دمنوش سحر را از كجا بخريم دمنوش سحر را از كجا بخريم .

دمنوش سحر را از كجا بخريم

اموزش خياطي خانم عمراني سيماي خانواده/09109483228

مدل هاي خياطي خانم عمراني به چه صورت است؟
علم و توانايي خانم عمراني و آموزش خياطي اين بانوي ايراني در اينترنت و در صدا و سيما بسيار مشهور واقع شده است و پكيج هاي آموزشي او به خاطر ارائه و انتشار محتواي آموزشي عالي به هنرجويان و كارآموزان خود، مورد استقبال متقاضيان يادگيري خياطي قرار گرفته است.

اگر شما نيز يكي از متقاضيان يادگيري اين حرفه مي باشيد، مي توانيد با سفارش اين پكيج و با قيمت باورنكردني و مناسب به مشاهده اين پكيج بپردازيد و سطح معلومات و توانايي خود را در خياطي بالا ببريد. شما مي توانيد با سفارش اين پكيج به صورت يكجا، اين پكيج آموزشي را با قيمت بسيار مناسب خريداري نماييد.

خياطي خانم عمراني يكي از بخش هاي جذاب برنامه سيماي خانواده براي بانوان خانه دار بوده و روش هاي مختلف خياطي خانم عمراني در آن آموزش داده مي شود.

خياطي خانم عمراني سيماي خانواده

 

موضوع صحبت امروز ما، معرفي فيلم هاي آموزشي خياطي خانم عمراني است كه با توجه به آن كه هنر خياطي همواره در ايران طرفداران زيادي داشته است و مورد توجه ايراني ها قرار گرفته است، در اين مقاله قصد داريم به معرفي اين بانو ايراني بپردازيم كه در زمينه خياطي آموزش بسيار قوي ارائه كرده است و شما مي توانيد با تهيه فيلم هاي آموزشي خياطي خانم عمراني به يادگيري خياطي بپردازيد. پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد تا به معرفي فيلم هاي اموزش خياطي خانم عمراني سيما بپردازيم.

پكيج آموزشي خياطي خانم عمراني سيماي خانواده شامل چه مواردي است؟
آموزش خياطي خانم عمراني برنامه خانواده و فيلم هاي خياطي خانم عمراني در زمينه آموزش اين حرفه، باعث جذابيت سيماي خانواده و برنامه تلويزيوني محبوب و قديمي شده است. بسياري از بانوان ايراني براي ماهر شدن در زمينه خياطي، مجبور به يادگيري اين حرفه شده اند و براي آموزش اين حرفه راهي بهتر از مشاهده برنامه هاي آموزشي ايراني وجود ندارد. بنابراين احتمالاً شما نيز نام اين مدرس را شنيده ايد و با آن آشنايي پيدا كرده ايد.

محصول نامبرده در حدود ۲۵ ديسك به شما ارائه شده است كه شما را از هرگونه مراجعه به كلاس هاي آموزش حضوري بي نياز مي سازد و در مدت زمان بسيار كمي از شما يك خياط بسيار ماهر مي سازد. اين مجموعه ارزشمند با بالا بردن سطح مهارت شما در زمينه خياطي سعي مي كند تمام جزئيات و ريزه كاري هاي اين حرفه را براي شما بيان كند.

با توجه به آن كه اين پكيج شامل ۴ كتاب است، شما مجموعه كاملي از آموزش هاي خانم عمراني دريافت مي كنيد و مي توانيد به لايه‌ هاي مختلف مهارتتان در اين زمينه بپردازيد. در جلد اولين كتاب، شما پيرامون مهارت پايه اي اطلاعات كسب مي كنيد و به اصول پايه اين حرفه مي پردازيد و در جلد دوم اين كتاب نيز مباحث جلد اول را كامل مي كنيد و به طور ابتدايي به مباحث پايه اين كتاب مسلط خواهيد شد.

اگر قصد داريد به خياطي ابتدايي مسلط شويد، جلد اول و دوم اين كتاب را تهيه نماييد و آموزش هاي اين دو جلد را از دست ندهيد و تمام اين دو كتاب را مورد مطالعه قرار دهيد. با تهيه و مطالعه جلد سومين كتاب شما كمي در سطح فراتري از خياطي قرار مي گيريد. آموزش خياطي خانم عمراني به شما انواع دوخت مانتو هاي فانتزي را آموزش مي دهد و سعي مي كند تا نكات لازم و قابل توجه، كه در تمام طول زمان خياطي به ان احتياج پيدا مي كنيد را در اختيارتان قرار دهد، تا شما بدون آنكه كمبودي در زمينه اموزش احساس كنيد، نيازتان در زمينه خياطي را برطرف نماييد.

در چهارمين كتاب نيز نكات پاياني و تكميلي حرفه خياطي بيان مي شود. اينكه چطور نكات ريز را در زمينه خياطي پياده نماييد، به ميزان وقتي كه در زمينه يادگيري خياطي صرف مي نماييد بستگي دارد. در ادامه شما مي توانيد با مبلغي مناسب و هزينه اندك به تهيه اين پكيج آموزش خياطي خانم سيما عمراني بپردازيد و سطح معلومات خود را در زمينه خياطي بالا ببريد.

شما با سفارش اين مجموعه مي توانيد قدم بسيار بزرگي در زمينه يادگيري خياطي برداريد. اين پكيج علاوه بر آن كه مدت طولاني از معرفي آن مي گذرد، نتايج بسيار مثبتي براي افرادي كه به يادگيري خياطي پرداخته اند، به همراه داشته است. شما در هر نقطه اي از ايران كه باشيد مي توانيد به خريد پكيج آموزش خياطي خانم سيما عمراني اقدام نماييد و آن را درب منزل خود تحويل بگيريد.

 

اموزش خياطي خانم عمراني سيماي خانواده
آموزش خياطي خانم عمراني در برنامه خانواده بدون شك بهترين مجموعه آموزش خياطي است. آموزش خياطي خانم سيما عمراني از جمله كامل ترين مجموعه هايي است كه در طول ساليان دراز فراهم شده است و با بيان بسيار ساده و شيوا به آموزش خياطي پرداخته است.

اين آموزش خياطي، مناسب تمام سطوح توانايي خياطي مي باشد و مي تواند به شما با زباني بسيار روان خياطي را آموزش دهد. ممكن است شما از جمله افرادي باشيد كه علاقه بسيار كمي به آموزش خياطي داريد كه مي توانيم به شما اين مژده را بدهيم كه خياطي خانم سيما عمراني مي‌ تواند علاقه بسيار چشمگيري در زمينه خياطي به شما دهد.

با اينكه بسياري از افراد راه هاي مختلفي را امتحان كرده اند و از طريق پكيج هاي مختلف به يادگيري خياطي پرداخته اند، اما هيچ تجربه و مهارتي در اين زمينه كسب نكرده اند و در آخر باز هم به سراغ اين پكيج آموزشي آمده‌ اند و اين بار، نتيجه دلخواهشان را كسب نموده اند. شما مي توانيد به صورت زنده برنامه هاي خياطي خانم عمراني را مشاهده نماييد تا كيفيت آموزش او را با چشم خود ببينيد و بعد از آن به خريد پكيج آموزشي خياطي خانم سيما عمراني بپردازيد.

به منظور صرفه اقتصادي براي شما پيشنهاد ما سفارش كل مجموعه خياطي خانم سيما عمراني مي باشد، زير از اين طريق شما تخفيف بسيار چشمگيري كسب مي‌كنيد. پكيج آموزشي به صورت كامل شامل ۲۰۰ ساعت آموزشي مي باشد كه به صورت حرفه اي از سطوح ابتدايي تا سطوح پيشرفته به شما خياطي را آموزش داده است و در آن در حدود ۵۰۰ تكنيك خياطي آموزش داده شده است.

وضعيت آموزش مجازي اين است كه شما در هر زمان و در هر مكان و به هر ميزان كه احتياج داشتيد، مي توانيد محتوا مورد علاقه خود را پخش كنيد و به مشاهده آن بپردازيد و مانند كلاس هاي حضوري نيست كه شما ملزم به مشاهده و يادگيري مبحثي شويد كه به آن نيازمند نيستيد. شما مي توانيد پكيج پيشرفته را به صورت خلاصه در حدود ۲۴ ديسك تهيه نماييد و پكيج كامل را در حدود ۶۰ ديسك دريافت كنيد. هر شش دي وي دي يك دوره آموزشي مي باشد كه به صورت كلي مي توانيد هر دور آن را دريافت نماييد.

فيلم آموزش خياطي خانم عمراني در سيماي خانواده از چه منبعي قابل مشاهده است؟
آموزش خياطي خانم عمراني در سيماي خانواده و فيلم هاي خياطي سيما عمراني را از منابع مختلفي مي توانيد مشاهده نماييد. براي مثال تهيه كليپ هاي آموزشي بهترين منبعي است كه براي يادگيري خياطي مي توانيد تهيه نماييد. البته بعضي از افراد از طريق آموزش آنلاين كه در آپارات وجود دارد، از طريق كامپيوتر و موبايل خود به مشاهده اين كليپ ها خواهند پرداخت.

