دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

قیمت قهوه سوپریم گانودرما بیز/09109483228

پیشنهاد ما به شما برای بهترین زمان مصرف قهوه سوپریم پیش از ناهار است و بهترین طریقه مصرف آن همراه با آب جوش است. البته اگر می خواهید کالری بیشتری داشته باشد و حسابی شما را برای روزی پر کار آماده کند، می توانید قهوه سوپریم را همراه با شیر آماده کرده و میل کنید. تنها کافی است برای خرید قهوه سوپریم دکتر بیز اقدام کنید. یک ساشه را در آب جوش و یا شیر حل کنید و حالا قهوه شما آماده است. نوش جان کرده و برای هر آنچه در بیرون منزل منتظر شماست، آماده شوید.

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز، سبب بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود. با استفاده از قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز، میزان انرژی افراد بالا می رود

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز؛ بهترین نوشیدنی برای بالابردن انرژی و کاهش خستگی

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز، یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت می باشد که به دلیل کیفیت بالایی که دارد، توانسته است تمام گواهینامه های موجود از مراکز داخلی و خارجی ذیصلاح را دریافت کند. قهوه سوپریم گانودرما خواص بسیار زیادی دارد و مصرف آن باعث بالا رفتن انرژی و کاهش خستگی می شود. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر خواص و ویژگی های قارچ سوپریم گانودرما بیز پرداخته ایم.
خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قارچ گانودرما، گیاهی است که خواص بسیار زیادی دارد و از آنجایی که مصرف آن به صورت خام امکان پذیر نمی باشد، اولین بار شرکت دکتر بیز در ایران اقدام به تولید و عرضه محصولاتی که با استفاده از این قارچ فرآوری شده بودند، نمود. قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز، یک نمونه از بهترین و مغذی ترین محصولاتی است که توسط این شرکت و با استفاده از عصاره های قارچ گانودرما تولید شده است.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما، با افزایش میزان سوخت و ساز بدن، سبب بالا رفتن انرژی مصرف کننده می شود. از این رو استفاده از این محصول در صبح زود راهکار بسیار خوبی برای سرحال شدن و انجام فعالیت های روزانه می باشد.

این قهوه، علاوه بر عصاره قارچ گانودرما، حاوی مواد دیگری مانند جینسینگ و خرنوب می باشد که وجود آنها سبب کارایی هرچه بیشتر این محصول شده است. قهوه سوپریم گانودرما، یک محصول بسیار سودمند برای مصرف ورزشکاران می باشد. چرا که این محصول ضمن برخورداری از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، سبب بهبود فرایند عضله سازی و تسهیل روند چربی سوزی می شود.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز، علاوه بر اینکه قدرت چربی سوزی بسیار خوبی دارد، منجر به خونرسانی به تمام قسمت های بدن می شود که در نتیجه آن میزان اکسیژن رسانی به مغز بالا رفته و فرد مصرف کننده تمرکز بیشتری در انجام فعالیت های خود احساس می کند و دیرتر خسته می شود. این محصول از تمام ویژگی ها و خواصی که یک نوشیدنی باکیفیت باید داشته باشد، برخوردار است و به همین دلیل خرید گانودرما سوپریم نه تنها برای ورزشکاران مناسب می باشد، بلکه همه افراد و حتی افرادی که فعالیت چندانی در طول روز ندارند نیز می توانند از این قهوه استفاده کنند.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز از چه موادی تشکیل شده است؟

همانطور که گفته شد، اصلی ترین و مهمترین مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم دکتر بیز، عصاره قارچ گانودرما، خرنوب و جینسینگ می باشد. که وجود گیاهانی مانند جینسینگ و خرنوب در کنار قارچ گانورما، سبب افزودن خواص بسیار زیادی به این قهوه شده است. ارزش غذایی این قهوه با وجود ترکیبات بسیار مغذی به شدت افزایش پیدا کرده است و طبق نظر کارشناسان این محصول، یک منبع بسیار غنی از ویتامین و سایر مواد مورد نیاز بدن انسان می باشد.

(تصویر ۲)
طریقه استفاده قهوه سوپریم گانودرما

طریقه مصرف و استفاده از قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز خیلی راحت می باشد، به طوری که تنها با اضافه نمودن پودر این قهوه با آب جوش می توانید آن را میل کنید. لازم به ذکر است، افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند و یا افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند به هیچ عنوان نباید از قهوه سوپریم گانودرما استفاده کنند. چرا که مصرف این قهوه باعث بالا رفتن جریان خود در بدن می شود که برای افرادی که دچار این بیماری ها هستند، خطرناک خواهد بود. زنان باردار و شیرده برای مصرف قهوه سوپریم گانودرما بهتر است که با پزشک خود مشورت نمایند و تنها در صورت تایید او، مصرف این قهوه را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

(تصویر ۳)
قیمت قهوه سوپریم گانودرما بیز

اگر قصد خرید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز را دارید، می توانید با مراجعه به این سایت و مشاهده قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز اقدام به سفارش و خرید آن نمایید. ما در این سایت قهوه سوپریم گانودرما را با بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما قرار داده ایم.

ترکیبات اصلی قهوه گانودرما سوپریم

اگر هنوز پاسخ پرسش قهوه گانودرما سوپریم چیست را پیدا نکرده اید و می خواهید درباره ترکیبات این محصول بیشتر بدانید، ما این سوال شما را پاسخ خواهیم داد.

در واقع قهوه ی گانودرما سوپریم متشکل از ترکیبات قارچ گانودرما و البته فیبر طبیعی است. هر بسته قهوه تقریبا 2 گرم فیبر دارد. اگر اهل رعایت رژیم غذایی هستید، می دانید که همیشه متخصصین تغذیه بیماران را به مصرف فیبر تشویق می کنند، زیرا فیبر موجب سیری طولانی مدت می شود. محصولات ما به دلیل همین فیبر است که برای رژیم های لاغری هم استفاده می شود. گانودرما لوسیدیوم یا همان قارچ ریشی قرمز از دیگر ترکیبات محصول دکتر بیز است که طعم ملایم و عمیقی به قهوه می دهد و فواید آن پیشتر ذکر شد. ترپنوئید و آمینو اسید هم در این محصول یافت می شود که به عنوان ترکیبات قارچ گانودرما شناخته می شود. جنسینگ هم آخرین محصول این ترکیب خارق العاده است. می دانید که جنسینگ گیاهی طبیعی و میراث فرهنگ کهن چین است. این گیاه با طعم تندی که دارد، مزه قهوه شما را مطبوع و عمیق کرده و به بعد از نوشیدن قهوه به خوبی حس می شود. جالب است که بدانید گیاه جینسینگ با خواص جوانسازی خود در فرهنگ چین شناخته می شود و با طبع گرم برای زمستان نیز بسیار مفید و کاربردی است.

حالا که می دانید قهوه گانودرما سوپریم چیست، می توانید با خیال راحت بابت تمام خواص و البته ترکیبات این محصول نسبت به خرید قهوه سوپریم اقدام کرده و همیشه این قهوه فوری خوشمزه را به عنوان مکمل غذایی همراه داشته باشید. قیمت قهوه گانودرما سوپریم بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی این محصول فوق العاده را که از گرانی های مرسوم بازار تاثیر نگرفته، خریداری کرده و استفاده کنید.

 

 

قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۳۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)