دوخت نقاب روسری، آموزش بلوز یا مانتو یا تونیک غیرمتقارن، آموزش دامن فانتزی، آموزش شلوار رکاب دار، آموزش روپوش مدرسه یا فرم اداری، آموزش دوخت لباس ثریایی، آموزش آستین کت دکمه دار، آموزش تونیک، آموزش دوخت شنل با کلاه، آموزش دوخت دامن جیب دار، آشنایی با جلیقه زنانه، آشنایی با آستین دو تکه و … می باشد.

راهنمای خرید و دانلود کامل‌ترین ویدیو آموزش خیاطی

(تصویر شماره ۵)

علاقه مندان به هنر خیاطی در هر کجای کشورمان عزیزمان ایران می توانند با مراجعه به سایت فروش ویدیوهای خانم عمرانی و خیاطی توسط ایشان با کلیک بر روی دکمه خرید پستی سفارش خود را جهت تهیه ویدیو آموزش خیاطی ثبت کرده و درب منزل آن را تحویل بگیرند.

قیمت سی دی خیاطی خانم عمرانی در مقایسه با آموزشگاه های خیاطی بسیار مناسب بوده و ابتدا پکیج به آدرس شما ارسال می شود و سپس وجه آن را پرداخت خواهید کرد. ویدیو آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل ساعت ها آموزش کاربردی و جامع می باشد که برای افراد مبتدی و حرفه ای گزینه مناسبی می باشد.

 

با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی به راحتی می توانید لباس های زنانه، مردانه و حتی بچه گانه را خود شخصاً بدوزید. در فیلم های خیاطی جدید سیما عمرانی نکات ریز و درشتی جای گرفته اند که شما را در فرا گرفتن این هنر یاری خواهند نمود. با مشاهده مدل های خیاطی خانم عمرانی در پکیج های آموزشی این مدرس مسلماً آموزش برای شما عزیزان راحت تر از قبل خواهند شد. برای خرید مجموعه فیلم های مدل های خیاطی خانم عمرانی می توانید به سایت مورد نظر که به فروش این پکیج آموزشی می پردازد مراجعه نمایید.

دی وی دی خیاطی سیما عمرانی

سیما عمرانی مربی خیاطی جزو مدرس هایی است که در شبکه های مجازی و البته صداوسیما با چهره و نحوه آموزش او آشنا شده اید البته اگر علاقه مند به هنر خیاطی باشید. ویدیو های خیاطی خانم عمرانی از پر بازدیدترین برنامه های آموزشی تا به امروز شناخته می شوند چرا که از چندین مزیت مهم برخوردار می باشند.

در هر سطحی از آموزش های مربوط به این هنر قرار گرفته باشید می توانید از انواع آموزش خیاطی سیما عمرانی برای پیشرفت خود استفاده نمایید. برای برخورداری از این آموزش ها می توانید به خرید دی وی دی خیاطی سیما عمرانی از طریق سایت مورد نظر اقدام نمایید. با تهیه این برنامه های آموزشی چند قدم از دیگران جلوتر خواهید بود. این پکیج آموزشی دارای ویژگی های مختلفی است که در بخش های جداگانه بیشتر آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تصویر شماره ۱

آموزشی آسان با دی وی دی خیاطی سیما عمرانی

از مهمترین ویژگی های دی وی دی خیاطی سیما عمرانی آموزش ساده ای است که این مدرس از آن برای برنامه های آموزشی خود استفاده کرده است. در واقع سیما عمرانی مدرس خیاطی باهوشی است که در زمان آموزش تمامی افراد با هر سطحی را در نظر گرفته اند و از این رو فیلم های ایشان با زبانی قابل فهم و ساده تهیه شده اند.

اگر در ابتدای مسیر آموزش خیاطی هستید نگران نباشید چرا که با تمامی اصول مربوط به خیاطی از جمله نحوه اندازه گیری و چند مورد دیگر با تکیه بر فیلم های آموزش خیاطی سیما عمرانی آشنا خواهید شد. افرادی که این دی وی دی های آموزشی را تهیه و خریداری نموده اند به کیفیت این آموزش ها کاملاً واقف می باشند. برای خرید فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی می توانید از بخش سفارش سایت مورد نظر اقدام نمایید.

تصویر شماره ۲

دی وی دی خیاطی سیما عمرانی برای افراد تازه کار

بسیاری از بانوان علاقه مندند که خود شخصاً به دوخت لباس های مردانه و زنانه و حتی بچه گانه اقدام کنند چرا که از این طریق نه تنها می توانند در هزینه های مربوط به خود و خانواده در این زمینه صرفه جویی نمایند بلکه اوقات مفرحی را نیز در کنار این هنر سپری خواهند کرد.

اگر جزو کسانی هستید که تا به حال سوزن و نخ به دست نگرفته اید نگران نباشید چرا که در دی وی دی خیاطی سیما عمرانی آموزش ها به قدری روان و سلیس هستند که تمامی افراد در هر سطحی می‌توانند آنها را به راحتی در مدت زمان کوتاه فرا گیرند. برنامه های خیاطی خانم عمرانی دارای نکات مهمی هستند که با خرید این پکیج می توانید به تمامی آنها پی ببرید. فیلم خیاطی ساده سیما عمرانی برای افراد مبتدی توصیه می شود.

تصویر شماره ۳

دوخت لباس های زنانه با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی

سی دی های خیاطی خانم عمرانی دارای موضوعات و مفاهیم مختلفی می باشند که با تکیه بر آنها می توانید به دوخت لباس هایی مختلف اقدام نمایید. این روزها تنوع لباس های زنانه بالا است و از این رو فرا گرفتن خیاطی برای دوخت آنها یک فرصت ایده آل محسوب می شود.