اين مجموعه ارزشمند در چندين دوره تدوين شده است كه براي هر فرد با هر سطح معلومات خياطي فراهم شده است. حتي اگر شما از سطح معلومات كمي در زمينه خياطي بهره مند مي باشيد، مي توانيد با تماشاي اين دوره و اين پكيج ارزشمند سطح معلومات خود را بالا ببريد و تبديل به يك خياط بسيار ماهر شويد.

مجموعه نامبرده حاصل چندين سال تجربه خانم عمراني در زمينه خياطي است و مجموعه حرفه اي و پيشرفته خياطي اين بانوي ايراني در حدود ۷۰ حلقه دي وي دي فراهم شده است كه شما مي توانيد با سفارش اينترنتي به تهيه آن بپردازيد.

 

فروشگاه پرشين خريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۲۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

دمنوش مصفي خون بيز/09109483228

دمنوش كبد چرب
دمنوش كبد چرب , دمنوش مصفي خون دكتر بيز براي اولين با در كشور با مجوز رسمي سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشكي مفتخر به دريافت پروانه ي ساخت توسط شركت آريانا فارمد پاسارگاد گرديد . تيم تحقيق و فرمولاسيون شركت با داشتن افراد با دانش و بهره گيري موثر از متخصصين طب سنتي و اساتيد دانشگاه در حوزه توليد فراورده هاي طب سنتي و داروهاي طبيعي محصولي با كيفيت و كارامد را به مشتريان خود تقديم مي كند . موارد مصرف بيشتر اين دمنوش تخصصي براي مصفي خون , محافظت كننده كبد , درمان كبد چرب مي باشد . در مورد نحوه و ميزان مصرف بنا به مشكلي كه داريد تجويز مي شود و حتما قبل از مصرف با كارشناسان و متخصصين اين امر مشورت نماييد . اما شكل طبيعي مصرف روزي ۲ نوبت هر بار يك دمنوش مي باشد . درباره ي موارد منع مصرف نيز در دوران بارداري و شيردهي در صورت بروز واكنش هاي حساسيتي نظير بثورات پوستي , افراد زير ۱۲ سال , در صورت مصرف همزمان از داروهاي رقيق كننده خون مانند آسپرين و وارفارين , داروهاي آنتي آريتمي و يا سابقه ي نارسايي قلبي با مشورت پزشك مصرف شود .

درمان كبد چرب با دمنوش تخصصي مصفي خون جهت پاكسازي كبد با مجوز رسمي

تماس جهت مشاوره رايگان . متخصص خانم مديري ۰۹۱۲۲۵۶۶۹۳۸

دمنوش كبد چرب

دمنوش مصفي خون بيز
دمنوش تخصصي مصفي خون دكتر بيز همانطور كه در قسمت بالا اشاره نموديم براي پاك سازي و محافظت از كبد از وزارت غذا و دارو مجوز رسمي را دريافت كرده است . در قسمت بالا به مواردي نظير موارد مصرف و موارد منع مصرف اشاره نموديم در ادامه مطلب به شرايط نگهداري دمنوش ذكر شده مي پردازيم . اينكه در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري شود . در دماي كمتر از ۳۰ درجه سانتي گراد نگهداري شود . نكات ديگري كه بايد نسبت به مصرف دمنوش كبد چرب قابل ذكر است اين كه از مصرف الكل , غذاهاي سرخ شده , نمك بيش از حد , غذاهاي شيرين , كربوهيدرات هاي تصفيه شده و شيرين كننده هاي مصنوعي كه ممكن است موجب مشكلات كبدي شوند , پرهيز گردد . براي اثر بخشي بيشتر دمنوش به همراه ميوه هاي خانواده مركبات , هويج , چغندر , كلم بروكلي , گردو , زغال اخته , آووكادو , كلم و گل كلم استفاده گردد . استفاده از اين دمنوش براي بيماري هاي مرتبط با كبد و همچنين پاكسازي و درمان كبد چرب تهيه شده است .

تركيبات دمنوش مصفي خون چيست ؟
دمنوش مصفي خون ( تصفيه خون ) يا همان دمنوش تخصصي كبد چرب متشكل است از : كاسني , شاه تره , قاصدك , علف ليمو , به ليمو , چاي سبز , گل هميشه بهار , پر سياووش و خار مريم . بعلاوه برگ مود و شيرين بيان تا طعم دمنوش دلنشين شود و همچنين تلخي شاه تره و كاسني گرفته شود .

طريقه ي مصرف دمنوش مصفي خون به چگونه مي باشد ؟
استفاده براي چه اشخاصي الزامي مي باشد ؟
فوايد دمنوش كبد چرب چيست ؟
منع مصرف دمنوش مصفي خون براي چه افرادي مي باشد ؟
درمان كبد چرب
دمنوش مصفي خون آريانا داراي مجوز سازمان غذا و دارو در جهت درمان كبد چرب مي باشد كه عبارت ( درمان كبد چرب ) بر روي جعبه دمنوش ثبت شده است . زيرا از نظر دارويي مورد تاييد سازمان مربوطه بوده است . و اين تاييديه حكم بر اعتبار و ارزش محصول مي باشد . دمنوش تصويه خون آريانا از گياهاني تركيب شده كه هر يك در جهت رفع مشكلي از بدن مخصوصا كبد اثربخش هستند . و تركيب اين ها با هم دارويي تخصصي در جهت پاك سازي بدن مي باشد . كبد به عنوان مهمترين عضو بدن هميشه در خطر آسيب قرار دارد و بيشتر بيماري ها بر اساس ناراحتي در كبد رخ مي دهد . البته بايستي به غير از مصرف دمنوش مصفي نكاتي را هم رعايت كنيد تا در صورت پاكسازي كبد بعد از مصرف دمنوش تخصصي , كبد دوباره دچار اختلال نشود . از مصرف الكل، غذاهاي سرخ شده، نمك زياد ، غذاهاي شيرين، كربوهيدرات هاي تصفيه شده و شيرين كننده هاي مصنوعي كه امكان دارد باعث عوارض كبدي شوند، بايد جلوگيري كنيد . در جهت تاثير گذاري بيشتر همراه با ميوه‌هاي خانواده مركبات، هويج، كلم بروكلي، گردو، زغال اخته، آووكادو و كلم مصرف گردد.

 

 

قيمت دمنوش مصفي خون دكتر بيز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۴۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نكات مربوط به خريد لباس اسپايدرمن براي كودكان/09109483228

مشخصات و قيمت لباس مرد عنكبوتي در مشهد

 

كودكان اغلب اوقات در طول دوره خردسالي خود معمولا تحت تاثير شخصيت هاي انيميشن قرار گرفته و برنامه مردم عنكبوتي از جمله آنها است. شايد به دليل علاقه بيش از اندازه آنها بتوان گفت كه پوشيدن لباس مرد عنكبوتي براي بازي هاي كودكانه، آنها را به شور و شوق و هيجان واخواهد داشت. در اين بخش قصد داريم تا اطلاعاتي را در خصوص مشخصات و قيمت اين محصول با شما خوانندگان عزيز به اشتراك بگذاريم، همراه ما باشيد.

 

لباس مرد عنكبوتي در مشهد

بدون شك انيميشن ها نقش تاثيرگذاري بر روي روند رشد و شكلگيري شخصيت كودكان در دوره بزرگسالي خواهند داشت، چراكه بخشي از اعمال و رفتارهاي در بازي هاي كودكانه خود بر اساس نقش شخصيت هاي داستان انيميشن مورد علاقه شان به وقوع مي پيوندد. انيميشن مرد عنكبوتي يكي از محبوب ترين روايت هاي داستاني بين كودكان بوده كه آنها به شخصيت اصلي آن داستان به عنوان يك ابر قهرمان مي نگرند كه با كمك نيروي منحصر به فرد خود قادر به نجات جان بسياري از انسان ها ميباشد. معمولا پسران جذب شخصيت اين برنامه هيجان انگيز و محبوب شده و در بازي هاي كودكان خود در قالب مرد عنكبوتي ظاهر ميشوند. لباس مرد عنكبوتي يا (spiderman) يك پكيج كامل از مجموعه آن چيزي است كه ميتواند احساست يك كودك را بر انگيخته و او را در موقعيت هاي مختلف نظير تولد و … خوشحال و شادمان كرد.

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
خريد لباس مرد عنكبوتي 3 تا 5 سال
پرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان

 

خريد لباس مرد عنكبوتي 3 تا 5 سال
پرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان

 

خريد لباس مرد عنكبوتي 5 تا 8 سال
پرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان

 

خريد لباس مرد عنكبوتي 5 تا 8 سال
پرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان

 

خريد لباس مرد عنكبوتي 8 تا 12 سال
پرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان

 

خريد لباس مرد عنكبوتي 8 تا 12 سال
پرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان

 

مشخصات لباس اسپايدرمن يا مرد عنكبوتي
لباس اسپايدرمن يا همان مرد عنكبوتي را معمولا براي كودكان بين 4 تا 10 سال با توجه به جثه و هيكل آن ها در سايز هاي مختلف تهيه مي كنند و براي دوخت اين لباس نيز از يك پارچه خاص كشي استفاده شده كه حالت چسبندگي و نازك آن جلوه واقعي تر به شخصيت اين انيميشن مي بخشد. فروش لباس مرد عنكبوتي در مشهد به صورت پكيجي از لباس، شلوار، جوراب و نقاب همراه آن بوده و حتي ميتوانيد در كنار آن دستگاه تار انداز را نيز تهيه كرد.

