دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

معرفی هات چاکلت گانودرما شکلات داغ دکتربیز 20 عددی/09109483228

معرفی هات چاکلت گانودرما شکلات داغ دکتربیز 20 عددی.


هات چاکلت گانودرما شکلات داغ دکتربیز 20 عددی فواید هات چاکلت گانودرما شکلات داغ دکتربیز کاهش اضطراب بیماری های قلبی آرام بخش وضدافسردگی بالابردن توجه، تمرکز و هوشیاری قوی شدن‌حافظه بهبودگوارش ضدسرطان هات چاکلت گانودرما موثر در درمان کم خونی کم کاری تیرویید کبدچرب یبوست حاوی گانودرما لوسیدوم فاقد کافئین تقویت سیستم ایمنی بدن پاکسازی و سم زدایی بدن عالی و بی نظیر برای کل خانواده هات چاکلت گانودرما قارچ گانودرما که به نام های جان افزا و ری شی نیز معروف است، یک نوع قارچ می باشد که در مناطق آسیای شرقی می روید. این قارچ با سابقه ای چند هزار ساله در کشور چین مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ گانودرما دارای خواص بیشماری می باشد که می توانیم به مواردی چون، تقویت کنندگی دستگاه ایمنی بدن، خواص ضد سرطانی، خواص ضد افسردگی و خستگی بدن، بهبود و سلامت قلب، کنترل میزان فشار خون، خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، درمان بیماری آلرژی، محافظی قوی برای دستگاه گوارش بدن، مراقبت از کلیه و کبد، محافظت از سیستم عصبی انسان، کمک به بهبود خواب و… اشاره نمود. با اینکه مردم اصولا این قارچ را به شکل تازه ی آن مصرف می کنند ولی اشکال دیگری از این نوع قارچ وجود دارد که می توان از آنها نیز استفاده نمود. مثلا عصاره های قارچ گانودرما و یا پودر گانودرما. قارچ گانودرما دارای 400 جزء فعال زیستی است و خواص بی شمار آن به همین دلیل است. اکثر این خواص مورد مطالعه قرار گرفته است و تایید شده اند. و برخی دیگر نیز در حال بررسی هستند. قارچ گانودرما به دلیل داشتن طعم ناخوشایند و تلخ، به صورت خام مورد استفاده قرار نمی گیرد. به همین منظور از این قارچ مکمل های بسیاری تهیه شده است مانند هات چاکلت گانودرما که می توان به وسیله ی آن ها از خواص قارچ گانودرما بهره مند شد. اگر کسی بخواهد از خود قارچ استفاده نماید می تواند به میزان 25 تا 100 گرم در روز قارچ گانودرما مصرف نماید. اما اگر بخواهد از عصاره ی قارچ گانودرما استفاده نماید، باید چیزی معادل یک دهم آن را مصرف کند. ها

فواید هات چاکلت گانودرما بیز
این محصول همچون قهوه گانودرما دارای فوایدی از جمله تسهیل گوارش است. همچنین مانع انعقاد خون بر روی دیواره رگ‌ها، رقیق شدن خون نیز می‌شود. این نوشیدنی ترکیب شده از موادی است که باعث افزایش اکسیژن رسانی به مغز و افزایش جریان خون در بدن می‌شود. در نتیجه، باعث بهتر فکر کردن افراد مصرف کننده این نوشیدنی می‌شود. هات چاکلت گانودرما بیز بدون کافئین می‌باشد و برای همه افراد مناسب است. به طور کلی، این هات چاکلت، بسیار موجب نشاط روحی افراد می‌شود.

 

روش مصرف هات چاکلت گانودرما
نحوه مصرف این نوشیدنی دلپذیر بدین صورت است که یک بسته از این نوشیدنی را درون فنجان بریزید و مقداری آب جوش به آن اضافه کنید و اگر ترجیح می دهید هات چاکلت را خنک میل کنید، پس مدتی صبر کنید تا کمی سرد شود و سپس میل کنید. شما میتوانید این هات چاکلت گانودرما را داغ داغ در یک عصر پاییزی میل کنید و یا می‌توانید آن را به صورت خنک و با یک تکه یخ و با شکل خامه ای‌تر در یک عصر تابستانه نوش جان کنید و لذت ببرید.
گانودرما، نوشیدنی‌های لذت‌بخش و مفید دیگری علاوه بر این هات چاکلت دارد. قهوه گانودرما موکا یکی از این همین موارد است که یک نوشیدنی سالم و خوشمزه برای عصرهای دل انگیز است.

