دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

هات چاکلت با قارچ گانودرما/09109483228

هات چاکلت با قارچ گانودرما
هات چاکلت با قارچ گانودرما فاقد کافئین است و یک نوشیدنی مناسب برای تمام افراد خانواده می باشد.

با خرید هات چاکلت گانودرما انواع بیماری های روحی را درمان خواهید کرد و از یک نوشیدنی آرام بخش بهره مند خواهید شد.

با مصرف قهوه گانودرما هات چاکلت بیماری های قلبی را از خود دور خواهید کرد و در عین حال از طعم آن لذت خواهید برد.

در کافه هات چاکلت با قارچ گانودرما طعم یک نوشیدنی واقعی و لذیذ را تجربه خواهید کرد.

خواص هات چاکلت گانودرما
هات چاکلت گانودرما بیز دارای خواص بسیاری است که در این جا برای تان شرح می دهیم.

هات چاکلت گانودرما برای لاغری بسیار مفید است و آن را در برنامه غذایی خود می توانید قرار دهید.

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز برای خانم ها و آقایانی که کیست و فیبروم دارند مفید است زیرا آن ها را از بین می برد.

قارچ گانودرما تری ترپنوئید و اسیدهای آمینه دارد که آداپتوژن هستند.

با خرید قهوه هات چاکلت گانودرما بیماری های زنان را درمان خواهید کرد و عفونت، قارچ و خارش های شدید بهبود پیدا می کنند.

با مصرف این نوشیدنی از خونریزی شدید ممانعت می شود و با بازگشت انرژی به بدن حس خوبی به انسان دست می دهد.

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز:
– عالی و بی نظیر برای کل خانواده
– فاقد کافئین
– حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
هات چاکلت با قارچ گانودرما

کسانی که از بیماری های روده ای رنج می برند نیز می توانند برای خرید قهوه هات چاکلت گانودرما اقدام کنند.
این محصول هم چنین در درمان یبوست، بواسیر و هموروئید مفید است و زخم ها را سریع تر درمان می کند.

اگر کم خونی دارید مصرف این محصول را به شما سفارش می کنیم زیرا آهن بالا و ویتامین سی زیادی در آن وجود دارد.

اگر شیمی درمانی و یا پرتو درمانی می کنید گانودرما هات چاکلت مصرف کنید زیرا از عوارض شیمی درمانی و انواع اشعه ها در امان خواهید بود و تحمل بالاتری نسبت به تهوع و سرگیجه پیدا می کنید.

هات چاکلت گانودرما برای زیبایی پوست نیز مفید است و نوعی چاق کننده می باشد.

فایده دیگر آن کاهش استرس و افسردگی می باشد زیرا فرمولی در تهیه آن به کار رفته است که آرامش دهنده می باشد و اغلب به این جهت برای خرید قهوه هات چاکلت گانودرما اقدام می کنند.

فواید گانودرما و کاکائو:
فرآیند گوارش را تسهیل می کند. برای سلامت شریان های سرخرگی مفید است.
می توانند به رقیق شدن خون در رگ ها و جلوگیری از انعقاد خون روی دیواره ها کمک کنند.
تحقیقات توسعه علوم انجمن آمریکا هم نشان داده که نوشیدن هات چاکلت کمک می کند تا بهتر فکر کنید.
فلاونوئیدهای موجود در این نوشیدنی جریان خون و اکسیژن به مغز را افزایش می دهند.
از آنجا که دمانس (زوال عقل) ناشی از کاهش جریان خون به مغز است، محققان معتقدند که با کمک این نوشیدنی می توان از آن جلوگیزی کرد.
نحوه مصرف :
یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.
خواص کافه هات چاکلت حاوی پودر قارچ گانودرما????
بهبود مشکلات سیستم گوارش
درمان یبوست
خواص ضد سرطانی به خاطر وجود آنتی اکسیدان بالا
کنترل دیابت
بهبود کیفیت خواب در افرادی که دچار کم خوابی و بد خوابی هستند.
ضد افسردگی
آرامش بخش
درمان کبد چرب
تنظیم و متعادل کننده فشار خون
پیشگیری از مشکلات قلبی و عروقی
کم خونی
کم کاری تیروئید
بالا بردن تمرکز و سطح هوشیاری
کاهش دهنده میزان کلسترول

منع مصرف برای زنان باردار، مادران شیرده و کودکان خردسال در سنین کم و افراد با پیوند اعضا

دارای تأییدیه سازمان غذا و دارو
نشان سیب سلامت و نشان حلال

 