 

دقت داشته باشيد كه اين لباس به لحاظ طرح و رنگ دقيقا مشابه نسخه اصلي آن باشد؛ چراكه كودكان نسبت به اين مسئله بسيار دقيق و حساس بوده و ممكن است كه در صورت عدم شباهت حتي از پوشيدن آن لباس امتناع كنند. تار عنكبوتي كه در كنار اين پكيج براي كودك خردسال شما تهيه شده نيز از جنس سيليكوني بسيار نرم و البته لرزان بوده كه كودك هنگام بازي با دوستان خود احساس بهتر و و اقعي تري را منتقل خواهد كرد .

خريد لباس مرد عنكبوتي در مشهد

شما والدين عزيز با توجه به علاقه شديد كودك خود به شخصيت اسپايدرمن در انيميشن مرد عنكبوتي ميتوانيدبا خريد لباسي متناسب با سن و هيكل او براي سورپرايز كردنش در روز تولد و … بهره كافي را ببريد. براي خريد اين لباس تنها كافي است كه به سايت ما مراجعه كرده و بعد از بررسي مشخصات محصول مورد نظر خود و مقايسه قيمت آن با ديگر فروشگاه هاي سراسر كشور، آن را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كيفيتي تضمين شده درب منزل خود تحويل بگيريد. فروشگاه ما تمام تلاش خود را كرده تا با ارائه بهترين و با كيفيت ترين محصولات رضايت شما مشتريان عزيز و گرامي را جلب نمايد.

نكات مربوط به خريد لباس اسپايدرمن براي كودكان
برخي از كودكان در بازي با هم سن و سالان خود يا به تنهايي دوست دارند كه به جاي استفاده از اسباب بازي از لباس هاي شخصيت هاي مورد علاقه خود استفاده كنند. در حقيقت آنها بعد از پوشيدن لباس شخصيتي مثل مرد عنكبوتي تصور مي كنند كه همچون او از توانايي خارق العاده برخوردار بوده و اين موضوع آنها را به هيجان وا خواهد داشت. همچنين نقش بازي كردن در قالب اين لباس علاوه بر سرگرم كردن كودكان به افزايش اعتماد به نفس آنان براي آمادكي حضور در جامعه و پذيرش نقش و مسئوليت در دوره بزرگسالي كمك شاياني خواهد كرد. نكته حائز اهميتي كه والدين هنگام خريد لباس مرد عنكبوتي در مشهد و يا ساير شهرستان ها بايد به آن دقت و توجه كافي را داشته باشند جنس و كيفيت لباس مي باشد. برخي از كودكان به دليل حساسيت ها پوستي به مواد پلاستيكي موجود در پارچه لباس ممكن است واكنش نشان دهند. برخي ديگر نيز در همان ابتدا از سر ذوق و علاقه بيش از اندازه خود معمولا بعد از پوشيدن لباس آن را تا مدت چند روز از تن خود در نخواهد آورد؛ از همين رو پارچه اي كه براي دوخت اين لباس مورد استفاده قرار ميگيرد بايد از كيفيت و طول عمر بسيار بالايي برخوردار باشد .

 

قيمت لباس مرد عنكبوتي در مشهد

هزينه اي كه هر يك از افراد بابت خريد لباس مرد عنكبوتي بايد بپردازند تحت تاثير فاكتورهاي مختلفي محاسبه و تعيين مي شود كه از جمله اين فاكتورها ميتوان به كيفيت، سايز و جنس لباس اشاره كرد. بدون شك لباس هاي با كيفيت بالا و مرغوب به دليل عدم ابجاد حساسيت براي پوست كودكان و طول عمر بيشتر از قيمت به نسبت بالاتري برخوردار هستند. براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص مشخصات اين محصول و قيمت به روز رساني شده آن به سايت فروشگاه هاي معتبر و فعال در حوزه فروش لباس هاي كودكانه مراجعه كنيد.

 

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۵:۲۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه مصرف Black garlic چگونه است؟/09109483228

خريد سير سياه در تهران
خوشبختانه امروزه به دليل افزايش توليد داخلي اين محصول، نياز به واردات و بسته بندي هاي خارجي اين تركيب شگفت‌انگيز كاملاً مرتفع شده و شركت هاي مختلفي در برند هاي متنوعي اقدام به توليد، عرضه و فروش اين محصول در بازار مصرف داخلي نموده اند. در اين بين متاسفانه گسترش محصولات تقلبي و نامرغوب يكي از بزرگ ترين معضلات موجود در خصوص تهيه و خريداري سير سياه در برندهاي مختلف بوده و كيشه به اعتماد مشتريان زده است. از اين رو توصيه مي شود به منظور خريدBlack garlic معتبر، مرغوب، با كيفيت و مقرون به صرفه، به فروشگاه ها و مراكز خريد شناخته شده مراجعه نموده و در صورت تمايل به خريد اينترنتي محصول، از سايت هاي معتبر و صاحب نام محصول خود را دريافت نماييد.

قيمت Black garlic چگونه است؟
يكي ديگر از سوالات متداول در خصوص تهيه اين محصول، قيمت سير سياه در تهران است. خوشبختانه اين محصول خوراكي داراي قيمت بسيار مناسب و مقرون به صرفه بوده و احتياج به پرداخت هزينه‌هاي سنگين خواهد داشت. پيشنهاد مي ‌شود و به منظور اطلاع از قيمت دقيق اين محصول به سايت فروشگاههاي اينترنتي فروش سير سياه در تهران معتبر مراجعه نماييد.

 

نحوه مصرف Black garlic چگونه است؟
پيش از هر چيزي بايد توجه داشت كه نحوه مصرف سير سياه تاثير بسيار زيادي بر تاثير گذاري اين محصول داشته و يكي از شروط اوليه و اصلي به منظور كسب رضايت از نتايج حاصل از مصرف اين تركيب غذايي به شمار مي آيد.

پيشنهاد مي‌شود به منظور تاثير اين تركيب غذايي بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام، در صورت عدم ابتلا به بيماري هاي گوارشي، يك تا سه بوده است سير را با شكم خالي ميل نماييد. افزودن اين سير به عنوان يك چاشني طعم دهنده در انواع سس ها، سالاد، سوپ، پاستا و نوشيدني هاي سرد مانند اسموتي ها، از روش‌هاي مصرف اين تركيب غذايي بوده و عطر و طعم منحصر به فردي را ايجاد خواهد نمود.

موارد منع مصرف سير سياه عبارتند از:

توصيه مي شود در صورت وجود هريك از علائم و بيماري هاي زير از مصرف خودسرانه سير اجتناب نموده و حتما با پزشك خود مشورت نماييد.

وجود بيماري هاي گوارشي، سابقه زخم معده، خونريزي هاي گوارشي، سوء هاضمه و رفلاكس معده

وجود هرگونه سابقه حساسيت بصير و تركيبات موجود در آن

مصرف برخي از داروها مانند انعقاد ها و تركيبات كاهنده فشار خون

بارداري و شيردهي

وجود هرگونه سابقه حساسيت پوستي به تركيبات گياهي و دارويي

 

همانطور كه پيشتر نيز گفته شد اين تركيب شگفت انگيز طبيعي داراي قدرت ماندگاري بسيار زيادي بوده و احتياج به نگهداري در شرايط خاصي نخواهد داشت. توصيه مي شود به منظور پيشگيري از فساد زودرس و از دست رفتن خواص اين تركيب، سير را داخل يك ظرف شيشه ‌اي و يا پلاستيكي ريخته و در دماي اتاق نگهداري نماييد. دور و قرار دادن تركيب از تابش مستقيم نور خورشيد، حرارت، گرما و رطوبت منجر به افزايش طول عمر آن خواهد شد.

 

مراكز مختلف خريد و فروش سير سياه

در اين مقاله قصد داريم پيرامون سير سياه اطلاعاتي را در اختيارتان قرار دهيم و با توجه به آن كه اين نوع سير، خاصيت بسيار زيادي دارد و همواره، چه در ميان افراد ميانسال و چه در ميان نوجوانان و جوانان، طرفداران زيادي داشته است، پيرامون فوايد و طرز تهيه آن توضيحاتي ارائه نماييم. بنابراين تا پايان اين مقاله ما را همراهي نماييد تا پيرامون خواص و فوايد اين نوع سير، اطلاعاتي را در اختيارتان قرار دهيم و طرز تهيه و خريد اين نوع سير را نيز به شما اطلاع دهيم.