خواص هات چاکلت گانودرما
هات چاکلت گانودرما دارای یک طعم لذیذ و شکلاتی و خامه ای است که فاقد کافئین بوده و دارای قارچ گانودرما میباشد و مهم ترین فایده آن ایجاد آرامش اعصاب است. نوشیدن این هات چاکلت به صورت روزانه باعث اکسیژن رسانی بیشتر به سلول های مغزی شده و حس شادی و سلامتی را به شما القا میکند. بنابراین میتوان گفت هات چاکلت گانودرما یک داروی طبیعی و کاملا ارگانیک ضد افسردگی میباشد. افزایش حافظه و کمک کردن به از یاد نبردن کارها نیز از فواید نوشیدن مرتب این نوشیدنی میباشد. هات چاکلت گانودرما حاوی ترکیبات پلی فنول بوده و از آن جایی که کار اصلی این ترکیب خون رسانی به مغز میباشد، از انعقاد خون در درون مویرگ های سر جلوگیری کرده و احتمال بروز سکته ی مغزی را به شدت کاهش میدهد. همچنین علاوه بر مغز، این ترکیب خون رسانی به دیگر بخش های بدن را نیز سرعت داده و از بروز سکته قلبی نیز پیشگیری میکند.

ویژگی های هات چاکلت با قارچ گانودرما
هات چاکلت با قارچ گانودرما حاوی گانودرما لوسیدوم بوده و فاقد کافئین میباشد. این نوشیدنی به طور مستقیم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به پاکسازی و سم زدایی بدن نیز کمک بسیار زیادی نیز میکند. این نوشیدنی بینظیر برای مصرف کل خانواده بسیار مناسب بوده و طعم آن مطابق انواع سلایق است. این نوشیدنی گرم طعمی غلیظ و خامه داشته و بیماری و سموم درون بدن را شناسایی میکند. بعد از این مرحله شروع به پاکسازی و سم زدایی بدن کرده و سلول ها و آنزیم های بدن را مجدد تنظیم میکند. بعد از این مرحله به تقویت و بازیابی سلول های آسیب دیده میپردازد و در نهایت موجب جوانسازی میشود. نحوه مصرف این نوشیدنی خوش طعم و پر فایده نیز بسیار آسان بوده و شما میتوانید به راحتی یک بسته از آن را درون یک فنجان آب جوش حل کرده و نوش جان کنید. هات چاکلت با قارچ گانودرما و دیگر انواع محصولات گانودرما بیز در فروشگاه کالا اکسیر با بهترین قیمت موجود میباشد.

ترکیبات گانودرما هات چاکلت
گانودرما هات چاکلت یک نوشیدنی سرشار از فیبر بوده که کاکائوی موجود در آن حاوی بسیاری از ترکیبات پلی فنول میباشد. پلی فنول ها نوعی آنتی اکسیدان هستند که در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها بسیار کارآمدند. یکی از خواص بسیار مهم آنتی اکسیدان موجود در گانودرما هات چاکلت این است که آنتی اکسیدان ها اثرات مخرب رادیکال های آزاد را از بین برده و از تخریب سلول ها و ارگان های مهم بدن جلوگیری میکنند. همچنین گانودرما هات چاکلت همانطور که از اسمش پیداست دارای پودر قارچ گانودرما لوسیدوم بوده و این پودر حالتی غلیظ تر و لذیذ تر به هات چاکلت شما میدهد. تنها یکبار مصرف این نوشیدنی خوش طعم کافی است تا تبدیل به نوشیدنی روزانه تان شود. چرا که این نوشیدنی گرم علاوه بر طعم خوب، موجب افزایش تمرکز و دقت نیز شده و کمک میکند تا در طول روز کارهایتان را دقیق تر انجام بدهید.

