دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

خرید قهوه گانودرما برای تخمدان/09109483228

قهوه گانودرما برای بهبودی کیست تخمدان
زنان مبتلا به کیست تخمدان در 40 روز اول استفاده از گانودرما، قطر کیست تخمدان آنها به مراتب کوچک تر شده و بعد از 60 روز استفاده از قهوه گانودرما، کیست به کمترین حجم خود می رسد و بعد از 90 روز کامل، از بین خواهد رفت. زنانی که کیست بدخیم دارند تا 120 روز باید به خوردن قهوه گانودرما ادامه دهند. گانودرما می تواند تنظیم سیکل قاعدگی منظمی را برای ما ایجاد کند.

 

قهوه گانودرما
گانودرما قارچی است که روی شاخه ها و تنه ی درختان رشد می کند و به خاطر سختی زیاد در هنگام مصرف این گیاه، باید آن را به صورت پودر در بیاوریم تا بتوانیم راحت تر این گیاه را میل کنیم. همچنین باید به مدت طولانی تری نسبت به چای، گانودرما را مصرف کنیم. با دم کردن آن شاهد اثرات بیشتر و بهتر این گیاه خواهیم بود.

قهوه گانودرما به دلیل داشتن مقدار زیادی تری ترپنوئید و پلی ساکارید باعث زیاد شدن گلبول های سفید و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی می شود که با سلول های سرطانی مقابله می کند و به دلیل داشتن ژرمانیوم ارگانیکی، باعث جلوگیری از رشد و تکثیر تومور می شود.

 

خرید قهوه گانودرما
برای خرید قهوه گانودرما برای کیست تخمدان باید بسیار دقت داشته باشیم. داشتن تاییدیه سازمان غذا و دارو و اینکه قهوه گانودرما باید زیر نظر و تایید شده مستقیم وزارت بهداشت باشد. قیمت قهوه گانودرما برای کیست تخمدان نسبت به کارایی آن و ارزشی که دارد بسیار مناسب است.

قهوه ی گانودرما طبق اندازه آن و حجمی که دارد و نوع بسته بندی قهوه، قیمت های متفاوتی دارد. در هر حال کیفیت بالا تاثیر مستقیمی روی بالا رفتن قیمت می گذارد. هرچند که می توان این قهوه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب هم تهیه نمود.

خرید قهوه گانودرما برای تخمدان

خواص درمانی گانودرما
اکثر مردم کشور چین از سال های قبل تا اکنون از مزایا و ارزش های بالای گانودرما مطلع بودند و از این داروی پرخاصیت استفاده می برده اند. ازجمله خواص درمانی این داروی گیاهی می توان به: بالا بردن سیستم ایمنی بدن، بهبود و افزایش عملکرد قلب و ریه ها و دستگاه تنفسی، افزایش عملکرد کبد، کم کردن فشار خون و قند خون، بهبود بیماری های خود ایمنی و کاهش اثرات بی خوابی و افزایش کیفیت خواب اشاره کرد.

استفاده از قهوه ی گانودرما باید با دستور پزشک باشد و برای مصرف با او مشورت کرد. لازم است به این مطالب دقت کنید که اگر مشکلات و اختلالات معده ای ندارید، می توانید این نوشیدنی را 30 دقیقه قبل از خوردن صبحانه میل کنید. در هنگام مصرف این دارو از انجام ورزش خودداری کنید.

گانودرما باعث رقیق شدن خون می شود پس بهتر است که از خوردن قرص آسپرین پرهیز کنید. این قهوه را با آب جوش ترکیب کنید و پس از رسیدن به دمای متعادل می توانید از آن استفاده کنید. لازم است که بعد از خوردن این نوشیدنی پرخاصیت کمی قدم بزنید و راه بروید. خوردن ویتامین سی در کنار این دارو باعث اثر بخشی بهتر آن می شود.

گانودرما همانطور که مزایای بسیاری دارد، می تواند مضراتی را هم به همراه داشته باشد. اگر چه در حال حاضر در این مورد اطلاعات دقیقی به دست نیامده است اما ممکن است عوارضی مانند: خشکی بینی، حالت تهوع و خشکی گلو داشته باشد.

این قهوه به دلیل داشتن کافئین، باید دقت کرد که مصرف زیاد آن باعث افزایش ضربان قلب می شود و نظم خواب را به هم می ریزد، همچنین به معده آسیب می رساند، اختلالات روانی و ایجاد استرس از عوارض آن است پس لازم است که در مصرف آن دقت کنید.

 

فروشگاه پرشین خرید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۷:۲۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)