قيمت سير سياه براي زود انزالي

اين نوع سير در چه شرايطي تهيه مي شود؟
اين نوع سير به خاطر آنكه در شرايط بسيار ويژه اي تهيه مي‌ شود، خواص بسيار ويژه اي نيز دارد. از جمله شرايط تهيه اين سير، تخمير در شرايط غير معمولي و خاص مي باشد. از جمله اين شرايط، رطوبت كنترل شده و همچنين حرارت بالا مي باشد. كه طي اين روش، سير در حدود ۵۰ روز و تا نهايت ۹۰ روز در دماي تقريبي ۶۰ تا ۸۰ درجه سانتي گراد نگهداري مي‌ شود، كه بعد از آن سير حالت ژله اي به خود مي گيرد.

طعم سير نيز در اين شرايط خاص، دچار تغيير و تحولاتي مي‌ شود. به طوري كه مزه شيريني پيدا مي كند و رنگ آن هم از سفيد به سياه تبديل مي شود و انرژي زايي آن چند برابر مي شود و از آن مي توان به عنوان طعم دهنده در انواع غذاها استفاده نمود. تاريخچه اين نوع سير به حدود چندين سال گذشته بر مي‌گردد كه توسط كشور كره به جهان عرضه شد و مردم اين كشور از اين نوع سير در انواع نوشابه‌ ها و شكلات استفاده مي كردند.

سير سياه براي زود انزالي مفيد است

فوايد اين نوع سير چيست؟
خواص و فوايد اين نوع سير بسيار زياد است كه ما در اين قسمت به چند مورد از آنها اشاره خواهيم نمود. اين نوع سير به صورت آنتي اكسيدان بسيار قوي عمل مي كند و در عمل هضم و جذب غذا نيز تاثير زيادي دارد. همچنين حاوي مقدار زيادي پتاسيم است و براي افرادي كه كلاژن پوست آنها بسيار كم است نيز مي‌ تواند نقش كلاژن سازي بسيار خوبي را ايفا كند. افرادي كه مشكلات پوستي دارند و پوست آنها بسيار قرمز و يا بسيار خشك است هم مي‌ توانند به عنوان دارو از اين نوع سير استفاده نمايند. مشكلات مفصلي نيز از جمله بيماري‌ هايي است كه توسط اين نوع سير درمان مي‌ شود. اين نوع سير از پيري زودرس و آلرژي و سرماخوردگي نيز به طور چشمگيري جلوگيري مي كند.

خريد سير سياه دكتر بيز

طرز تهيه و آماده سازي اين نوع سير چگونه است و سير سياه را از كجا تهيه كنيم؟
اين نوع سير، با سير سفيد بسيار بسيار تفاوت دارد و چه از نظر رنگ و چه از نظر طعم و خواص با سير معمولي متفاوت مي باشد. طعم اين سير شيرين است و بافت آن به صورت جويدني مي باشد. اين نوع سير بيشتر در ميان كشور هاي آسيايي مانند كره و ژاپن و چين و تايلند و ايران طرفداران زيادي دارد و به عنوان يك غذا سنتي در حدود قرن ها است كه مورد استفاده قرار گرفته است. طرز تهيه اين نوع سير به صورت تخمير در درجه حرارت و همينطور رطوبت بالا صورت مي‌گيرد و در حدود ۸۰ روز به طور ميانگين بعد از تخمير نگهداري مي شود كه در اين مدت بايد در دماي تقريبي و به طور ميانگين ۷۰ درجه سانتيگراد نگهداري بشود.

سير سياه را از كجا بايد تهيه كرد

مراكز خريد سير سياه
شما مي توانيد اين نوع سير را از طريق سايت اينترنتي كالاياب در تهران و كرج خريداري نماييد. آنلاين شاپ ها و مراكز خريد اينترنتي كه در زمينه خريد و فروش اين نوع سير فعاليت دارند، كالا و محصول مورد نظر شما را با قيمت بسيار مناسب و در اندازه مورد نظرتان براي شما ارسال مي كنند. سابقه و اعتبار اين و فروشگاه ها بسيار مهم است كه شما حين خريد بايد به آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد. مراكز فروش سير سياه كه به صورت اينترنتي فعاليت دارند و از برند معتبري نيز برخوردارند، فروش سير سياه را با كيفيت بسيار مناسبي انجام مي دهند و شما مي توانيد خريد سير سياه را با اطمينان و اعتماد كافي به انجام برسانيد.

 

منبع نوشته هاي بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۵۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

افرادي كه نمي توانند از قهوه فوري لاته دكتر بيز مصرف كنند/09109483228


فوايد قهوه لاته گانودرما

بدون شك شما با نوشيدن قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما مي توانيد انرژي لازم براي فعاليت هاي روزمره را به دست آوريد بدون آنكه اضافه وزني را به همراه داشته باشيد. اگر چه قهوه موكا گانودرما داراي خامه و شكر مي باشد اما كافئين وجود داشته در كاكائويي كه در قهوه لاته با قارچ گانودرما جاي گرفته است اين توانايي را دارد تا چربي و گلوكز اضافه در بدن را سوخته و سطح هورمون آدرنالين در خون را افزايش دهد از طرفي گانودرماي قرار گرفته در قهوه گانودرما كافه لاته حاوي ويتامين هاي ب ۳، ب ۵، ب ۱۲و همچنين ميزان زيادي آنتي اكسيدان است كه مي تواند شما را در برابر بسياري از بيماري هاي روحي و جسمي محافظت كند، اين ميزان آنتي اكسيدان در قهوه ي گانودرما لاته حتي از تمام سبزيجات و ميوه هاي متنوع در سطح بالاتري قرار دارد. بنابراين با استفاده از كافه لاته گانودرما بيز شما مي توانيد يك رژيم غذايي فوق العاده اي را داشته باشيد.

 

خريد قهوه لاته گانودرما

امروزه بيشتر افراد با خريد قهوه لاته گانودرما يا همان قهوه موكا گانودرما به دنبال يك نوشيدني گياهي هستند تا مكملي باشد براي بهبود سلامت جسمي و روحي آنها به همين دليل بهتر است بدانيد با خريد قهوه لاته قارچ گانودرما و استفاده روزانه دو فنجان از اين معجون شگفت انگيز شما اين امكان را به دست مي آوريد تا سلامت مهمترين عضو از بدن يعني كبد را به همراه داشته باشيد. گانودرما كافه لاته اين ويژگي را دارد تا شما را از ابتلا به التهابات شديد و همچنين هپاتيت ايمن نگه دارد از طرفي با خريد قهوه گانودرما لاته و استفاده از كافئين موجود در كافه لاته با قارچ گانودرما اين امكان وجود دارد تا بسياري از افسردگي ها و اضطراب هاي شما برطرف شود.

 

قيمت قهوه لاته گانودرما

اين فروشگاه يكي از مشهورترين عرضه كنندگان قهوه موكا گانودرما در سراسر كشور است كه با ارائه دادن ارزان ترين محصولات گانودرما، در اين ميان قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت مناسبي را در برگرفته است. اين مركز فروش انواع نوشيدني هاي گياهي، نمونه هاي مختلفي از قهوه هاي گانودرما خصوصا گانودرما قهوه لاته را در طعم هاي مختلفي ارائه مي دهد. بنابراين اگر شما به دنبال ارزان ترين قيمت قهوه لاته گانودرما با طعم هاي متفاوت هستيد به شما پيشنهاد مي دهيم خريد از اين فروشگاه بزرگ را فراموش نكنيد از طرفي اين فروشگاه با داشتن سامانه هاي فروش و در اختيار قرار دادن اين سامانه ها به متقاضيان گرامي اين امكان را مي دهد تا تمامي محصولات گانودرما دكتر بيز و نمونه هاي ديگر فرآورده هاي گانودرما را به صورت جزيي و كلي در اسرع وقت به دست آورند. با خريد قهوه موكا گانودرما از اين فروشگاه آن را در ۲ الي ۳ روز كاري درب منزل تحويل بگيريد.

تركيبات قهوه لاته گانودرما

از تركيبات قهوه فوري لاته دكتر بيز مي توان به موارد زير اشاره نمود:

دي پتاسيم فسفات، پنتا سديم تري فسفات، دي اكسيد سيليكون
پودر قهوه، پودر ريشي، كاكائوي فرآوري شده به روش خاص، شكر
خامه اي كننده غير لبني( شربت گلوكز جامد، روغن گياهي، سديم كازئينات)

تصوير 7

افرادي كه نمي توانند از قهوه فوري لاته دكتر بيز مصرف كنند

برخي از افراد به دلايل مختلفي از مصرف قهوه لاته گانودرما براي لاغري معذور مي باشند كه اين به دليل داشتن بيماري هايي كه استفاده از اين محصول سلامتي فرد را تهديد مي كند، بستگي دارد. از اين جهت بهتر است قبل از خريد و مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز در مورد عوارض محصول اطلاعاتي دقيق به دست آورده و در صورت نياز با پزشك متخصص خود در خصوص مصرف آن مشورت كنيد. افرادي كه نمي توانند مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز را در وعده هاي روزانه خود قرار دهند به موارد زير توجه داشته باشيد:

افرادي كه به دليل بيماري از داروهاي خاصي استفاده مي كنند نبايد از قهوه لاته استفاده كنند
افرادي كه به مشكل و ناراحتي قلبي دچار هستند نبايد اين قهوه را در مصرف روزانه خود قرار دهند
خانم هاي باردار به هيچ وجه نبايد اقدام به تهيه و مصرف اين محصول معجزه انگيز نمايند.
افرادي كه از بيماري خاصي رنج مي برند بهتر است با انجام مشورت با پزشك خود صلاحيت مصرف اين قهوه را جويا شوند.
افرادي كه داراي مشكلات گوارشي هستند نبايستي بيش از حد كافه لاته گانودرما بيز را مصرف كنند.