 

تاریخچه هات چاکلت
هات چاکلت نوشیدنی اصیل و با قدمتی است. وقتی کاشفان اسپانیایی در قرن 16 شکلات را به اروپا آوردند، آن را گرم و شیرین میل می کردند. تا قرن 19 هات چکلت یک نوشیدنی ویژه تلقی می شد و البته مردم، خواص دارویی بسیاری را در مورد آن متصور بودند.

پژوهش های نوین نشان می دهند که هات چاکلت یا همان شکلات داغ سبب پایین آمدن استرس و اضطراب می شود. این نوشیدنی خوشمزه همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی است که موجب پیشگیری از سرطان، بیماری های قلبی می شوند و با رادیکال های آزاد بدن مقابله می کنند.

در واقع شکلاتی که به صورت کاکائوی داغ میل می شود، یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان است. بر اساس مطالعه انجام شده در دانشگاه کرنل، غلظت آنتی اکسیدان موجود در شکلات داغتقریبا دو برابر آنتی اکسیدان موجود در قهوه است. همچنین غلظت این ترکیبات در کاکائو ۲ تا ۳ مرتبه بیشتر از چای سبز و ۴ تا ۵ مرتبه بیشتر از چای سیاه است.

تحقیقات درباره هات چاکلت
استاد چانگ یونگ لی، رهبر مطالعه دانشگاه کرنل اثبات کرد که «داغ بودن» هات چاکلت بسیار مهم است. او معقد بود که وقتی کاکائو داغ می‌شود، آنتی اکسیدان بیشتری تولید می‌کند.انجمن پیشرفت علم در آمریکا، در گزارشی اعلام کرد که میل کردن شکلات داغ یا همان هات چاکلت به افراد کمک می کند که بهتر فکر کنند.

فلاونوئیدها باعث افزایش میزان جریان خون و اکسیژن ‌رسانی به مغز می شوند. یکی از دلایل زوال عقل، کاهش جریان خون‌ رسانی به مغز است. پژوهشگران معتقدند که میل کردن کاکائوی داغ از این عارضه پیشگیری خواهد کرد.

قارچ گانودرما لوسیدم هزاران سال قبل در چین و ژاپن با عنوان پادشاه گیاهان و گیاه پادشاهان استفاده می شده است. در ژاپن به آن ریشی به معنی پادشاه گیاهان می گفتند. این قارچ به سختی یافت و تولید می­ شود.کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی پس از سال­ها تحقیق و بررسی به خواص اعجاب انگیز این قارچ پی بردند.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) با تولید این محصول منحصر به فرد، توانسته مردم عزیز ایران را از خواص بی­ نظیر و شگفت­ انگیز قارچ گانودرما لوسیدم بهره‌مند نماید. مهم­ترین ویژگی قارچ گانودرما لوسیدم پاکسازی کبد و تنظیم سیستم ایمنی بدن است.

خواص هات چاکلت دکتر بیز
هات چاکلت گانودرما دکتر بیز نوشیدنی بسیار خوش طعم و همراه با خواص بی نظیری است. ترکیبات اصلی این نوشیدنی کاکائو و قارچ گانودرما است که هر کدام با توجه به خواصشان برای پیشگیری و بهبود بیماری هایی بسیار مفید هستند. مانند:

تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

کاکائو و قارچ گانودرما ترکیبات اصلی هات چاکلت برای تقویت بدن بسیار مفید اند. دارای آنتی اکسیدان هایی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.همچنین قارچ گانودرما باعث افزایش پروتئین در بدن شده که باعث مقاومت بدن در برابر بیماری ها است.

کاهش فشارخون
کاکائو در مدل های مختلف با تنظیم نیتریک اکسید در بدن باعث کاهش فشارخون می شود. با توجه به تحقیقات صورت گرفته قارچ گانودرما نیز در تنظیم فشار خون مؤثر است.

ضد سرطان
با توجه به آزمایش های صورت گرفته کاکائو با تقویت سیستم ایمنی بدن از سلول های بدن در مقابل حملات سرطانی محافظت کرده و جلوی رشد و تکثیر را می گیرد البته تحقیقات همجنان در حال انجام است. قارچ گانودرما گیاهی است که بدن را در برابر حملاتی عصبی، سرطانی و… که ناگهانی رخ می دهد تقویت می کند.

 

 

قیمت هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۲۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)