دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

دمنوش مصفی خون بیز/09109483228

دمنوش کبد چرب
دمنوش کبد چرب , دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای اولین با در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید . تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فراورده های طب سنتی و داروهای طبیعی محصولی با کیفیت و کارامد را به مشتریان خود تقدیم می کند . موارد مصرف بیشتر این دمنوش تخصصی برای مصفی خون , محافظت کننده کبد , درمان کبد چرب می باشد . در مورد نحوه و میزان مصرف بنا به مشکلی که دارید تجویز می شود و حتما قبل از مصرف با کارشناسان و متخصصین این امر مشورت نمایید . اما شکل طبیعی مصرف روزی ۲ نوبت هر بار یک دمنوش می باشد . درباره ی موارد منع مصرف نیز در دوران بارداری و شیردهی در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی , افراد زیر ۱۲ سال , در صورت مصرف همزمان از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین , داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه ی نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود .

درمان کبد چرب با دمنوش تخصصی مصفی خون جهت پاکسازی کبد با مجوز رسمی

تماس جهت مشاوره رایگان . متخصص خانم مدیری ۰۹۱۲۲۵۶۶۹۳۸

دمنوش کبد چرب

دمنوش مصفی خون بیز
دمنوش تخصصی مصفی خون دکتر بیز همانطور که در قسمت بالا اشاره نمودیم برای پاک سازی و محافظت از کبد از وزارت غذا و دارو مجوز رسمی را دریافت کرده است . در قسمت بالا به مواردی نظیر موارد مصرف و موارد منع مصرف اشاره نمودیم در ادامه مطلب به شرایط نگهداری دمنوش ذکر شده می پردازیم . اینکه در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود . در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود . نکات دیگری که باید نسبت به مصرف دمنوش کبد چرب قابل ذکر است این که از مصرف الکل , غذاهای سرخ شده , نمک بیش از حد , غذاهای شیرین , کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند , پرهیز گردد . برای اثر بخشی بیشتر دمنوش به همراه میوه های خانواده مرکبات , هویج , چغندر , کلم بروکلی , گردو , زغال اخته , آووکادو , کلم و گل کلم استفاده گردد . استفاده از این دمنوش برای بیماری های مرتبط با کبد و همچنین پاکسازی و درمان کبد چرب تهیه شده است .

ترکیبات دمنوش مصفی خون چیست ؟
دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از : کاسنی , شاه تره , قاصدک , علف لیمو , به لیمو , چای سبز , گل همیشه بهار , پر سیاووش و خار مریم . بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .

طریقه ی مصرف دمنوش مصفی خون به چگونه می باشد ؟
استفاده برای چه اشخاصی الزامی می باشد ؟
فواید دمنوش کبد چرب چیست ؟
منع مصرف دمنوش مصفی خون برای چه افرادی می باشد ؟
درمان کبد چرب
دمنوش مصفی خون آریانا دارای مجوز سازمان غذا و دارو در جهت درمان کبد چرب می باشد که عبارت ( درمان کبد چرب ) بر روی جعبه دمنوش ثبت شده است . زیرا از نظر دارویی مورد تایید سازمان مربوطه بوده است . و این تاییدیه حکم بر اعتبار و ارزش محصول می باشد . دمنوش تصویه خون آریانا از گیاهانی ترکیب شده که هر یک در جهت رفع مشکلی از بدن مخصوصا کبد اثربخش هستند . و ترکیب این ها با هم دارویی تخصصی در جهت پاک سازی بدن می باشد . کبد به عنوان مهمترین عضو بدن همیشه در خطر آسیب قرار دارد و بیشتر بیماری ها بر اساس ناراحتی در کبد رخ می دهد . البته بایستی به غیر از مصرف دمنوش مصفی نکاتی را هم رعایت کنید تا در صورت پاکسازی کبد بعد از مصرف دمنوش تخصصی , کبد دوباره دچار اختلال نشود . از مصرف الکل، غذاهای سرخ شده، نمک زیاد ، غذاهای شیرین، کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که امکان دارد باعث عوارض کبدی شوند، باید جلوگیری کنید . در جهت تاثیر گذاری بیشتر همراه با میوه‌های خانواده مرکبات، هویج، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو و کلم مصرف گردد.

 

 

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۴۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)