تصوير 8

نكات مورد توجه و دانستني قهوه ي گانودرما لاته

از مهمترين نكات و دانستني ها در خريد قهوه فوري لاته دكتر بيز براي لاغري مي توان به موارد زير اشاره نمود:

حد اعتدال را در مصرف اين محصول داشته باشيد چرا كه زياده روي در مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز مي تواند مشكلاتي براي سلامتي داشته باشد
در هنگام پرداخت هزينه به صورت اينترنتي نكات امنيتي را رعايت بفرماييد
در هنگام انتخاب محصول مدنظر دقت داشته باشيد تا سفارش شما به درستي ثبت شود
شماره پيگيري سفارش را براي تحويل محصول نگهداري كرده و در صورت مواجه شدن با هر مشكلي پيگيري هاي لازم را انجام دهيد

 

منبع نوشته هاي بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۶:۳۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي/09109483228

توضيحات
همه ي ما گياه سير را ميشناسيم و مطمئنا از خواص بي شمار و تاثيرات شگفت انگيز آن بر سلامتي هم آگاه هستيم و به شكلهاي مختلفي از سير استفاده ميكنيم.اما شايد شنيدن كلمه سير سياه (Black Garlic – بلَك گارليك) كمي تعجب برانگيز باشد و سوالهاي زيادي را در ذهن افراد ايجاد كند كه مگر ميشود رنگ سير، سياه باشد؟ و اين رنگ سياه آن چگونه به وجود مي آيد؟ و چه تفاوتهايي با سير معمولي كه سفيد رنگ است دارد؟ و در نهايت خواص سير سياه دكتر بيز چيست؟
اين محصول توسط شركت ايراني دكتر بيز توليد شده است. سير سياه دكتر بيز، با كيفيت صادراتي و داراي گواهينامه هاي معتبر از مراجع ذيصلاح داخلي و حتي بين المللي مي باشد كه نشانه كيفيت آن است. در ادامه با اين محصول جالب بيشتر آشنا خواهيم شد و همچنين مي توانيد جهت خريد سير سياه دكتر بيز از نماينده مستقيم اين شركت در اين سايت اقدام فرماييد.

خريد سير سياه دكتر بيز
محصولي كه خريد مي كنم اصل است؟
چند روز بعد از ثبت سفارش، محصولم به دستم مي‌رسد؟
چگونه محصول مورد نظرم را خريداري كنم؟
چرا برخي محصولات در سايت هاي ديگر ارزانتر هستند و دليل اين اختلاف قيمت چيست؟
چگونه متوجه شوم كه شيوه ي مصرفي من از محصولات، صحيح و بدون اشكال است؟
با مصرف محصولات نياز است كه دارو هاي مصرفي خود را قطع كنم و كنار بگذارم؟


۰۲۱-۲۸۴۲۶۷۷۳
مايل هستيد ما با شما تماس بگيريم؟
شماره موبايل
سير سياه چيست
سير سياه (Black Garlic) از تخمير سير تازه و خام كه به آن Allium Sativum نيز گفته ميشود، به دست مي آيد. به اين صورت كه سير تازه و خام را به مدت ۳ ماه و توسط دستگاههاي مخصوصي در درجه حرارت بين ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتي گراد و رطوبت بين ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه داري ميكنند كه در اين مدت رنگ آن سياه شده، مزه ي آن ترش و شيرين (ملس) ميشود و در مقايسه با سير تازه ي اوليه بوي بسيار كمتري هم خواهد داشت.

سير تازه خام به عنوان يك ماده ي غذايي بي نظير در دنيا شناخته ميشود كه سرشار از آنتي اكسيدان، آنتي بيوتيك ها و خاصيت آنتي ويروسي است و تقريبا مي توان گفت كه تمامي متخصصين تغذيه و پزشكان در سرتاسر دنيا به مصرف مداوم و روزانه ي سير توصيه مي كنند و شايد هيچ ماده ي غذايي ديگري به اندازه ي سير حضورش در رژيم غذايي ما انقدر تاثيرگذار نباشد.
در طي فرآيند تبديل سير تازه به سير سياه، آنتي اكسيدانهاي موجود در سير افزايش پيدا ميكنند و تركيبات مهم و ناپايدار موجود در سير خام از جمله آلين و آليناز كه مواد تشكيل دهنده ي آليسين هستند نيز به موادي با خاصيت آنتي اكسيدان قوي از جمله اِس اَليل سيستين يا همان SAC كه از جمله آنتي اكسيدان هاي قوي مي باشد تبديل ميشوند. در ادامه خواص سير سياه دكتر بيز را بيشتر بررسي مي كنيم.

خواص سير سياه دكتر بيز
اِس اَليل سيستينِ موجود در سير سياه در مقايسه با آليسين موجود در سير خام بسيار پايدارتر بوده و قابليت جذب بالاتري هم در دستگاه گوارش دارد كه ميتواند خاصيت آنتي اكسيداني آنزيمها را تقويت كرده و همچنين يك تصفيه كننده قوي راديكال آزاد هم به حساب مي آيد و ميتواند مانع از التهاب سيستم عصبي در بدن نيز بشود.

سير سياه علاوه بر SAC داراي آمينو اسيدهاي ديگري مانند اس اليل مركپتوسيستين، پولي فنول، فلاونوئيد، تركيبات ليپيدي و تركيبات ارگانيك حاوي سولفور نيز ميباشد و باعث افزايش آنتي اكسيدانهايي مانند روي و سلنيوم نيز ميشود.

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي

سير سياه در مقايسه با سير خام، آب و رطوبت كمتري دارد كه باعث بهبود و تقويت خواص غذايي و آمينو اسيدهاي موجود در آن ميشود. طعم آن در مقايسه با سير خام بسيار شيرينتر بوده و هضم آن بسيار راحتتر است. به دليل آليسين كمي كه دارد براي افراد گرم مزاج بسيار مناسبتر بوده و به دليل از بين رفتن سولفور كه دليل اصلي بو و طعم تند سير مي باشد مصرف آن منجر به بوي بد دهان نميشود.

خوب است كه بدانيد در سير خام (سفيد) موادي وجود دارد كه مانع جذب كامل مواد مغذي موجود در سير مي شود اما وقتي كه سير تخمير شده و تبديل به سير سياه مي شود، مقدار مواد مغذي موجود در سير كه با زيست بدن سازگارترند بيشتر مي شود و همين موضوع منجر به افزايش جذب اين مواد معذي در بدن مي شود.

خواص سير سياه به مواردي كه ذكر شد محدود نمي گردد و در طي فرآيند تبديل سير خام به سياه، پروتئين و فيبر و مواد معدني خاصي مانند زينك، پتاسيم، منيزيم، آهن، منگنز، فسفر و سلنيوم موجود در سير افزايش پيدا ميكند كه همين موضوع باعث شده تا سير سياه نسبت به سير سفيد مغذي تر بوده و ارزش غذايي بالاتري هم داشته باشد.

جالب است بدانيد كه سير سياه در مقايسه با سير خام PH پايينتري دارد و كمي خاصيت اسيدي بيشتري دارد.

 

فروشگاه حراج كده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۳۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي/09109483228

توضيحات
همه ي ما گياه سير را ميشناسيم و مطمئنا از خواص بي شمار و تاثيرات شگفت انگيز آن بر سلامتي هم آگاه هستيم و به شكلهاي مختلفي از سير استفاده ميكنيم.اما شايد شنيدن كلمه سير سياه (Black Garlic – بلَك گارليك) كمي تعجب برانگيز باشد و سوالهاي زيادي را در ذهن افراد ايجاد كند كه مگر ميشود رنگ سير، سياه باشد؟ و اين رنگ سياه آن چگونه به وجود مي آيد؟ و چه تفاوتهايي با سير معمولي كه سفيد رنگ است دارد؟ و در نهايت خواص سير سياه دكتر بيز چيست؟
اين محصول توسط شركت ايراني دكتر بيز توليد شده است. سير سياه دكتر بيز، با كيفيت صادراتي و داراي گواهينامه هاي معتبر از مراجع ذيصلاح داخلي و حتي بين المللي مي باشد كه نشانه كيفيت آن است. در ادامه با اين محصول جالب بيشتر آشنا خواهيم شد و همچنين مي توانيد جهت خريد سير سياه دكتر بيز از نماينده مستقيم اين شركت در اين سايت اقدام فرماييد.

