دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

گانودرما و تاثیر آن بر بیماری های عروق کرونر قلب/09109483228

قهوه گانودرما برای درمان کرونا

گانودرما دارای مزایای سلامتی خاصی است و در طیف گسترده ای از بیماری ها مانند دیابت، بیماری های قلبی، سرطان، مشکلات جنسی و غیره استفاده می شود. این قارچ که از دیرباز در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه نیز خواص و کاربردهای خود را حفظ کرده است. گزارش های مطالعات علمی روی این قارچ ادعاهای قدیمی درباره این گیاه را تایید می کند. (در مورد فواید سلامتی آن)

suprim new
suprim new

 

درمان کرونا
ویروس کرونا با سرماخوردگی شروع می شود و باعث بیماری های جدی مانند سارس می شود. ویروس کرونا در سال 1965 کشف شد. تا به امروز هفت ویروس کرونای انسانی کشف شده است. آخرین نوع آن، در دسامبر 2019 در چین با شیوع در انسان. انواع مختلفی از کرونا وجود دارد که برای سرماخوردگی خطرناک نیستند. اما نوع سارس توسط خفاش ها در سال 2002 بدست آمد و در آن سال حدود 800 نفر را کشت و باعث ایجاد سندرم تنفسی شدید در افراد آلوده شد.

کد مورس در سال 2012 در عربستان سعودی در یک مرد 60 ساله مشاهده شد. سپس به قطر و چندین کشور اطراف سرایت کرد تا اینکه این نوع کرونا که به سندرم تنفسی خاورمیانه معروف است، پدیدار شد. اما مهمتر از آن، کرونای جدید که در سال 2019 در شهر ووهان چین مشاهده شد، در بین انسان ها نیز شیوع پیدا کرده است. تاکنون بیش از 73000 نفر در 30 کشور جهان را مبتلا کرده و بیش از 2000 نفر را کشته است. بیشترین شیوع آن در شرق آسیا، بخش هایی از اروپا، ایالات متحده و ایران است

 

late0
late0

قهوه گانودرما برای کرونا
گانودرما به دلیل فواید فراوانی که دارد به عنوان قارچی حیات بخش شناخته می شود. ترکیب قهوه و گانودرما باعث می شود بدن این قارچ ها را در سریع ترین زمان ممکن جذب کند. قهوه گانودرما در 4 نوع تولید می شود. قهوه سوپریم گانودرما، قهوه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما و هات چاکلت گانودرما. هر کدام اجزای خاص خود را دارند. گانودرما خواص زیادی دارد که مهمترین آن پاکسازی کبد چرب و تقویت سیستم ایمنی است. گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان است.

 

به طوری که هر کیسه قهوه گانودرما حاوی سه عدد سیب آنتی اکسیدان وارد بدن می شود. گانودرما یک کورتیکواستروئید طبیعی است که تمام بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند، حتی ریه ها که هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، توسط گانودرما بهبود می یابد. قهوه گانودرما با توجه به خواص و فواید ذکر شده در پیشگیری و درمان بیماری های عروق کرونر قلب بسیار موثر است. در واقع بهترین راه برای پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب است. برای بهبود هاله، روحیه بدن باید گرم نگه داشته شود، این همان چیزی است که گانودرما به عنوان نوع شکلات فوق داغ در زمینه توصیف می شود. زیرا این دو نوع قهوه گانودرما گرم هستند.

 

 

 


گانودرما و تاثیر آن بر بیماری های عروق کرونر قلب
برای درک رابطه بین فروش قهوه گانودرما دکتر بیز و کرونا، ابتدا باید با بیماری کرونا و همچنین ترکیبات موجود در این قارچ ها آشنا شوید. همانطور که قبلا ذکر شد، گانودرما دارای خواص بسیاری از جمله تقویت کننده سیستم ایمنی، ضد التهاب، ضد تومور، ضد باکتری، ضد ویروسی، ضد دیابت و خواص آنتی اکسیدانی است. یکی از کارهایی که این قارچ ها انجام می دهند افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن است.

قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن کربوهیدرات های پیچیده و سایر ترکیبات، سلول های ایمنی بدن را افزایش می دهد و به بدن در مبارزه با عوامل خارجی و عوامل بیماری زا کمک می کند. از آنجایی که بیماری عروق کرونر توسط یک ویروس ایجاد می شود، تقویت سیستم ایمنی می تواند آن را در برابر ویروس ها مقاوم کرده و آنها را از بین ببرد.

به همین دلیل، بسیاری از افراد ادعا کرده اند که مصرف گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند اثرات ویروس کرونا را بر بدن کاهش یا متوقف کند. ادعایی که در ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما هنوز خبر امیدوارکننده ای منتشر نشده است. تحقیقات در مورد تغییرات کروناویروس جدید هنوز ادامه دارد، اما در حال حاضر هیچ محصول موثر یا مورد تایید FDA برای درمان ویروس کرونا وجود ندارد.

 

در حال حاضر، بهترین اقدامات احتیاطی که می توان در برابر COVID-19 انجام داد، پیروی از پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شستن دست ها و اجتناب از دست زدن به پوست است. صورت، بینی و چشم.

 

New-Ganoderma-Supreme-Coffee6
New-Ganoderma-Supreme-Coffee6

نقش تحریک سیستم ایمنی در بیماری عروق کرونر قلب
احتمالاً بسیاری از مردم در مورد اثرات تقویت کننده سیستم ایمنی گانودرما شنیده‌اند، که باعث شده تا حدس بزنند که قارچ ممکن است در درمان یا پیشگیری از ویروس کرونا موثر باشد. اگرچه این قارچ ها حاوی ترکیباتی هستند که سلول های ایمنی را تقویت کرده و سلامت کلی سیستم ایمنی را بهبود می بخشد، اما تاکنون هیچ تحقیق مستقیمی در مورد تأثیر گانودرما بر درمان یا پیشگیری از COVID-19 انجام نشده است.

 

 

قهوه گانودرما برای درمان کرونا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۱۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)