دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز/09109483228

عوارض قهوه موکا گانودرما
قهوه گانودرما سوپریم یکی از محبوب ترین نوشیدنی های مدرن به ویژه در بین جوانان است. قهوه گانودرما سوپریم دارای خواص انرژی زا است و می تواند باعث کاهش کسالت، خستگی و بی حالی صبحگاهی در مصرف کنندگان شود. این قهوه عطر و طعم مطبوعی دارد و نوشیدن یک فنجان از آن در طول روز انرژی مضاعفی به شما می دهد. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این قهوه مانند عصاره جینسینگ از جمله فعال ترین گیاهانی است که می تواند قوای جنسی را در افراد به ویژه آقایان بهبود بخشد.

 

Side effects of mocha coffee2
Side effects of mocha coffee2

عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز
اگرچه این نوع قهوه سرشار از خواص شگفت انگیز بر سلامت بدن است، اما باید توجه داشت که مصرف زیاد قهوه سوپر گانودرما عوارضی دارد و در برخی موارد باعث تپش قلب، بی خوابی شدید، تنگی نفس و بی خوابی می شود. خواب، افزایش تعریق، لرزش دست، سردردهای مقاوم به درد.

 

 

ویژگی ها و جلوه های کافه موکا
این قهوه که از ترکیب پودر قهوه عربیکا، پودر شکلات و عصاره گانودرما ساخته شده است، پر مصرف ترین قهوه دکتر بائز است و خواص زیادی دارد.

این قهوه تمام ویژگی های قهوه عربیکا، شکلات و گانودرما را دارد. به همین دلیل، برای کسانی که قهوه را فقط برای سلامتی خود می خواهند. پیشنهاد می شود این نوشیدنی بی نظیر را بچشید.

 

Side effects of mocha coffee
Side effects of mocha coffee

خواص قهوه عربیکا
صحبت کردن در مورد قهوه همیشه سرگرم کننده است. این نوشیدنی بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا علاوه بر طعم بی نظیری که دارد فواید زیادی برای بدن دارد. انواع مختلفی از قهوه در اندونزی وجود دارد که عمده ترین آن ها روبوستا، لامپانگ، توراجا، بالی، گایو و عربیکا است.

قهوه عربیکا حاوی ویتامین های B2، B3، B5، منگنز و پتاسیم است، بنابراین بسیار مغذی است و مصرف آن توصیه می شود.

فواید مصرف قهوه گانودرما اصلی عبارتند از:

1- ضد سرطان: قهوه عربیکا سرشار از آنتی اکسیدان است.

2- حفظ سلامت دهان و دندان: خاصیت ضد باکتریایی دارد.

3- مقوی و محرک: حاوی درصد بالایی کافئین است.

 

Side effects of mocha coffee4
Side effects of mocha coffee4

 

در ادامه متنی از سایت چطور برای شما آورده ایم:

راجع به مضرات این ماده هم اطلاعات چندانی فعلا در دست نیست. اما امکان بروز عوارضی نظیر: خشکی بینی، گلو و حالت تهوع با مصرف آن وجود دارد. اگر مایل هستید که قهوه «گانودرما» را امتحان کنید، به‌ویژه اگر قرص فشار خون، داروی ضدانعقاد خون، داروی ضدپلاکت مصرف می‌کنید یا تحت درمان سرطان هستید، حتما با پزشک خود درباره‌ی عوارض قهوه گانودرما صحبت کنید.

یادتان باشد که مصرف کافئین زیاد باعث افزایش ضربان قلب و به‌هم‌ریختن نظم خواب می‌شود. ضمن اینکه معده را اذیت می‌کند و موجب برخی اختلالات روانی مانند ایجاد اضطراب هم می‌شود. گزارش‌های زیادی از ابتلای افراد به هپاتیت بعد از مصرف محصولات گاندورما ارائه شده است. یکی از این محصولات عصاره‌ی قارچ گاندورما و قارچ بادامی بوده است. محصول دیگری که باعث بروز هپاتیت شده بود، پودر قارچ گاندورما یا لینگژی بوده است. این پودر هم موجب ابتلا به نوعی خطرناک و کشنده از هپاتیت است..

 

 

 

عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز

 

 

عوارض قهوه موکا گانودرما

 

https://aryokala.ir/side-effects-of-mocha-ganoderma-coffee/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۷:۵۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)