خريد سير سياه دكتر بيز
محصولي كه خريد مي كنم اصل است؟
چند روز بعد از ثبت سفارش، محصولم به دستم مي‌رسد؟
چگونه محصول مورد نظرم را خريداري كنم؟
چرا برخي محصولات در سايت هاي ديگر ارزانتر هستند و دليل اين اختلاف قيمت چيست؟
چگونه متوجه شوم كه شيوه ي مصرفي من از محصولات، صحيح و بدون اشكال است؟
با مصرف محصولات نياز است كه دارو هاي مصرفي خود را قطع كنم و كنار بگذارم؟


۰۲۱-۲۸۴۲۶۷۷۳
مايل هستيد ما با شما تماس بگيريم؟
شماره موبايل
سير سياه چيست
سير سياه (Black Garlic) از تخمير سير تازه و خام كه به آن Allium Sativum نيز گفته ميشود، به دست مي آيد. به اين صورت كه سير تازه و خام را به مدت ۳ ماه و توسط دستگاههاي مخصوصي در درجه حرارت بين ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتي گراد و رطوبت بين ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه داري ميكنند كه در اين مدت رنگ آن سياه شده، مزه ي آن ترش و شيرين (ملس) ميشود و در مقايسه با سير تازه ي اوليه بوي بسيار كمتري هم خواهد داشت.

سير تازه خام به عنوان يك ماده ي غذايي بي نظير در دنيا شناخته ميشود كه سرشار از آنتي اكسيدان، آنتي بيوتيك ها و خاصيت آنتي ويروسي است و تقريبا مي توان گفت كه تمامي متخصصين تغذيه و پزشكان در سرتاسر دنيا به مصرف مداوم و روزانه ي سير توصيه مي كنند و شايد هيچ ماده ي غذايي ديگري به اندازه ي سير حضورش در رژيم غذايي ما انقدر تاثيرگذار نباشد.
در طي فرآيند تبديل سير تازه به سير سياه، آنتي اكسيدانهاي موجود در سير افزايش پيدا ميكنند و تركيبات مهم و ناپايدار موجود در سير خام از جمله آلين و آليناز كه مواد تشكيل دهنده ي آليسين هستند نيز به موادي با خاصيت آنتي اكسيدان قوي از جمله اِس اَليل سيستين يا همان SAC كه از جمله آنتي اكسيدان هاي قوي مي باشد تبديل ميشوند. در ادامه خواص سير سياه دكتر بيز را بيشتر بررسي مي كنيم.

خواص سير سياه دكتر بيز
اِس اَليل سيستينِ موجود در سير سياه در مقايسه با آليسين موجود در سير خام بسيار پايدارتر بوده و قابليت جذب بالاتري هم در دستگاه گوارش دارد كه ميتواند خاصيت آنتي اكسيداني آنزيمها را تقويت كرده و همچنين يك تصفيه كننده قوي راديكال آزاد هم به حساب مي آيد و ميتواند مانع از التهاب سيستم عصبي در بدن نيز بشود.

سير سياه علاوه بر SAC داراي آمينو اسيدهاي ديگري مانند اس اليل مركپتوسيستين، پولي فنول، فلاونوئيد، تركيبات ليپيدي و تركيبات ارگانيك حاوي سولفور نيز ميباشد و باعث افزايش آنتي اكسيدانهايي مانند روي و سلنيوم نيز ميشود.

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي

سير سياه در مقايسه با سير خام، آب و رطوبت كمتري دارد كه باعث بهبود و تقويت خواص غذايي و آمينو اسيدهاي موجود در آن ميشود. طعم آن در مقايسه با سير خام بسيار شيرينتر بوده و هضم آن بسيار راحتتر است. به دليل آليسين كمي كه دارد براي افراد گرم مزاج بسيار مناسبتر بوده و به دليل از بين رفتن سولفور كه دليل اصلي بو و طعم تند سير مي باشد مصرف آن منجر به بوي بد دهان نميشود.

خوب است كه بدانيد در سير خام (سفيد) موادي وجود دارد كه مانع جذب كامل مواد مغذي موجود در سير مي شود اما وقتي كه سير تخمير شده و تبديل به سير سياه مي شود، مقدار مواد مغذي موجود در سير كه با زيست بدن سازگارترند بيشتر مي شود و همين موضوع منجر به افزايش جذب اين مواد معذي در بدن مي شود.

خواص سير سياه به مواردي كه ذكر شد محدود نمي گردد و در طي فرآيند تبديل سير خام به سياه، پروتئين و فيبر و مواد معدني خاصي مانند زينك، پتاسيم، منيزيم، آهن، منگنز، فسفر و سلنيوم موجود در سير افزايش پيدا ميكند كه همين موضوع باعث شده تا سير سياه نسبت به سير سفيد مغذي تر بوده و ارزش غذايي بالاتري هم داشته باشد.

جالب است بدانيد كه سير سياه در مقايسه با سير خام PH پايينتري دارد و كمي خاصيت اسيدي بيشتري دارد.

 

فروشگاه حراج كده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۲۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي/09109483228

توضيحات
همه ي ما گياه سير را ميشناسيم و مطمئنا از خواص بي شمار و تاثيرات شگفت انگيز آن بر سلامتي هم آگاه هستيم و به شكلهاي مختلفي از سير استفاده ميكنيم.اما شايد شنيدن كلمه سير سياه (Black Garlic – بلَك گارليك) كمي تعجب برانگيز باشد و سوالهاي زيادي را در ذهن افراد ايجاد كند كه مگر ميشود رنگ سير، سياه باشد؟ و اين رنگ سياه آن چگونه به وجود مي آيد؟ و چه تفاوتهايي با سير معمولي كه سفيد رنگ است دارد؟ و در نهايت خواص سير سياه دكتر بيز چيست؟
اين محصول توسط شركت ايراني دكتر بيز توليد شده است. سير سياه دكتر بيز، با كيفيت صادراتي و داراي گواهينامه هاي معتبر از مراجع ذيصلاح داخلي و حتي بين المللي مي باشد كه نشانه كيفيت آن است. در ادامه با اين محصول جالب بيشتر آشنا خواهيم شد و همچنين مي توانيد جهت خريد سير سياه دكتر بيز از نماينده مستقيم اين شركت در اين سايت اقدام فرماييد.

خريد سير سياه دكتر بيز
محصولي كه خريد مي كنم اصل است؟
چند روز بعد از ثبت سفارش، محصولم به دستم مي‌رسد؟
چگونه محصول مورد نظرم را خريداري كنم؟
چرا برخي محصولات در سايت هاي ديگر ارزانتر هستند و دليل اين اختلاف قيمت چيست؟
چگونه متوجه شوم كه شيوه ي مصرفي من از محصولات، صحيح و بدون اشكال است؟
با مصرف محصولات نياز است كه دارو هاي مصرفي خود را قطع كنم و كنار بگذارم؟


۰۲۱-۲۸۴۲۶۷۷۳
مايل هستيد ما با شما تماس بگيريم؟
شماره موبايل
سير سياه چيست
سير سياه (Black Garlic) از تخمير سير تازه و خام كه به آن Allium Sativum نيز گفته ميشود، به دست مي آيد. به اين صورت كه سير تازه و خام را به مدت ۳ ماه و توسط دستگاههاي مخصوصي در درجه حرارت بين ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتي گراد و رطوبت بين ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه داري ميكنند كه در اين مدت رنگ آن سياه شده، مزه ي آن ترش و شيرين (ملس) ميشود و در مقايسه با سير تازه ي اوليه بوي بسيار كمتري هم خواهد داشت.

سير تازه خام به عنوان يك ماده ي غذايي بي نظير در دنيا شناخته ميشود كه سرشار از آنتي اكسيدان، آنتي بيوتيك ها و خاصيت آنتي ويروسي است و تقريبا مي توان گفت كه تمامي متخصصين تغذيه و پزشكان در سرتاسر دنيا به مصرف مداوم و روزانه ي سير توصيه مي كنند و شايد هيچ ماده ي غذايي ديگري به اندازه ي سير حضورش در رژيم غذايي ما انقدر تاثيرگذار نباشد.
در طي فرآيند تبديل سير تازه به سير سياه، آنتي اكسيدانهاي موجود در سير افزايش پيدا ميكنند و تركيبات مهم و ناپايدار موجود در سير خام از جمله آلين و آليناز كه مواد تشكيل دهنده ي آليسين هستند نيز به موادي با خاصيت آنتي اكسيدان قوي از جمله اِس اَليل سيستين يا همان SAC كه از جمله آنتي اكسيدان هاي قوي مي باشد تبديل ميشوند. در ادامه خواص سير سياه دكتر بيز را بيشتر بررسي مي كنيم.

خواص سير سياه دكتر بيز
اِس اَليل سيستينِ موجود در سير سياه در مقايسه با آليسين موجود در سير خام بسيار پايدارتر بوده و قابليت جذب بالاتري هم در دستگاه گوارش دارد كه ميتواند خاصيت آنتي اكسيداني آنزيمها را تقويت كرده و همچنين يك تصفيه كننده قوي راديكال آزاد هم به حساب مي آيد و ميتواند مانع از التهاب سيستم عصبي در بدن نيز بشود.