شکلات داغ و یا هات چاکلت، نوشیدنی ای که شاید عمر طولانی در هرم غذایی ما ایرانیان نداشته و با ارتباط با فرهنگ های خارجی بیشتر در دسترس همگان قرار گرفته است و امروزه کمتر کسی را می توانید بیابید که نداند شکلات داغ چیست. گذشته از فوایدی که این نوشیدنی گرم و غلیظ به تنهایی دارد، با ترکیبات اضافی که برای غنی تر شدن آن صورت پذیرفته است می توان آن را در میان نوشیدنی های دارویی طبقه بندی کرد. محصول جدیدی که علاوه بر لذت چشایی لذت سلامتی را نیز برای جسم شما به ارمغان خواهد آورد، این محصول تحت عنوان شکلات داغ گانودرمای بیز در بازار در دسترس است. در ادامه با ما همراه باشید.شکلات داغ و یا هات چاکلت، نوشیدنی ای که شاید عمر طولانی در هرم غذایی ما ایرانیان نداشته و با ارتباط با فرهنگ های خارجی بیشتر در دسترس همگان قرار گرفته است و امروزه کمتر کسی را می توانید بیابید که نداند شکلات داغ چیست. گذشته از فوایدی که این نوشیدنی گرم و غلیظ به تنهایی دارد، با ترکیبات اضافی که برای غنی تر شدن آن صورت پذیرفته است می توان آن را در میان نوشیدنی های دارویی طبقه بندی کرد. محصول جدیدی که علاوه بر لذت چشایی لذت سلامتی را نیز برای جسم شما به ارمغان خواهد آورد، این محصول تحت عنوان شکلات داغ گانودرمای بیز در بازار در دسترس است. در ادامه با ما همراه باشید.

شکلات داغ گانودرما دارای طعم لذیذ شکلاتی همراه با ترکیبات قارچ گانودرما لوسیدوم است. این ترکیبات کاملا ارگانیک هستند. مطمئنا یک فنجانِ گرم از این قهوه برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود. هات چاکلت گانودرمای بیز ترکیب خوشمزه ای از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای و لذیذ است که تمام افراد خانواده از آن لذت خواهند برد. 
هات چاکلت گانودرما دکتر بیز:–  عالی و بی نظیر برای کل خانواده –  فاقد کافئین –  حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
به گانودرما لوسیدوم قارچ ریشی قرمز هم می گویند طعم ملایم این قارچ طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت بسیار مفید است. قارچ گانودرما حاوی تِریترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.
گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی میگویند این کلمه در زبان ژاپنی به معنی پادشاه گیاهان است.

فواید گانودرما و کاکائو:فرآیند گوارش را تسهیل می کند. برای سلامت شریان های سرخرگی مفید است.می توانند به رقیق شدن خون در رگ ها و جلوگیری از انعقاد خون روی دیواره ها کمک کنند.تحقیقات توسعه علوم انجمن آمریکا هم نشان داده که نوشیدن هات چاکلت کمک می کند تا بهتر فکر کنید. فلاونوئیدهای موجود در این نوشیدنی جریان خون و اکسیژن به مغز را افزایش می دهند. از آنجا که دمانس (زوال عقل) ناشی از کاهش جریان خون به مغز است، محققان معتقدند که با کمک این نوشیدنی می توان از آن جلوگیری کرد.از دیگر فواید این نوشیدنی گرم برای انسان می توان به مبارزه با استرس، اضطراب و افسردگی اشاره کرد. هات چاکلت گانودرما دکتر بیز حاوی سروتونین است که مانند یک ضدافسردگی عمل کرده و باعث ترشح اندورفین می شود و به این ترتیب افراد بعد از نوشیدن آن احساس نشاط و سرزندگی دارند.
نحوه مصرف یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.
ارزش غذایی شکلات داغمیزان مصرف: 1 پیمانه (32g) کالری برای هر بار مصرف: 140 کالری چربی: 3.5g 5% چربی اشباع شده: 3g 15% چربی ترانس: 0g 0% کلسترول: 0mg سدیم: 50mg 2% کربوهیدرات: 24g 8% فیبر: 3g 12% شکر: 17g پروتئین: 2g ویتامین: A 0% ویتامین: C 0% کلسیم: 4% آهن: 6% *درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود.
مواد اصلی هات چاکلت گانودرماخامه غیر لبنی [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی ،سدیم کازئینات (یکی از مشتقات شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تری فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو و دی گلیسیریدها و ریبوفلاوین]، شکر، پودر شیر بدون چربی، پودر کاکائو، عصاره مالت، پودر رِیشی ارگانیک (گانودرما لوسیدوم)، عطر طبیعی
قهوه های گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده اند و برای کسانی که از بیماری قند ( دیابت ) رنج میبرند اکیدا توصیه می گردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 تا 48 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از این قهوه آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد . برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهش قند مضرِ بدن ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید . مصرف این قهوه و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است.اگر مایلید نسبت به قهوه و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید به هیچ وجه مقاله خواص قهوه های گانودرما رو از دست ندید.
خواص کاکائوبا مصرف هات چاکلت گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر می توان اشاره کرد (لینک منبع):
حاوی پلی فنولتنظیم فشار خونکاهش خطر حمله قلبی و سکتهبهبود جریان خون و عملکرد مغزموثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسممحافظت در برابر سرطانسایر خواص هات چاکلت گانودرماکاهش بروز سکته ی قلبی، رقیق شدن خون، کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، آرام بخش، ضد افسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبود فرآیند گوارش، کمک به هضم و جذب غذا، مناسب برای یبوست

 https://aryokala.ir/how-to-consume-ganoderma-hot-chocolate/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۰۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده