دمنوش سحر را از کجا بخریم دمنوش سحر را از کجا بخریم .

دمنوش سحر را از کجا بخریم

فواید مصرف قهوه گانودرما برای کودکان/09109483228

 

قهوه گانودرما؛ عوارض و فواید قهوه و قارچ گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما حاوی پودر قهوه فوری و پودر قارچ گانودرما (ریشی یا گان آوزا) است. برخی از شرکت ها ممکن است مواد دیگری مانند شکر یا پودرهای گیاهی را اضافه کنند.
برخی از طرفداران این نوشیدنی ادعا می کنند که قهوه حاوی گانودرما فواید زیادی برای سلامتی دارد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که می خواهند اعتیاد یا اعتیاد خود به کافئین را کاهش دهند از این نوشیدنی استفاده می کنند. اما باید بدانید که این ادعاها تبلیغاتی است و مبنای علمی مناسبی ندارد.

 

 

Ganoderma_latte_coffee[1]
Ganoderma_latte_coffee[1]

چرا مردم از قهوه حاوی گانودرما استفاده می کنند؟

البته طرفداران و فروشندگان این نوشیدنی مدعی هستند که قهوه گانودرما می تواند سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، افزایش انرژی و کاهش خستگی، بهبود حافظه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش استرس، کند کردن روند پیری و بهبود خون را بهبود بخشد. ترافیک همچنین، گانودرما به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها معرفی می شود

 

 

 

 

 

 

فواید مصرف قهوه گانودرما برای کودکان

تاکنون تحقیقات گسترده ای در مورد تاثیرات قهوه گانودرما بر سلامت افراد انجام نشده است. با این حال، برخی تحقیقات اولیه نشان داده است که گانودرما (به تنهایی، بدون قهوه!) ممکن است اثرات مفیدی بر سلامت انسان داشته باشد.

 

 

 


عوارض جانبی احتمالی قهوه گانودرما برای بچه ها
مصرف گانودرما می تواند عوارض جانبی مانند حالت تهوع، خشکی گلو و خشکی بینی ایجاد کند. قبل از مصرف قارچ گانودرما باید با پزشک خود مشورت کنید. به خصوص اگر فشار خون بالا دارید یا از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین استفاده می کنید.

علاوه بر این، نوشیدن بیش از حد قهوه می تواند منجر به افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون، تپش قلب به دلیل ضربان قلب نامنظم، ناراحتی معده، مشکلات خواب و اضطراب شود.

 

 

در ادامه متنی از سایت چطور برای شما آورده یم در ارتباط با قهوه های گانودرما:

 

تا به امروز هیچ یک از دانشمندان، آزمایشی درباره‌ی اثبات خواص قهوه گانودرما انجام نداده‌اند. اما برخی پژوهش‌های مقدماتی نشان می‌دهد که این قهوه مزایایی هم دارد. برای مثال در سال ۲۰۱۶، انتشار مقاله‌ای که ۵ پژوهش درباره‌ی قارچ «گانودرما» را مرور کرده بود، نشان داد که این ماده می‌تواند به عنوان جایگزینی برای درمان‌های سنتی استفاده شود. زیرا ظرفیت زیادی برای افزایش میزان پاسخ‌گویی تومور و تقویت سیستم ایمنی دارد. البته این پژوهش که در نشریه‌ی بنیاد همیاری کاکرین به چاپ رسیده بود، برای اثبات ادعای خود به شواهد کافی دست پیدا نکرد و نتوانست این قارچ را به عنوان درمانی برای سرطان معرفی کند.

به‌طور کلی، پژوهش‌ها نشان می‌دهند که فواید قهوه گانودرما برای بدن شامل موارد گوناگون است. در تحقیقی در سال ۲۰۰۶ به خواص قهوه گانودرما در جلوگیری از بیماری‌های مزمن (مثل پارکینسون و انواع دیابت) اشاره شده بود. البته ناگفته نماند که مصرف قهوه اثرات دیگری نظیر افزایش فشار خون (عامل اصلی ایجاد بیماری قلبی) را هم به همراه دارد.