سير سياه علاوه بر SAC داراي آمينو اسيدهاي ديگري مانند اس اليل مركپتوسيستين، پولي فنول، فلاونوئيد، تركيبات ليپيدي و تركيبات ارگانيك حاوي سولفور نيز ميباشد و باعث افزايش آنتي اكسيدانهايي مانند روي و سلنيوم نيز ميشود.

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي

سير سياه در مقايسه با سير خام، آب و رطوبت كمتري دارد كه باعث بهبود و تقويت خواص غذايي و آمينو اسيدهاي موجود در آن ميشود. طعم آن در مقايسه با سير خام بسيار شيرينتر بوده و هضم آن بسيار راحتتر است. به دليل آليسين كمي كه دارد براي افراد گرم مزاج بسيار مناسبتر بوده و به دليل از بين رفتن سولفور كه دليل اصلي بو و طعم تند سير مي باشد مصرف آن منجر به بوي بد دهان نميشود.

خوب است كه بدانيد در سير خام (سفيد) موادي وجود دارد كه مانع جذب كامل مواد مغذي موجود در سير مي شود اما وقتي كه سير تخمير شده و تبديل به سير سياه مي شود، مقدار مواد مغذي موجود در سير كه با زيست بدن سازگارترند بيشتر مي شود و همين موضوع منجر به افزايش جذب اين مواد معذي در بدن مي شود.

خواص سير سياه به مواردي كه ذكر شد محدود نمي گردد و در طي فرآيند تبديل سير خام به سياه، پروتئين و فيبر و مواد معدني خاصي مانند زينك، پتاسيم، منيزيم، آهن، منگنز، فسفر و سلنيوم موجود در سير افزايش پيدا ميكند كه همين موضوع باعث شده تا سير سياه نسبت به سير سفيد مغذي تر بوده و ارزش غذايي بالاتري هم داشته باشد.

جالب است بدانيد كه سير سياه در مقايسه با سير خام PH پايينتري دارد و كمي خاصيت اسيدي بيشتري دارد.

 

فروشگاه حراج كده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۱۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت قهوه سوپريم گانودرما بيز/09109483228

پيشنهاد ما به شما براي بهترين زمان مصرف قهوه سوپريم پيش از ناهار است و بهترين طريقه مصرف آن همراه با آب جوش است. البته اگر مي خواهيد كالري بيشتري داشته باشد و حسابي شما را براي روزي پر كار آماده كند، مي توانيد قهوه سوپريم را همراه با شير آماده كرده و ميل كنيد. تنها كافي است براي خريد قهوه سوپريم دكتر بيز اقدام كنيد. يك ساشه را در آب جوش و يا شير حل كنيد و حالا قهوه شما آماده است. نوش جان كرده و براي هر آنچه در بيرون منزل منتظر شماست، آماده شويد.

خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

مصرف قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، سبب بالا رفتن سوخت و ساز بدن مي شود. با استفاده از قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، ميزان انرژي افراد بالا مي رود

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز؛ بهترين نوشيدني براي بالابردن انرژي و كاهش خستگي

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، يكي از محصولات توليد شده توسط اين شركت مي باشد كه به دليل كيفيت بالايي كه دارد، توانسته است تمام گواهينامه هاي موجود از مراكز داخلي و خارجي ذيصلاح را دريافت كند. قهوه سوپريم گانودرما خواص بسيار زيادي دارد و مصرف آن باعث بالا رفتن انرژي و كاهش خستگي مي شود. در همين راستا در اين مقاله به بررسي بيشتر خواص و ويژگي هاي قارچ سوپريم گانودرما بيز پرداخته ايم.
خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

قارچ گانودرما، گياهي است كه خواص بسيار زيادي دارد و از آنجايي كه مصرف آن به صورت خام امكان پذير نمي باشد، اولين بار شركت دكتر بيز در ايران اقدام به توليد و عرضه محصولاتي كه با استفاده از اين قارچ فرآوري شده بودند، نمود. قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، يك نمونه از بهترين و مغذي ترين محصولاتي است كه توسط اين شركت و با استفاده از عصاره هاي قارچ گانودرما توليد شده است.

مصرف قهوه سوپريم گانودرما، با افزايش ميزان سوخت و ساز بدن، سبب بالا رفتن انرژي مصرف كننده مي شود. از اين رو استفاده از اين محصول در صبح زود راهكار بسيار خوبي براي سرحال شدن و انجام فعاليت هاي روزانه مي باشد.

اين قهوه، علاوه بر عصاره قارچ گانودرما، حاوي مواد ديگري مانند جينسينگ و خرنوب مي باشد كه وجود آنها سبب كارايي هرچه بيشتر اين محصول شده است. قهوه سوپريم گانودرما، يك محصول بسيار سودمند براي مصرف ورزشكاران مي باشد. چرا كه اين محصول ضمن برخورداري از انواع ويتامين ها، پروتئين ها، سبب بهبود فرايند عضله سازي و تسهيل روند چربي سوزي مي شود.

مصرف قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، علاوه بر اينكه قدرت چربي سوزي بسيار خوبي دارد، منجر به خونرساني به تمام قسمت هاي بدن مي شود كه در نتيجه آن ميزان اكسيژن رساني به مغز بالا رفته و فرد مصرف كننده تمركز بيشتري در انجام فعاليت هاي خود احساس مي كند و ديرتر خسته مي شود. اين محصول از تمام ويژگي ها و خواصي كه يك نوشيدني باكيفيت بايد داشته باشد، برخوردار است و به همين دليل خريد گانودرما سوپريم نه تنها براي ورزشكاران مناسب مي باشد، بلكه همه افراد و حتي افرادي كه فعاليت چنداني در طول روز ندارند نيز مي توانند از اين قهوه استفاده كنند.

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز از چه موادي تشكيل شده است؟

همانطور كه گفته شد، اصلي ترين و مهمترين مواد تشكيل دهنده قهوه سوپريم دكتر بيز، عصاره قارچ گانودرما، خرنوب و جينسينگ مي باشد. كه وجود گياهاني مانند جينسينگ و خرنوب در كنار قارچ گانورما، سبب افزودن خواص بسيار زيادي به اين قهوه شده است. ارزش غذايي اين قهوه با وجود تركيبات بسيار مغذي به شدت افزايش پيدا كرده است و طبق نظر كارشناسان اين محصول، يك منبع بسيار غني از ويتامين و ساير مواد مورد نياز بدن انسان مي باشد.

(تصوير ۲)
طريقه استفاده قهوه سوپريم گانودرما

طريقه مصرف و استفاده از قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز خيلي راحت مي باشد، به طوري كه تنها با اضافه نمودن پودر اين قهوه با آب جوش مي توانيد آن را ميل كنيد. لازم به ذكر است، افرادي كه از فشار خون بالا رنج مي برند و يا افرادي كه مبتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي هستند به هيچ عنوان نبايد از قهوه سوپريم گانودرما استفاده كنند. چرا كه مصرف اين قهوه باعث بالا رفتن جريان خود در بدن مي شود كه براي افرادي كه دچار اين بيماري ها هستند، خطرناك خواهد بود. زنان باردار و شيرده براي مصرف قهوه سوپريم گانودرما بهتر است كه با پزشك خود مشورت نمايند و تنها در صورت تاييد او، مصرف اين قهوه را در برنامه غذايي خود قرار دهند.

(تصوير ۳)
قيمت قهوه سوپريم گانودرما بيز

اگر قصد خريد قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز را داريد، مي توانيد با مراجعه به اين سايت و مشاهده قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز اقدام به سفارش و خريد آن نماييد. ما در اين سايت قهوه سوپريم گانودرما را با بهترين و مقرون به صرفه ترين قيمت در اختيار شما قرار داده ايم.

تركيبات اصلي قهوه گانودرما سوپريم

اگر هنوز پاسخ پرسش قهوه گانودرما سوپريم چيست را پيدا نكرده ايد و مي خواهيد درباره تركيبات اين محصول بيشتر بدانيد، ما اين سوال شما را پاسخ خواهيم داد.

در واقع قهوه ي گانودرما سوپريم متشكل از تركيبات قارچ گانودرما و البته فيبر طبيعي است. هر بسته قهوه تقريبا 2 گرم فيبر دارد. اگر اهل رعايت رژيم غذايي هستيد، مي دانيد كه هميشه متخصصين تغذيه بيماران را به مصرف فيبر تشويق مي كنند، زيرا فيبر موجب سيري طولاني مدت مي شود. محصولات ما به دليل همين فيبر است كه براي رژيم هاي لاغري هم استفاده مي شود. گانودرما لوسيديوم يا همان قارچ ريشي قرمز از ديگر تركيبات محصول دكتر بيز است كه طعم ملايم و عميقي به قهوه مي دهد و فوايد آن پيشتر ذكر شد. ترپنوئيد و آمينو اسيد هم در اين محصول يافت مي شود كه به عنوان تركيبات قارچ گانودرما شناخته مي شود. جنسينگ هم آخرين محصول اين تركيب خارق العاده است. مي دانيد كه جنسينگ گياهي طبيعي و ميراث فرهنگ كهن چين است. اين گياه با طعم تندي كه دارد، مزه قهوه شما را مطبوع و عميق كرده و به بعد از نوشيدن قهوه به خوبي حس مي شود. جالب است كه بدانيد گياه جينسينگ با خواص جوانسازي خود در فرهنگ چين شناخته مي شود و با طبع گرم براي زمستان نيز بسيار مفيد و كاربردي است.