با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی می توانید انواع لباس زنانه را دوخته و از پوشیدن آنها که هنر دست خودتان است لذت ببرید. در فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی میتوانید نحوه دوخت انواع دامن، یقه، آستین، چادرهای مختلف، پیراهن و پالتو زنانه را فرا بگیرید. فیلم های خیاطی سیما عمرانی منبع آموزشی کاملی برای یاد گرفتن دوخت لباس های زنانه محسوب می شوند که خرید آن ها را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

تصویر شماره ۴

دوخت لباس های مردانه با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی

در کنار یادگیری مفاهیم و نکات برای دوخت لباس های زنانه با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی این امکان فراهم می شود که بتوانید دوخت پیراهن و شلوار مردانه را نیز خود شخصاً بر عهده بگیرید. با این کار مردان زندگی خود را سورپرایز خواهید کرد.

در پکیج خیاطی سیما عمرانی فیلم های آموزشی برای دوخت اینگونه از لباس ها تدوین شده اند که به راحتی با مشاهده آنها و البته تمرین کردن بسیار می توانید لباس های مردانه را خود بدوزید. کت و شلوار و نحوه دوخت انواع یقه مردانه به همراه انواع جیب نیز از دیگر آموزش های خیاطی خانم سیما عمرانی محسوب می شوند.

تصویر شماره ۵

دوخت لباس های بچه گانه با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی

دوخت لباس های مردانه و زنانه با کمک دی وی دی خیاطی سیما عمرانی برای شما عزیزان در سطوح مبتدی و حرفه ای محقق خواهد شد. در کنار این موارد با کمک فیلم آموزشی خیاطی سیما عمرانی میتوانید لباس های بچه گانه متنوعی را خود دوخت و دوز نمایید و در کنار آن ها دیگر وسایل شخصی نوزادان را نیز تهیه نمایید.

به عنوان مثال می توان به شنل نوزاد کلوش اشاره کرد. از دیگر وسایل نوزاد می توان به قنداق فرنگی، کیف نوزاد، جا لباسی نوزاد و چندین مورد دیگر اشاره کرد. تنها کافی است با خرید پکیج خیاطی سرکار خانم سیما عمرانی این آرزو را به واقعیت تبدیل نمایید.

 

مجموعه خیاطی خانم عمرانی دارای بیش از 400 تکنیک مختلف در زمینه خیاطی بوده و بیش از 200 ساعت اموزش تصویری را به همراه خواهد داشت.بسیاری از مجموعه های موجود در بازار به دلیل پیچیدگی هایی که دارند زیاد مورد استقبال واقع نشده اند و از این رو است که افراد مبتدی و حتی افراد حرفه ای از میان تمامی اساتید موجود در این زمینه اکثر قریب به اتفاق مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی را برگزیده اند. متدی که ایشان در سراسر دوره اموزشی از آن استافده می کنند توسط خود ایشان بنا نهاده شده و با عنوان متد سادریک معروف می باشد.از مهمترین خصوصیات بارز این متد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ساده بودن آن

مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای

بیان سخت ترین و پیچیده ترین بخش های خیاطی به صورت بسیار ساده و روان

پوشش دادن تمامی مبحث های مورد نیاز برای یادگیری هنر خیاطی

دارا بودن 4 جلد کتاب آموزش خیاطی که می تواند روند اموزش را بسیار ساده تر نماید.

از این رو بسیاری از افراد به دنبال تهیه مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو ایشان هستند و آنرا به بسیاری از مجموعه های موجود ترجیح می دهند.ما نیز در فروشگاه تهران خرید با توجه به این نیاز و همچنین با توجه به استقبال بسیار خوبی که از کارهای ایشان شده است کامل ترین و با کیفیت ترین مجموعه سیما عمرانی را در قالب 24 دی وی دی ( به صورت چاپ رنگی + با کیفیت بسیار بالا) را در سایت قرار داده ایم و امکان خرید پستی و ارسال به سراسر کشور را برای شما فراهم کرده ایم.

 

شاید شما هم مانند بقیه حال و حوصله رفتن به سر کلاس های طولانی و گاها خسته کننده خیاطی را نداشته باشید و شاید مهمترنی علتی که تا به امروز نتوانسته اید در خیاطی بدون الگو موفقیت چشم گیری به دست آورید همین نحوه بد اموزش وخستگی زود به هنگام شما از مبحث های دوره فوق بوده است.اما امروز برای شما که عاشق این هنر هستید اما نمی دانید چگونه باید به بهترنی شکل ممکن انرا یاد بگیرید مجموعه ای را آماده کرده ایم که می تواند در نوع خود کم نظیر و شاید هم بی نظیر باشد.
نیاز نیست به خیاطی بدون الگو پناه ببرید و چیزها من در اوردی دیگران را یاد بگیرید.در این مجموعه تصویری بزرگترین استاد چند سال گذشته خیاطی ایران یعنی خانم سیما عمرانی با سبکی نوین به شما تمام موادر مورد نیازتان را آموزش خواهد داد.نوع و سبک آموزش های این دوره بسیار متفاوت با هر دوره دیگری می باشد و قطعا شک نکنید که شما پس از پایان ان می توانیدبه یکی از حرفه ای ترین ها در هنر خیاطی تبدیل شوید.

 

خیاطی با الگو خانم عمرانی

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۱:۵۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)