هرچند گفته می‌شود که «گانودرما» به درمان فشار خون بالا و مشکلات قلبی کمک می‌کند، اما مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ که آن هم در نشریه بنیاد همیاری کاکرین منتشر شد، نتوانست شواهدی برای اثبات اثرگذاری گانودرما در درمان عوامل خطرناک در ایجاد بیماری‌های قلبی-عروقی در افراد مبتلا به دیابت نوع دوم مطرح کند.

 

خواص پودر قارچ گانودرما چیست؟
پودر قارچ گانودرما به دلیل اثرات درمانی آن شناخته شده است. گانودرما لوسیدوم در صورت استفاده صحیح می تواند بر حداقل 23 بیماری اثر مستقیم داشته باشد. البته در این مقاله قصد نداریم به تمام خواص گانودرما اشاره کنیم. از ویژگی ها و فواید سلامتی این قارچ می توان به افزایش متابولیسم و ​​سیستم ایمنی بدن و بهبود سیستم گوارش اشاره کرد. به طور کلی پودر گانودرما می تواند به آرامش ذهن کمک کند. علاوه بر این، مصرف روزانه پودر گانودرما می تواند به بدن در سازگاری با شرایط بسیار استرس زا کمک کند. علاوه بر این، سلامت سیستم ایمنی را حفظ می کند. امروزه گانودرما در سراسر جهان به عنوان یک مکمل غذایی فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

suprim
suprim

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

قهوه لاته گانودرما چیست؟ در جواب بدین پرسش می اقتدار ذکر کرد قهوه فوری لاته دکتر بیز از شگفت انگیزترین و شایسته ترین قهوه هایی است که در سال های اخیر با دقت به چگونگی ترکیبات و فواید درمانی بسیار، آیتم اعتنا خریداران قرار گرفته میباشد. ارزش این فرآورده در مقایسه با تولیدات شبیه بسیار مطلوب و سنجیده بوده و در بسته بندی های گوناگون به فروش می‌رسد که اشخاص می‌توانند با اعتنا به مقدار میزان دارایی خویش این جنس را خریداری نمایند به عنوان مثال شایسته ترین فواید قهوه لاته گانودرما می شود به کاهش وزن و از فی مابین بردن بافت های مازاد اشاره کرد.

 

 

Latte Coffee
Latte Coffee

 

قهوه فوری لاته دکتر بیز
امروزه استعمال از اشکال آبمیوه ها به ویژه قهوه میان ملت های متفاوت رایج گردیده‌است که اشخاص در سنین گوناگون با تنظیم و مصرف اشکال قهوه ها از فواید اکثری منتفع می گردند که درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم شمارا با قهوه فوری لاته دکتر معالج بیز که به عنوان مثال شایسته ترین آبمیوه ها در سال های اخیر میباشد، آشنا سازیم. کافه لاته ترکیبی از کافه اسپرسو و خامه است یا این که همان می اقتدار اعلام‌کرد کافه لاته به عبارتی شیرقهوه میباشد و ذیل لحاظ دکتر معالج بیز سبک کافه لاته به همپا عصاره قارچ گانودرما باکیفیت بسیار بالایی تهیه و تنظیم و عرضه میشود. قهوه فوری لاته پزشک معالج بیز با دقت به طرز تنظیم و ایجاد آن دیگر مستلزم فرصت برای فراهم شدن قهوه نداشته و اشخاص میتوانند در کوتاهترین مجال ممکن این آبمیوه را تنظیم و تمایل نمایند.

 

 

دانه های مصرف شده در ساخت و ساز این جنس طعمی بی سابقه و منحصربه‌فرد به شخصی را به‌دنبال داشته و صرفا با یک توشه مصرف قهوه گانودرما لاته عشق و علاقه مند به مصرف آن خواهید شد. گانودرما کافه لاته دکتر معالج بیز با داشتن طعمی شیرین و خامه ای صورت برای اشخاصی که میخواهند روزی آکنده‌از انرژی و نشاط را استارت نمایند بسیار مطلوب بوده و با داشتن خاصیت و فواید قابل توجهی در حق تقدم گزینش اکثری از خریداران و مشتریان واقع گردیده‌است.

 

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-for-kids/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۵:۰۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)