حالا كه مي دانيد قهوه گانودرما سوپريم چيست، مي توانيد با خيال راحت بابت تمام خواص و البته تركيبات اين محصول نسبت به خريد قهوه سوپريم اقدام كرده و هميشه اين قهوه فوري خوشمزه را به عنوان مكمل غذايي همراه داشته باشيد. قيمت قهوه گانودرما سوپريم بسيار مناسب است و شما مي توانيد به راحتي اين محصول فوق العاده را كه از گراني هاي مرسوم بازار تاثير نگرفته، خريداري كرده و استفاده كنيد.

 

 

قهوه گانودرما و جينسينگ دكتر بيز

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۳۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت قهوه سوپريم گانودرما بيز/09109483228

پيشنهاد ما به شما براي بهترين زمان مصرف قهوه سوپريم پيش از ناهار است و بهترين طريقه مصرف آن همراه با آب جوش است. البته اگر مي خواهيد كالري بيشتري داشته باشد و حسابي شما را براي روزي پر كار آماده كند، مي توانيد قهوه سوپريم را همراه با شير آماده كرده و ميل كنيد. تنها كافي است براي خريد قهوه سوپريم دكتر بيز اقدام كنيد. يك ساشه را در آب جوش و يا شير حل كنيد و حالا قهوه شما آماده است. نوش جان كرده و براي هر آنچه در بيرون منزل منتظر شماست، آماده شويد.

خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

مصرف قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، سبب بالا رفتن سوخت و ساز بدن مي شود. با استفاده از قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، ميزان انرژي افراد بالا مي رود

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز؛ بهترين نوشيدني براي بالابردن انرژي و كاهش خستگي

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، يكي از محصولات توليد شده توسط اين شركت مي باشد كه به دليل كيفيت بالايي كه دارد، توانسته است تمام گواهينامه هاي موجود از مراكز داخلي و خارجي ذيصلاح را دريافت كند. قهوه سوپريم گانودرما خواص بسيار زيادي دارد و مصرف آن باعث بالا رفتن انرژي و كاهش خستگي مي شود. در همين راستا در اين مقاله به بررسي بيشتر خواص و ويژگي هاي قارچ سوپريم گانودرما بيز پرداخته ايم.
خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

قارچ گانودرما، گياهي است كه خواص بسيار زيادي دارد و از آنجايي كه مصرف آن به صورت خام امكان پذير نمي باشد، اولين بار شركت دكتر بيز در ايران اقدام به توليد و عرضه محصولاتي كه با استفاده از اين قارچ فرآوري شده بودند، نمود. قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، يك نمونه از بهترين و مغذي ترين محصولاتي است كه توسط اين شركت و با استفاده از عصاره هاي قارچ گانودرما توليد شده است.

مصرف قهوه سوپريم گانودرما، با افزايش ميزان سوخت و ساز بدن، سبب بالا رفتن انرژي مصرف كننده مي شود. از اين رو استفاده از اين محصول در صبح زود راهكار بسيار خوبي براي سرحال شدن و انجام فعاليت هاي روزانه مي باشد.

اين قهوه، علاوه بر عصاره قارچ گانودرما، حاوي مواد ديگري مانند جينسينگ و خرنوب مي باشد كه وجود آنها سبب كارايي هرچه بيشتر اين محصول شده است. قهوه سوپريم گانودرما، يك محصول بسيار سودمند براي مصرف ورزشكاران مي باشد. چرا كه اين محصول ضمن برخورداري از انواع ويتامين ها، پروتئين ها، سبب بهبود فرايند عضله سازي و تسهيل روند چربي سوزي مي شود.

مصرف قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، علاوه بر اينكه قدرت چربي سوزي بسيار خوبي دارد، منجر به خونرساني به تمام قسمت هاي بدن مي شود كه در نتيجه آن ميزان اكسيژن رساني به مغز بالا رفته و فرد مصرف كننده تمركز بيشتري در انجام فعاليت هاي خود احساس مي كند و ديرتر خسته مي شود. اين محصول از تمام ويژگي ها و خواصي كه يك نوشيدني باكيفيت بايد داشته باشد، برخوردار است و به همين دليل خريد گانودرما سوپريم نه تنها براي ورزشكاران مناسب مي باشد، بلكه همه افراد و حتي افرادي كه فعاليت چنداني در طول روز ندارند نيز مي توانند از اين قهوه استفاده كنند.

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز از چه موادي تشكيل شده است؟

همانطور كه گفته شد، اصلي ترين و مهمترين مواد تشكيل دهنده قهوه سوپريم دكتر بيز، عصاره قارچ گانودرما، خرنوب و جينسينگ مي باشد. كه وجود گياهاني مانند جينسينگ و خرنوب در كنار قارچ گانورما، سبب افزودن خواص بسيار زيادي به اين قهوه شده است. ارزش غذايي اين قهوه با وجود تركيبات بسيار مغذي به شدت افزايش پيدا كرده است و طبق نظر كارشناسان اين محصول، يك منبع بسيار غني از ويتامين و ساير مواد مورد نياز بدن انسان مي باشد.

(تصوير ۲)
طريقه استفاده قهوه سوپريم گانودرما

طريقه مصرف و استفاده از قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز خيلي راحت مي باشد، به طوري كه تنها با اضافه نمودن پودر اين قهوه با آب جوش مي توانيد آن را ميل كنيد. لازم به ذكر است، افرادي كه از فشار خون بالا رنج مي برند و يا افرادي كه مبتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي هستند به هيچ عنوان نبايد از قهوه سوپريم گانودرما استفاده كنند. چرا كه مصرف اين قهوه باعث بالا رفتن جريان خود در بدن مي شود كه براي افرادي كه دچار اين بيماري ها هستند، خطرناك خواهد بود. زنان باردار و شيرده براي مصرف قهوه سوپريم گانودرما بهتر است كه با پزشك خود مشورت نمايند و تنها در صورت تاييد او، مصرف اين قهوه را در برنامه غذايي خود قرار دهند.

(تصوير ۳)
قيمت قهوه سوپريم گانودرما بيز

اگر قصد خريد قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز را داريد، مي توانيد با مراجعه به اين سايت و مشاهده قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز اقدام به سفارش و خريد آن نماييد. ما در اين سايت قهوه سوپريم گانودرما را با بهترين و مقرون به صرفه ترين قيمت در اختيار شما قرار داده ايم.

تركيبات اصلي قهوه گانودرما سوپريم

اگر هنوز پاسخ پرسش قهوه گانودرما سوپريم چيست را پيدا نكرده ايد و مي خواهيد درباره تركيبات اين محصول بيشتر بدانيد، ما اين سوال شما را پاسخ خواهيم داد.

در واقع قهوه ي گانودرما سوپريم متشكل از تركيبات قارچ گانودرما و البته فيبر طبيعي است. هر بسته قهوه تقريبا 2 گرم فيبر دارد. اگر اهل رعايت رژيم غذايي هستيد، مي دانيد كه هميشه متخصصين تغذيه بيماران را به مصرف فيبر تشويق مي كنند، زيرا فيبر موجب سيري طولاني مدت مي شود. محصولات ما به دليل همين فيبر است كه براي رژيم هاي لاغري هم استفاده مي شود. گانودرما لوسيديوم يا همان قارچ ريشي قرمز از ديگر تركيبات محصول دكتر بيز است كه طعم ملايم و عميقي به قهوه مي دهد و فوايد آن پيشتر ذكر شد. ترپنوئيد و آمينو اسيد هم در اين محصول يافت مي شود كه به عنوان تركيبات قارچ گانودرما شناخته مي شود. جنسينگ هم آخرين محصول اين تركيب خارق العاده است. مي دانيد كه جنسينگ گياهي طبيعي و ميراث فرهنگ كهن چين است. اين گياه با طعم تندي كه دارد، مزه قهوه شما را مطبوع و عميق كرده و به بعد از نوشيدن قهوه به خوبي حس مي شود. جالب است كه بدانيد گياه جينسينگ با خواص جوانسازي خود در فرهنگ چين شناخته مي شود و با طبع گرم براي زمستان نيز بسيار مفيد و كاربردي است.

حالا كه مي دانيد قهوه گانودرما سوپريم چيست، مي توانيد با خيال راحت بابت تمام خواص و البته تركيبات اين محصول نسبت به خريد قهوه سوپريم اقدام كرده و هميشه اين قهوه فوري خوشمزه را به عنوان مكمل غذايي همراه داشته باشيد. قيمت قهوه گانودرما سوپريم بسيار مناسب است و شما مي توانيد به راحتي اين محصول فوق العاده را كه از گراني هاي مرسوم بازار تاثير نگرفته، خريداري كرده و استفاده كنيد.

 

 

قهوه گانودرما و جينسينگ دكتر بيز

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۳۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)